- 1 Rammstein w Filharmonii Bałtyckiej (36 opinii)
- 2 Ty też nie czujesz atmosfery świąt? (27 opinii)
- 3 Czemu już nie ma takich imprez? (67 opinii)
- 4 Sztuczna inteligencja w piosence wyborczej (54 opinie)
- 5 Planuj Tydzień: Wielkanoc w Trójmieście (2 opinie)
- 6 Związek? Podziękuję. Jestem na detoksie (169 opinii)
Jessica Mercedes otworzyła butik w Galerii Bałtyckiej
Jessica Mercedes, znana blogerka modowa, otworzyła pierwszy w Trójmieście butik swojej marki odzieżowej Veclaim. Pop-up store, czyli tymczasowy sklep, znajduje się na pierwszym piętrze Galerii Bałtyckiej i będzie czynny przez trzy miesiące. Oficjalne otwarcie butiku odbyło się w sobotnie popołudnie. Tuż przed otwarciem kolejka do butiku sięgała kilkudziesięciu osób.
Projektanci mody w Trójmieście
Pop-up store to forma sprzedaży, która dopiero zdobywa popularność w Polsce. Polega na otwieraniu unikatowych, tymczasowych sklepów, których głównym celem jest promocja marki. Pop-up story powstają zazwyczaj w często uczęszczanych miejscach i działają nie dłużej niż trzy miesiące. Właśnie tyle działać będzie nowo otwarty sklep Veclaim. Butik jest niewielki, mieści się na kilkunastu metrach kwadratowych w boksie ustawionym na korytarzu galerii. W środku panuje bardzo minimalistyczny wystrój.
- Witam wszystkich, witam Trójmiasto! Nazywam się Jessica Mercedes Kirschner i to jest mój pierwszy pop-up Veclaim. Dziękuję wszystkim za przyjście, dziękuję że jesteście, że tak wytrwale stoicie w kolejce - powitała gości Jessica Mercedes. - Jest to dla mnie ogromne, pozytywne zaskoczenie, bo nie spodziewałam się tylu osób. Mam nadzieję, że będziecie nas odwiedzać regularnie, bo w Galerii Bałtyckiej planujemy zostać przez trzy miesiące. Niedługo w sklepie pojawią się nowe kolekcje, tymczasem możecie tu dostać koszulki Zodiak, które na stronie są jeszcze w przedsprzedaży.
Jessica Mercedes Kirschner zyskała popularność prowadząc bloga modowego jemerced.pl. W tym momencie uważana jest za jedną z najbardziej znanych polskich blogerek (na Instagramie obserwuje ją 971 tys. osób). Ma na swoim koncie współpracę z wieloma światowymi domami mody, a sama jest właścicielką dwóch marek odzieżowych - Moiess Swimwear oraz Veclaim. I to właśnie ubrania z logo Veclaim możemy od soboty zakupić w Galerii Bałtyckiej.
Ideą Veclaim jest "łączenie uniwersalności i wygody". W ofercie sklepu znajdują się zarówno koszulki i bawełniane torby, jak i wieczorowe sukienki, oryginalne koszule, letnie kombinezony i połyskliwe spódnice.
- Veclaim istnieje od dwóch lat. Nasze ubrania przeznaczone są dla dziewczyn, które są bardzo cool, kochają modę, są świadome siebie, są jednocześnie romantyczne i rockowe i lubią inspirować się minionymi dekadami, bo projektując nasze kreacje czerpiemy z lat 70. i 80. - mówiła Jessica Mercedes. - Kiedy otwierałam Veclaim moim marzeniem było stworzyć markę, która jest droższa niż ubrania z sieciówek, ale tańsza od luksusowych domów mody. Bardzo brakuje mi w Polsce takich sklepów, gdzie za cenę dwóch czy trzech sukienek z sieciówki można dostać jedną rzecz, za to szytą ręcznie, lokalnie i etycznie. Polityka mojej marki opiera się na świadomej modzie.
Trójmiasto: targi i kiermasze
Sobotnie otwarcie butiku przyciągnęło do Galerii Bałtyckiej wielu fanów Jessici Mercedes, głównie młodych dziewczyn, ubranych w modnym stylu. Przed otwarciem kolejka do butiku sięgała kilkudziesięciu osób, które później partiami wpuszczane były do środka. W galerii pojawił się też Justin Kirschner, brat blogerki. Jedną z atrakcji otwarcia była też akcja Style Hunter, podczas której Jessica wybrała najciekawiej ubrane osoby, które otrzymały bony na zakupy.
Miejsca
Wydarzenia
Opinie (121) ponad 50 zablokowanych
-
2020-02-29 18:39
Opinia wyróżniona
Fajnie że i w trójmieście powstają takie miejsca (5)
To miło że znane osoby odwiedzają trójmiasto i postanawiają robić tu swój biznes.
Może za jakiś czas nie trzeba będzie jeździć do Warszawy czy Berlina na sensowna zakupy- 26 148
-
2020-03-01 09:16
fanów Jessici - błąd (1)
Jeśli (przybrane) imię sprzedawczyni to "Jessica", a ten artykuł jest w języku polskim, to winno być "fanów Jessiki".
- 4 3
-
2020-03-02 10:32
to jest je prawdziwe imie :D
- 0 0
-
2020-03-01 07:21
Znane?
Buahaha
- 15 0
-
2020-02-29 20:41
(1)
To nie jest fajne.
To nic nie wnosi.
To nie jest np. Fabryka z nowoczesnymi technologiami.
To bzdety dla ludzi bez prawdziwej pasji, wiedzy.
Powinni trzymać to w Warszawie.- 46 9
-
2020-03-01 08:16
To ze czyjś biznes to moda, a nie nowe technologie nie oznacza, ze produkty tworzone są bez pasji. Bardzo dobrze, ze tego typu sklepy zaczynaja pojawiać się w Polsce. Czy nie lepiej, by nasze pieniądze zostały u Polki zamiast trafiać do wielkich zagranicznych koncernów, które zarządzają sieciowkami?
- 6 11
-
2020-03-01 08:25
Opinia wyróżniona
No i super :) dziewczyna rozwija swoją pasję,która jest moda. Nie ważne jaką pasja ważne,że ma się cele w życiu A nie tylko siedzieć patrzeć w ekran i krytykować lub hejtowac innych za to,że osiągnęli sukces dzięki pasji oraz ciężkiej pracy. Może nie jest najtaniej,ale jeśli kogoś stać to czemu nie?można coś kupić. Życzę powodzenia żeby sklep odniósł sukces nk u fajnie,że wybrany został Gdańsk:)
- 20 48
Wszystkie opinie
-
2020-06-01 08:26
Tymczasem...
"Burza wokół youtuberki Jessiki Mercedes i jej biznesu trwa w najlepsze. Skandal jest na tyle duży, że za gwiazdkę YouTube zabrał się Urząd Ochrony Konkurencji i Klientów.
Przypomnijmy: firma odzieżowa Jessiki Mercedes - Veclaim miała sprzedawać wysokiej jakości modną odzież, wytwarzaną w Polsce. Szybko okazało się, że ów droga i modna odzież to tanie ciuchy innych marek z doszytymi metkami.
Np. T-shirty wyceniane na ponad 200 złotych okazały się koszulkami innej firmy - Fruit Of The Loom. Sama Mercedes ze łzami w oczach tłumaczyła się z przekrętu.
To jednak nie wystarczyło. UOKiK zbiera informacje o tym, w jaki sposób przedsiębiorstwo dokonywało nieuczciwych praktyk.
Po zebraniu informacji urząd zdecyduje, czy skieruje sprawę do sądu. Na pewno youtuberkę czekać może wysoka grzywna i obowiązek przyjmowania zwrotów ubrań."- 0 0
-
2020-03-05 00:01
Kto to kuźwa jest
to dziecko w marynarce po starszym bracie? Jakaś masakra że takie twory jakieś butiki otwierają i a gazeta bezmyślnie promuje takie inicjatywy.
- 0 0
-
2020-03-04 22:54
Kto to?
Kolejna chińska szwalnia typu LPP w piórach "blogerki"? :-D
- 0 0
-
2020-03-04 22:52
Kto to jest?
Kto to jest i co sobą reprezentuje? :-)))))))))
- 0 0
-
2020-03-03 00:22
Brajan Cinquecento też był?
- 5 0
-
2020-03-02 08:49
Ktoa z takim pseudonimem nie moze byc normalny:) (1)
- 3 0
-
2020-03-02 18:56
ale ona akurat tak się właśnie nazywa...
- 0 0
-
2020-03-02 16:08
Jessica Mercedes
I wszystko jasne. Będę omijał szerokim łukiem.
- 4 0
-
2020-03-01 10:23
Z czego są uszyte t-shirty,że kosztują 199 zł ? No i przez kogo ? (2)
- 19 1
-
2020-03-02 11:42
Jakby byly z jedwabiu, to jeszcze bym zrozumial.
- 0 0
-
2020-03-01 10:41
Z kozich zadów
- 6 0
-
2020-03-01 07:29
Gdzie lokalnie jest to szyte? (3)
- 10 3
-
2020-03-02 11:05
Skąd te minusy? (1)
W artykule jest napisane:
"Bardzo brakuje mi w Polsce takich sklepów, gdzie za cenę dwóch czy trzech sukienek z sieciówki można dostać jedną rzecz, za to szytą ręcznie, lokalnie i etycznie. Polityka mojej marki opiera się na świadomej modzie."
Ciekaw więc jestem gdzie ta Pani szyje ubrania aby były lokalne i etyczne.
Na swojej stronie podaje, że ubrania są "odszyte" w Polsce. Czy jest to to samo co w całości uszyte?- 1 0
-
2020-03-02 11:33
Moze zamawiaja z Bangladeszu i doszywaja lokalnie metke?
- 0 0
-
2020-03-01 12:48
Lokalnie w Bangladeszu.
- 6 0
-
2020-02-29 21:23
Jak patrzę na ludzi drogo ubranych to wiem że to bidoki (5)
Ludzie mający pieniądze nie przywiązują uwagi do metek.
- 40 8
-
2020-03-01 07:17
Święta racja (2)
Ludzie którzy mają kasę przywiązują wagę do jakości ubrań i z czego uszyte a nie do metek bo te ubrania z metkami znanych firm szyte w Chinach i krajach trzeciego świata są wątpliwej jakości
- 13 2
-
2020-03-01 08:31
I po tym wiemy zescue buedni (1)
Opisujecie innych. 90%bogatych ubiera sie z metkami.
- 2 5
-
2020-03-02 11:25
90% bogatych jada metke i pasztetowa!
- 1 0
-
2020-03-01 08:45
(1)
A to nie tylko z ubraniami tak jest. Powszechnie wiadomo, że ludzie mający pieniądze nie zwracają uwagi na to gdzie i jak mieszkają, co jedzą, czym jeżdżą, jaki mają stan uzębienia. Jak ktoś ma zdrowe zęby to na pewno nie może związać końca z końcem.
- 4 5
-
2020-03-01 15:44
To dotyczy również butów. Jak widać, że ktoś ma buty za więcej niż 200 zł i nowsze niż 5 sezonów, to od razu wiadomo, że to biedak.
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.