- 1 Męskie Granie 2024: wykonawcy i bilety (55 opinii)
- 2 Ludzie, gdzie wy tak łazicie!? (115 opinii)
- 3 Zwiastun filmu "Kolory zła: Czerwień" Netflixa (37 opinii)
- 4 Kolejny szum medialny dotyczący "365 dni" (46 opinii)
- 5 Ogolona głowa u kobiety wywołuje emocje (279 opinii)
- 6 Majaland: znamy termin otwarcia i cennik (568 opinii)
Pierwsza ukraińska dyskoteka w Trójmieście otwarta
W sobotni wieczór odbyło się otwarcie pierwszej w Trójmieście dyskoteki ukraińskiej. Radist' Club, bo tak nazywa się lokal, który zastąpił sopockie Gorzko Gorzko, już pierwszego dnia przyciągnął sporą grupę zainteresowanych. Głównie narodowości ukraińskiej, co dziwić nie powinno, lecz wśród gości wielu było też Polaków, bo - jak zapewnia właściciel klubu - to ma być miejsce dla wszystkich.
Radist' po ukraińsku to radość i sopocki klub przede wszystkim ma zachęcać do dobrej zabawy. Stworzony jest z myślą o Ukraińcach, którzy mieszkają w Trójmieście. Ukraińska jest więc ekipa, która tu pracuje, w tym m.in. barmani, którzy zdobywali doświadczenie w popularnych lokalach sprzed wybuchu wojny. W menu znajdziemy też wiele drinków i alkoholi, które u naszego wschodniego sąsiada są znane i lubiane, choć nie zabraknie też tradycyjnych europejskich trunków. Muzykę będą puszczać znani ukraińscy didżeje.
- Klub będzie czynny w weekendy, ale planujemy też organizować koncerty muzyki ukraińskiej, być lokalem, w którym Ukraińcy i Ukrainki mogą się spotkać i integrować. Zachęcamy jednak do odwiedzin wszystkich bez względu na narodowość, to miejsce ma ludzi łączyć i cieszyć - mówi właściciel lokalu.
Dyskoteki będą się odbywać w piątki i soboty. Na wszystkich gości czeka powitalny kieliszek szampana oraz inne dodatkowe atrakcje, m.in. fotobudka.
Miejsca
-
Radist' Club Sopot, Armii Krajowej 111/112
Wydarzenia
Opinie wybrane
-
2023-05-14 19:50
Kiedys (41)
Mam 47 lat i kiedyś to były dyskoteki , Bawiliśmy się do białego rana , Galaxy w Sopocie potem Viva Teraz tego już nie ma , jakieś małe lokale ludzie się nie bawią , siedzą , piją , telefony w łapach . Na parkiecie kilka osób , kiedyś to było niedopuszczalne.
- 463 44
-
2023-05-17 16:48
Przecież Viva i Galak to były najgorsze spędy dresiarstwa w 3 mieście
Raz byłe w jednym i drugim i nigdy więcej
- 3 3
-
2023-05-17 10:42
Janusz uspokój się
Taaa, 'kiedyś to było, teraz nie jest' idź sobie Janusz w piątek lub sobotę do Sopotu lub na główny (abstrachując od tego jakie lokale kto lubi - parlament, tkacka czy inny krzywy domek), a jak Cię wpuszczą to wejdź do takowego przybytku, i zobacz jak 'młodzież teraz tylko na telefonach siedzi', lubię jak starzy ludzie tak generalizują, a inni to plusuja w ciemno, pozdrawiam serdecznie i cieplutko
- 1 0
-
2023-05-16 16:33
Mam 41 lat i teraz lepiej się bawię niż 20 lat temu na studiach. Przede wszystkim nie pali się w lokalach (zawsze następnego dnia mnie bolała głowa od tego dymu, a nie od alkoholu, a kurtkę trzeba było prać co tydzień tak śmierdziała), nie ma tez dresiarstwa i gangsterki. Oczywiście wszystko zależy gdzie się chodzi. Ja wybieram mały klub z
Mam 41 lat i teraz lepiej się bawię niż 20 lat temu na studiach. Przede wszystkim nie pali się w lokalach (zawsze następnego dnia mnie bolała głowa od tego dymu, a nie od alkoholu, a kurtkę trzeba było prać co tydzień tak śmierdziała), nie ma tez dresiarstwa i gangsterki. Oczywiście wszystko zależy gdzie się chodzi. Ja wybieram mały klub z alternatywną muzyką i przyjacielską atmosferą, a nie disco dla bananów w Sopocie. Ale 20 lat temu nawet w studenckim klubie z wejściem na legitymację nie było do końca bezpiecznie, bo lokalsi wiedzieli jak się tam dostać.
- 5 1
-
2023-05-16 15:51
Dzisiaj wszyscy wszystkich nagrywają. Odwalisz coś i zostaniesz gwiazdą internetu. Trochę strach.
- 5 0
-
2023-05-16 02:30
Normalna sprawa, równouprawnienie - ukraińskie chłopy giną a ukraińskie julki się bawią - równouprawnienie.
- 7 0
-
2023-05-15 19:26
Jestem starszy. Kiedyś jak się szło na dyskotekę, brało się PKLkę ( to taki kabel) i rozwijało się z bębna, z Witomina do centrum... i miałeś łączność.
- 4 0
-
2023-05-15 14:17
Galaxy to było coś.
Po imprezie się wracało na chatę i na 8sma do roboty i nie czuło się zmęczenia.a teraz leci disco polo i inne zagraniczne g*wna gdzie tego nie da się słuchać.i dla tego przestałem jeździć na miasto.
- 13 2
-
2023-05-15 11:49
Tak Nasi bracia według Dudy walczą na froncie pląsając na parkiecie a Polacy za to wszystko płacą. Wszedzie ich język, polski usłyszeć to teraz sukces....
- 19 6
-
2023-05-15 09:49
Mam 35 lat, ale takie same odczucie.
Imprezy w Galaxy /Vivie to byly najlepsze dyskoteki mojego zycia. Telefonu sie nie bralo,zeby nie ukradli, Pieniadze w woreczku do buta, klucze przyczepione za kolko do gumki od majtek. I czlowiek sie bawil, potem na kolejke o 1:38 i byla pelnia szczescia. Dzisiejsze pokolenie tego nie zrozumie.
- 33 0
-
2023-05-15 09:18
..i mieliśy troszeczkę kataru, jeśli wiesz o czym ja mówię ;-)
- 15 0
-
2023-05-15 09:05
(1)
Ok boomer.
- 4 16
-
2023-05-15 12:06
A Ty wiesz w ogóle dziecko kto to Boomer? Bo na pewno nie 47latek...
- 13 2
-
2023-05-15 08:29
(1)
Autora komentarza zapraszam w dowolny weekend na stocznie. Tłumy są ogromne, ludzie z całej Polski i nie tylko (dodam że skala robi na przyjezdnych spore wrażenie). Wątpię by w przeszłości jakiekolwiek miejsce w Trójmieście regularnie przyciągało takie tłumy. Są też inne lokacje, rozsiane w różnych miejscach, ale to też trzeba śledzić wydarzenia i orientować się trochę. To że nie wszędzie ludzie mają ochotę na dziką zabawę to nie znaczy że takich miejsc nie ma.
- 2 5
-
2023-05-15 10:46
Ale całe Trójmiasto nie zjedzie na Stocznię...
Gdyby Monciak funkcjonował atrakcyjnie dla ludzi w każdym wieku byłaby jakaś alternatywa. Podróż dla ludzi z Gdyni do Gdańska i z powrotem to cała wyprawa (szczególnie powrót, autobusy polikwidowane, taksówki drogie horrendalnie!). Sopot zawsze był pośrodku, każdy coś znalazł dla siebie. W tej chwili są tam same słabe kluby dla małolatów i ew.
Gdyby Monciak funkcjonował atrakcyjnie dla ludzi w każdym wieku byłaby jakaś alternatywa. Podróż dla ludzi z Gdyni do Gdańska i z powrotem to cała wyprawa (szczególnie powrót, autobusy polikwidowane, taksówki drogie horrendalnie!). Sopot zawsze był pośrodku, każdy coś znalazł dla siebie. W tej chwili są tam same słabe kluby dla małolatów i ew. Sfinks lub spatif. Nie każdy musi na bieżąco "śledzić wydarzenia i się orientować", bo ludzie mają też inne sprawy na głowie. Nie wszyscy mają po 20 lat...
- 14 2
-
2023-05-15 08:02
Kiedyś to o 22-23 parkiety były pełne (2)
Można było pojechać na 20 do Sopotu, wrócić pierwszą nocną skm i człowiek był wytańczony. A teraz jak o 24 impreza się rozkręci to jest sukces
- 20 0
-
2023-05-17 09:58
(1)
może nikt tam nie chodzi dlatego, że Sopot to lipa dla starych dziadów, którzy utknęli jeszcze w latach 90
- 1 4
-
2023-05-17 11:06
Raczej dla kompletnych małolatów
- 3 0
-
2023-05-15 07:08
Były tez inne strony (5)
Mordobicia na porządku dziennym.Napady,złodziejstwo i gwalty były bardzo często. Bieda i bezrobocie 25% to norma. Policja nie istniała. Gangsterzy byli gwiazdorami.Korupcja na każdym poziomie. Nie było w ogóle dróg. Jedna wielka bieda i nic więcej
- 34 7
-
2023-05-15 11:18
Dzisiaj nadal są gwiazdami (2)
siedzą w deweloperce i szeroko pojętym biznesie zgrywając prawilnych przedsiębiorców którzy doszli do wszystkiego ciężką pracą w latach 90....wystarczy zerknąć na listy nazwisk top i poczytać kiedy i w jakich okolicznościach stali się bogaci.
- 20 0
-
2023-05-16 16:26
Może wymienisz które osiedla budują, bez podawania nazwisk.
- 2 0
-
2023-05-16 06:03
Dzisiaj możesz na nich nawet głosować
- 4 1
-
2023-05-15 08:05
Bez przesady!
Zdecydowanie demonizujesz. Nie przekładaj swoich doświadczeń na wszystkich.
- 6 3
-
2023-05-15 07:24
Że wszystkim - pięknie, ale z tą korupcją i mafijnymi zapędami
To nie nadawałbym definitywnie czasu przeszłego, dokonanego.
- 15 1
-
2023-05-14 23:15
Mam dziesięć lat więcej... i teraz "dyskoteki" są dużo lepsze. (3)
To straszne gdy "młodzi" starcy wciąż żyją przeszłością. Dla mnie starego "młodzieniaszka" liczy się tylko przyszłość.
- 8 21
-
2023-05-15 08:00
(2)
To normalne, zobacz ile ludzi żyje komuną bo mieli tam swoją młodość. I jeszcze mówią : kiedyś było lepiej ;D
- 7 2
-
2023-05-15 11:05
Komuno wroc (1)
Za komuny bylo lepiej niz teraz.Nikt nikogo nie szantażował szprycami i nie zamykal w domu a chorego nie podłączał na siłe do respiratora.Za komuny lekarze leczyli a nie mordowali!
- 8 13
-
2023-05-15 12:47
Napisz sobie na czole - nie zgadzam się na respirator
Może się ktoś zlituje i pozwoli Ci umrzeć.
- 8 2
-
2023-05-14 21:44
O kazach zapomniales w gdansku gdzie bawilo sie z 5 tys isob.i max we wrzeszczu z kultowym kawslkiem dj omen-party one
- 27 0
-
2023-05-14 20:59
(2)
Za Autora czasów pewnie pewnie dokładnie tak samo mówili, że kiedyś to było ;)
- 25 3
-
2023-05-15 07:43
Raczej o wojnie mówili (1)
- 4 3
-
2023-05-15 11:51
Autor sie bawil w latach 90., nie przesadzajmy ;)
- 11 1
-
2023-05-14 20:58
47 lat temu też nie stawiało się spacji przed interpunkcją...
- 12 31
-
2023-05-14 20:53
Teraz to jest a kiedyś nie było. (1)
- 6 13
-
2023-05-15 07:42
Kiedyś to były relacje międzyludzkie
Teraz są gadżety ale co lepsze ?
- 13 0
-
2023-05-14 20:46
Kiedyś to było tetraz to nie ma
- 37 2
-
2023-05-14 20:44
(5)
Kolego kiedyś to nie było telefonów, smartfon ów no i szybkiego internetu.Dlatego były większe relacje międzyludzkie. A ty piszesz że niedopuszczalne, raczej nieosiągalne bo zwykła komórka kosztowała masę kasy, nie wspominając ile kosztowała minuta połączenia
- 49 11
-
2023-05-15 07:59
(3)
Teraz komórka kosztuje jeszcze większą masę kasy ;) jeżeli chcesz telefon który będzie miał dobre parametry, i długo otrzymywane wsparcie oprogramowania musisz wydać na telefon min.2,5 tys zł. Czy to jest mało?
- 16 11
-
2023-05-16 10:42
Ahahah
Można kupić za 2,5 i nie korzystać z większości możliwości tego telefonu. Ja mam kupiony za 800zł ponad 2 lata temu i dalej śmiga do normalnego użytkowania.
- 6 2
-
2023-05-15 19:21
(1)
Parametry? Na co, chłopaku?
- 3 0
-
2023-05-17 06:32
Ten o disco a co o patametrach
- 1 1
-
2023-05-14 22:39
Taaa. W autobusie każdy ze swoją gazetą...
Jakąś strasznie wybiórczą pamięć ma to starsze pokolenie ;)
- 23 17
-
2023-05-14 15:45
fajnie, dla każdego coś miłego (14)
chociaż ja tam na żadne dyskoteki nie chodzę. czasem tylko sfin, albo inne techenko w kilku miejscach
- 77 200
-
2023-05-14 20:07
Niech sobie otwierają (4)
Ale powinni znieść dla nich wszystkie zasiłki ,pierwszeństo do szkół czy przychodni.
- 40 12
-
2023-05-14 20:44
po co piszesz takie głupoty ruski trollu ,lepiej pisz co twoi pobratymcy robią w Ukrainie
- 12 25
-
2023-05-14 20:17
Jakie pierwszeństwo? (2)
Znów coś w maglu usłyszałaś?
- 18 35
-
2023-05-14 22:16
zgadzam sie z Tobą ,ale on musi podburzać , jątrzyć , kłamać ,chociaż cienko to robi jak TVP
- 4 15
-
2023-05-14 20:20
Posłuchaj rodziców
To się czegoś dowiesz ,tak samo emerytura za przepracowany 1 dzień.
- 23 10
-
2023-05-14 18:02
(8)
Nastepne beda sklepy Ukrainskie, restauracje, gazety, radio ,dilerzy,prostytutki, cwaniaczki roznej masci itd to normalne jak jest duzo emigracji z jakiegos kraju w jednym miescie jak np Polakow w Londynie.
- 67 24
-
2023-05-14 18:45
Jeśli chciałbyś żeby nic się za twojego życia nie zmieniało, to musiałbyś je dość szybko zakończyć, bo wszelkie zmiany są nieuniknione.
- 15 12
-
2023-05-14 18:33
Czyli wolisz polski monopol na menelnie? (5)
Jesteś jednym z nich i obawiasz się konkurencji.
- 21 33
-
2023-05-14 18:48
Chcemy tutaj zachodu jeśli chodzi o zarobki, sklepy, biznesy itd. a nie biednego wschodu. (4)
- 39 12
-
2023-05-14 20:43
(3)
Do tego twojego bogatego zachodu też zjeżdżał 'biedny wschód' m.in. z Polski, Rumunii, Węgier itd. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia mistrzu.
- 23 9
-
2023-05-15 00:04
Ukraina nie jest w UE i długo nie będzie. (2)
A ja np. chcę dobrej jakości i w pełni przebadanych produktów rolno-spożywczych. Jeśli Tobie odpowiada jedzenie np. pieczywa z ukraińskiego zboża technicznego to Twoja sprawa. Ja podziękuję za takie rarytasy.
- 25 5
-
2023-05-16 05:56
Nie ma czegoś takiego jak zboże techniczne
Jest tylko rządowa manipulacja
- 3 2
-
2023-05-15 12:18
Jasne
Jak byś wiedział ile glifosatu i innych różnośći jest w naszym zbożu to byś mówił inaczej...
- 7 2
-
2023-05-14 18:13
no i niech będzie
- 25 48
-
2023-05-14 14:42
Są klienci to i asortyment dla zainteresowanych się pojawia. (52)
Ale myślę że w tym nietolerancyjnym kraju prędzej czy później spotyka się to z wrogoscia. Polacy uważają że jak ktoś jest gościem w ich kraju, to ma cicho siedzieć, ciezko pracowac bez zadnych ulg i przywilejów nalezych Polakom, nie przejawiać zadnej inicjatywy, nie manifestowac swojej odrebnosci i składać bezustanne pokolony za dobro które im Polska okazała.
- 255 667
-
2023-05-20 20:13
Jedz na zachod Europy i zobaczysz tolerancje dla emigrantow zarobkowych z Europy wschodniej. Pozdrawiam.
- 1 0
-
2023-05-17 18:28
Co innego goście a co innego uchodźcy. W ich kraju jest woja a oni będą sobie dyskoteki urządzać. Jakie przywileje? Takie, że popracuje jeden z drugim tydzień u nas, a potem dostanie wyrównanie i będzie sobie żył za te pieniądze na Ukrainie jak pan? W kraju, gdzie cały czas jest wojna? Sorry, ale niech oni sobie rządzą ale u siebie w kraju.
- 4 0
-
2023-05-16 01:13
Oj chcialbym żeby było dokładnie tak jak napisałeś...
- 1 0
-
2023-05-15 20:29
Bdqpj
Polska to bardzo tolerancyjny kraj a ewentualne uprzedzenia wynikają z tego, że byliśmy rypani z każdej strony i po prostu mamy braki w zaufaniu do kogoś z obcego kraju - tym bardziej z kraju naszego oprawcy. Mimo wszystko, jeśli się przyjrzeć to wzrost włamań, kradzieży czy też agresji drogowej - ostatnio na osowej pan(ukrainiec) z uberka wylecial
Polska to bardzo tolerancyjny kraj a ewentualne uprzedzenia wynikają z tego, że byliśmy rypani z każdej strony i po prostu mamy braki w zaufaniu do kogoś z obcego kraju - tym bardziej z kraju naszego oprawcy. Mimo wszystko, jeśli się przyjrzeć to wzrost włamań, kradzieży czy też agresji drogowej - ostatnio na osowej pan(ukrainiec) z uberka wylecial z nozem do rowerzystów na drodze... jest wprost proporcjonalny w stosunku do napływania z Ukrainy jurnych chłopaczków co zamiast walczyć o swoj kraj smigaja na dyskach a w wolnych chwilach latają z kosami po ulicy. Nie mowie, ze tego nie było przed całym napływem tej śmietanki... ale raczej nie przypominam sobie - prócz Krakowa ;) - żeby ktoś do kogoś startowal na ulicy z nożem bo mu zajechal drogę. Ukrainie bliżej do Azji niz Europy jeśli chodzi o zachowania. Oni się zachowują jak my w latach 90'...
- 8 2
-
2023-05-15 20:23
Była tu dyskoteka bardzo lubiana przez Gdańszczan i Gdynian (2)
Zawsze pełna. Więc postanowili ją usunąć, by uszczęśliwić mały odsetek społeczeństwa.
Gdzieś w Polsce są dyskoteki tylko z polską muzyką? Czy pojawiają się może czasem piosenki po angielsku, francusku, niemiecku? Czemu i nie po ukraińsku.
Ale tylko ukraińska dyskoteka w Polsce to chyba policzek i budowanie getta- 9 4
-
2023-05-16 20:36
Puknij się w czoło, ta popularna dyskoteka już nie istnieje.
- 2 0
-
2023-05-15 20:38
Może nie
Getta, ale na pewno przyzwolenie na dalsze podziały
- 5 1
-
2023-05-15 11:08
Najpierw
Poczytaj historię Polski jak już mieszkasz w naszym kraju, zanim napiszesz następne niezbyt mądre rewelacje. Ps. I nie gryź ręki, która Ciebie karmi, to takie stare polskie przysłowie.
- 18 3
-
2023-05-15 10:49
Zdecydowanie powinieneś popracować nad swoją otwartością. Nie możesz być taki zamknięty na inne kultury i odbierać innym prawa do zabawy i wyrażania siebie.
- 2 17
-
2023-05-15 08:16
Czyli ukraińcą należy się pełny socjal (1)
Mimo iż nie są naszymi obywatelami ? Mam zapierdxielac w pracy by wyżywić rodzinę plus z podatków opłacać nierobów z półki i ukrainców ? I tak powinni nam dziękować za to co dla nich zrobiliśmy więc choć trochę wdzięcznosci nam się należy jak psu buda.
- 26 3
-
2023-05-16 20:35
Jaki pełny socjal? Nie pisz głupot, proszę cię nie pisz głupot.
- 0 5
-
2023-05-15 08:05
Wiesz ja tam do Ukraińców nic nie mam, uważam że nacja spoko, i lepiej z nimi w kraju żyć niż z kulturą arabską. Dlatego na dłuższą metę uważam takie kluby za średni pomysł bo usuwają ze społeczeństwa element integracji międzykulturowej. Natomiast do krzykaczy go uważają że Ukraińcy są źli i im przeszkadzają, powinni się cieszyć z takich klubów bo
Wiesz ja tam do Ukraińców nic nie mam, uważam że nacja spoko, i lepiej z nimi w kraju żyć niż z kulturą arabską. Dlatego na dłuższą metę uważam takie kluby za średni pomysł bo usuwają ze społeczeństwa element integracji międzykulturowej. Natomiast do krzykaczy go uważają że Ukraińcy są źli i im przeszkadzają, powinni się cieszyć z takich klubów bo wtedy Ukraińcy będą chodzili do swoich klubów a on wielki Polak będzie mógł zaczepiać innych Polaków.
Ps. W Gdańsku od wieeeeeelu lat są ukraińskie puby i spotkania. Stara gwardia ukraińska się trzyma że soba, wiem bo czasem tam trafiłem ;) po prostu się z tym nie afiszowali ;)- 9 9
-
2023-05-15 07:06
(2)
A jak się mają nie spotykać z wrogością,skoro na Ukrainie brakuje rekruta a tu towarzystwo męskie w wieku poborowym bawi się w najlepsze
- 33 4
-
2023-05-15 08:43
(1)
Mają aż za dużo rekrutów a tyle broni od Zachodu nie dostają by wszystkich wyposazyc. Nie zauważyłeś że Żeleński ciągle prosi o więcej sprzętu? Myślisz że dlatego bo mają za mało rekrutów ? ;D
- 1 16
-
2023-05-15 11:16
Do Polski
Uciekli w większości tchórze i cwaniacy
- 16 0
-
2023-05-14 22:29
Tak, dokładnie tak
- 2 1
-
2023-05-14 21:15
(2)
Niestety, Rosjanie u siebie mają podobne podejście do wszystkich swoich mniejszości.
- 11 1
-
2023-05-15 00:08
a jakie podejście mają/mieli ukraińcy do mniejszości wegięrskiej czy polskiej? (1)
- 22 1
-
2023-05-15 08:41
Normalni mają normalne podejście, zakompleksieni i malomiasteczkowi mają takie jak u nas podejście czyli problematyczne
- 6 10
-
2023-05-14 21:01
jak się nie podoba
zawsze można spitolić na swoje miejsce ,nikt nie trzyma
- 10 6
-
2023-05-14 20:54
wiesz Polacy sa bardzo wrazliwi nawet na kaszubski czy slaski - jest na to odpowiedz - w historii bylismy
ataowani przez zindoktrynoanych i**otow badz zezwierzeconych niemcow zyjacych jakas im tylko znana idea wyjatkowosci nawet zydzi przyjeci pod dach czuja do Polski zal. - sumujac nasza wdziecznosc ze ktos przebywa w Polsce korzysta ze swobod, tolerancji swiata ludzi katolickiej wiary i kochajacych Ojczyzne bo ja tylko mamy dla siebie.
- 1 8
-
2023-05-14 20:50
Jak cos tobie w tym kraju nie pasuje to wyjedź!
- 3 22
-
2023-05-14 20:21
Wszyscy zapomnieli jak Polacy jeździli za granicę. (2)
I to nie byli uchodźcy wojenni ani ekonomiczni.Jechali zarobić.Wielu pracowało na czarno,łapy po benefity chętnie wyciągali,chlali, wiochę robili.Ale teraz już nikt o tym nie pamięta,niestety,ale innych oceniają.
- 30 38
-
2023-05-14 21:55
Jeżdzili do EU (1)
w której byli. Przed Unią, nie mieli żadnych profitów vel twoich bzdurnych "benefitów", wręcz kop w zad i do domu jak się nie podoba. Zejdź więc na ziemię.
- 41 4
-
2023-05-16 20:31
Przed Unią też jeździli, też chlali, i też wyciągali łapę po benefity. Nawet lewe śluby brali żeby te benefity dostać.
- 1 2
-
2023-05-14 20:01
Serio? (1)
A Polaków niby jak się traktuje, gdy wyjadą na zachód?
- 22 7
-
2023-05-14 22:19
sami sobie na opinię zapracowali , chlali i gdzie okazja kradli
- 12 18
-
2023-05-14 16:18
Stop ukranizacji Polski (3)
Pokłony nie potrzebne a reszta się zgadza
- 120 25
-
2023-05-15 08:10
To się ciesz że powstał ten lokal, będą się bawili we własnym gronie i nie będziesz się musiał denerwować ;D
- 8 6
-
2023-05-14 16:42
leki ,leki bierz, przypominam (1)
- 11 58
-
2023-05-16 01:47
do budy
- 5 1
-
2023-05-14 16:03
w punkt
- 4 3
-
2023-05-14 16:00
Ok
Obejdzie się bez pokłonów.
Reszta się zgadza.- 17 5
-
2023-05-14 14:46
Jak idziesz do kogoś w odwiedziny (18)
to mu meble przestawiasz ?
- 245 49
-
2023-05-14 20:47
A co ma twój pokój do lokalu na wynajem? Prowadzenie biznesu dla wybranej grupy? Trzeba pozamykać całą działalność gastronomiczną związaną z kuchnią zagraniczną? Może odciąć się od Azjatów jak połowa z tego co na rynku ma coś wspólnego z Chinami.
- 14 5
-
2023-05-14 19:22
Wyborcy tuska uwazaja ze to gorszy sort
Oni kochają tylko muzułmanów. Na granicy z Białorusią to dobrze widać
- 12 48
-
2023-05-14 16:00
a co robią Polacy w UK ,a co ci przestawiają gdy już od dziecka masz przestawione (5)
- 9 56
-
2023-05-14 16:51
Polacy w UK pracują, bo UK nie rozdaje niczego za darmo jak polski rząd, jeśli nie pracujesz. (4)
Zanim zabierzesz głos, doinformuj się w temacie o którym piszesz.
- 125 18
-
2023-05-16 20:30
Tak, niektórzy pracują, ale inni żyją z zasiłków, takie cwaniaki.
Jest mnóstwo pracowitych Polaków w UK, ale są też cwaniaki na zasiłkach i w mieszkaniach komunalnych.
- 3 1
-
2023-05-15 08:09
Powtarzasz jakiś frazes puszczony w eter który nie ma pokrycia w rzeczywistości. Wejdź na neta, wyszukaj na innych źródłach niż swoje (np. oficjalne państwowe) i zobaczysz że Ukraińcy nie dostają tu rarytasów, i Ci co mogą to pracują. Tak działa cały zachodni rozwinięty świat, a działa tak dlatego bo się to opłaca obu stronom.
- 3 19
-
2023-05-14 18:15
to masz za mało wiedzy na temat ,dlatego brednie wypisujesz (1)
- 10 43
-
2023-05-14 18:49
Mieszkam od 12 lat w Anglii, więc coś tam wiem :)
Drogi Oleksandrze...
- 60 8
-
2023-05-14 14:50
Widać że nie rozumiesz. (9)
- 54 129
-
2023-05-14 14:54
Jednak większość naszego społeczeństwa widzi to tak jak ja. (8)
I uszanuj to .
- 137 35
-
2023-05-14 20:51
Jednak tego nie wiesz mimo wszystko. Ty nie znaczy wszyscy, to megalomania.
- 1 1
-
2023-05-14 18:14
ty to nie większość społeczeństwa
- 4 15
-
2023-05-14 15:54
Polacy to bardzo tolerancyjny i przyjaźnie nastawiony naród - a ty nic kompletnie nie wiesz i nie rozumiesz... (4)
nasze przykre doświadczenia z historii i ogromy koszt społeczny płacony setkami lat zaborów i okupacji, czego skutkiem była ogromna bieda i emigracja (przypomnę Ci - tylko 53lata niepodległości od 1920r - i odejmij rządy SLD, PO-PSL) - a Ty potrafisz jeszcze zarzucić Polakom nietolerancyjność itd?! Ledwo wygrzebaliśmy się z ubóstwa i 3 świata...
nasze przykre doświadczenia z historii i ogromy koszt społeczny płacony setkami lat zaborów i okupacji, czego skutkiem była ogromna bieda i emigracja (przypomnę Ci - tylko 53lata niepodległości od 1920r - i odejmij rządy SLD, PO-PSL) - a Ty potrafisz jeszcze zarzucić Polakom nietolerancyjność itd?! Ledwo wygrzebaliśmy się z ubóstwa i 3 świata... może poczytaj to i owo o naszej historii to może zaczniesz coś rozumieć... swoją niewiedzą obrażasz wielki Polski naród... od Kopernika, Chopina, Kościuszki itd... ps. szanuję twoją niewiedzę ale jej nie rozumiem :)
- 128 30
-
2023-05-15 14:04
:):) Polacy to bardzo tolerancyjny i przyjaźnie nastawiony naród
Komentarz wyłącznie do powyższego cytatu: Jeśli tak uważasz, to przejdz się po mieście (w ramach eksperymentu) z osobą tej samej płci za rękę. Zobaczysz tolerancję.
- 9 15
-
2023-05-14 16:02
w każdym narodzie jest ok. 3O % śmieci ,czy te całe narody muszą odpowiadać za śmieci (2)
- 11 42
-
2023-05-15 11:10
W niektórych
Narodach nawet więcej niż 30 procent
- 3 2
-
2023-05-14 16:52
Ty należysz do tych 30%.
Na 100%.
- 24 10
-
2023-05-14 15:47
Raczej jednak nie.
- 24 92
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.