• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Horror w kosmosie. Już wkrótce premiera nowej gry z Gdyni

Aleksandra Lamek
14 października 2016 (artykuł sprzed 7 lat) 
Tak będzie wyglądać gra "Hollow" stworzona przez Forever Entertainment. Tak będzie wyglądać gra "Hollow" stworzona przez Forever Entertainment.

Po sukcesie "Wiedźmina" chyba nikt już nie ma wątpliwości, że gry komputerowe to obecnie jeden z flagowych polskich produktów eksportowych. Wkrótce okaże się, czy nowa gra "Hollow", która powstaje w gdyńskim studio Forever Entertainment, również podbije serca graczy.



Przeniesienie magicznego świata stworzonego przez Andrzeja Sapkowskiego na ekrany komputerów okazało się genialnym pomysłem - wyprodukowana przez warszawską firmę CD Projekt gra od lat cieszy się nieustającą popularnością, a każda jej kolejna część bije rekordy sprzedaży. Ale nie tylko "Wiedźmin" święci triumfy. Wciąż doskonale sprzedają się gry takie jak "Dead Island", "Painkiller" czy "This War of Mine". Ciekawa wizualnie, realistyczna oprawa wizualna, rozbudowana fabuła i dopracowana muzyka - polskie gry mają wszystkie te zalety, nic więc dziwnego, że zyskują popularność również poza granicami kraju.

Czy ich sukces powtórzy "Hollow", czyli nowa gra przygotowywana przez gdyńską firmę Forever Entertainment?

- Liczymy na to, bo trailer naszej nowej produkcji obejrzało w ciągu kilku dni ponad 40 tysięcy osób - mówi Kamila Dębicka, PR Manager z Forever Entertainment. - Pod koniec bieżącego roku "Hollow" wejdzie w fazę beta testów, a premiera planowana jest na pierwszą połowę roku 2017. Gra w pierwszej kolejności zadebiutuje na PC, ale w planach są też wersje na Xbox One i PS4.
Gra tworzona w gdyńskim studio to horror sci-fi z akcją przedstawioną z perspektywy pierwszej osoby. Gracz wciela się w pilota, który dociera na wyglądającą na opuszczoną stację kosmiczną na orbicie Saturna i stara się rozwiązać zagadkę zniknięcia załogi. Choć pomysł na fabułę i ogólny klimat może przypominać niezwykle popularną amerykańską grę "Dead Space", twórcy zapowiadają, że będzie to coś zupełnie nowego i oryginalnego.

Warto przypomnieć, że Forever Entertainment ma ma koncie wiele innych, ciekawych tytułów, m.in. przygodówkę "Violett", niebanalne RPG "Merchants of Kaidan" czy hack-and-slash "Iesabel".

Zobacz także: Forever Entertainment podbija chiński rynek

Gra Hollow - trailer 2016 (Mad World):

Miejsca

Opinie (94) 3 zablokowane

  • Czekam niecierpliwie!! (3)

    Mam tylko nadzieję, że nie będzie to jednak kopia Dead Space.

    • 24 3

    • chyba nawet tego nie udaja

      ze sa czyms innym niz klonem DS

      • 1 1

    • Jak już mam być kopią DS to mam nadzieje że 1 a nie 3...

      • 0 1

    • no przeciez lepsza grafika niz w Dead Space!

      • 1 1

  • (1)

    Ło panie, co za trailer.

    Na początku informacja, że grafika jest z silnika gry (FPS), a 95% czasu trailera to statyczne cut-scenki, gdzie rusza się kamera (ewentualnie ogień). Faktyczny gameplay jest w ostatnich 6s, gdzie widzimy jakiegoś jednego przeciwnika w jakimś jednym małym pomieszczeniu. Porównania z wiedźminem są mocno nie na miejscu.

    • 41 2

    • Troll

      ....

      • 0 7

  • jeśli będzie do pobrania przez szfankującą platforme GOG lub przez steama to podziękuje (6)

    • 2 20

    • (5)

      Glowa tobie "szwankuje" używam steam od wielu lat i nie mam żadnych problemów z gogiem również...

      • 7 2

      • gog po aktualizacjach w gog galaxy zaczyna szwankować

        Niestety ale błędy pojawiają się od czasu do czasu przy ściąganiu gry z neta

        • 1 0

      • (3)

        Dla mnie Steam jest wadliwy, bo istnieje... Toż to nic innego, jak oprogramowanie szpiegowskie. Kiedyś psioczyliśmy na DRM-y różnego rodzaju, a teraz ludzie się z takiego programu cieszą...

        • 3 2

        • (1)

          Steam i GOG Galaxy to też nic innego jak DRM.

          • 0 0

          • Steam, GOG, Origin, UPlay i co tam jeszcze jest. Wszystko to programy szpiegujące i DRM w jednym. Wszystkie oryginalne gry, które mam, i które wymagają aktywacji na Steam mam scrackowane, a te ww. platformy omijam szerokim łukiem.

            • 2 0

        • i co takiego sekretnego ci wyszpieguje niby...

          • 1 2

  • Opinia gdańskich trolli (3)

    Tak zajadliwie szczekających ta tym portalu pewnie zabrzmi, że z Gdyni to będzie jakieś g.... o lotnisku :-)

    • 10 17

    • (1)

      to też gdyńscy trolle z PiS

      • 1 2

      • PiS-owscy radni przed wyborami samorządowymi zapewniali o poparciu

        dla idei lotniska (przed jego zbudowaniem).

        • 2 0

    • eeee

      ale nikt tu niczego takiego nie napisał. Przestań pić...
      Ale skoro już poruszyłeś ten temat to faktycznie - w Gdyni nie dzieje się absolutnie nic w inwestycjach od kilku lat. Nawet nie będzie najwyższego budynku na północy Polski za 5 miesięcy o drogach nie wspomnę.

      • 5 2

  • Jesteśmy wiodącym krajem w deweloperce gier. (63)

    Wydaliśmy aż jeden dobry tytuł (trzy części Wiedzmina).

    • 18 17

    • dokładnie

      słabo to może świadczyć o polskim eksporcie. A po euro zaraz będziemy mistrzami świata:)

      • 3 5

    • Co za bzdura (58)

      Czy mówią Ci coś takie tytuły jak Bulletstorm, Call of Juarez, Chrome, Painkiller, Dead Island, Dying Light, Gears of War: Judgment, Sniper: Ghost Warrior, Two Worlds, Lords of the Fallen?

      Są to gry wyprodukowane przez polskie studia, które zyskały duża popularność na międzynarodowym rynku gier. Polskie firmy zaczynają produkować coraz więcej dobrych gier, które otrzymują uzananie nie tylko na naszym rynku.

      • 23 2

      • Przecież przeczytanie jednego zdania nie może być aż tak skomplikowane. (7)

        "Wydaliśmy aż jeden dobry tytuł..."

        Dobra gra to np. trzeci MGS, pierwszy Batman, Vice City czy Wiedźmin właśnie.
        Wymienione przez Ciebie to niestety zwykłe przeciętniaki - zapychacze półek, o których nikt nie pamięta pół roku po ich wydaniu albo zwykłe kiszki ("Lords of the Fallen").

        Naprawdę, lepiej dowartościowywać Polaków sukcesami Adama Małysza sprzed lat.

        • 3 14

        • Alfa i omega (6)

          Wymienione gry to zwykłe przeciętniaki i kiszki, bo Ty tak mówisz? Te gry zapisały się bardzo dobrze w historii gier, szczególnie, że większość z nich otrzymało kolejną część lub dodatek. Twoje bzdury tego nie zmienią.

          • 11 1

          • Dobra, przekonałeś mnie. (5)

            Moje zdanie nie jest nic warte i nie mam do niego prawa.
            Życzę miłego dnia.

            I ten wybitny Lords Of The Fallen, tak, to był właśnie ten argument, który mnie dobił i jednocześnie otworzył mi oczy.

            Leć, Adam, leć, ty nasz orle.

            • 5 8

            • Nie pozdrawiam (4)

              Masz jak najbardziej masz prawo do swojego zdania, ale jak zaczynasz pisać to zaznacz, że jest to twoja opinia, a piszesz swoje wywody jakby to był stan faktyczny.

              Prawdę weryfikuje rynek, a on te polskie gry przyjął bardzo dobrze. Ja przynajmniej mam argumenty, ale Ty wolisz pisać jakieś bzdury o Małyszu.

              • 5 1

              • No niestety nie mogłem tak napisać. (3)

                Gdyż reprezentuję Ogólnoświatową Komisję Subiektywnych Opinii o Grach i moje opinie są jednocześnie opiniami tego zacnego organu.

                • 1 7

              • Panie (2)

                Nawet nie potrafisz dobrze trollować w sieci. Jak już Twoje zdanie ma być wiążące, to będzie to opinia OBIEKTYWNA. Subiektywne, to faktycznie jest twoje zdanie, które nic nie znaczy, bo piszesz bzdury.

                • 3 1

              • Dałem Ci plusa. (1)

                W uznaniu zajadłości.

                Przeczytaj poniższy wpis zatytułowany "triple zonk", w którym dokładnie wypunktowane są Twoje nieścisłości i niedomówienia.

                • 1 4

              • Dzięki za pulsa!

                Od kiedy określamy prawdę zajadłością?

                • 0 1

      • triple zonk (23)

        - tylko część gier, które wymieniłeś została wyprodukowana przez polskie studia
        (łatwo sprawdzić czytając opis w/w produktów)

        - wśród zespołów tworzących te z tytułów wyprodukowanych w polsce tylko część członków stanowili polacy
        (często mniejszą. łatwo sprawdzić w creditsach)

        - grom które wymieniłeś kupiono POPULARNOŚĆ. sponsorowane artykuły to normalny proceder promocyjny produktu. to część kreowania marki.
        o UZNANIU zawsze najpierw przeczytasz bądź usłyszysz w jednym z mediów dopiero po tym fakcie sam zaczynasz to powtarzać.
        (czy w/w gry zyskały POPULARNOŚĆ i UZNANIE GRACZY łatwo sprawdzić w dowolnym rankingu best-selling-games czy best-score-games)

        • 3 6

        • Panie Zonk (22)

          Bulletstorm - People Can Fly polski producent
          Call of Juarez - Techland - polski producent
          Chrome - Techland polski producent
          Painkiller - People Can Fly polski producent
          Dead Island - Techland polski producent
          Dying Light - Techland polski producent
          Gears of War: Judgment - Przy jej produkcji pomagało polskie studio People Can Fly
          Sniper: Ghost Warrior - CI Games polski producent
          Two Worlds - Reality Pump polski producent
          Lords of the Fallen - CI Games polski producent

          Radzę się wcześniej doinformować, jak chce się wchodzić w jakąś dyskusję. Te gry zostały stworzone przez polskie studia.

          • 4 1

          • Lepiej sam się doinformuj (21)

            Producent =/= developer Lords of the fallen robione było także przez Deck 13 to jest studio z niemiec więc nie ma prawa być na liście.

            • 2 4

            • (20)

              Deck 13 pomagało CI przy tworzeniu, ale w dalszym ciągu jest to gra polskiego wydawcy. Więc jak najbardziej ta gra ma prawo być na liście. Wiedźmin 3 to też nie jest polska gra, bo cd projekt red zatrudnia masę obcokrajowców? Nie bądź śmieszny.

              • 3 2

              • (19)

                Ta tyle że w przypadku Wiedźmina 3 ci obcokrajowcy to byli aktorzy i tłumacze odpowiedzialni za lokalizację. Natomiast Deck 13 to tak jak sam napisałeś brali udział w tworzeniu gry więc sorry argument nie trafiony i gra nadal nie powinna być na liście.

                • 1 4

              • Brak logiki! (18)

                Ci obcokrajowcy, którzy pracowali przy W3 to nie tylko aktorzy, ale level designer, animatorzy, AI Designer itd. i oni także brali udział przy tworzeniu gier. Idź krzyczeć, że wiedźmin 3 to nie polska gra, a takie tworzą tylko polskie studia, które za pracowników mają tylko polaków.

                • 3 1

              • (17)

                Gdzie CDP Red ma swoją lokalizację, a gdzie Deck 13 ??

                • 2 2

              • (16)

                A CI Games gdzie ma swoją lokalizację? Jest to gra polskiego producenta i jak najbardziej należy ją wymieniać jako polską grę. Idź n jakieś forum związanego o grach i przekonaj ludzi, że Lords of the Fallen to nie polska gra.

                • 2 1

              • (15)

                No i właśnie odwracasz kota ogonem Lords of the Fallen to jest polsko-niemiecka gra. CI games ma lokalizacje w polsce, a Deck 13 ma siedzibę w niemczech i odpowiada (wbrew temu co CI gada) za znaczną część gry.

                • 1 2

              • (14)

                Oczywiście wiesz lepiej od CI, Kto i za co odpowiadał oraz czyja to gra. Nie pisz bzdur, bo to jest Polska gra.

                • 1 1

              • (13)

                Bo ja bardziej wierzę twórcom modów niż żałosnemu departamentowi CI odpowiedzialnemu za marketing. Druga sprawa reputacja Ci Games to dno jak coś jest nie tak z ich grą to zwalają na kogoś, zamiast naprawić ową grę. Cholera nawet na ich oficjalnej stronie gry oraz trailerach jest wzmianka, że Deck 13 pracowało nad grą.

                Druga sprawa napisałem "nie do końca Polska gra" czyli nie napisałem ,że gra nie jest Polską grą tylko, że jest po części. Dlatego napisałem że to jest polsko-niemiecka gra. No, ale z drugiej strony ja piszę na forum na którym mamy kretynów którzy piszą, że anomaly warzone earth to platformówka.

                • 2 2

              • (12)

                Kretynem jest tu osoba, które twierdzi, że Lords of the Fallen nie powinno być na liście najlepszy polskich gier, bo przy produkcji pomagało niemieckie studio. Kretynem jest też osoba, która wierzy w słowa randomym moderm z internetu.

                Jako producent widnieje polskie studio, no ale przecież to nie Polska gra. Przestań wypisywać tu bzdury, bo aż się przykro robi.

                • 1 1

              • producent =/= developer (11)

                Producent w tym przypadku to wydawca natomiast developerów jest dwóch z polski i z niemiec więc gra polsko-niemiecka.Jako całkowicie polska gra nie ma być prawa na liście. Sorry takie realia.

                • 1 2

              • (10)

                Zobacz sobie na stronach z opisem gry kto jest podany jako producent i jaki wydawca. W oby przypadkach jest to CI. Nawet w opisie gry jest napisane, że grę stworzyło polskie studio, także przestań pisać bzdury.

                • 1 1

              • (9)

                No właśnie i tu jest problem większości takich ignorantów jak ty co nie potrafią zrozumieć prostej zasady Producent/wydawca to nie jest developer. Developerów jest 2 Deck 13 i City Games. czyli gra jest polsko-niemiecka. To że wydawcą jest polska firma nie oznacza że gra jest w 100% polska. Dla przykładu Techland jest w polsce wydawcą gry Endless Legend i jakoś nikt nie pierniczy, że to polska gra, bo polski wydawca. Druga sprawa to jest właśnie zakłamanie City interactive które powielasz. Pomijasz fakt że nad grą pracowało niemieckie studio by udowodnić że to jest na 100 % polska gra co nie jest prawdą. Zobacz dla przykładu to nieszczęsne AC:unity czy tam są jacyś kretyni co piszą że ta gra jest na 100% Francuska, bo wydawca z Francji i jedna ekipa też z Francji i pomijają całą resztę. Nie bo wiedzą że to byłoby absolutne kłamstwo.

                • 1 1

              • (8)

                Ignorancie dalej nie rozumiesz, że w opisie gry cały czas jest powtarzanie, że grę stworzyło polskie studio a nie niemieckio-polskie. Ubisoft ma studia w różnych krajach, a CI to jest jedno polskie studio, więc po raz kolejny wykazujesz się totalnym idiotyzmem.

                • 1 2

              • (7)

                No właśnie i to jest kłamstwo bo nad grą pracowało także niemieckie studio. A później wielu zastanawia się czemu polacy mają tak fatalną opinię zagranicą.

                • 1 1

              • (6)

                I w dalszym ciągu CI to polskie studio i to oni są odpowiedzialni za grę.

                • 1 1

              • (5)

                I nadal pomijasz fakt że nad grą pracowało Deck 13 czyli niemieckie studio i też byli odpowiedzialni za grę.

                • 1 2

              • (4)

                Nie, za grę odpowiada CI i tak jest też wszędzie napisane. Tu masz opis gry z jednego z największych portali związanych z grami:

                "Stworzone przez polskie studio City Interactive RPG akcji, osadzone w starożytnym świecie, w którym ludzkość zabiła złowieszczego boga. Twórcy położyli główny nacisk na stworzenie wciągającej dla gracza mechaniki rozgrywki. Jednym z autorów Action RPG City Interactive jest Tomasz Gop, współtwórca przebojowego Wiedźmina."

                • 2 1

              • (3)

                Dobra ale to że w wywiadach CI przyznało że nad grą też pracowało Deck 13, oraz że w trailerach oraz napisach końcowych są nadal wymienieni to nic nie znaczy. Widać że łykniesz każde kłamstwo które firma ci wciśnie. Gratuluję należysz do szczególnie wybitnych fanboyów czy CCS.

                • 0 2

              • (2)

                To najpierw powołujesz się na wywiadu z CI, a później twierdzisz, że kłamią? Zdecyduj się w końcu, bo zaczynasz się gubić. Opis nie pochodzi od CI, tylko z jednego z największych portali dotyczący gier.

                • 1 2

              • (1)

                No to jeszcze bardziej pokazuje jak kłamiesz bo ja używam potwierdzonej informacji, a ty jakiegoś portalu podczas, gdy na trailerach na steam jest logo Deck 13, CI potwierdziło że Deck 13 pracowało nad grą. Dlatego piszę że to nie jest w pełni polska gra tylko polsko-niemiecka. Czyli nie w pełni ale do ciebie nic nie dociera.

                • 1 1

              • Potwierdzonej? Przecież Ty wierzysz jakimś randomiwym modderowm z internetu, a CI dla Ciebie to kłamcy. Opis wziąłem z jednej z największych stron poświęconej tematyce gier, no ale przecież Ty wiesz lepiej. Przestań bredzić.

                • 1 1

      • Co innego Polska opinia, a co innego zagraniczna. (25)

        Zacznijmy od tego że nie wszystkie gry przez ciebie wymienione mają pozytywną opinię.

        Bulletstorm - nie sprzedał się mimo pozytywnych ocen, bo nie wszystkim przypadła do gustu rozgrywka - dla mnie to taki niedorobiony Painkiller. Pierwszy gwóźdź do trumny reputacji PCF.

        Call of juarez - Pierwsza, druga i czwarta odsłona serii miały ciepłe przyjęcie wśród graczy, ale trzecia część to !@#@$ pierwszej wody.

        Chrome - może w Polsce jest wychwalana, ale zagranicą odebrali jako przeciętny produkt z niższej półki.

        Painkiller - jest uznawany za klasyka wśród gier FPS zarówno w polsce i zagranicą.

        Dead Light i Dying Light - Pierwszy był w pewnym sensie powiewem świeżości, a drugi był w istocie finalną wersją tego co Techland chciał zrobić. Obydwa tytuły mają uznanie.

        Gears of war: Judgement - gra która w zasadzie zniszczyła na amen reputację People Can Fly, bo została okrzyknięta najgorszą grą w serii ze względu na wypaczenie multiplayer i inne kretyńskie rozwiązania.

        Sniper: Ghost Warrior - Pierwsza część sprzedała się tylko z powodu niskiej ceny, druga już znacznie gorzej. Bo CI ubzdurał sobie, że ten niskich lotów średniak jest wart więcej. Obie gry to po prostu zwykłe przeciętniaki i nic więcej.

        Two worlds - Jedynie 2 część jest co najwyżej dobra, bo pierwsza to gów!@#!@ pierwszej próby i często jest wymieniana wśród najgorszych gier RPG.

        Lords of the Fallen - to nie jest tak do końca Polska gra więc nie wiem po co ją wymieniłeś.

        Jeżeli chcesz wymienić Polskie gry które mają pozytywną reputację zagranicą to należałoby wymienić studio Flying Wild Hog i ich 3 gry Shadow Warrior, Shadow Warrior 2 oraz Hard Reset. Potem mamy 11 bit studios odpowiedzialne za serię Anomaly oraz This war of Mine.

        • 1 2

        • (24)

          A czy ja napisałem, że wymieniłem wszystkich polskich producentów gier? Poza tym 11 bit studios robi na razie niszowe gry i tylko This war of Mine, odbiło się większym echem. Wszystkie wymienione przeze mnie gry zostały dostrzeżone przez globalny rynek i większość z nich została ciepło przyjęta przez graczym o czym świadczą ich kontynuacje.

          • 2 1

          • (23)

            Jak już masz zamiar wychwalać polskie gry to nie wymieniaj tych co mają co najwyżej średnią opinię na zachodzie. I szczerze nawet z tym" że zostały dostrzeżone" nie jest tak do końca prawda, bo taki o takim Chrome to prawie nikt nie słyszał. I druga sprawa te pominięte niszowe gry miały większy sukces w branży niż ponad połowa wymienionych przez ciebie gier.

            • 1 3

            • (22)

              Dziwne, bo największe magazyny dla graczy recenzowały Chroma, więc tak, gra się odbiła echem na międzynarodowym rynku.

              Śmieszne jest to, że sam wymieniasz Anomaly, która jest małą nic nie znaczącą platformówką na pc i telefony komórkowe, o której nikt nie słyszał, a czepiasz się mojej listy.

              • 2 1

              • (21)

                Anomaly jest bardziej znane niż chrome, Druga sprawa Anomaly to nie jest platformówka tylko gra typu reverse tower defense. Więc widać jak bardzo nie wiesz o czym piszesz.

                • 1 2

              • (20)

                Bardziej znana? Nie rozśmieszaj mnie, nawet na największy polskich serwisach o grach, nie posiada recenzji, a co dopiero mówić o rynku globalnym.

                • 1 1

              • (19)

                Wpisz sobie Anomaly warzone earth recenzja i review i na bank pierwsze co będzie to same najwieksze serwisy o grach. Więc to ty mnie nie rozśmieszaj.

                • 1 2

              • (18)

                W dalszym ciągu widać, że to jest to nic nie znacząca mała gra.

                • 1 0

              • no to chrome nie liczy się w ogóle. (17)

                Tylko skończony kretyn może powiedzieć, że Chrome jest bardziej znaczącą grą na rynku niż Anomaly warzone earth.

                • 1 2

              • (16)

                Oczywiście, że jest. Jest to duży tytuł pecetowy, a Anomaly to gra na komórki. Widać ból tyłka fana.

                • 1 1

              • (15)

                sorry ale to twoja odpowiedź jest bólem tyłka fana, bo nie może zrozumieć prawdy, że chrome to tak naprawdę pecetowy tytuł z niższej półki który robił za tech demo silnika graficznego.

                • 1 2

              • (14)

                Ból to ma tu fan niszowej gierki przeznaczonej na telefony komórkowe :(

                • 1 1

              • (13)

                Niszowa gierka która odniosła większy sukces niż twój mały pecetowy tytuł i grałem w Chrome i to było po prostu tech demo!!! XD

                • 0 2

              • (12)

                Widzisz grałeś w w chroma, a w anomaly grało niewiele osób. To jest niszowa gra komórkowa i ty oraz twój płacz tego nie zmienią.

                • 1 2

              • (11)

                dobra weźmy to tak podsumujmy, bo twoja ignorancja (czyt, debilizm)sięga poziomu obecnej ekipy rządu,

                Chrome jest na steam od 2010 i łącznie sprzedał się tam w liczbie 98.343 sztuk egzemplarzy(coś mało jak na tą twoją wielką produkcję i nie zasłaniaj się wiekiem, bo earth 2150 jest starsze i ma lepszy wynik). Podczas gdy Anomaly warzone earth jest na steam od 2011 i sprzedało się 863.046 sztuk egzemplarzy. Więc sorry ale to Chrome jest mało liczączym się tytułem. Zresztą wersja na komórki przeportowana w 2013 na steam sprzedała się w liczbie 119.064 sztuk.

                • 1 2

              • (10)

                Ale kretyn z Ciebie.

                Porównujesz sprzedaż gry z 2003, kiedy o stem nik nie słyszał, a gra sprzedawana była w pudełku bez żadnego DRM, do gry z 2011 sprzedawana tylko na stem?

                No nie mam w takim razie pytań. Wykazałeś się totalnym idiotyzmem i brakiem logicznego myślenia podając to porównanie.

                • 1 2

              • (9)

                I tutaj masz grę z 2000 która została wydana na steam jeszcze później dlatego napisałem nie zasłaniaj się wiekiem earth 2150 z roku 2000 to prawdziwy większy Polski tytuł na PC, a nie twój żałosny Chrome.

                • 1 2

              • (8)

                Widać, że dalej brniesz w swojej idiotycznej logice. Jak możesz porównywać sprzedaż na steam gry, której główna sprzedaż odbywała się za pomocą płyt i to ona oddaje jak gra jest popularna. Chrome to była glsona gra polskiego studia i jest dużo bardziej znane od tego śmiesznego Anoamly.

                • 0 3

              • (7)

                ehem rok 2000 data premiery earth 2150 i gra obiła się wiekszym ehem niż twój nic nie znaczący chrome. Zresztą pomyśl trochę jeżeli chrome jest takim wielkim tytułem to by nie miał gorszego wyniku na steam niż gra która została wydana 3 lata wcześniej. I teraz zasłaniasz się wiekiem gry gdy gadasz że Chrome znaczy więcej niż Anomaly podczas gdy wyniki sprzedaży przeczą twej teori. Nie wspomnę o twoim braku wiedzy na temat omawianej gry gdzie nazwałeś anomaly platformówką to taka sama herezja jak nazwać pierwszego quake'a grą tekstową.

                • 1 2

              • (6)

                Widzę problemy z myśleniem, ale spróbuje wytłumaczyć to w jak najprostszy sposób sprzedaży:

                Earth 2150 - pudełko 2000 sztuk, steam 1000 sztuk
                Chrome - pudełko 5000 sztuk, stram 500 sztuk
                Anomaly - steam 3000 sztuk

                Już widzisz? Duże tytuły sprzedają się najlepiej w pierwszym roku od wydania, a Chrom to duża gra i głośna premiera. Załapałeś, czy dalej będziesz bredzić?

                • 1 3

              • (5)

                No to podaj wyniki sprzedaży jak taki mądry, bo chrome miał głośną premierę tylko w polsce, bo polski produkt. Ja wiem że nostalgia ale do cholery jasnej weź ty zacznij myśleć. Bo to co piszesz to tylko twoje wymysły by próbować udowodnić swoją rację.

                • 1 3

              • (4)

                No właśnie ty masz jakieś urojenia, porównując sprzedaż na steam, gier które wyszły wcześniej na steam. Tak jak pisałem, duże tytuły największa
                sprzedaż mają w ciągu pierwszego roku, więc to porównanie steam jest wzięte z tyłka. Ja wiem, że jako fan innej gry nie jesteś w stanie przyjąć że jakaś inna gra może być bardziej popularna, ale musisz pogodzić się z prawdą.

                • 1 1

              • (3)

                Nie właśnie że nie jest wzięte z tyłka, bo zaprzecza twojej wypowiedzi.

                Kurdę weź pomyśl trochę co piszesz jeżeli jest taka dobra jak piszesz to nie powinna mieć problemów ze sprzedażą na steam nawet jeśli to stara gra. I na steam sprzedała w 98.343 sztuk od 2010 roku. Dla porównania walnąłem Earth 2150 które jest 3 lata starsze od Chrome i zostało wydane na steam w 2013 czyli 3 lata później i gra mimo tego sprzedała 181.555 sztuk egzemplarzy. No i na ostatni czyli według ciebie nieistotny Anomaly warzone earth sprzedał się w ilości 864.046 sztuk egzemplarzy.

                Druga sprawa najważniejsze jeżeli chodzi o wydanie gry nie ważne jaka platforma -> liczą się pierwsze 2-3 miesiące nie pierwszy rok i tak było i jest od lat. Nawet w 2003 ta zasada obowiązywała i nie kłam że tak ludzie w Chrome'a grali, bo to nieprawda. Ludzie na PC w tym czasie grali w WC3, SC1, CS, Q3, UT2003, The sims, C&C Generals, Call of duty, Enemy Territory itp. itd.

                • 0 2

              • (2)

                Gra wydana w 2003 roku nie będzie miała oszałamiającej sprzedaży. Gry AAA mają najlepszą sprzedaż w pierwszym roku od wydania i każdy kto interesuje się grami o tym wie. Chrom jak na swoje czasy i Polską grę odniósł bardzo duży sukces, bo trafiała na rynek globalny.

                • 1 1

              • (1)

                Każdy kto interesuje się grami wie że najważniejsze są pierwsze 2-3 miesiące, a nie pierwszy rok. I nie jest ważne czy gra jest AAA, indie, średnia półka i na jaką platformę wychodzi zawsze najważniejsze są pierwsze 2-3 miesiące, bo potem sprzedaż spada drastycznie. Zawsze tak było i jest nadal gdy ktoś gada o pierwszym roku to wiadomo, że szuka wymówek dla gry.

                I widać że historii polskiej branży gier się nie zna, bo Chrome nie odniósł jakiegoś rewelacyjnego sukcesu. Dobrze pamiętam rok 2003 i nie przypominam sobie by gra była taka rewelacyjna cholera jedyne co było chwalone to grafika i zwłaszcza u nas(aczkolwiek to była przesada jak weźmie się pod uwagę Idtech 3, UE2 oraz inne gry takie jak np. Shogo lub BG&E), bo z gameplayem to inna sprawa - taki koślawy Mortyr lub dowolny fps z jej okresu.

                Kolejna sprawa to nie była pierwszą grą która trafiła na rynek zagraniczny, bo mieliśmy tego przykłady takie jak Mortyr, Electrobody, Gorky 17 oraz seria Earth. Przy czym ta ostatnia najlepiej sobie radziła jeśli chodzi o sprzedaż. I to widać, bo zasada jest taka jeżeli gra dobrze się sprzedała w przeszłości to zapewne znajdą się chętni na kupno na steam. I co widać gra która jest 3 lata starsza i została 3 lata później na steam ma dwukrotność sprzedaży Chrome. Chcesz inny przykład weź legendarne UFO:Enemy Unknown z 1994 które zostało wydane na steam i sprzedało ponad 600k sztuk egzemplarzy.

                Więc przestań wychwalać Chrome i zasłaniać się wiekiem gry za każdym razem jak nie masz argumentu, bo to żałosne.

                • 0 2

              • Czy ja gdzieś napisałem, że Chrome to pierwsza Polska gra która trafiła na zagraniczny rynek? Przestań dopowiadać sobie rzeczy których nie napisałem. Gra jak na tamte lata odniosła duży sukces jak na Polską grę i jest to fakt, którego Ty ze swoim śmiesznym Anomaly tego nie zmienisz.

                • 1 1

    • No jasne... (1)

      Umm, bullshit. :)
      Na rynku znajduje się od lat wiele Polskich tytułów - o grach indie nie wspominając nawet. Polska rozkwita w branży dopiero teraz, owszem, ale polecam wpierw dokształcić się w temacie, a później krytykować.

      • 3 2

      • "polecam wpierw dokształcić się w temacie, a później krytykować."

        "wpierw dokształcić się w temacie"

        "dokształcić się w temacie"

        • 3 1

    • Nie zapominajmy o "Dead Island", "Dying Light", które również odniosły duży sukces. W niedalekiej przyszłości "Cyberpunk 2077" również nas zaskoczy i to optymistycznie (miejmy nadzieje)

      • 0 0

  • super :) gratulacje

    • 11 4

  • To dzięki szczurowi
    Kosmodrom panie hehehe

    • 9 1

  • Niby polska niby gdyńska a .... (3)

    nazwa firmy i gry po angielsku. Nie ma co promować polaków, którzy się wstydzą bycia Polakiem.

    • 5 13

    • To się jeszcze musi sprzedać za granicą żeby nie pójść z torbami w swojej ojczyźnie.

      • 7 0

    • wot produkowany jest na bialorusi ale nikomu do glowy by nie przyszlo zeby nazwac studio w cyrylicy tylko po angielsku nazwali wargaming.

      • 1 0

    • Czy ty masz rozum i godność człowieka? Gierka będzie również w naszym ojczystym języku. Jeśli chcemy osiągnąć międzynarodowy sukces to rzecz jasna, że gra musi być wydana po angielsku.

      • 0 0

  • Kopia dead space !!!! I to w skali prawie 1:1 !!!

    Nie żebym nie zagrał i tak bo kocham trylogię DEAD SPACE, ale naprawdę mogliby się nieco bardziej wysilić na coś oryginalnego :(

    No nic, jak wyjdzie na XONE i będzie za grosze to sprawdzę.

    • 2 2

  • kobieta wypowiada się o grach? (2)

    Przede wszystkim baba nie powinna pisać i wypowiadać się o grach (temat, o którym nie ma żadnego pojęcia)

    • 2 11

    • A niektórzy powinni mieć zabieraną możliwość pisania komentarzy, a i tak piszą.

      • 1 0

    • Ot burak :)

      Słuchaj synku, grałam w Prince of Persia, Civilization i Wolfenstein 'a, później Disciples, Wow' a czy nawet Quake' a jak jeszcze robiłeś w pieluchy. Teraz co prawda mój syn gra, ale czasem lubię sobie pyknać w Wiedźmina III, tym bardziej że pierwsze opowiadania Sapkowskiego czytałam jeszcze w Fantastyce (w odcinkach!) będąc uczennicą podstawówki. I nie bredź że kobiety nie grają czy się nie znają, bo to ja okresowo składam mojemu trzynastolatkowi (nie tata! Herezja, prawda?) nowego kompa aby konfiguracja pociągnela najnowsze gry. Owszem, tych kobiet nie jest wiele, ale jednak są.

      • 3 0

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Daria ze Śląska "Pierwsza trasa c.d." (2 opinie)

(2 opinie)
89 - 129 zł
Kup bilet
pop

The Robert Cray Band: Groovin' 50 years! (1 opinia)

(1 opinia)
159 - 249 zł
blues / soul, rock / punk

Paweł Stasiak z zespołem PapaD (1 opinia)

(1 opinia)
120 zł
Kup bilet
pop

Katalog.trojmiasto.pl - Nowe Lokale

Najczęściej czytane

Sprawdź się

Sprawdź się

Uroczyste otwarcie Jarmarku obwieszcza światu: