• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Trójmiejscy blogerzy, których warto czytać

Katarzyna Lepianka-Głuszkiewicz
24 marca 2020 (artykuł sprzed 4 lat) 
Trójmiejscy blogerzy, których przedstawiamy, oferują merytoryczne i ciekawe treści, które przydadzą się zarówno w kreatywnej pracy, jak i rozwoju osobistym. Trójmiejscy blogerzy, których przedstawiamy, oferują merytoryczne i ciekawe treści, które przydadzą się zarówno w kreatywnej pracy, jak i rozwoju osobistym.

W poszukiwaniu zajęcia niektórzy przeglądają internet o wiele częściej niż dotychczas. Możemy spędzać godziny na śledzeniu napływających przez całą dobę informacji na temat obecnego koronawirusa albo skierować uwagę na coś, co przyniesie nam chwilę wytchnienia i poszerzy nasz horyzont. Przedstawiamy cztery blogi trójmiejskich twórców, których warto znać i czytać.



Spotkania, koncerty i warsztaty online


Natalia Hatalska, hatalska.com



Natalia Hatalska analizuje trendy i zajmuje się badaniami nad przyszłością. Natalia Hatalska analizuje trendy i zajmuje się badaniami nad przyszłością.

Ile blogów czytasz regularnie?

Natalia Hatalska jest analityczką trendów, autorką bloga hatalska.com i bestsellerowej książki "Cząstki przyciągania". W środowisku marketingowców nikomu nie trzeba jej przedstawiać. Analizuje trendy w temacie social mediów, marketingu, ale nie stroni również od tematów społecznych, psychologicznych i dotyczących badań naukowych, które również sama prowadzi.

W 2016 roku powołała do życia instytut badań nad przyszłością - Infuture Hatalska Foresight Institute [siedziba znajduje się w Gdańsku - dop. red.], który definiuje najważniejsze trendy i wskazuje ich konsekwencje dla gospodarki, kategorii rynkowych czy konkretnych marek.

Na blogu znajdziecie tematy podzielone na poszczególne kategorie, co ułatwi znalezienie wam tego, co naprawdę was interesuje. Ogromną zaletą treści prezentowanych przez autorkę bloga jest ich merytoryczność. Niezależnie, w jakiej branży pracujecie, uczycie się czy prowadzicie firmę, warto zapoznać się najnowszą mapą trendów i dowiedzieć się czegoś więcej np. o generacji Z.

Cytat z bloga:
Ci, którzy choć raz byli na jakimś moim wystąpieniu, wiedzą, że często mówię o tym, żeby nie skupiać się wyłącznie na swojej kategorii, a inspiracji szukać szeroko. Trendy nie dzieją się bowiem w ramach jednej kategorii. Dzieją się po prostu, wszędzie. Najlepszym przykładem może być tu chociażby wirtualna rzeczywistość - technologia napędzana głównie przez gry i szeroko pojętą branżę rozrywkową. Można by więc zamknąć się tylko na ten obszar i nie śledzić już nic poza nim. Ale takie działanie byłoby i krótkowzroczne, i niewłaściwe.

Piotr Bucki, bucki.pro



Piotr Bucki jest specjalistą od wystąpień publicznych i szeroko pojętej komunikacji. Piotr Bucki jest specjalistą od wystąpień publicznych i szeroko pojętej komunikacji.
Piotr Bucki szkoli i prowadzi autorskie wykłady i spotkania w tematyce szeroko rozumianej komunikacji. Konsultuje projekty i biznesplany, wykłada na Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku. Bierze udział jako prelegent w wielu konferencjach związanych z marketingiem, wystąpieniami publicznymi czy komunikacją.

Czytaj też: Czego można się nauczyć online, siedząc w domu?

Piotr Bucki jest absolwentem m.in. studiów podyplomowych na SWPS z Psychologii Społecznej i to właśnie psychologia w połączeniu z komunikacją jest głównym tematem jego wpisów na blogu. Z łatwością ilustruje, jak funkcjonuje nasz mózg w wielu codziennych sytuacjach i jak nasze zachowania mogą być wykorzystywane np. w reklamie. Do regularnej lektury polecamy cykl "Tak tylko mówię": to krótkie formy, które skłaniają do refleksji, jednocześnie dostarczając merytorycznej wiedzy.

Cytat z bloga:
Ty podczas prezentacji, rozmowy, szkolenia czy warsztatu też nie masz udawać. Masz się stawać. Być najlepszą prelegencką i autentyczną wersją siebie. Może zabrzmi to jak bieda-coaching, ale i tak ci to powiem! Musisz odnaleźć swoją unikalną częstotliwość. Z tą prawdziwą będzie rezonować świat. Ta udawana będzie trudna do zniesienia. Autentyczna postać sceniczna to ty w twojej najlepszej, najprawdziwszej postaci. Taki, jaki jesteś. Taka, jaka jesteś. Ze znajomymi, przy których możesz być najbardziej sobą. Ze swoimi charakterystycznymi słowami, powiedzeniami, a nawet gestami.

Olka Kaźmierczak, olkakazmierczak.com



Olka Kaźmierczak wymyśliła strategię osobistą. Szczegóły opisuje na swoim blogu. Olka Kaźmierczak wymyśliła strategię osobistą. Szczegóły opisuje na swoim blogu.
Olka Kaźmierczak dała się poznać szerszemu gronu, kiedy przez lata tworzyła kampanię dla dużych marek, głównie z zakresu mody. Założyła dwie firmy, akademię biznesu mody Fashion PR Talks i kolektyw strategiczny Pop Up Grupa. Jest także autorką cyklu wywiadów, które pojawiły się w polskim magazynie "Vogue". Od 2019 prowadzi cykl szkoleń i artykułów na blogu poświęconych strategii osobistej. Termin ten jest wymyślony przez autorkę bloga:

Cytat z bloga:
Strategia osobista to celowe i świadome dowodzenie własnym życiem przy znajomości siebie, czyli swoich wartości, mocnych i słabych stron, potrzeb i marzeń. Strategia osobista odpowiada m.in. na pytania, jaki jest mój życiowy cel, którą drogą do niego pójdę oraz czego będę w związku z tym potrzebować?
Jeśli więc chcecie lepiej zrozumieć siebie, wyznaczyć cele i zrozumieć, co tak naprawdę jest dla was ważne, warto zajrzeć na tego autorskiego bloga. Wydaje się, że to idealny czas na tego typu przemyślenia.

Jacek Kłosiński, klosinski.net



Jacek Kłosiński podpowiada, jak zwiększyć swoją produktywność, rozwinąć karierę i myśleć kreatywnie. Jacek Kłosiński podpowiada, jak zwiększyć swoją produktywność, rozwinąć karierę i myśleć kreatywnie.
Gdy wejdziemy na bloga klosinski.net, pierwsze, co zobaczymy, to rzecz jasna zdjęcie autora i napis: "Nazywam się Jacek Kłosiński. Pomagam w kreatywnej pracy". Jest w tym dużo prawdy, bo na blogu znajdziemy wiele informacji na temat darmowych programów graficznych, planowania swojej pracy, o tym, dlaczego spada nam kreatywność i jak ją pobudzić. To blog, który równie dobrze się czyta osobom niebędącym z branży kreatywnej, jak i tym, którzy na co dzień czerpią z tej wiedzy.

Czytaj także: cykl InstaTrójmiasto - inspirujący ludzie z sieci

Informacje, które przekazuje Jacek Kłosiński, sprawdzą się także w codziennych zadaniach, jak np. zaprojektowanie zaproszenia czy podstawowej grafiki na nasz profil w social mediach. Znajdziemy tutaj wpisy w szeroko rozumianych kategoriach: produktywność, rozwój, kariera, kreatywność, design i biznes. Autor, oprócz pisania bloga, prowadzi również szkolenia, tworzy kursy, poradniki i doradza przedsiębiorcom oraz prowadzi zajęcia na uczelni.

Cytat z bloga:
Żyjemy w świecie, w którym dobre pomysły są na wagę złota. Gonimy za innowacją, cenimy nieszablonowe myślenie i ludzi z otwartą głową. Na blogu opisuję techniki kreatywne i metody ułatwiające twórczą pracę. Tak, bycia pomysłowym też możesz się nauczyć.

Miejsca

Opinie (71) ponad 10 zablokowanych

  • Dwoje "kołczy", jeden człowiek od rozwoju osobistego, (5)

    oraz pani próbująca sprzedać bestsellerowe 200 stron papieru za 90 zł. Prezentuje się ta gromadka równie ciekawie co odcinki Mody na sukces.

    • 162 3

    • (2)

      Oj zazdrość, zazdrość jak zawsze, że ktoś się realizuje

      • 3 56

      • Raczej kretynizuje.

        • 33 1

      • Ta, realizuje sie. Niestety cala ta branza trenerow rozwoju osobistego czy analitykow trendow zeruje na nieudacznikach, ktorzy mysla, ze im zaczna pieniadze z nieba spadac jak kupia ksiazke napisana przez kogos kto napisal ksiazke o tym jak napisac ksiazke i ja sprzedac naiwnemu.

        Kim jestes? Jestes zwyciezca! Jestes najlepszy! Codziennie sobie to powtarzaj :D

        • 43 0

    • To jest Świat według kiepskich AD 2020

      Dziś Ferdek zamiast siekać browara prowadziłby szkolenia kołczingowe z budowy marki w internecie. Jak ta gromadka z artykułu

      • 23 0

    • Kryzys nadchodzi

      Trzeba się wypromować .... będzie ciężko

      • 11 0

  • wszystko pół-kołczowe bzdury i autopromocja (2)

    autorów wróżbitów, czy też wróży.

    • 104 2

    • To są d**ilizmy,

      Te blogi.

      • 15 1

    • I to jest właśnie esencja sondy naturalnej bez cenzury

      Kołcze ładują a media podchwytują i lansują ludziom o tym jak być liderem w czasach kryzysu zamiast zastanowić się nad swoim życiem i tym co jest naprawdę ważne. Ciuch, komóra, samochód, gadżet, ilość sztucznych likeów. setki jednorazowych "przyjaciół" z wydarzenia, czy ludzie, które potrafią powiedzieć dobre słowo, uśmiechnąć się, zagadać po ludzku, zdobyć się na normalny odruch codziennej życzliwości, rodzina. SONDA nt. blogów: 75 % nie czyta tego lanserskiego chłamu. Jak zostać liderem w czasie kryzysu

      • 11 0

  • Nie

    Żadnych

    • 44 0

  • Zagadka. (1)

    Jak przegrać życie?

    • 56 0

    • albo kołaczem... takim śląskim... weselnym... pycha...

      • 11 1

  • Naturalne kosmetyki i moda (1)

    Najbardziej lubię bloga Innoka - polecam ️

    • 1 41

    • Blog, nie bloga- gdzie uczyłeś się polskiego??

      • 1 0

  • Jakiś pozytyw jest ten "kwarantanny" :) (3)

    Że można sobie dużo rzeczy poukładać i zobaczyć co naprawdę w życiu się liczy oraz dostrzec ile otacza nas darmozjadów (bez aluzji do nikogo), których zniknięcie nikt nie zauważy :)

    • 64 1

    • (1)

      Ale do tego potrzebujesz ksiazki blogera albo jego platnego szkolenia. Bez tego ani rusz.

      • 14 0

      • Musisz też pójść na spotkanie, bez tego nie zadziała.

        • 7 0

    • Których zniknięcie nikt nie zauważy?

      • 1 0

  • Szkoda czasu na czytanie cudzych myśli

    • 57 0

  • a mr Polka Dot tez z Gdanska (1)

    • 0 13

    • Kto to jest że miałbym jej słuchać i brać ją na poważnie?

      • 5 0

  • Bucki i Klosiński ok, maja cos do powiedzenia w swoich dziedzinach (5)

    tej drugiej laski nie znam, wiec nie wiem, ale fenomen p.Hatalskiej mnie zdumiewa. Po co te kocopoły czytać?
    To mogło mieć jakąś wartość kilkanascie lat temu, gdy ludzie w wiekszosci nie umieli posłużyć sie rssem czy innym agregatorem informacji, ale w 2020?

    • 25 3

    • Odpowiedź brzmi: parcie na szkło. (1)

      • 7 0

      • Ona na pewno, a odbiorcy?

        Bo tego nie kumam.

        • 4 0

    • (1)

      dalej nie umieją, żeby zebrać informacje i ułożyć je w trend i wyciągnąć wnioski, stworzyć hipotezy trzeba na prawdę dużo wysiłku, ba trzeba stworzyć instytut i nad tym siedzieć. Nie wystarczy przelecieć komentarze na trojmiasto pl...

      • 2 5

      • Wiesz, nie wiem kim sie otaczasz

        ale generalnie fachowcy w swoich dziedzinach takie "trendy" i inne wrózby w przerwie na drugie sniadanie cykają.

        • 8 0

    • próbowałam czytać Buckiego, po 8 wersach dałam sobie spokój, zero treści. Podczas kryzysu najłatwiej było się bez nich obejść. Taka prawda.

      • 0 0

  • Żart czy prowokacja? (3)

    Ten artykuł to chyba taka prowokacja, prawda? Proszę powiedzieć, że tak :) Blogi, które warto czytać, a w tekście osoby, które prowadzą stronki służące autopromocji, a w bliższej i dalszej perspektywie wyciskaniu kasy z portfeli osób podatnych na manipulację. Jedno jest pewne, nadchodzi kryzys i w pierwszej kolejności dostaną po kieszeniach wszelkiej maści trenerzy i dobrzy jedynie w gadce specjaliści od rozwoju osobistego,

    • 99 1

    • Pewnie znajomi (1)

      Tu nic się przypadkiem nie pojawia

      • 27 0

      • W punkt.

        • 11 0

    • Dokładnie. Nie masz pieniędzy, mas kłopoty z płatnościami, więc kup książkę o niczym za stówę i zapłać kołczowi za spotkanie 350 zł albo i więcej. Litości!

      • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Targi Rzeczy Ładnych

15 zł
Kup bilet
targi

Wielka Szama na Stadionie - wielkie otwarcie sezonu w Gdańsku! (12 opinii)

(12 opinii)
street food

Kwiat Jabłoni "Nasze ulubione kluby" (8 opinii)

(8 opinii)
pop

Najczęściej czytane

Sprawdź się

Sprawdź się

Ile dzieci urodziła Danuta Wałęsa?