- 1 Majaland: znamy termin otwarcia i cennik (199 opinii)
- 2 Po 30 latach Kaliber 44 wciąż zachwyca (31 opinii)
- 3 Czy marihuana powinna być legalna? (70 opinii)
- 4 Afera o kolekcjonerską monsterę (60 opinii)
- 5 Skecz o urokach jazdy obwodnicą (62 opinie)
- 6 Planuj Tydzień: koncerty i wiosenne targi (13 opinii)
Koniec z bezpłatną rezerwacją biletów w Multikinie
Sieć Multikino rezygnuje z bezpłatnej rezerwacji biletów. W zamian miejscówkę w kinie będzie można kupić przez Internet, a na film wejść, pokazując specjalny kod na telefonie komórkowym lub bilet wydrukowany w domu. Zmiany w rezerwacji planuje również kino Helios.
Dotychczas bilety do Multikina można było bezpłatnie rezerwować przez Internet. Warunek był jeden: zamówioną miejscówkę trzeba było odebrać co najmniej pół godziny przed rozpoczęciem seansu.
- Niejednokrotnie zdarzało się, że osoby rezerwujące bilety w końcu ich nie kupowały. Tym samym blokowały miejsca innym widzom. Takie postępowanie obserwowaliśmy często w przypadku popularnych premier filmowych - mówi Edyta Pawłowicz-Ziurkowska, kierownik ds. marketingu sieci Multikino.
Zmienić ma to wprowadzenie nowego systemu rezerwacji. Podobnie jak dotychczas, na stronie kina widz może wybrać rodzaj biletu i miejsce na sali kinowej. Operacja kończy się przeniesieniem do serwisu przelewowego wybranego banku i obowiązkiem zapłaty. Klient ma na to kwadrans.
- Jeśli transakcja jest zakończona sukcesem, klient otrzymuje SMS z kodem mozaikowym do pokazania w kinie oraz bilet elektroniczny na adres mailowy do wydrukowania i zabrania do kina. Klient wchodzi na film na podstawie smsa lub wydrukowanej kartki z biletem - tłumaczy Pawłowicz-Ziurkowska.
Nowy system rezerwacji funkcjonuje już w Multikinie w Gdyni i Gdańsku, do końca lutego zostanie wprowadzony również w Sopocie. Podobny system sprzedaży online (ale również bezpłatnej rezerwacji) działa w kinie Krewetka należącym do sieci Cinema City.
Rezerwować bilety - zarówno online jak i przez telefon - wciąż można w kinach sieci Helios, ale i ona planuje zmiany.
- Chcemy uruchomić sprzedaż biletów do naszych kin przez internet. Jednocześnie wiemy, że widzowie cenią sobie możliwość samej wcześniejszej rezerwacji biletów, telefonicznie lub przez internet, bez konieczności dokonywania zakupu. Dlatego nie planujemy z niej rezygnować - mówi Tomasz Jagiełło, prezes zarządu spółki Helios SA.
Miejsca
Opinie (128) 3 zablokowane
-
2011-02-09 21:48
Kina to zwykli złodzieje.
Najpierw łupią reklamodawców za nadawanie spotów przed seansem. Później jeszcze każą widzowi te reklamy oglądać. Jeśli wiem, że film jest na 18.00, to powinien się rozpocząć o 18.00, a nie o 18.13. Ale tak już jest, że złodziej nie darzy szacunkiem swojej ofiary... Faktem jest, że jak kupuję film na DVD, to płacę za film, a nie za blok reklamowy. Jak kupuję bilet do kina, to przyzwoitość by nakazywała, abym obejrzał film, a nie wizualną sieczkę o batonach, proszku do prania czy kawie.
- 13 1
-
2011-02-09 22:06
Multikino to kpina
Raz, skasowali mi punkty które pieczołowicie zbieralem. Dwa siostrzeniec miał dwanaście lat i bez legitymacji szkolnej musiałem kupić bilet jak dla dorosłego. Niech mnie w du... pocaluja a moja noga tam nie postanie.
- 11 2
-
2011-02-09 22:15
a co będzie jak zarezerwuję bilet, zapłacę , otrzymam sms z potwierdzeniem i padnie mi bateria w telefonie?? (1)
Czy będe mogła skorzystać z seansu bo przecież zarezerwowałam i zapłaciłam?Ciekawe ...
- 3 4
-
2011-02-09 23:11
A co bedzie jak kupisz bilet papierowy dzień wczesniej i Ci go pies zje?
- 4 1
-
2011-02-09 22:17
nie pójdę więc do kina
a film obejrzę SPIRACONY :)
- 3 2
-
2011-02-09 23:00
Kiedy koniec z REKLAMAMI przed seansem? Kiedy popcorn będzie w normalnych cenach?
.
- 7 0
-
2011-02-09 23:14
Brak słow
Lubiłam chodzić do Multikina własnie dzięki internetowej rezerwacji, bezplatnej! Szybko, komfortowo. Jezeli chodzi o brak miejsc dla innych klientów, to maja 30 min jeszcze czasu przed seansem!
Zresztą, straciłam szacunek do tego kina, po tym jak pewnego razu, podczas trwania filmu, nagle film zgasł! na 5 min! punkt kulminacyjny calego filmu. Owszem, po 5, 10 min wlaczyli, ale bez kontynuacji, przedpadło ok 10 min!!! Ludzie sie wypieli, a gdy wyszlimy z kina, bylo ok 24, nikogo z personelu nie było!! Chodze do kina, chociaz rownie dobrze moge sobie film sciaganc.. Wyglada na to, ze jednak lepiej bym na tym wyszła :/
Co do rezerwacji NOWEJ.. po 2 min zrezygnowałam z zabawy - wybierz, podaj dane, wybierz bank.. szukaj drukarki .. :/
Nie popieram tego.. a mialam ochote na fajny film.. Spontaniczne wyjscie do kina ? Niestety stracilam na nie ochote :/- 9 2
-
2011-02-09 23:19
co zamiast Multikina?
a wie ktoś może co będzie zamiast Multikina, jak zakończą działalność z powodu braku klientów? jestem ciekawy, może fajny klub, w końcu spory budynek..
- 5 1
-
2011-02-09 23:57
szajs
ten system jest do pupy. kupilam bilet przez neta, zrobilam przelew po czym sie okazalo ze mozna dalej rezerwowac miejsca ktore ,,kupilam''. nie dostalam maila potwierdzajacego kupna biletow, kase z konta pobralo i dostalam na maila potwioerdzenie przelewu. dzwonilam do multi w tej sprawie chyba 5 razy. po czym sie dowiedzialam ze kasa do nich doszla ale zeby zarezerwowac na ta kase miejsca musze osobiscie do nich pojechac i ze przez neta sie nie da. pojechalam, szefowie zmiany (chyba szefowie, napewno ktos wyzej niz ktos od biletow) powiedzieli ze jest zupelnie odwrotnie, czyli ze na ta kase moge zarezerwowac bilety tylko przez neta. i powiedzieli ze jedyne co moga zrobic to przeprosic....a typiarki odbierajace tel i sprzedajace bilety nic nie wiedza o tym ich nowym systemie i podaja bledne info...masakra
- 6 1
-
2011-02-10 00:28
a gdziejest napisane
- 0 0
-
2011-02-10 00:28
a gdzie psiza ze takjest drozej??
- 0 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.