- 1 Techno balkon otworzył sezon (65 opinii)
- 2 Juwenalia: Bajm, LemON i strefy z nagrodami (68 opinii)
- 3 Recenzja filmu "Istoty fantastyczne" (5 opinii)
- 4 Chowają pieniądze w miejscach publicznych (53 opinie)
- 5 Momoa spotkał się z Michalczewskim (63 opinie)
- 6 Trzydniowa kulinarna Feta na stoczni (61 opinii)
Inspirująca edycja Marketingu w Kulturze. Wyprzedano wszystkie bilety
Dobiegła końca udana 9. edycja Marketingu w Kulturze, czyli ogólnopolskiego spotkania osób odpowiedzialnych za promocję, komunikację i marketing w instytucjach kultury. W tym roku konferencja wróciła do Europejskiego Centrum Solidarności, w którym odbyły się trzy pierwsze edycje MwK. W tegorocznej odsłonie wzięło udział 420 osób i 160 osób uczestniczyło w formie online. Ponownie wszystkie bilety zostały wyprzedane.
Tradycyjnie w Gdańsku spotkało się liczne grono osób z całej Polski, by przez 3 dni rozmawiać o marketingu i wymieniać się doświadczeniami z obszaru komunikacji. Ponadto każdy z uczestników mógł podnieść swoje umiejętności, uczestnicząc w warsztatach. W tym roku warsztaty odbyły się pierwszego dnia, a ich tematyka pokrywała się z programem prelekcji, czyli: sztuczna inteligencja, pisanie komunikatów do mediów, bycie liderem/liderką w zespole, dostępność cyfrowa, tworzenie newsletterów. Wszystkie zaproponowane segmenty cieszyły się zainteresowaniem uczestników.
Dwa dni ciekawych wystąpień
Drugiego dnia rozpoczęły się wystąpienia zaproszonych gości. Całość otworzyła świetna prelekcja Natalii Hatalskiej z Instytutu badań nad przyszłością, która przedpremierowo opowiedziała o Mapie Trendów 2024. Następnie Michał Malinowski i Maciej Goś powiedzieli, w jaki sposób realizować udane kampanie, a Irek Klimczak skutecznie przekonał wszystkich nieprzekonanych do korzystania z newslettera.
Ciekawie było również w popołudniowej części wystąpień, podczas których swoje prezentacje mieli: Krzysztof Marzec, Adrian Gamoń i Alek Hudzik.
Program ostatniego dnia konferencji był równie atrakcyjny. Na śniadanie, oprócz bogato zastawionego bufetu, uczestnicy za sprawą Jip van der Heijden dowiedzieli się, w jaki sposób zwiększyć sprzedaż biletów online, korzystając z narzędzi Google.
Charyzmatycznym wystąpieniem była prelekcja Agnieszki Gutowskiej z Personal PR o kryzysach w mediach społecznościowych oraz Pauli Skrzypeckiej, która w formie online przygotowała interesującą prezentację na temat aspektów prawnych w pracy ze sztuczną inteligencją.
Program 9. Konferencji Marketingu w Kulturze był niezwykle różnorodny i odpowiadał na potrzeby uczestników (ankieta z poprzedniej edycji wydarzenia), o czym wspomnieli organizatorzy imprezy.
- Podczas każdej edycji konferencji układamy program w taki sposób, by jak najbardziej adekwatnie odpowiadał na aktualne tematy poruszane obecnie w kulturze i trendy obecne w marketingu. Łączymy perspektywę wewnętrzną, ponieważ jako Dział Komunikacji IKM mamy głęboki wgląd w potrzeby naszych uczestników i uczestniczek. Jednocześnie obserwujemy duże agencje marketingowe i kampanie, świat biznesu czy IT i tematy z tych obszarów również włączamy w program Konferencji Marketing w Kulturze. Każda edycja to dwa dni z prelekcjami, rozmowami, wystąpieniami oraz warsztaty, na których nieco szerzej poruszamy wybrane tematy - mówi Marta Bańka, kierowniczka Działu Komunikacji i Promocji oraz Punktu Informacji Kulturalnej.
O trudach przy kawie
Tematyka prelekcji poruszała codzienne problemy i działania, którym muszą sprostać Działy Komunikacji i Promocji w instytucjach kultury. Najczęściej trudności pracy w kulturze wynikają z małych budżetów na realizację projektów i m.in. temu problemowi organizatorzy przeznaczyli miejsce w tegorocznym programie.
Warto wspomnieć również o profesjonalnej oprawie całego wydarzenia - sprawnie przebiegająca rejestracja uczestników, komfortowa przestrzeń, ze stałym dostępem do napojów i przekąsek, oraz przyjazna atmosfera. Tegoroczny foto-spot cieszył się sporym zainteresowaniem i został entuzjastycznie przyjęty przez uczestników, którzy licznie udostępniali instagramowe relacje.
Kolejna edycja planowana jest na kolejny rok.
Miejsca
Wydarzenia
Zobacz także
Opinie (13) 3 zablokowane
-
2024-03-29 17:30
Od rana lewactwo mami spadkiem inflacji...
...a jest taka drożyzna,że lata tak nie było...na każdym kroku w każdym sklepie z godziny na godziny wszystko drożeje...masakra!!!!
- 9 1
-
2024-03-29 19:46
Tak sie własnie marnuje nasze pieniadze na kolesiów i znajomych a wartosci to niema zadnej!
- 10 0
-
2024-03-30 21:48
Jak to impreza się wyprzedała?
To jakiś bełkot, a nie język polski.
- 3 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.