- 1 Zamknięto jedyną ukraińską dyskotekę (130 opinii)
- 2 Rodzinne atrakcje i parki rozrywki - jakie ceny, ile kosztuje zabawa? (27 opinii)
- 3 Kartonowy Dawid Podsiadło jak żywy (1 opinia)
- 4 Spektakle z Trójmiasta w Teatrze Telewizji (8 opinii)
- 5 Męskie Granie 2024: wykonawcy i bilety (72 opinie)
- 6 Fani kryminałów na to czekali! (44 opinie)
W Galerii Bałtyckiej otwarto pierwszy punkt wirtualnej rzeczywistości
Chcielibyście skorzystać z kolejki górskiej, ratować świat przed zombie i postrzelać z łuku nie wyjeżdżając z miasta? W Galerii Bałtyckiej otwarto właśnie pierwszy punkt wirtualnej rzeczywistości.
Co to jest VR?
ArenaV
To niewielki punkt gdyńskiej firmy VR Visio, zlokalizowany na poziomie -1, tuż przy Empiku. Niewielki tylko z pozoru, bo żeby przenieść się do świata wirtualnej rzeczywistości, nie potrzeba wiele miejsca. ArenaV wyposażona jest w dwie strefy. W pierwszej do dyspozycji mamy gogle firmy Oculus Rift, natomiast w drugiej HTC Vive. Warto dodać, że obie firmy wiodą prym na rynku wirtualnej rzeczywistości. Co ciekawe, stanowisko Oculusa zostało wyposażone w specjalny ruchomy fotel oraz wiatrak, dzięki czemu osiągnąć możemy efekty 4D. HTC Vive dodatkowo posiada dwa pady (kontrolery), dzięki którym możemy np. strzelać do goniących nas zombie.
Na miejscu można wypróbować oraz kupić gogle od firmy współpracującej z VR Visio, a mianowicie polskiego Dreamz VR, dzięki którym przesłać możemy za pomocą aplikacji pulpit naszego komputera wprost na telefon, a z telefonu do gogli. Reasumując, możemy zagrać w popularnego counter strike'a w wirtualnej rzeczywistości za pomocą naszego telefonu.
W ArenieV czekają na nas cztery gry przeznaczone na HTC Vive oraz dwie symulacje (np. kolejka górska) do Oculus Rift. Każda sesja trwa około 5 minut i kosztuje 10 zł. Punkt czynny będzie w godzinach otwarcia Galerii Bałtyckiej, przez najbliższe trzy miesiące. Jeśli pomysł chwyci, a klienci będą zadowoleni, to otwarte zostaną kolejne punkty w całej Polsce.
Miejsca
Opinie (54) 4 zablokowane
-
2017-11-30 09:43
Zdzierają kasę!!! Drogo!!
SŁABO.
- 0 0
-
2017-02-19 17:51
Re: W Galerii Bałtyckiej otwarto pierwszy punkt wirtualnej rzeczywistości
widzę ze pierwszy to pojęcie względne :) w rivierze w Gdyni stoi od 2 tyg przed wami wiec nie wiem jak to jest z ta pierwszoscia :)
- 0 0
-
2017-02-12 22:54
Najważniejsze że branża porno wykorzystuje te technologię
już niedługo nie będzie potrzeby bycia z drugą połówką by przeżyć ekscytujący seks
- 0 0
-
2017-02-12 22:26
nie mogę
najwięcej komentarzy fachowców, którzy nie mieli styczności z VR
- 0 0
-
2017-02-12 02:44
jesteście pierwsi? moje dziecko latem grało VR w średniowiecze w Pałacu Kultury w Wa-wie. no to chyba jednak nie do końca jesteście tacy pierwsi.
- 0 0
-
2017-02-09 13:08
Byłem, jest super, zupełnie nowa jakość (1)
Wcześniej spotkałem się z VR przy okazji oculusa i telefonów komórkowych z kartonowymi goglami, ale to nie porównywalnie niższa jakość była niż tutaj. Każdy mój ruch ciała był odwzorowany, a nie tylko kierunek patrzenia, skakanie, przysiady, chodzenie. Niesamowite, polecam.
- 10 5
-
2017-02-11 17:18
Słabe
To powinno byc jako darmowa prezentacja , mam wydac 20 zl na robienie z siebie debila przy ludziach ?
PIKSELOZA I TAK JEST , moze ma potencjal ale projekt tragiczny.. zle skalibrowane pole . google byly porysowane. Czekam na dalsza generacje tych urzadzen bo narazie d*py nie urywa .- 0 0
-
2017-02-09 19:01
(3)
Moim zdaniem to powinno być zakazane, takie rzeczy odwracają uwagę od Boga i życia. Nie znamy tego konsekwencji, być może szatan sam za tym stoi i próbuje ludziom namieszać w mózgach. Jestem zdecydowanie przeciwny takim wynalazkom, które nie są zgodne z prawem naturalnym i Bożym.
- 2 5
-
2017-02-11 16:04
Adam, PO jakiego diabla ten twoj glupi trolling?
- 0 0
-
2017-02-10 18:32
Nie. To po prostu programy konstruują programy :-)
- 0 0
-
2017-02-10 11:09
hahahahhaa
kisnę xD
- 0 0
-
2017-02-09 14:11
(2)
VR rozwija się i ma bardzo duży potencjał w erotyce. Jednak, w innych branżach niestety to raczkujący temat z bardzo dużymi problemami etapu niemowlęcego. Nie widzę przyszłości tego typu rozwiązań do czasu aż okulary nie będą bezkablowe, obsługiwany soft bez konieczności zdejmowania okularów, lekkie. Obecnie jest bardzo mała ilość mediów obsługujących vr., w kategorii vr trzeba sporo nagimnastykować się by włączyć filmik na małą sesję, przełączenie filmu wiąże się z wyjęciem telefonu itp. można tutaj dużo wymieniać w kategorii taniego vr i tych zaawansowanych okularów jednak merritum wypowiedzi jest takie że człowiek jest leniwy z natury, do czasu aż do konsumpcji mediów będzie wymagana większa ilość czynności niż to wymagane jest - to się nie sprzeda na szerszą skalę (patrz 3d w telewizorach)
- 3 7
-
2017-02-09 22:07
"Nie dla mnie, więc nie dla ludzi" (1)
Jeżeli męczy Cię dłuższa konfiguracja niż 10 sekund, to nic ciekawszego Cię nie zainteresuje. Nie mów jednak, że to nie jest dla ludzi. Nie jest po prostu dla Ciebie. Nie usprawiedliwiaj się :P
- 2 2
-
2017-02-11 11:00
Być może. Może ma Pan rację że wyciągnąłem zbyt daleko idące wnioski ze statystyk które na chwilę obecną wskazują że sprzęt już jest - ale ludzie jeszcze nie kupują. Tak się ma sprawa z vr typu oculus, htc itp ... kupują smartphonowe tanie okulary, które nie wpływają znacząco na sprzedaż mediów dedykowanych tym okularom... znaczy się, że prawdopodobnie ludzie kupują (często po kilka sztuk różnych rodzajów) i zalegają na półce. Próbowałem dojść do jakiejś konkluzji podpierając się własnym doświadczeniem.
- 1 0
-
2017-02-11 09:36
Polecam rollercostera
Kolejka górska daje czadu, nie spodziewałem się, że może być tak realnie
- 1 0
-
2017-02-09 18:24
w XXX juz dawno to działa w przyszłosci zastąpi kobiety,wtedy biedne straca swoją władze (1)
- 4 1
-
2017-02-10 18:30
Chyba jooo :-)
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.