• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Inspirująca edycja Marketingu w Kulturze. Wyprzedano wszystkie bilety

Anna Starostka
29 marca 2024, godz. 11:00 
Opinie (13)
Organizatorzy Marketingu w Kulturze Organizatorzy Marketingu w Kulturze

Dobiegła końca udana 9. edycja Marketingu w Kulturze, czyli ogólnopolskiego spotkania osób odpowiedzialnych za promocję, komunikację i marketing w instytucjach kultury. W tym roku konferencja wróciła do Europejskiego Centrum Solidarności, w którym odbyły się trzy pierwsze edycje MwK. W tegorocznej odsłonie wzięło udział 420 osób i 160 osób uczestniczyło w formie online. Ponownie wszystkie bilety zostały wyprzedane.





Tradycyjnie w Gdańsku spotkało się liczne grono osób z całej Polski, by przez 3 dni rozmawiać o marketingu i wymieniać się doświadczeniami z obszaru komunikacji. Ponadto każdy z uczestników mógł podnieść swoje umiejętności, uczestnicząc w warsztatach. W tym roku warsztaty odbyły się pierwszego dnia, a ich tematyka pokrywała się z programem prelekcji, czyli: sztuczna inteligencja, pisanie komunikatów do mediów, bycie liderem/liderką w zespole, dostępność cyfrowa, tworzenie newsletterów. Wszystkie zaproponowane segmenty cieszyły się zainteresowaniem uczestników.

Dwa dni ciekawych wystąpień



Drugiego dnia rozpoczęły się wystąpienia zaproszonych gości. Całość otworzyła świetna prelekcja Natalii Hatalskiej z Instytutu badań nad przyszłością, która przedpremierowo opowiedziała o Mapie Trendów 2024. Następnie Michał MalinowskiMaciej Goś powiedzieli, w jaki sposób realizować udane kampanie, a Irek Klimczak skutecznie przekonał wszystkich nieprzekonanych do korzystania z newslettera.

Ciekawie było również w popołudniowej części wystąpień, podczas których swoje prezentacje mieli: Krzysztof Marzec, Adrian Gamoń i Alek Hudzik.

  • Uczestnicy konferencji Marketing w Kulturze 2024
  • Natalia Hatalska
  • Karolina Zabrocka, Barbara Sroka, Marta Bańka, Arkadiusz Stawicki
  • Agencja Marketingowa Cięty Język
Program ostatniego dnia konferencji był równie atrakcyjny. Na śniadanie, oprócz bogato zastawionego bufetu, uczestnicy za sprawą Jip van der Heijden dowiedzieli się, w jaki sposób zwiększyć sprzedaż biletów online, korzystając z narzędzi Google.

Charyzmatycznym wystąpieniem była prelekcja Agnieszki Gutowskiej z Personal PR o kryzysach w mediach społecznościowych oraz Pauli Skrzypeckiej, która w formie online przygotowała interesującą prezentację na temat aspektów prawnych w pracy ze sztuczną inteligencją.

Program 9. Konferencji Marketingu w Kulturze był niezwykle różnorodny i odpowiadał na potrzeby uczestników (ankieta z poprzedniej edycji wydarzenia), o czym wspomnieli organizatorzy imprezy.

- Podczas każdej edycji konferencji układamy program w taki sposób, by jak najbardziej adekwatnie odpowiadał na aktualne tematy poruszane obecnie w kulturze i trendy obecne w marketingu. Łączymy perspektywę wewnętrzną, ponieważ jako Dział Komunikacji IKM mamy głęboki wgląd w potrzeby naszych uczestników i uczestniczek. Jednocześnie obserwujemy duże agencje marketingowe i kampanie, świat biznesu czy IT i tematy z tych obszarów również włączamy w program Konferencji Marketing w Kulturze. Każda edycja to dwa dni z prelekcjami, rozmowami, wystąpieniami oraz warsztaty, na których nieco szerzej poruszamy wybrane tematy - mówi Marta Bańka, kierowniczka Działu Komunikacji i Promocji oraz Punktu Informacji Kulturalnej.
  • Michał Malinowski
  • Uczestnicy konferencji Marketing w Kulturze
  • Irek Klimczak
  • Fabian Lic, Martyna Łokuciejewska, Aleksandra Tatarczuk
  • Krzysztof Marzec
  • Adrian Gamoń

O trudach przy kawie



Tematyka prelekcji poruszała codzienne problemy i działania, którym muszą sprostać Działy Komunikacji i Promocji w instytucjach kultury. Najczęściej trudności pracy w kulturze wynikają z małych budżetów na realizację projektów i m.in. temu problemowi organizatorzy przeznaczyli miejsce w tegorocznym programie.

Warto wspomnieć również o profesjonalnej oprawie całego wydarzenia - sprawnie przebiegająca rejestracja uczestników, komfortowa przestrzeń, ze stałym dostępem do napojów i przekąsek, oraz przyjazna atmosfera. Tegoroczny foto-spot cieszył się sporym zainteresowaniem i został entuzjastycznie przyjęty przez uczestników, którzy licznie udostępniali instagramowe relacje.

Kolejna edycja planowana jest na kolejny rok.

Miejsca

Wydarzenia

Zobacz także

Opinie (13) 3 zablokowane

  • esc to pralnia

    • 14 2

  • 3-y dniowa impreza wspiera, prace kasjera i biletera.

    Nie brakuje okazji, zeby sie napic malmazji.

    • 11 2

  • Promowanie firm

    Za pieniądze z kasy miejskiej. Trochę to niekulturalne ze strony miasta.

    • 24 2

  • Nowłaśnie (1)

    Żuwniana inicjatywa

    • 9 2

    • Miernoty

      Do roboty

      • 3 1

  • Cudowne. Nikomu niepotrzebna działalność z kilka groszy (1)

    • 11 3

    • Nieaktualny trend, modny w latach 90. Teraz

      Co innego jest ważne

      • 2 2

  • Foto spot i komfortowy dostęp do przekąsek

    To jest kluczowe na konfach. Najlepiej jeśli zdjęcia można robić na tle jakiegoś plastikowego łuku. To zawsze wchodzi dobrze na LinkedIn a

    • 17 0

  • kryzys w mediach spolecznosciowych? zbieracie to co zasialiscie. Oglupialiscie ludzi trescia, to wycieliscie jakiekolwiek

    myslenie. Obecnie trzeba sie zastanowci, czy wydarzenia kulturalne maja poziom, ktory nie obraza intelektualnie sprawniego widza / sluchacza

    • 9 0

  • Iście innowacyjne spotkanie.

    Więcej takich spotkań, dzięki temu nasz kraj będzie prężnie się rozwijał i przegoni w innowacyjności resztę świata.

    • 8 0

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Wiosna w ogrodzie (1 opinia)

(1 opinia)
6 zł
targi, kiermasz

Daria ze Śląska "Pierwsza trasa c.d." (2 opinie)

(2 opinie)
89 - 129 zł
Kup bilet
pop

Juwenalia Gdańskie 2024 (48 opinii)

(48 opinii)
75 - 290 zł
Kup bilet

Katalog.trojmiasto.pl - Nowe Lokale

Najczęściej czytane

Sprawdź się

Sprawdź się

W którym roku powstał pierwszy Tunel Aerodynamiczny w Polsce?