• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport
stat
Impreza już się odbyła

V Bal Gdański: Wieczór z Maciejem Niesiołowskim (2 opinie)

Wydarzenie w ramach

maj 24

piątek, godz. 19:00

bilety 148 - 190 zł
Kup bilet
maj 25

sobota, godz. 18:00

bilety 27-32 zł
ulgowy 16-22 zł
Kup bilet
Sala Koncertowa na Ołowiance, Salon Gdański

muzyka poważna - koncerty w Trójmieście


Koncert karnawałowy i zabawa taneczna
V Bal Gdański: Wieczór z Maciejem Niesiołowskim
Bale Gdańskie

Wystąpią:
Maciej Niesiołowski - dyrygent
Anita Maszczyk - sopran
Michał Musioł - tenor
Orkiestra Symfoniczna PFB

Koncert z dużą dawką humoru od pulpitu dyrygenckiego poprowadzi Maciej Niesiołowski

Proponujemy dodatkowy zakup karnetu gastronomicznego w cenie 85 zł /os., który gwarantuje miejsce i obsługę przy karnawałowym stole, według Państwa życzenia. Zapraszamy do zakupu dań i alkoholi w bufecie Filharmonii. Wszystkim Państwu proponujemy zabawę taneczną przy żywej muzyce w wykonaniu zespołu Standard Acoustic.

-----

MACIEJ NIESIOŁOWSKI
Po uzyskaniu dyplomu jako wiolonczelista, pracował w orkiestrze Filharmonii Narodowej, grał w zespole kameralnym "Con moto ma cantabile" i w Kwartecie Wilanowskim. Jest także absolwentem Wydziału Dyrygentury Państwowej Wyższej Szkoły Muzycznej w Warszawie w klasie prof. Bohdana Wodiczki. W 1974 roku rozpoczął pracę na stanowisku dyrygenta Warszawskiej Opery Kameralnej. Dyrygował przez 10 lat w Teatrze Wielkim w Warszawie, przez 12 lat kierował orkiestrą warszawskiej Akademii Muzycznej, przez krótki czas był dyrektorem artystycznym Teatru Muzycznego w Łodzi.

Brał udział w kursach mistrzowskich: w Bartok-Seminarium w Budapeszcie jako wiolonczelista i w Accademia Chigiana w Sienie jako dyrygent. Ukończył również studium menedżerów sztuki w warszawskiej Szkole Głównej Handlowej (dawniej SGPiS). Koncertuje w kraju i za granicą. Ma w swoim dorobku nagrania płytowe, radiowe i telewizyjne. W Telewizji Polskiej prowadził stałą audycję muzyczną pt. Z batutą i humorem, co przyczyniło się do jego ogromnej popularności.

Jest laureatem Nagrody Radiokomitetu w 1989 roku. Zdobył także prestiżową Nagrodę Publiczności "Wiktor" (1990). W sezonie 1998/1999 jako kierownik zrealizował w Gliwickim Teatrze Muzycznym operetkę Orfeusz w piekle jacquesa Offenbacha; w sezonie 2002/2003 - Wiedeńską krew Johanna Straussa oraz teatralną wersję koncertu Z batutą i humorem, a w sezonie 2005/2006 koncert Batuta, frak i elegancja.

ANITA MASZCZYK
Absolwentka Akademii Muzycznej w Katowicach. Jeszcze jako studentka debiutowała partią Adeli w Zemście nietoperza J. Straussa w Operze Śląskiej w Bytomiu w 1999 r. W sezonie 2000/2001 była solistką Teatru Muzycznego we Wrocławiu. Współpracuje z Filharmonią Sudecką w Wałbrzychu, Filharmonią Łódzką, Filharmonią Opolską i Teatrem Muzycznym w Lublinie. Ma na swym koncie nagranie płyty z Akademickim Zespołem Muzycznym Politechniki Śląskiej w Gliwicach pod dyrekcją Krystyny Krzyżanowskiej-Łobody.

Solistka Gliwickiego Teatru Muzycznego, w którym gra m.in.: Laurey w polskiej prapremierze Oklahomy! R. Rodgersa, Rosinę w Cyruliku sewilskim G. Rossiniego, Anastazję w Księżniczce czardasza E. Kálmána, Franzi w Wiedeńskiej krwi i Adelę w Zemście nietoperza J. Straussa, Irenę Molloy w Hello, Dolly! J. Hermana, Maggie w farsie Dajcie mi tenora! K. Ludwiga, Bessie w Kwiecie Hawaii P. Ábraháma oraz w koncertach Z batutą i humorem, Batuta, frak i elegancja M. Niesiołowskiego i Wiedeń moich marzeń. W Teatrze Muzycznym w Lublinie wystąpiła jako Frasquita w Carmen G. Bizeta. Współpracuje z Operą Krakowską, gdzie ostatnio zagrała Adelę w Zemście nietoperza, oraz z Operą Śląską w Bytomiu. Laureatka Nagrody Artystycznej Dyrektora GTM za sezon 2001/2002 za rolę Rosiny w Cyruliku

MICHAŁ MUSIOŁ
Ukończył z wyróżnieniem Katowicką Akademię Muzyczną pod kierunkiem
prof. Jana Ballarina w 2001 roku. W tym samym roku zadebiutował w partii Hrabiego Zedlau w Wiedeńskiej krwi J. Straussa na deskach Gliwickiego Teatru Muzycznego, z którym do dziś jest związany. Jest artystą uniwersalnym, nie bojącym się podejmowania nowych wyzwań artystycznych, czego daje dowód kreując role nie tylko w spektaklach muzycznych,
ale także dramatycznych oraz w filmach.

W swoim repertuarze posiada główne partie tenorowe z najsłynniejszych operetek i musicali np. Księżniczka czardasza E. Kálmána, Wesoła wdówka F. Lehára, Zemsta nietoperza J. Straussa, Kraina uśmiechu F. Lehára, Hrabina Mariza E. Kálmána, Hello, Dolly! J. Hermana, Chicago J. Kandera,
42nd Street H. Warrena, Ragtime S. Flaherty'ego.Jest częstym gościem festiwali muzycznych m.in. Europejskiego Festiwalu im. Jana Kiepury w Krynicy, Międzynarodowego Festiwalu Muzycznego "Viva il canto" w Cieszynie, czy Wielokulturowego Festiwalu "Galicja" we Lwowie. Występuje na wielu prestiżowych scenach i estradach koncertowych w Polsce i za granicą, nagrywając również dla telewizji. Koncertuje z najznakomitszymi polskimi solistami i dyrygentami na stałe współpracując z Grażyną Brodzińską i Maciejem Niesiołowskim, a także z orkiestrą Sinfonietta Bydgoska.
Jest laureatem Nagrody Artystycznej Dyrektora GTM za sezon 2004/2005, a w latach 2005 i 2006 był zdobywcą pierwszego miejsca na Turnieju Tenorów w Kielcach.

W sezonie 2007/2008 został nominowany do nagrody artystycznej Złota Maska za rolę Tateh w musicalu Ragtime, oraz za rolę Konstantego Dmitrycza Lewina w spektaklu Anna Karenina. W kwietniu 2009 roku otrzymał "Indywidualną nagrodę aktorską Prezydenta Miasta Gdynia" II Ogólnopolskiego Festiwalu Teatrów Muzycznych za rolę Tateh w musicalu Ragtime.

Informacja o biletach

  • Bilet normalny
    50-100 zł
  • Kontakt
    58 320-62-62
Można dodatkowo zakupić karnet gastronomiczny w cenie 85 zł /os., który gwarantuje miejsce i obsługę przy karnawałowym stole. Można kupować dania i alkohole w bufecie Filharmonii. Po koncercie oprawę muzyczną "na żywo" do zabawy tanecznej zapewni zespół Standard Acoustic.

Opinie (2)

  • odkupie 1 bilet (1)

    w dobrej lokalizacji-nie interesuja mnie miejsca w ostatnim rzedzie:)

    • 0 0

    • jak jestes zainteresowana dzwon 503405439

      • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.