• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Inspirująca edycja Marketingu w Kulturze. Wyprzedano wszystkie bilety

Anna Starostka
29 marca 2024, godz. 11:00 
Opinie (13)
Organizatorzy Marketingu w Kulturze Organizatorzy Marketingu w Kulturze

Dobiegła końca udana 9. edycja Marketingu w Kulturze, czyli ogólnopolskiego spotkania osób odpowiedzialnych za promocję, komunikację i marketing w instytucjach kultury. W tym roku konferencja wróciła do Europejskiego Centrum Solidarności, w którym odbyły się trzy pierwsze edycje MwK. W tegorocznej odsłonie wzięło udział 420 osób i 160 osób uczestniczyło w formie online. Ponownie wszystkie bilety zostały wyprzedane.





Tradycyjnie w Gdańsku spotkało się liczne grono osób z całej Polski, by przez 3 dni rozmawiać o marketingu i wymieniać się doświadczeniami z obszaru komunikacji. Ponadto każdy z uczestników mógł podnieść swoje umiejętności, uczestnicząc w warsztatach. W tym roku warsztaty odbyły się pierwszego dnia, a ich tematyka pokrywała się z programem prelekcji, czyli: sztuczna inteligencja, pisanie komunikatów do mediów, bycie liderem/liderką w zespole, dostępność cyfrowa, tworzenie newsletterów. Wszystkie zaproponowane segmenty cieszyły się zainteresowaniem uczestników.

Dwa dni ciekawych wystąpień



Drugiego dnia rozpoczęły się wystąpienia zaproszonych gości. Całość otworzyła świetna prelekcja Natalii Hatalskiej z Instytutu badań nad przyszłością, która przedpremierowo opowiedziała o Mapie Trendów 2024. Następnie Michał MalinowskiMaciej Goś powiedzieli, w jaki sposób realizować udane kampanie, a Irek Klimczak skutecznie przekonał wszystkich nieprzekonanych do korzystania z newslettera.

Ciekawie było również w popołudniowej części wystąpień, podczas których swoje prezentacje mieli: Krzysztof Marzec, Adrian Gamoń i Alek Hudzik.

  • Uczestnicy konferencji Marketing w Kulturze 2024
  • Natalia Hatalska
  • Karolina Zabrocka, Barbara Sroka, Marta Bańka, Arkadiusz Stawicki
  • Agencja Marketingowa Cięty Język
Program ostatniego dnia konferencji był równie atrakcyjny. Na śniadanie, oprócz bogato zastawionego bufetu, uczestnicy za sprawą Jip van der Heijden dowiedzieli się, w jaki sposób zwiększyć sprzedaż biletów online, korzystając z narzędzi Google.

Charyzmatycznym wystąpieniem była prelekcja Agnieszki Gutowskiej z Personal PR o kryzysach w mediach społecznościowych oraz Pauli Skrzypeckiej, która w formie online przygotowała interesującą prezentację na temat aspektów prawnych w pracy ze sztuczną inteligencją.

Program 9. Konferencji Marketingu w Kulturze był niezwykle różnorodny i odpowiadał na potrzeby uczestników (ankieta z poprzedniej edycji wydarzenia), o czym wspomnieli organizatorzy imprezy.

- Podczas każdej edycji konferencji układamy program w taki sposób, by jak najbardziej adekwatnie odpowiadał na aktualne tematy poruszane obecnie w kulturze i trendy obecne w marketingu. Łączymy perspektywę wewnętrzną, ponieważ jako Dział Komunikacji IKM mamy głęboki wgląd w potrzeby naszych uczestników i uczestniczek. Jednocześnie obserwujemy duże agencje marketingowe i kampanie, świat biznesu czy IT i tematy z tych obszarów również włączamy w program Konferencji Marketing w Kulturze. Każda edycja to dwa dni z prelekcjami, rozmowami, wystąpieniami oraz warsztaty, na których nieco szerzej poruszamy wybrane tematy - mówi Marta Bańka, kierowniczka Działu Komunikacji i Promocji oraz Punktu Informacji Kulturalnej.
  • Michał Malinowski
  • Uczestnicy konferencji Marketing w Kulturze
  • Irek Klimczak
  • Fabian Lic, Martyna Łokuciejewska, Aleksandra Tatarczuk
  • Krzysztof Marzec
  • Adrian Gamoń

O trudach przy kawie



Tematyka prelekcji poruszała codzienne problemy i działania, którym muszą sprostać Działy Komunikacji i Promocji w instytucjach kultury. Najczęściej trudności pracy w kulturze wynikają z małych budżetów na realizację projektów i m.in. temu problemowi organizatorzy przeznaczyli miejsce w tegorocznym programie.

Warto wspomnieć również o profesjonalnej oprawie całego wydarzenia - sprawnie przebiegająca rejestracja uczestników, komfortowa przestrzeń, ze stałym dostępem do napojów i przekąsek, oraz przyjazna atmosfera. Tegoroczny foto-spot cieszył się sporym zainteresowaniem i został entuzjastycznie przyjęty przez uczestników, którzy licznie udostępniali instagramowe relacje.

Kolejna edycja planowana jest na kolejny rok.

Miejsca

Wydarzenia

Zobacz także

Opinie wybrane

Wszystkie opinie (13)

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Sea You 2024

159 - 209 zł
Kup bilet
festiwal muzyczny

Wielka Szama na Stadionie - wielkie otwarcie sezonu w Gdańsku! (10 opinii)

(10 opinii)
street food

Kwiat Jabłoni "Nasze ulubione kluby" (8 opinii)

(8 opinii)
169 zł
Kup bilet
pop

Najczęściej czytane

Sprawdź się

Sprawdź się

Jaką nazwę nosi taras widokowy rozciągający się nad Starym Miastem i będący jednocześnie częścią ekskluzywnego klubu?