• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Trójmiejscy blogerzy, których warto czytać

Katarzyna Lepianka-Głuszkiewicz
24 marca 2020 (artykuł sprzed 4 lat) 
Trójmiejscy blogerzy, których przedstawiamy, oferują merytoryczne i ciekawe treści, które przydadzą się zarówno w kreatywnej pracy, jak i rozwoju osobistym. Trójmiejscy blogerzy, których przedstawiamy, oferują merytoryczne i ciekawe treści, które przydadzą się zarówno w kreatywnej pracy, jak i rozwoju osobistym.

W poszukiwaniu zajęcia niektórzy przeglądają internet o wiele częściej niż dotychczas. Możemy spędzać godziny na śledzeniu napływających przez całą dobę informacji na temat obecnego koronawirusa albo skierować uwagę na coś, co przyniesie nam chwilę wytchnienia i poszerzy nasz horyzont. Przedstawiamy cztery blogi trójmiejskich twórców, których warto znać i czytać.



Spotkania, koncerty i warsztaty online


Natalia Hatalska, hatalska.com



Natalia Hatalska analizuje trendy i zajmuje się badaniami nad przyszłością. Natalia Hatalska analizuje trendy i zajmuje się badaniami nad przyszłością.

Ile blogów czytasz regularnie?

Natalia Hatalska jest analityczką trendów, autorką bloga hatalska.com i bestsellerowej książki "Cząstki przyciągania". W środowisku marketingowców nikomu nie trzeba jej przedstawiać. Analizuje trendy w temacie social mediów, marketingu, ale nie stroni również od tematów społecznych, psychologicznych i dotyczących badań naukowych, które również sama prowadzi.

W 2016 roku powołała do życia instytut badań nad przyszłością - Infuture Hatalska Foresight Institute [siedziba znajduje się w Gdańsku - dop. red.], który definiuje najważniejsze trendy i wskazuje ich konsekwencje dla gospodarki, kategorii rynkowych czy konkretnych marek.

Na blogu znajdziecie tematy podzielone na poszczególne kategorie, co ułatwi znalezienie wam tego, co naprawdę was interesuje. Ogromną zaletą treści prezentowanych przez autorkę bloga jest ich merytoryczność. Niezależnie, w jakiej branży pracujecie, uczycie się czy prowadzicie firmę, warto zapoznać się najnowszą mapą trendów i dowiedzieć się czegoś więcej np. o generacji Z.

Cytat z bloga:
Ci, którzy choć raz byli na jakimś moim wystąpieniu, wiedzą, że często mówię o tym, żeby nie skupiać się wyłącznie na swojej kategorii, a inspiracji szukać szeroko. Trendy nie dzieją się bowiem w ramach jednej kategorii. Dzieją się po prostu, wszędzie. Najlepszym przykładem może być tu chociażby wirtualna rzeczywistość - technologia napędzana głównie przez gry i szeroko pojętą branżę rozrywkową. Można by więc zamknąć się tylko na ten obszar i nie śledzić już nic poza nim. Ale takie działanie byłoby i krótkowzroczne, i niewłaściwe.

Piotr Bucki, bucki.pro



Piotr Bucki jest specjalistą od wystąpień publicznych i szeroko pojętej komunikacji. Piotr Bucki jest specjalistą od wystąpień publicznych i szeroko pojętej komunikacji.
Piotr Bucki szkoli i prowadzi autorskie wykłady i spotkania w tematyce szeroko rozumianej komunikacji. Konsultuje projekty i biznesplany, wykłada na Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku. Bierze udział jako prelegent w wielu konferencjach związanych z marketingiem, wystąpieniami publicznymi czy komunikacją.

Czytaj też: Czego można się nauczyć online, siedząc w domu?

Piotr Bucki jest absolwentem m.in. studiów podyplomowych na SWPS z Psychologii Społecznej i to właśnie psychologia w połączeniu z komunikacją jest głównym tematem jego wpisów na blogu. Z łatwością ilustruje, jak funkcjonuje nasz mózg w wielu codziennych sytuacjach i jak nasze zachowania mogą być wykorzystywane np. w reklamie. Do regularnej lektury polecamy cykl "Tak tylko mówię": to krótkie formy, które skłaniają do refleksji, jednocześnie dostarczając merytorycznej wiedzy.

Cytat z bloga:
Ty podczas prezentacji, rozmowy, szkolenia czy warsztatu też nie masz udawać. Masz się stawać. Być najlepszą prelegencką i autentyczną wersją siebie. Może zabrzmi to jak bieda-coaching, ale i tak ci to powiem! Musisz odnaleźć swoją unikalną częstotliwość. Z tą prawdziwą będzie rezonować świat. Ta udawana będzie trudna do zniesienia. Autentyczna postać sceniczna to ty w twojej najlepszej, najprawdziwszej postaci. Taki, jaki jesteś. Taka, jaka jesteś. Ze znajomymi, przy których możesz być najbardziej sobą. Ze swoimi charakterystycznymi słowami, powiedzeniami, a nawet gestami.

Olka Kaźmierczak, olkakazmierczak.com



Olka Kaźmierczak wymyśliła strategię osobistą. Szczegóły opisuje na swoim blogu. Olka Kaźmierczak wymyśliła strategię osobistą. Szczegóły opisuje na swoim blogu.
Olka Kaźmierczak dała się poznać szerszemu gronu, kiedy przez lata tworzyła kampanię dla dużych marek, głównie z zakresu mody. Założyła dwie firmy, akademię biznesu mody Fashion PR Talks i kolektyw strategiczny Pop Up Grupa. Jest także autorką cyklu wywiadów, które pojawiły się w polskim magazynie "Vogue". Od 2019 prowadzi cykl szkoleń i artykułów na blogu poświęconych strategii osobistej. Termin ten jest wymyślony przez autorkę bloga:

Cytat z bloga:
Strategia osobista to celowe i świadome dowodzenie własnym życiem przy znajomości siebie, czyli swoich wartości, mocnych i słabych stron, potrzeb i marzeń. Strategia osobista odpowiada m.in. na pytania, jaki jest mój życiowy cel, którą drogą do niego pójdę oraz czego będę w związku z tym potrzebować?
Jeśli więc chcecie lepiej zrozumieć siebie, wyznaczyć cele i zrozumieć, co tak naprawdę jest dla was ważne, warto zajrzeć na tego autorskiego bloga. Wydaje się, że to idealny czas na tego typu przemyślenia.

Jacek Kłosiński, klosinski.net



Jacek Kłosiński podpowiada, jak zwiększyć swoją produktywność, rozwinąć karierę i myśleć kreatywnie. Jacek Kłosiński podpowiada, jak zwiększyć swoją produktywność, rozwinąć karierę i myśleć kreatywnie.
Gdy wejdziemy na bloga klosinski.net, pierwsze, co zobaczymy, to rzecz jasna zdjęcie autora i napis: "Nazywam się Jacek Kłosiński. Pomagam w kreatywnej pracy". Jest w tym dużo prawdy, bo na blogu znajdziemy wiele informacji na temat darmowych programów graficznych, planowania swojej pracy, o tym, dlaczego spada nam kreatywność i jak ją pobudzić. To blog, który równie dobrze się czyta osobom niebędącym z branży kreatywnej, jak i tym, którzy na co dzień czerpią z tej wiedzy.

Czytaj także: cykl InstaTrójmiasto - inspirujący ludzie z sieci

Informacje, które przekazuje Jacek Kłosiński, sprawdzą się także w codziennych zadaniach, jak np. zaprojektowanie zaproszenia czy podstawowej grafiki na nasz profil w social mediach. Znajdziemy tutaj wpisy w szeroko rozumianych kategoriach: produktywność, rozwój, kariera, kreatywność, design i biznes. Autor, oprócz pisania bloga, prowadzi również szkolenia, tworzy kursy, poradniki i doradza przedsiębiorcom oraz prowadzi zajęcia na uczelni.

Cytat z bloga:
Żyjemy w świecie, w którym dobre pomysły są na wagę złota. Gonimy za innowacją, cenimy nieszablonowe myślenie i ludzi z otwartą głową. Na blogu opisuję techniki kreatywne i metody ułatwiające twórczą pracę. Tak, bycia pomysłowym też możesz się nauczyć.

Miejsca

Opinie (71) ponad 10 zablokowanych

  • Czytam książki,nie jakieś blogi.

    • 32 0

  • (1)

    Nudniejszych blogerów Pani redaktor nie zna. Przecież to jest jakiś branżowy bełkot.

    • 41 0

    • O to chodzi że zna tylko takich

      Potem pani redachtor pod ich wpływem publikuje swoje teksty, lasując umysły masom. Ot co.

      • 8 0

  • Dla

    Mnie to jest ktoś nikt

    • 16 0

  • Jak nie umiem to ucze

    Wiedza tajemna i pieniadzz lubia cisze. Takie szkolenie od prawdziwych i bogatych ( finansowo i wewnetrznie) a nie wierzyvie komus kto robi analize z money.pl

    • 15 1

  • Specjaliści od korpobełkotu i socjotechniki.. (1)

    Zadziwiające jest to że znajdują się ludzie którzy to czytają ..... Nie lubię jak ktoś próbuje mi wmówić że postępując jak korposzczurek i bełkocząc nowomową osiągnę sukces w życiu. Życie to nie tabelka w Excelu. Przenieść dane z życia do tabelki -ok ,ale w drugą stronę to nie działa. A tego typu oszołomy próbują wmówić że jest to możliwe i oni wiedzą jak...

    • 36 1

    • To są ludzie, którzy uważają, że praca w magazynie megakorpa za 10 zł za godzinę jest spoko

      • 6 0

  • Kłosiński, Bucki - świetni (1)

    Hatalska - totalnie przereklamowana, pcha się gdzie popadnie, do tego ani prezencji, ani charyzmy. Właściwie nic treściwego nigdy nie mówi. Masakra. Tej ostatniej nie znam.

    • 10 2

    • Nudna strasznie

      Skasowałem tę stronę z zakładek

      • 5 0

  • (3)

    Zwyczajni kuglarze. Wolę śledzić bloga mojego nauczyciela, który pasjonuje się historią i okrętami.

    • 26 0

    • Też wolę przeczytać jakąś publicystykę historyczną bądź polityczną (1)

      A nie to pitololo

      • 7 0

      • W sumie każdy inny blog/vlog byłby ciekawszy od propozycji Pani redaktor. Nawet o szydełkowaniu, czy zbieraniu szyszek.

        • 0 0

    • Śledzić blog, nie bloga analfabeto

      • 0 0

  • Bełkot bieda-coachów

    Nie ufam ludziom, którzy nie znając mnie, mają czelność doradzać mi "jak żyć". Więc nie ufam księżom, coachom, blogerom "motywacyjnym". Go away!

    • 26 1

  • dlaczego akurat te osoby? (2)

    Jest w trójmieście wiele ciekawszych blogów

    • 18 0

    • Poleć jakieś, chętnie poczytam :) (1)

      • 1 0

      • Polecam blogi na spidersweb.

        • 0 0

  • Rczej poradnik blogów które szkoda czasu ludzie od straty czasu i pisaniu o niczym !

    Ale się uśmiałem

    • 20 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Targi Rzeczy Ładnych

15 zł
Kup bilet
targi

Wielka Szama na Stadionie - wielkie otwarcie sezonu w Gdańsku! (12 opinii)

(12 opinii)
street food

Kwiat Jabłoni "Nasze ulubione kluby" (8 opinii)

(8 opinii)
pop

Najczęściej czytane

Sprawdź się

Sprawdź się

Duży wakacyjny festiwal muzyczny w Gdyni Kosakowie to: