- 1 Majówka: pomysły na jednodniowe wycieczki (33 opinie)
- 2 Robią sobie jaja od 45 lat (2 opinie)
- 3 Gdańskie zoo świętuje 70-lecie (52 opinie)
- 4 Festyny, dinozaury, pociągi, a może zwiedzanie? Majówka 2024 z dziećmi (12 opinii)
- 5 Majaland: znamy termin otwarcia i cennik (577 opinii)
- 6 Grają przeboje największych gwiazd (16 opinii)
Inspirująca edycja Marketingu w Kulturze. Wyprzedano wszystkie bilety
Dobiegła końca udana 9. edycja Marketingu w Kulturze, czyli ogólnopolskiego spotkania osób odpowiedzialnych za promocję, komunikację i marketing w instytucjach kultury. W tym roku konferencja wróciła do Europejskiego Centrum Solidarności, w którym odbyły się trzy pierwsze edycje MwK. W tegorocznej odsłonie wzięło udział 420 osób i 160 osób uczestniczyło w formie online. Ponownie wszystkie bilety zostały wyprzedane.
Tradycyjnie w Gdańsku spotkało się liczne grono osób z całej Polski, by przez 3 dni rozmawiać o marketingu i wymieniać się doświadczeniami z obszaru komunikacji. Ponadto każdy z uczestników mógł podnieść swoje umiejętności, uczestnicząc w warsztatach. W tym roku warsztaty odbyły się pierwszego dnia, a ich tematyka pokrywała się z programem prelekcji, czyli: sztuczna inteligencja, pisanie komunikatów do mediów, bycie liderem/liderką w zespole, dostępność cyfrowa, tworzenie newsletterów. Wszystkie zaproponowane segmenty cieszyły się zainteresowaniem uczestników.
Dwa dni ciekawych wystąpień
Drugiego dnia rozpoczęły się wystąpienia zaproszonych gości. Całość otworzyła świetna prelekcja Natalii Hatalskiej z Instytutu badań nad przyszłością, która przedpremierowo opowiedziała o Mapie Trendów 2024. Następnie Michał Malinowski i Maciej Goś powiedzieli, w jaki sposób realizować udane kampanie, a Irek Klimczak skutecznie przekonał wszystkich nieprzekonanych do korzystania z newslettera.
Ciekawie było również w popołudniowej części wystąpień, podczas których swoje prezentacje mieli: Krzysztof Marzec, Adrian Gamoń i Alek Hudzik.
Program ostatniego dnia konferencji był równie atrakcyjny. Na śniadanie, oprócz bogato zastawionego bufetu, uczestnicy za sprawą Jip van der Heijden dowiedzieli się, w jaki sposób zwiększyć sprzedaż biletów online, korzystając z narzędzi Google.
Charyzmatycznym wystąpieniem była prelekcja Agnieszki Gutowskiej z Personal PR o kryzysach w mediach społecznościowych oraz Pauli Skrzypeckiej, która w formie online przygotowała interesującą prezentację na temat aspektów prawnych w pracy ze sztuczną inteligencją.
Program 9. Konferencji Marketingu w Kulturze był niezwykle różnorodny i odpowiadał na potrzeby uczestników (ankieta z poprzedniej edycji wydarzenia), o czym wspomnieli organizatorzy imprezy.
- Podczas każdej edycji konferencji układamy program w taki sposób, by jak najbardziej adekwatnie odpowiadał na aktualne tematy poruszane obecnie w kulturze i trendy obecne w marketingu. Łączymy perspektywę wewnętrzną, ponieważ jako Dział Komunikacji IKM mamy głęboki wgląd w potrzeby naszych uczestników i uczestniczek. Jednocześnie obserwujemy duże agencje marketingowe i kampanie, świat biznesu czy IT i tematy z tych obszarów również włączamy w program Konferencji Marketing w Kulturze. Każda edycja to dwa dni z prelekcjami, rozmowami, wystąpieniami oraz warsztaty, na których nieco szerzej poruszamy wybrane tematy - mówi Marta Bańka, kierowniczka Działu Komunikacji i Promocji oraz Punktu Informacji Kulturalnej.
O trudach przy kawie
Tematyka prelekcji poruszała codzienne problemy i działania, którym muszą sprostać Działy Komunikacji i Promocji w instytucjach kultury. Najczęściej trudności pracy w kulturze wynikają z małych budżetów na realizację projektów i m.in. temu problemowi organizatorzy przeznaczyli miejsce w tegorocznym programie.
Warto wspomnieć również o profesjonalnej oprawie całego wydarzenia - sprawnie przebiegająca rejestracja uczestników, komfortowa przestrzeń, ze stałym dostępem do napojów i przekąsek, oraz przyjazna atmosfera. Tegoroczny foto-spot cieszył się sporym zainteresowaniem i został entuzjastycznie przyjęty przez uczestników, którzy licznie udostępniali instagramowe relacje.
Kolejna edycja planowana jest na kolejny rok.
Miejsca
Wydarzenia
Zobacz także
Opinie wybrane
-
2024-03-29 14:26
Promowanie firm
Za pieniądze z kasy miejskiej. Trochę to niekulturalne ze strony miasta.
- 24 2
-
2024-03-29 17:24
Iście innowacyjne spotkanie.
Więcej takich spotkań, dzięki temu nasz kraj będzie prężnie się rozwijał i przegoni w innowacyjności resztę świata.
- 8 0
-
2024-03-29 16:37
Foto spot i komfortowy dostęp do przekąsek
To jest kluczowe na konfach. Najlepiej jeśli zdjęcia można robić na tle jakiegoś plastikowego łuku. To zawsze wchodzi dobrze na LinkedIn a
- 17 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.