• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Jessica Mercedes otwiera butik w Trójmieście

Julia Rzepecka
24 lutego 2020 (artykuł sprzed 4 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Lumpeksy w Trójmieście - nadal są tanie?
Jessica Mercedes ma 26 lat, jest aktywną blogerką od 2010 roku. Obecnie prowadzi marki: Moiess oraz Veclaim. Jessica Mercedes ma 26 lat, jest aktywną blogerką od 2010 roku. Obecnie prowadzi marki: Moiess oraz Veclaim.

Veclaim, marka założona przez blogerkę Jessicę Mercedes, otwiera swój oficjalny pop-up store, czyli sklep czasowy. Powstanie w Galerii Bałtyckiej i będzie działał przez trzy miesiące. Otwarcie w sobotę, 29 lutego, o godz. 13.



Sklepy z odzieżą damską w Trójmieście


Czy inspirujesz się blogerkami modowymi?

Jessica Mercedes Kirschner to jedna z najbardziej znanych polskich blogerek, która współpracuje z wieloma markami światowej sławy. Zaczynała jako autorka założonego w 2010 roku bloga o tematyce modowej - Jemerced.com.

Obecnie jest właścicielką marki kostiumów kąpielowych Moiess Swimwear oraz marki Veclaim oferującej ubrania dla kobiet. Firma powstała w 2018 roku i odnotowała duży sukces w sprzedaży online. Jessica idzie dalej i po otwarciu butiku w Warszawie otwiera sklep czasowy, czyli oficjalny pop-up store w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku, który będzie działał przez trzy miesiące.

Sprawdzić "w realu"



- Pomimo że zarówno dla mnie, jak i moich marek naturalne wydaje się funkcjonowanie w środowisku online, zdaję sobie sprawę, że klienci często potrzebują fizycznego zetknięcia się z marką i jej produktami. Mam nadzieję, że obecność Veclaim w tak popularnej galerii nie tylko pozwoli moim fanom na jeszcze lepsze poznanie marki, ale także rozszerzy rozpoznawalność projektów Veclaim daleko poza grupę moich odbiorców - pisze Jessica Mercedes w komunikacie prasowym.
Veclaim łączy romantyczny styl boho z nutą awangardy. Wszystkie produkty są szyte w Polsce z naturalnych materiałów, takich jak len czy bawełna. Veclaim łączy romantyczny styl boho z nutą awangardy. Wszystkie produkty są szyte w Polsce z naturalnych materiałów, takich jak len czy bawełna.
- Staramy się uzupełniać nasze centrum o brandy młode i niszowe, które swoją handlową działalność nierzadko rozpoczęły online - informuje Marcin Łukasiewicz, dyrektor Galerii Bałtyckiej w Gdańsku. - Tego typu oferty powodują, że przyciągamy do naszego centrum szeroką grupę odbiorców, w tym także osoby młode, dla których podstawową formą zakupów są zakupy online. Widzimy, że również one cenią sobie możliwość zetknięcia się z ulubioną marką w tak zwanym "realu", gdy mogą dotknąć czy przymierzyć dany produkt.

Na trzy miesiące



Współpraca z młodymi markami nie byłaby możliwa, gdyby nie coraz bardziej popularna forma tworzenia pop-up'ów, czyli sklepów czasowych.

- Ten koncept wydaje się ciekawy choćby dlatego, że pozwala zainteresować ofertą centrum młodych, wymagających klientów, którzy przez dostęp do technologii mają właściwie nieograniczone możliwości robienia zakupów, ale jednocześnie daje szansę początkującym markom zaprezentować swoją ofertę w przestrzeni dużych galerii handlowych - pisze Marcin Łukasiewicz.

Jessica rozda bony najlepiej ubranym



Otwarcie pop-upu VeclaimGalerii Bałtyckiej odbędzie się w sobotę, 29 lutego, o godz. 13. W otwarciu udział weźmie Jessica Mercedes, która poprowadzi także specjalne wydanie akcji Style Hunter (w godz. 13:30-14:30 na terenie pop-up store Veclaim na poziomie +1 w Galerii Bałtyckiej).

Style Hunter to akcja, podczas której poszukiwani są najciekawiej ubrani klienci Galerii Bałtyckiej. Osoby, które Jessica Mercedes wytypuje podczas akcji Style Hunter, dostaną bony na zakupy.

Wydarzenia

Otwarcie butiku Veclaim by Jessica Mercedes

Miejsca

Opinie (92) ponad 20 zablokowanych

  • To ta co dzwonila w usa ze auto jej ukradli?

    a okazalo sie ze odholowali

    • 25 1

  • ja tez swoj otworze

    • 23 1

  • Ankieta mówi sama za siebie (1)

    Te wszystkie insta modelki i inni, którym się wydaję, że mają mandat do tego żeby mówić ludziom jak mają żyć, że są ekspertami/wyroczniami w danej dziedzinie to świetny przykład całkowitego upadku wartości i znaczenia autorytetów. Do głosu doszli ludzie, którzy zapewne nie zdaliby nawet podstawowej matury albo nie daliby rady wypełnić PITu. Najlepsze w tym wszystkim to, że bohaterka tematu sama nie porywa - ale skoro ma niemieckie geny to się nie dziwię :) Nic tylko czekać albo na blackout albo na pandemię jakiegoś wirusa - wtedy ta cała menażeria straci źródło dochodu i będzie musiała wrócić do sponsoringu bezpośredniego - galerii mamy co nie miara :)

    • 27 1

    • oni nie mają żadnego mandatu

      po prostu włączają kamerę i jadą z tematem, co im ślina na język przyniesie a stado pelikanów z problemami psychicznymi łyka wszystko jak leci. Młodzi dzisiaj maja siano w głowie nic więcej, to jest dramat. Szkoda słów.

      • 7 0

  • (1)

    nie podoba mi się

    • 20 0

    • Komu to potrzebne?

      • 2 0

  • Opinia wyróżniona

    (3)

    Popieram. Niech młodzi ludzie uczą się biznesu i realnego świata. Niech probują sił w nowych zawodach i branżach. Brawo za inicjatywę.

    • 34 62

    • kim ona jest (2)

      i co sobą reprezentuje?

      • 15 7

      • poczytaj (1)

        czepiacie się chyba z zazdrości? bo doprawdy nie wiem jakie inne argumenty wami kierują? pozdrawiam hejterów i całą resztę;) Jess, brawo za rozwój!!

        • 6 17

        • bo minusujący by chcieli, żeby nikt głowy nie wychylił. Dziewczynie się udało i wielkie brawa za zapał, pasję i pracowitość. Powodzenia.

          • 6 2

  • Grażyna Ferrari tez w tych ciuchach
    chodzi

    • 14 0

  • i ja lubie styl boho z nutą awangardy

    idealnie pasuje do tego Zenek, zawsze go slucham gdy wkladam boho

    • 10 1

  • Kto to jest do jasnej... (1)

    i czemu piszecie o tym specjalne artykuł...?

    • 12 0

    • pseudonim ma jak gwiazda filmów dla dorosłych

      • 9 0

  • Rozbawiła mnie ta informacja. (3)

    Być może dlatego że mam już kilka wiosen i nie działa na mnie taki marketing, umiem liczyć i zarabiać pieniądze, jeżdżę po świecie i bawi mnie to jak nas w Polsce kroją przeokropnie - kochani marka Guess która w Polsce ma super salony, jest tak na prawdę przeciętną sieciówką w USA, koszulki po dwie w paczce kosztują 9.99$ lub 14.99$ a u nas po 200zł w górę, bluzy po 29.99$ i tak dalej. Jak w UK jest przecena to szmaty są za grosze i faktycznie przecenione 70-90% a u nas ten wielki second hand którym stał się TK=MAX, nie dość że sprzedaje starocie to jeszcze po kilka stówek, w tej chili nie znajdziesz tam koszuli poniżej 150zł w UK i USA znajdziesz w dodatku firmowe. Więc powodzenia z Jessicą, Brajanem i ich mercedesem :) ja w PL zakupów nie robię.

    • 26 2

    • niestety naszym rodakom tego nie wyjasnisz

      bedą kiwac glowami, mrukną "no niby racja.." i pojadą do galerii po kolejne buty z plótna za 289zł i bluzę typu "primark" o wartości 6 euro w promocyjnej cenie 199zł.

      szczęśliwi, którzy pracowali za granicą, bo nie dają sie kroić.

      • 7 1

    • No jak tam w Dubaju

      • 0 3

    • a ja śmieję się jak ludzie chodzą z dumnym logo TH i pokazują torby firmowe :) w USA to jest marka jak ciuchy z Lidla.Zwróć uwagę głupcowi, to jeszcze pobije.

      • 1 0

  • ta modelka (1)

    w tej sukience wchodzi do czy wychodzi z basenu?

    • 5 1

    • sprząta

      • 3 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Daria ze Śląska "Pierwsza trasa c.d."

89 - 129 zł
Kup bilet
pop

The Robert Cray Band: Groovin' 50 years!

159 - 249 zł
blues / soul, rock / punk

Paweł Stasiak z zespołem PapaD (1 opinia)

(1 opinia)
120 zł
Kup bilet
pop

Najczęściej czytane

Sprawdź się

Sprawdź się

Trójmiejska odpowiedź na przebój “Nie ma cwaniaka na Warszawiaka” to: