• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Restauracje hotelowe oferują dania na wynos

Katarzyna Lepianka-Głuszkiewicz
21 marca 2020 (artykuł sprzed 4 lat) 
Restauracje hotelowe zdecydowały się na poszerzenie swojej oferty o dania na wynos. Restauracje hotelowe zdecydowały się na poszerzenie swojej oferty o dania na wynos.

Hotele i restauracje w hotelach przechodzą trudny okres. Zmusza ich do zmian, zadbania o bezpieczeństwo gości, a czasami również motywuje do wprowadzenia nowej oferty. W sytuacji spowodowanej przez koronawirusa wiele obiektów zmienia swój standardowy sposób działania, a tym samym np. hotelowe restauracje wprowadzają możliwość zamówienia jedzenia do domu.



Czytaj też: Jedzenie na telefon: testujemy dania zamówione do domu

Czy teraz chętnie zamawiasz dania na wynos?

W większości hoteli wprowadzono dodatkowe środki ostrożności. Systematycznie dezynfekowane są miejsca zarówno w pokojach, jak i częściach wspólnych. Naczynia myte są w wyparzarkach po każdym użyciu, a pracownicy używają rękawiczek i odzieży ochronnej. W hotelach ustawiono również środki dezynfekujące dla gości.

Dyskusyjnie wygląda kwestia spa: wiele hoteli decyduje się na zamknięcie tej strefy, jednak niektóre stawiają głównie na dezynfekcję i ograniczenie liczby osób korzystających ze spa w jednym czasie.

Ze względu na ograniczenie kontaktu między gośćmi, wprowadzono darmową usługę "room service", dzięki której wszystkie posiłki podawane są do pokoi gości bez dodatkowej opłaty.

- W tych trudnych czasach, kiedy nic nie jest pewne, również i my dostosowaliśmy nasze działania do obecnej sytuacji. Naszym gościom zapewniamy śniadania dostarczane do pokoi, zaś w ciągu dnia mogą oni skorzystać z oferty Baru 512, w której każdy gość znajdzie coś dla siebie. Dania wydajemy jedynie na miejscu tak, by goście mogli w spokoju, w hotelowym lobby skonsumować zamówienie - mówi Krzysztof Gbur, manager ds. marketingu w hotelu Sheraton Sopot.
  • Większość hoteli wprowadziła dodatkowe zabezpieczenia mające na celu poprawić bezpieczeństwo gości.
  • Restauracje hotelowe zdecydowały się na poszerzenie swojej oferty o dania na wynos.
  • Większość hoteli wprowadziła dodatkowe zabezpieczenia mające na celu poprawić bezpieczeństwo gości.

Dania na wynos z restauracji hotelowych



W Hotelu Sopot działa Restauracja No.88, która wychodząc naprzeciw oczekiwaniom gości, wprowadziła możliwość zamówienia dań na wynos z odbiorem osobistym. Zamówienia można składać ze skróconej karty menu.

- W naszej hotelowej Restauracji No. 88, w obliczu obecnej sytuacji, w trosce o bezpieczeństwo naszych gości, uruchomiliśmy możliwość zamówienia dań na wynos z odbiorem osobistym. Nasz szef kuchni, Rafał Błoński, przygotował skrócona kartę, którą można znaleźć na naszej stronie internetowej. Są tam m.in owoce morza, burgery, sałatki, a także zupy. Zamówienia przyjmujemy na wybraną godzinę telefonicznie. Sugerujemy płatności wyłącznie kartą - opowiada Jakub Bałazy, Marketing Manager Hotelu Sopot.
Domowe dania z dostawą do domu oferuje Restauracja Brovarnia. W menu znajdziemy klasyki polskiej kuchni (żurek, pierogi ruskie lub z gęsiną, udko z kaczki z kopytkami), jak również sałatkę z szarpaną wołowiną albo kurczakiem i grillowanymi warzywami, dorsz z ziemniakami czy żeberka BBQ. A na deser domową szarlotkę.

Taką możliwość wprowadziła również restauracja Hotelu Haffner w Sopocie, informując klientów:

- Świadczymy usługę dań na wynos i w tym celu została przygotowana specjalna karta menu. Dla gości aktualnie przebywających w hotelu wszystkie dania, łącznie ze śniadaniami są serwowane w formie room service przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa oraz higieny. Zamówienia przyjmowane są telefonicznie, a dania o ustalonej godzinie pozostawiane pod drzwiami pokoju - mówi Rafał Starobrat, Dyrektor Sprzedaży w Hotelu Haffner.
Restauracje związane z hotelami, które obecnie nie oferują dań gościom, starają się wykorzystywać ten czas produktywnie, nawiązując współpracę z lokalnymi firmami lub pomagając innym.

- Szefowie Rafał KoziorzemskiMarcin Popielarz wykorzystują ten czas na intensywną współpracę z lokalnymi partnerami. I tak wypiekają chleby dla Zakwasowni, tworzą proste przepisy na bazie warzyw dla Lilu Fruits oraz produkują autorską linię produktów wegańskich, która już niebawem będzie dostępna w naszym sklepie internetowym. W międzyczasie starają się wspierać Pomorskie Szpitale, przygotowując jedzenie dla lekarzy - mówi Marta Dworak, PR&Marketing Manager restauracji Biały Królik.
Restauracje wspierają lekarzy

Zarówno gości hotelowych, jak i zamawiających dania na wynos, zachęca się do płacenia bezgotówkowego.


  • Restauracje hotelowe zdecydowały się na poszerzenie swojej oferty o dania na wynos.
  • Restauracje hotelowe zdecydowały się na poszerzenie swojej oferty o dania na wynos.
  • Restauracje hotelowe zdecydowały się na poszerzenie swojej oferty o dania na wynos.

Miejsca

Zobacz także

Opinie (93) ponad 10 zablokowanych

  • Kupujcie, kupujcie

    Ile wlezie. Za kilka miesięcy przez to, co się dzieje, kasa się skończy i zęby w parapet. Ale "ratujmy restauracje", logiczne, nie?

    • 9 1

  • a co ma Dania (1)

    do naszych restauracji?

    • 7 1

    • A to że gości z Dani traktuje się lepiej ! ,niż swojego lokalnego mieszkańca dającego również dobre napiwki !

      • 5 0

  • Ochyda

    Restauracje pozbywają sie teraz zapasów i "schodzą ze stanów" tak potocznie mówiąc.Jedzenie jest stare i nie dobre.Zamówiłam ostatnio jedzenie z 2 różnych knajp i to było po prostu STARE !!!! Składniki na pizzy nie świeże a i krewetki w makaronie dziwnie smakowały.Także nie polecam absolutnie.Lepiej pójść do sklepu,zrobić zakupy i pichcić samemu w domku.Pozdrawiam ciepło !

    • 12 3

  • zwolnic z kosztów i zamknąć obiekt na okres pewien. potem wznowic . tak sie robi w cywilizowanym kraju ktoremu zalezy na bezpieczenstwu. no ale polska woli pozyczyc kase a potem trzeba oddać i to z odsetkami. wiec sie nie oplaca brac tych zasiłków. a hotele walcza bo musi byc przychod to sa otwarte i spa tez. głupota i narazanie zdrowia gości ale co zrobić. tu kasa rządzi a nie rozum

    • 2 1

  • wszystkie hotele powinny byc pozamykane przynajmniej te największe w Sopocie!!

    • 5 0

  • przed kryzysem 50 za kotelcika

    powiem krotko, z oferta czekajcie na norwegow, szwedow, niemcow i nowych ruskich

    • 11 0

  • Dziękuję wole swoją kuchnię.

    Wiem co jem i sam siebie nie zarażę.

    • 3 0

  • Zamawiam Dania na wynos zamawiam ale cena jest taka sama jak bym siedziała w restauracji tego nie uwzględnili Restauratorzy a to już jest ździerstwo

    • 4 0

  • Wyniki sondy....

    No i pozamiatane panowie restauratorzy. Niestety

    • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Daria ze Śląska "Pierwsza trasa c.d."

89 - 129 zł
Kup bilet
pop

The Robert Cray Band: Groovin' 50 years!

159 - 249 zł
blues / soul, rock / punk

Paweł Stasiak z zespołem PapaD (1 opinia)

(1 opinia)
120 zł
Kup bilet
pop

Konkursy

Konkursy KWINTesencje

KWINTesencje

3 podwójne zaproszenia

Najczęściej czytane

Sprawdź się

Sprawdź się

W ramach jednej z edycji festiwalu młodzi mieszkańcy przygotowali dla uczestników instalację pt.: "Słodycz na Pawilonach". O której edycji NARRACJI mowa?