• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Mata promuje fast food, szturm młodzieży po zestawy. Owczy pęd i znak czasów?

Mateusz Groen
20 października 2021 (artykuł sprzed 2 lat) 
Młody Matczak w poniedziałek zaprezentował swój zestaw, który stworzył dla restauracji McDonalds. Młody Matczak w poniedziałek zaprezentował swój zestaw, który stworzył dla restauracji McDonalds.

Burger na potrójnym mięsie, duże frytki i napój mleczny z japońską herbatą Matcha - taki zestaw firmowany wizerunkiem Maty, cieszącego się obecnie wielką popularnością polskiego rapera wystarczy, by restauracje McDonalds przeżywały prawdziwe oblężenie. Zestaw Maty schodzi jak ciepłe bułeczki, a w kolejkach ustawiają się zarówno młodzi, jak i starsi, a zainteresowanie akcją przypomina niedawny szał na lody Ekipy. Czy jest czym się ekscytować?



Imprezy w Trójmieście


Mata podbił "Maka"



Jak często jesz w restauracji McDonalds?

Głośna akcja promocyjna rozpoczęła się w poniedziałek, 18 października i potrwa do 21 listopada 2021 r. Zestaw zawierający potrójnego cheeseburgera (potrójny Ch33sburger), średnie frytki oraz Vanilla Matcha Latte dostępny jest za 18 zł. Co ważne, można zamówić go jedynie przez aplikację restauracji. Oferta jest mocno limitowana, gdyż każdy z punktów może sprzedać 150 zestawów w ciągu dnia. Mimo tego, chętnych nie brakuje, a z marketingowego punktu widzenia był to "strzał w dziesiątkę". Wystarczy wybrać się do najbliższego McDonalda w naszej okolicy, by zobaczyć tłumnie zamawiających nowy zestaw sygnowany pseudonimem Maty.

Czysto obiektywnie, zestaw nie zaskakuje oryginalnością, a o walorach smakowych lepiej nie dyskutować, wszak każdy ma inne kubki smakowe i inne preferencje. Niemniej, jak każdy może się domyślić, w akcji tej mniej ważna jest zawartość i jakość produktu, a bardziej kto firmuje go twarzą.

Słynny raper i jednocześnie niekoronowany król młodego pokolenia rapu, już od pierwszej piosenki pt. "Patointeligencja" rozkochał w sobie ludzi. Jego kontrowersyjne teksty, poruszające proste tematy społeczne mocno rezonują ze współczesną młodzieżą. Mata jest obecnie "na topie", więc nie sposób się dziwić, że słynny fast food wpadł na pomysł, by wejść z nim we współpracę. To nie jest pierwsza akcja promocyjna znanego rapera z siecią restauracji. Mniej więcej rok temu Travis Scott, znany amerykański muzyk stworzył specjalne menu dla restauracji.

Czytaj też: Tata Maty w Gdańsku

  • Zestaw Maty w Mc Donald's
  • Zestaw Maty w Mc Donald's
  • Zestaw Maty w Mc Donald's
  • Zestaw Maty w Mc Donald's
  • Zestaw Maty w Mc Donald's
  • Zestaw Maty w Mc Donald's
Młody Mata bije rekordy popularności głównie wśród młodego pokolenia i to właśnie w większości ta grupa od poniedziałku okupuje restauracje spod znaku "złotych łuków". Tuż po zakończeniu lekcji idą na "degustację" popularnego zestawu.

- Myślę, że cheeseburger jest zwykły, tylko ma więcej mięsa, a napój osobiście mi nie smakuje. Ogólnie bardzo fajnie, że podjęta została taka współpraca. Widziałem w internecie informacje o tym zestawie, dlatego po lekcjach poszłyśmy spróbować. Dużo naszych znajomych już to testowało, ale ciężko uznać, czy zestaw jest na plus, czy na minus. Mata jest obecnie bardzo popularny i raczej jego postać przyćmiewa jedzenie - mówią Ania i Marta spotkane w restauracji znajdującej się w Forum Gdańsk.
- Szczerze mówiąc, spodziewałem się czegoś specjalnego, a tutaj zarówno restauracja, jak i sam Mata poszli po linii najmniejszego oporu. Nie mam problemu z tym, że jest to niezdrowe jedzenie, jestem świadomy tego, co jem i od czasu do czasu stołuję się w "Maku". Liczyłem jednak, że zestaw Maty będzie naprawdę czymś się wyróżniał - dodaje Marceli.

Kizo bije rekordy na platformach streamingowych



Mata i jego zestaw. Mata i jego zestaw.

Głośny hejt i oburzenie. Jest czym?



Nie trzeba było długo czekać na negatywne komentarze kierowane w stronę młodego rapera. Na temat aspektów odżywczych zestawu zwróciła uwagę m.in. Katarzyna Bosacka (dziennikarka zajmująca się tematyką odżywiania), niekryjąca swojej dezaprobaty do propagowania niezdrowego jedzenia wśród młodzieży.

- Łącznie zestaw promowany przez Matę zawiera aż 1119 kcal - to połowa dziennego zapotrzebowania energetycznego dla nastolatka. Każdy kto promuje niezdrowe jedzenie, musi brać część odpowiedzialności za otyłość wśród dzieci. Amen - napisała Katarzyna Bosacka w swoim poście na facebooku.
O swój komentarz pokusiła się również Paulina Młynarska.

- Do tej pory nie komentowałam inby o Macie, ani o Macie i Matczaku tacie. Co mnie obchodzi? Ale kiedy ktoś, kto ma realny wpływ na zachowania wielkich grup młodych ludzi, zachęca za kasę do jedzenia najbardziej szkodliwego żarcia jakie istnieje, to chyba trzeba coś powiedzieć. Co Ty Mata, czytać nie umiesz? Nie wiesz co śmieciowe żarcie robi z ludzkim zdrowiem? Nie wiesz co to jest otyłość, cukrzyca i zawał? To ma być ta twoja kontestacja? - napisała Paulina Młynarska.

Okiem dietetyka: jak jeść zdrowo na mieście?



Mata i jego zestaw. Mata i jego zestaw.
Ciekawa dyskusja rozgorzała także na profilu facebookowym Jacka Kotarbińskiego, trójmiejskiego eksperta z zakresu marketingu i strategii marki. Twierdzi on w komentarzu dla Wirtualnych Mediów, że mechanizm zapraszania znanych twarzy do udziału w projekcie marketingowym jest związany z rozpoznawalnością i pozycjonowaniem konkretnej osoby, jeżeli pojawiają się kontrowersje, to najczęściej ten mechanizm wpływa na zwiększenie zasięgów organicznych kampanii. Komentujący zwrócili jednak uwagę na to, że zasięgi to jedno, a wiarygodność przekazu to drugie.

- Buntownik na usługach jednego z największych koncernów, do tego o wątpliwej renomie, reklamujący zestaw, który przeraża ilością cukru, soli, tłuszczów trans? Mata wizerunkowo strzelił sobie w stopę. Ale nie z powodu hamburgera. Idąc na układ stracił cały swój buntowniczy sznyt i stał się, na chwilę zaledwie, pato-celebrytą. Ludzie myśleli, zwłaszcza nastolatki, że on chce walczyć z systemem, wykrzykiwał coś bardzo ważnego o sobie i swoich rówieśnikach. A on chciał wejść w niego i zagarnąć swój kawałek tortu. Czego by nie zaśpiewał, stracił właśnie wiarygodność. I nastolatki już się z niego śmieją. A te opisy jak ten zestaw jest niezdrowy np. Pani Kasi Bosackiej (którą skądinąd lubię i cenię) bardzo mnie rozbawił. Obecni licealiści zajadają się fast foodami, popijają je energetykami, palą e-papierosy, mają swobodny dostęp do narkotyków. Więc Mata reklamujący Maka to mały pikuś. "Buntownik" na miarę czasów. W sumie smutne to - puentuje jedna z komentujących.
Czytaj także: Dynia w różnych odsłonach. Co oferują trójmiejskie restauracje?

Pojawiają się jednak w tej dyskusji głosy zupełnie przeciwne. Niektórzy zwracają uwagę na to, że to media zrobiły z Maty buntownika i ochrzciły go głosem pokolenia, a oczekiwania wobec niego są mocno na wyrost.

- Masz się buntować (za nas) na naszych warunkach. Ty jesteś naszą własnością, do nas i od nas zależysz. My mamy oczekiwania, że będziesz wpływać na masy, pokolenie, więc nie wolno ci... - tak brzmi jeden z komentarzy. - Mata jak na razie zbuntował się głównie przeciw fałszywemu obrazowi "dzieci z dobrych domów", ale jeśli nadal ma być szczery, to nie powinien ukrywać, że każdy nastolatek chętnie przyjmie bańkę czy dwie od korporacji, bo najważniejsze, żeby sobie poradzić w życiu, czyli mieć hajs. Nigdy nikogo nie namawiał do zdrowego życia, czy do walki z korporacjami, więc o co chodzi? Na tym polega inność współczesnych nastolatków, że nie walczą z systemem o wszystkich, tylko o swoje prawo do walczenia o siebie. Akceptują innych, ale nie budują na tym jakiejś pokoleniowej solidarności, że niby wszyscy razem lepiej zostańmy na bruku, niż idźmy pracować w korpo. Doskonale zdają sobie sprawę, że każdy myśli przede wszystkim o sobie, a Mata nie jest ich idolem, tylko kolesiem, który ma fajne kawałki i udało mu się. Nikt nie zamierzał się na nim wzorować, więc on nie ponosi odpowiedzialności - każdy idzie jeść w Macu jak ma na to ochotę, sam z siebie i jego sprawa co tam kupi - dodaje do tego kolejny internauta.
Czytaj też: Powrót na scenę po skandalu. Godzinny koncert Belmondawg w B90

W internecie trwa obecnie burza. Ścierają się dwa obozy: osoby, które dostrzegają problem we wspieraniu reklamowym niezdrowego jedzenia i osoby, dla których nie ma w tym nic groźnego i nadzwyczajnego. Sytuacja się powtarza, kilka miesięcy temu podobne komentarze i bicie na alarm było w związku z produktami sygnowanymi przez słynnych influencerów z "Ekipy".

Nowa kampania reklamowa trwa i zapewne przyniesie solidne korzyści firmie. Tym bardziej, że Mata stworzył we współpracy z McDonald's limitowaną kolekcję ubrań, w której skład mają wchodzić dwa rodzaje bluz, kamizelka z kieszeniami, longsleeve i trzy wzory T-shirtów. Merch Maty i McDonald's będzie można wygrać w ramach konkursu, który ma wystartować jeszcze w październiku 2021 roku. I można spodziewać się, że temat nieustannie będzie rozgrzewać opinię publiczną, eksperci i celebryci będą komentować i wymieniać się opiniami, a młodzież i tak będzie gdzieś obok tego i nie będzie narzekać... no może jedynie na mleczny napój Matcha.

Miejsca

Opinie (386) ponad 50 zablokowanych

Wszystkie opinie

  • No i bardzo dobrze. (8)

    Gratulacje Panie Mata za sukces

    • 31 127

    • Trzeba się cieszyć że młodzież ma dobry smak, gust i kasę (1)

      • 4 17

      • i braki w języku polskim ;)

        • 7 1

    • testo wroc! (1)

      potrrzebujemy cie jak nigdy

      • 3 0

      • W Polsce jak w lesie :)

        O przepraszam, jak w ch...lewiku

        • 2 0

    • Gramatycznie to zdanie bije po oczach. Zrób może maturę, albo poczytaj trochę ksiązek zanim cokolwiek opublikujesz. (2)

      :P

      • 4 1

      • Nic tak nie bije po oczach jak brak kasy :) (1)

        jak już masz kasę to gramatyka nie istnieje ... jak wiele innych rzeczy (brzydota, tusza, maniery, ubiór, etykieta itd...)

        • 0 4

        • czyli potwierdzasz wizerunek bogatego chama?

          • 2 0

    • Wiesz co ci powiem?

      Tak jak ten mata, owsiak tez reklamuje dzieciom uzalezniajece produkty korporacji za ogromna kasę. telefonie. piwo lech. bankowe konta. i co tylko mu dadzą to sie z tym fotografuje.

      Oni sa tacy sami - taki ich sukces. otumaniać dzieci by zyc z tego jak pasza.

      • 4 1

  • (10)

    Mata to marketingowy produkt typu Ekipa. Nie dowierzam, co obecna młodzież ma w głowach a raczej czego nie ma :D
    To są jakieś same lamusy, Ekipa, Mata, Kruszwil i td. Masakra

    • 210 9

    • Co innego produkt marketingowy typu Lewandowski :D (6)

      • 8 23

      • Ten sam szajs

        • 13 5

      • (4)

        Lewandowski to jest produkt fizyczny - kopie piłkę - i to najlepiej na świecie (top 3)
        a produktem marketingowym jest na dokładkę.
        Mata jest niby muzykiem - ale tak tragicznie słabym, że jedzie tylko na tym właśnie marketingu

        • 32 2

        • (3)

          Widzisz, marketing wmówił Ci, że człowiek dobrze kopiący piłkę jest społeczeństwu do czegokolwiek potrzebny.

          • 8 10

          • (1)

            A nie jest? Przecież gdyby nie Lewandowski nie wiedział.bym że do golenia trzeba używać pianki mahh 3 turbo

            • 8 1

            • i szamponu do upierzu

              albo super komorki.

              • 1 0

          • Nie jest nikomu potrzebny poza właścicielowi jego klubu

            Jakby Lewandowski promował zestaw Lewandowskiego w Donaldzie, to tak samo bym go nie kupił jak zestawu Maty.

            • 8 1

    • I Tata Maty, też ma ciśnienie na szkło.

      • 20 1

    • (1)

      Obecna młodzież ma dokładnie to samo w głowach, co młodzież pokoleń wcześniejszych. Zawsze bywały na coś mody i młodzi ludzi koniecznie musieli to mieć. Taki wiek, jeszcze nie wiedzą, że nie muszą porównywać się z innymi...

      • 1 0

      • Ale przynajmniej kupowaliśmy jakieś śmieci :P

        A nie śmiecio-żarcie. Śmieci typu ubrania, płyty czy karty z pokemonami się wyrzuca jak minie moda (prawdopodobnie płacząc za straconą kasą) a McDonalds albo lody czy napoje ekipy będą się za dzieciakami ciągnąć przez lata w postaci bonusowych kilogramów i problemów zdrowotnych.

        • 3 0

  • (4)

    Mata...masakra,pseudocelebryta na miarę smartfonowych czasów,ni to śmieszne,wręcz żenujący styl i poziom.Tak dzieci wcinajcie tą chemię, koncerny farmaceutyczne i lekarze już zacierają rączki. Zawały,otyłość,cukrzyca.Gratuluję.

    • 127 13

    • Ty to na kazdy temat masz coś do napisania. Serio uciążliwy z ciebie cieć.

      • 9 17

    • a co mają mieć w głowie zamiast siana (1)

      social media największe zło współczesnego świata skutecznie zastąpiły szkołę.

      • 19 1

      • A kiedyś było inaczej?

        Zamiast facebooka był trzepak, poziom ten sam.

        • 5 13

    • chodzenie po mieście i wdychanie spalin może powodować raka płuc. Dodajmy do tego palenie papierosów i picie alkoholu. Może Pani Paulina Młynarska zajmie się tym problemem?

      • 1 3

  • Zazdrościmy (7)

    Każdy chciałby odnieść sukces i mieć pełny portfel.

    • 22 75

    • To jest sukces? (3)

      Żenada raczej.

      • 18 1

      • Zarobił więcej niż Ty dasz radę przez całe życie? (2)

        Ja tam uważam że to sukces.

        • 4 12

        • i co z tym zrobi? (1)

          nic.. bo to droga w jedna strone..

          • 5 0

          • Lodziez tego nie rozumiem liczy się tylko hajs dla nich

            • 4 0

    • (1)

      Wiesz jak ten sukces u małolatów się kończy? Nie ma czego zazdrościć. Palemka odbije, prochy i mogiła

      • 11 0

      • dla świata to lepiej

        • 4 0

    • Mi do pierwszego brakuje co miesiąc.
      Ale za żadne skarby świata bym się z tym gnojkiem nie zamienił na życie.
      Nie przekonajcie mnie

      • 8 0

  • Zmieniają się kolory włosów. (4)

    18 lat temu polarny był czerwony kolor a teraz blond. "Gwiazdy" się farbują ale biznes się kręci.

    • 43 1

    • Jakies maty, jakies tuse

      O czym wy tu piszecie?

      • 1 0

    • (1)

      a michał wiśniewski dalej ma czerwone włosy...

      • 3 0

      • bo jest szczery i konsekwentny.

        i nie sprzedaje szitu fanom.

        • 2 0

    • trzeba myslec samemu, zadawac pytania i podwazac racje. tak sie buduje swiadomosc.

      to nie na tym polega prawdziwe zycie - zadnych promocji.

      Nic tu nie ma do rzeczy kolor wlosów.

      • 1 0

  • Zenek Martyniuk tez reklamuje i Slawomir tez. (1)

    • 23 4

    • mata, zenek, slawomir i mc'd to ten sam poziom :)

      • 19 0

  • (3)

    Pranie mózgu młodzieży reklamą tak by wyciągnąć kasę to dziś podstawa interesu.

    • 73 1

    • zwykłe burgerownie w ofercie też powinni mieć takie kanapki tzn żeby można było normalnie zmieścić do ust (1)

      ...co do za kanapka którą trzeba jeść sztućcami czy przy jedzeniu wypadała zawartość na talerz......poza tym MC jest ideologiczna i miesza się do polityki

      • 6 0

      • Podoba mi się zwrot "powinni mieć" - jak coś mi nie odpowiada w jakiejś knajpie to tam nie chodzę, co wcale nie oznacza, że innym tam nie odpowiada. Jak coś się chce zmieniać u innych to może najlepiej zamiast narzekać, że "ktoś coś powinien zrobić, mieć" najlepiej zrobić to samemu?

        • 2 2

    • Wszystkim są codziennie prane mózgi - w TV, "internecie", na billboardach i gdzie się tylko da. Rząd pierze mózgi, opozycja pierze mózgi. Starym i młodym. Jedni są pewnie bardziej podatni (młodsi) inni mniej (choć nie zawsze starszy znaczy mądrzejszy). Tak zawsze wyglądał świat i będzie nadal tak działał. Zmienia się tylko skala i sposoby docierania do ludzi.

      • 0 0

  • Szkoda (18)

    że nasza dzisiejsza mlodzież jest aż tak głupiutka.....Ekipa,Mata a większość nie wie kto jest Prezydentem Polski .No ale jakie szkoły taka młodzież.

    • 115 15

    • "Prezydentem Polski"? To jest taka osoba w tym kraju? (3)

      • 35 10

      • Tak jest. Można sprawdzić na www. Prezydent . Pl

        • 2 10

      • (1)

        ten co ma żone z typowo polskim nazwiskiem

        • 1 2

        • a co ma nazwisko do demokratycznych organów wladzy?

          Zona też ma na nazwisko Duda - to tak do Twojej wiadomosci.

          • 0 0

    • (7)

      chodzi o dlugipisa? co to za prezydent ktory jest sterowany przez czlowieka z kotem?

      • 20 13

      • (5)

        Sam jesteś długopis, trochę szacunku dla głowy państwa, nawet jak się z nim nie zgadzasz politycznie.

        • 8 16

        • (1)

          Na szacunek trzeba sobie zasluzyc. Zaden z politykow jeszcze nie zasluzyl na niego.

          • 12 4

          • On zasługuje z racji stanowiska. Polityk wiadomo że sam z siebie nie zasłuży.

            • 0 2

        • Jakby sam decydował niezgodnie z moimi poglądami - miałbym do niego szacunek, chociaż się nie zgadzam.

          Ale skoro tylko podpisuje wszystko co dostanie na stół, to nawet nie wypełnia powierzonej mu przez naród roli.

          • 9 4

        • Haha, szacunku dla adriana? Za co? Nigdy nie było tak bezwolnego i pozbawionego ambicji człowieka na takim stanowisku (1)

          Ten człowiek to kompletna kompromitacja urzędu, polityki, inteligencji i nawet swojej partii.

          • 5 2

          • Komorowski co to nic mu się nie chciało był bardzo ambitny hihi na sam jego widok wszystkiego się odechciewalo, zmęczony człowiek który nie miał nic do POwiedzenia.

            • 2 0

      • nie, myślałem o

        byłym UB-ku, alkoholiku albo czekoladowym orle vel leśnym dziadzie, wybierz któregoś i porównaj. O potencjalnych kandydatach pokroju bibawy błońskiej nie wspominam nawet, tylko Trzask miał jakiś prezencję i znał języki co było by na +, ale pod kopułą ma za dużo lewactwa i jest opłacany przez CDU jak sam przyznał w jednym z wywiadów...

        • 8 7

    • ... (3)

      Jacy rodzice taka młodzież. Szkoła uczy ale nie ma zadania wychowywać. Patrząc na rodziców, którzy gonią za huk wie czym i mają w 4 literach własne dzieci. Kupują coraz to droższe zabawki, posyłają na milion zajęć a potem rośnie taki ktoś kto nie wie, że nuda też bywa kreatywna.

      • 16 2

      • (1)

        Rodzice zazwyczaj gonią od pierwszego do pierwszego, żeby nie zdechnąc z głodu albo nie wylądowac na bruku

        • 2 2

        • no i ? to mierz siły an zamiary , ja jak nie mam czasu to nawet sobie psa nie biore bo szkoda mi aby cały czas sam siedział a co dopiero robić dzieci - kaprys niedorozwiniętego rodzica , tak to wiedzę , jest cos takiego jak prezerwatywy , przypominam Karynom i Sebiksom wyklętym

          • 5 1

      • zazwyczaj pięknie to rodzina z dziwećmi wyglada na zdjęciach na ryjoksiążce a w rzeczywistości bida i nędza , typowa hodowla dzieci

        • 3 0

    • akurat kto jest prezydentem w tym przypadku nie ma najmniejszego znaczenia.

      • 1 0

    • Judytka chyba też nie lubiła za bardzo szkoły co?

      Takiego prezydenta , to i może lepiej,że nie znają...

      • 0 0

  • Młodzież kiedyś z natury buntowała się, żyły rozmaite subkultury. (8)

    Dziś wszystko pogrążone jest w komercyjnym szambie. Stracone pokolenie, które nic nie zmieni w tym świecie na lepsze.

    • 144 6

    • Jakie czasy, taki Hendrix

      • 35 1

    • Idealnie to oddales

      • 18 1

    • (1)

      stracone pokolenia to pokolenia komuny

      • 4 27

      • W dużej mierze tak. Brak języków, wyjazdów za granicę, wolności tworzenia. A mimo to stworzyli masę cennych rzeczy. Inna sprawa że są bardzo zakompleksieni, czego przejawem są ich kłótnie polityczne (jedni chcą być super hiper proeuropejscy, jakby polskość była czymś złym - inni czują się skrzywdzeni przez system III RP)

        • 17 0

    • ale teraz też się buntują (1)

      właśnie przeciwko tej ciągłej walce i nieustannym "zmaganiom" i "walce z systemem" swoich rodziców, czyli pokolenia 40+.
      Oni mają dość, chcą korzystać z życia i możliwości nieograniczonej konsumpcji, którą dają obecne czasy.
      A że przy okazji starzy, rodzice itp "autorytety" stale im to wypominają i wytykają - więc to jest własnie ich bunt i ich kontestacja.
      Bo młodzieżowy bunt nie jest przeciw systemom, ale przeciw światu poprzedniego pokolenia. Bez względu na to jaki ten świat był.

      • 5 9

      • To ciekawe bo ja jestem 40+

        i nikt sie przeciw mnie nie buntuje. Bo sam jestem na wlasnej orbicie. Dzieci nie mam. Tworze i niszcze.

        • 4 0

    • Może to po prostu szczere podejście (1)

      Kasa się liczy i wszystko wokół tego. No i w sumie racja

      • 2 3

      • Ok, kasa może się liczy ale

        większość buntowników ciągnie ją od swoich rodziców.
        Taki to bunt za cudze pieniądze. A jak kasa się skończy to jak zarobią na burgery maty?
        Wszyscy staną się jutuberami lub influencerami?
        Ktoś będzie musiał wytworzyć realne produkty dla tego wirtualnego świata a do tego niezbędna jest chociaż podstawowa wiedza taka jak wbić gwóźdź lub wydoić krowę.

        • 11 0

  • Opinia wyróżniona

    Ale ubogo wygląda ten burger... (3)

    • 28 1

    • "ubogaca" mlodziez

      normalnie gratuluje syna panie Matczak. A teraz wracaj do swoich mocodawców .. ha ha :P

      • 3 1

    • Jaki bar taki burger. (1)

      • 2 0

      • barburger

        • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Targi Rzeczy Ładnych (2 opinie)

(2 opinie)
15 zł
Kup bilet
targi

Wielka Szama na Stadionie - wielkie otwarcie sezonu w Gdańsku! (12 opinii)

(12 opinii)
street food

Kwiat Jabłoni "Nasze ulubione kluby" (11 opinii)

(11 opinii)
pop

Najczęściej czytane

Sprawdź się

Sprawdź się

Jaki zespół wydał piosenkę, która rozpoczyna się od słów: "U Maxima w Gdyni..."?