- 1 Michał i Roxie w finale "Tańca z Gwiazdami" (22 opinie)
- 2 Miłośnicy vintage opanowali 100cznię (24 opinie)
- 3 Zrobili karierę dzięki "Szansie na sukces" (35 opinii)
- 4 Gdzie na karaoke w Trójmieście? (29 opinii)
- 5 "Grillujemy" współczesne kino (61 opinii)
- 6 Gdzie można grillować i zrobić ognisko? (34 opinie)
Pierwsza ukraińska dyskoteka w Trójmieście otwarta
W sobotni wieczór odbyło się otwarcie pierwszej w Trójmieście dyskoteki ukraińskiej. Radist' Club, bo tak nazywa się lokal, który zastąpił sopockie Gorzko Gorzko, już pierwszego dnia przyciągnął sporą grupę zainteresowanych. Głównie narodowości ukraińskiej, co dziwić nie powinno, lecz wśród gości wielu było też Polaków, bo - jak zapewnia właściciel klubu - to ma być miejsce dla wszystkich.
Radist' po ukraińsku to radość i sopocki klub przede wszystkim ma zachęcać do dobrej zabawy. Stworzony jest z myślą o Ukraińcach, którzy mieszkają w Trójmieście. Ukraińska jest więc ekipa, która tu pracuje, w tym m.in. barmani, którzy zdobywali doświadczenie w popularnych lokalach sprzed wybuchu wojny. W menu znajdziemy też wiele drinków i alkoholi, które u naszego wschodniego sąsiada są znane i lubiane, choć nie zabraknie też tradycyjnych europejskich trunków. Muzykę będą puszczać znani ukraińscy didżeje.
- Klub będzie czynny w weekendy, ale planujemy też organizować koncerty muzyki ukraińskiej, być lokalem, w którym Ukraińcy i Ukrainki mogą się spotkać i integrować. Zachęcamy jednak do odwiedzin wszystkich bez względu na narodowość, to miejsce ma ludzi łączyć i cieszyć - mówi właściciel lokalu.
Dyskoteki będą się odbywać w piątki i soboty. Na wszystkich gości czeka powitalny kieliszek szampana oraz inne dodatkowe atrakcje, m.in. fotobudka.
Miejsca
-
Radist' Club Sopot, Armii Krajowej 111/112
Wydarzenia
Opinie (815) ponad 300 zablokowanych
-
2023-05-14 19:50
Opinia wyróżniona
Kiedys (41)
Mam 47 lat i kiedyś to były dyskoteki , Bawiliśmy się do białego rana , Galaxy w Sopocie potem Viva Teraz tego już nie ma , jakieś małe lokale ludzie się nie bawią , siedzą , piją , telefony w łapach . Na parkiecie kilka osób , kiedyś to było niedopuszczalne.
- 463 44
-
2023-05-17 16:48
Przecież Viva i Galak to były najgorsze spędy dresiarstwa w 3 mieście
Raz byłe w jednym i drugim i nigdy więcej
- 3 3
-
2023-05-17 10:42
Janusz uspokój się
Taaa, 'kiedyś to było, teraz nie jest' idź sobie Janusz w piątek lub sobotę do Sopotu lub na główny (abstrachując od tego jakie lokale kto lubi - parlament, tkacka czy inny krzywy domek), a jak Cię wpuszczą to wejdź do takowego przybytku, i zobacz jak 'młodzież teraz tylko na telefonach siedzi', lubię jak starzy ludzie tak generalizują, a inni to plusuja w ciemno, pozdrawiam serdecznie i cieplutko
- 1 0
-
2023-05-16 16:33
Mam 41 lat i teraz lepiej się bawię niż 20 lat temu na studiach. Przede wszystkim nie pali się w lokalach (zawsze następnego dnia mnie bolała głowa od tego dymu, a nie od alkoholu, a kurtkę trzeba było prać co tydzień tak śmierdziała), nie ma tez dresiarstwa i gangsterki. Oczywiście wszystko zależy gdzie się chodzi. Ja wybieram mały klub z
Mam 41 lat i teraz lepiej się bawię niż 20 lat temu na studiach. Przede wszystkim nie pali się w lokalach (zawsze następnego dnia mnie bolała głowa od tego dymu, a nie od alkoholu, a kurtkę trzeba było prać co tydzień tak śmierdziała), nie ma tez dresiarstwa i gangsterki. Oczywiście wszystko zależy gdzie się chodzi. Ja wybieram mały klub z alternatywną muzyką i przyjacielską atmosferą, a nie disco dla bananów w Sopocie. Ale 20 lat temu nawet w studenckim klubie z wejściem na legitymację nie było do końca bezpiecznie, bo lokalsi wiedzieli jak się tam dostać.
- 5 1
-
2023-05-16 15:51
Dzisiaj wszyscy wszystkich nagrywają. Odwalisz coś i zostaniesz gwiazdą internetu. Trochę strach.
- 5 0
-
2023-05-16 02:30
Normalna sprawa, równouprawnienie - ukraińskie chłopy giną a ukraińskie julki się bawią - równouprawnienie.
- 7 0
-
2023-05-15 19:26
Jestem starszy. Kiedyś jak się szło na dyskotekę, brało się PKLkę ( to taki kabel) i rozwijało się z bębna, z Witomina do centrum... i miałeś łączność.
- 4 0
-
2023-05-15 14:17
Galaxy to było coś.
Po imprezie się wracało na chatę i na 8sma do roboty i nie czuło się zmęczenia.a teraz leci disco polo i inne zagraniczne g*wna gdzie tego nie da się słuchać.i dla tego przestałem jeździć na miasto.
- 13 2
-
2023-05-15 11:49
Tak Nasi bracia według Dudy walczą na froncie pląsając na parkiecie a Polacy za to wszystko płacą. Wszedzie ich język, polski usłyszeć to teraz sukces....
- 19 6
-
2023-05-15 09:49
Mam 35 lat, ale takie same odczucie.
Imprezy w Galaxy /Vivie to byly najlepsze dyskoteki mojego zycia. Telefonu sie nie bralo,zeby nie ukradli, Pieniadze w woreczku do buta, klucze przyczepione za kolko do gumki od majtek. I czlowiek sie bawil, potem na kolejke o 1:38 i byla pelnia szczescia. Dzisiejsze pokolenie tego nie zrozumie.
- 33 0
-
2023-05-15 09:18
..i mieliśy troszeczkę kataru, jeśli wiesz o czym ja mówię ;-)
- 15 0
-
2023-05-15 09:05
(1)
Ok boomer.
- 4 16
-
2023-05-15 12:06
A Ty wiesz w ogóle dziecko kto to Boomer? Bo na pewno nie 47latek...
- 13 2
-
2023-05-15 08:29
(1)
Autora komentarza zapraszam w dowolny weekend na stocznie. Tłumy są ogromne, ludzie z całej Polski i nie tylko (dodam że skala robi na przyjezdnych spore wrażenie). Wątpię by w przeszłości jakiekolwiek miejsce w Trójmieście regularnie przyciągało takie tłumy. Są też inne lokacje, rozsiane w różnych miejscach, ale to też trzeba śledzić wydarzenia i orientować się trochę. To że nie wszędzie ludzie mają ochotę na dziką zabawę to nie znaczy że takich miejsc nie ma.
- 2 5
-
2023-05-15 10:46
Ale całe Trójmiasto nie zjedzie na Stocznię...
Gdyby Monciak funkcjonował atrakcyjnie dla ludzi w każdym wieku byłaby jakaś alternatywa. Podróż dla ludzi z Gdyni do Gdańska i z powrotem to cała wyprawa (szczególnie powrót, autobusy polikwidowane, taksówki drogie horrendalnie!). Sopot zawsze był pośrodku, każdy coś znalazł dla siebie. W tej chwili są tam same słabe kluby dla małolatów i ew.
Gdyby Monciak funkcjonował atrakcyjnie dla ludzi w każdym wieku byłaby jakaś alternatywa. Podróż dla ludzi z Gdyni do Gdańska i z powrotem to cała wyprawa (szczególnie powrót, autobusy polikwidowane, taksówki drogie horrendalnie!). Sopot zawsze był pośrodku, każdy coś znalazł dla siebie. W tej chwili są tam same słabe kluby dla małolatów i ew. Sfinks lub spatif. Nie każdy musi na bieżąco "śledzić wydarzenia i się orientować", bo ludzie mają też inne sprawy na głowie. Nie wszyscy mają po 20 lat...
- 14 2
-
2023-05-15 08:02
Kiedyś to o 22-23 parkiety były pełne (2)
Można było pojechać na 20 do Sopotu, wrócić pierwszą nocną skm i człowiek był wytańczony. A teraz jak o 24 impreza się rozkręci to jest sukces
- 20 0
-
2023-05-17 09:58
(1)
może nikt tam nie chodzi dlatego, że Sopot to lipa dla starych dziadów, którzy utknęli jeszcze w latach 90
- 1 4
-
2023-05-17 11:06
Raczej dla kompletnych małolatów
- 3 0
-
2023-05-15 07:08
Były tez inne strony (5)
Mordobicia na porządku dziennym.Napady,złodziejstwo i gwalty były bardzo często. Bieda i bezrobocie 25% to norma. Policja nie istniała. Gangsterzy byli gwiazdorami.Korupcja na każdym poziomie. Nie było w ogóle dróg. Jedna wielka bieda i nic więcej
- 34 7
-
2023-05-15 11:18
Dzisiaj nadal są gwiazdami (2)
siedzą w deweloperce i szeroko pojętym biznesie zgrywając prawilnych przedsiębiorców którzy doszli do wszystkiego ciężką pracą w latach 90....wystarczy zerknąć na listy nazwisk top i poczytać kiedy i w jakich okolicznościach stali się bogaci.
- 20 0
-
2023-05-16 16:26
Może wymienisz które osiedla budują, bez podawania nazwisk.
- 2 0
-
2023-05-16 06:03
Dzisiaj możesz na nich nawet głosować
- 4 1
-
2023-05-15 08:05
Bez przesady!
Zdecydowanie demonizujesz. Nie przekładaj swoich doświadczeń na wszystkich.
- 6 3
-
2023-05-15 07:24
Że wszystkim - pięknie, ale z tą korupcją i mafijnymi zapędami
To nie nadawałbym definitywnie czasu przeszłego, dokonanego.
- 15 1
-
2023-05-14 23:15
Mam dziesięć lat więcej... i teraz "dyskoteki" są dużo lepsze. (3)
To straszne gdy "młodzi" starcy wciąż żyją przeszłością. Dla mnie starego "młodzieniaszka" liczy się tylko przyszłość.
- 8 21
-
2023-05-15 08:00
(2)
To normalne, zobacz ile ludzi żyje komuną bo mieli tam swoją młodość. I jeszcze mówią : kiedyś było lepiej ;D
- 7 2
-
2023-05-15 11:05
Komuno wroc (1)
Za komuny bylo lepiej niz teraz.Nikt nikogo nie szantażował szprycami i nie zamykal w domu a chorego nie podłączał na siłe do respiratora.Za komuny lekarze leczyli a nie mordowali!
- 8 13
-
2023-05-15 12:47
Napisz sobie na czole - nie zgadzam się na respirator
Może się ktoś zlituje i pozwoli Ci umrzeć.
- 8 2
-
2023-05-14 21:44
O kazach zapomniales w gdansku gdzie bawilo sie z 5 tys isob.i max we wrzeszczu z kultowym kawslkiem dj omen-party one
- 27 0
-
2023-05-14 20:59
(2)
Za Autora czasów pewnie pewnie dokładnie tak samo mówili, że kiedyś to było ;)
- 25 3
-
2023-05-15 07:43
Raczej o wojnie mówili (1)
- 4 3
-
2023-05-15 11:51
Autor sie bawil w latach 90., nie przesadzajmy ;)
- 11 1
-
2023-05-14 20:58
47 lat temu też nie stawiało się spacji przed interpunkcją...
- 12 31
-
2023-05-14 20:53
Teraz to jest a kiedyś nie było. (1)
- 6 13
-
2023-05-15 07:42
Kiedyś to były relacje międzyludzkie
Teraz są gadżety ale co lepsze ?
- 13 0
-
2023-05-14 20:46
Kiedyś to było tetraz to nie ma
- 37 2
-
2023-05-14 20:44
(5)
Kolego kiedyś to nie było telefonów, smartfon ów no i szybkiego internetu.Dlatego były większe relacje międzyludzkie. A ty piszesz że niedopuszczalne, raczej nieosiągalne bo zwykła komórka kosztowała masę kasy, nie wspominając ile kosztowała minuta połączenia
- 49 11
-
2023-05-15 07:59
(3)
Teraz komórka kosztuje jeszcze większą masę kasy ;) jeżeli chcesz telefon który będzie miał dobre parametry, i długo otrzymywane wsparcie oprogramowania musisz wydać na telefon min.2,5 tys zł. Czy to jest mało?
- 16 11
-
2023-05-16 10:42
Ahahah
Można kupić za 2,5 i nie korzystać z większości możliwości tego telefonu. Ja mam kupiony za 800zł ponad 2 lata temu i dalej śmiga do normalnego użytkowania.
- 6 2
-
2023-05-15 19:21
(1)
Parametry? Na co, chłopaku?
- 3 0
-
2023-05-17 06:32
Ten o disco a co o patametrach
- 1 1
-
2023-05-14 22:39
Taaa. W autobusie każdy ze swoją gazetą...
Jakąś strasznie wybiórczą pamięć ma to starsze pokolenie ;)
- 23 17
-
2023-05-14 15:45
Opinia wyróżniona
fajnie, dla każdego coś miłego (14)
chociaż ja tam na żadne dyskoteki nie chodzę. czasem tylko sfin, albo inne techenko w kilku miejscach
- 77 200
-
2023-05-14 20:07
Niech sobie otwierają (4)
Ale powinni znieść dla nich wszystkie zasiłki ,pierwszeństo do szkół czy przychodni.
- 40 12
-
2023-05-14 20:44
po co piszesz takie głupoty ruski trollu ,lepiej pisz co twoi pobratymcy robią w Ukrainie
- 12 25
-
2023-05-14 20:17
Jakie pierwszeństwo? (2)
Znów coś w maglu usłyszałaś?
- 18 35
-
2023-05-14 22:16
zgadzam sie z Tobą ,ale on musi podburzać , jątrzyć , kłamać ,chociaż cienko to robi jak TVP
- 4 15
-
2023-05-14 20:20
Posłuchaj rodziców
To się czegoś dowiesz ,tak samo emerytura za przepracowany 1 dzień.
- 23 10
-
2023-05-14 18:02
(8)
Nastepne beda sklepy Ukrainskie, restauracje, gazety, radio ,dilerzy,prostytutki, cwaniaczki roznej masci itd to normalne jak jest duzo emigracji z jakiegos kraju w jednym miescie jak np Polakow w Londynie.
- 67 24
-
2023-05-14 18:45
Jeśli chciałbyś żeby nic się za twojego życia nie zmieniało, to musiałbyś je dość szybko zakończyć, bo wszelkie zmiany są nieuniknione.
- 15 12
-
2023-05-14 18:33
Czyli wolisz polski monopol na menelnie? (5)
Jesteś jednym z nich i obawiasz się konkurencji.
- 21 33
-
2023-05-14 18:48
Chcemy tutaj zachodu jeśli chodzi o zarobki, sklepy, biznesy itd. a nie biednego wschodu. (4)
- 39 12
-
2023-05-14 20:43
(3)
Do tego twojego bogatego zachodu też zjeżdżał 'biedny wschód' m.in. z Polski, Rumunii, Węgier itd. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia mistrzu.
- 23 9
-
2023-05-15 00:04
Ukraina nie jest w UE i długo nie będzie. (2)
A ja np. chcę dobrej jakości i w pełni przebadanych produktów rolno-spożywczych. Jeśli Tobie odpowiada jedzenie np. pieczywa z ukraińskiego zboża technicznego to Twoja sprawa. Ja podziękuję za takie rarytasy.
- 25 5
-
2023-05-16 05:56
Nie ma czegoś takiego jak zboże techniczne
Jest tylko rządowa manipulacja
- 3 2
-
2023-05-15 12:18
Jasne
Jak byś wiedział ile glifosatu i innych różnośći jest w naszym zbożu to byś mówił inaczej...
- 7 2
-
2023-05-14 18:13
no i niech będzie
- 25 48
-
2023-05-14 14:42
Opinia wyróżniona
Są klienci to i asortyment dla zainteresowanych się pojawia. (52)
Ale myślę że w tym nietolerancyjnym kraju prędzej czy później spotyka się to z wrogoscia. Polacy uważają że jak ktoś jest gościem w ich kraju, to ma cicho siedzieć, ciezko pracowac bez zadnych ulg i przywilejów nalezych Polakom, nie przejawiać zadnej inicjatywy, nie manifestowac swojej odrebnosci i składać bezustanne pokolony za dobro które im Polska okazała.
- 255 667
-
2023-05-20 20:13
Jedz na zachod Europy i zobaczysz tolerancje dla emigrantow zarobkowych z Europy wschodniej. Pozdrawiam.
- 1 0
-
2023-05-17 18:28
Co innego goście a co innego uchodźcy. W ich kraju jest woja a oni będą sobie dyskoteki urządzać. Jakie przywileje? Takie, że popracuje jeden z drugim tydzień u nas, a potem dostanie wyrównanie i będzie sobie żył za te pieniądze na Ukrainie jak pan? W kraju, gdzie cały czas jest wojna? Sorry, ale niech oni sobie rządzą ale u siebie w kraju.
- 4 0
-
2023-05-16 01:13
Oj chcialbym żeby było dokładnie tak jak napisałeś...
- 1 0
-
2023-05-15 20:29
Bdqpj
Polska to bardzo tolerancyjny kraj a ewentualne uprzedzenia wynikają z tego, że byliśmy rypani z każdej strony i po prostu mamy braki w zaufaniu do kogoś z obcego kraju - tym bardziej z kraju naszego oprawcy. Mimo wszystko, jeśli się przyjrzeć to wzrost włamań, kradzieży czy też agresji drogowej - ostatnio na osowej pan(ukrainiec) z uberka wylecial
Polska to bardzo tolerancyjny kraj a ewentualne uprzedzenia wynikają z tego, że byliśmy rypani z każdej strony i po prostu mamy braki w zaufaniu do kogoś z obcego kraju - tym bardziej z kraju naszego oprawcy. Mimo wszystko, jeśli się przyjrzeć to wzrost włamań, kradzieży czy też agresji drogowej - ostatnio na osowej pan(ukrainiec) z uberka wylecial z nozem do rowerzystów na drodze... jest wprost proporcjonalny w stosunku do napływania z Ukrainy jurnych chłopaczków co zamiast walczyć o swoj kraj smigaja na dyskach a w wolnych chwilach latają z kosami po ulicy. Nie mowie, ze tego nie było przed całym napływem tej śmietanki... ale raczej nie przypominam sobie - prócz Krakowa ;) - żeby ktoś do kogoś startowal na ulicy z nożem bo mu zajechal drogę. Ukrainie bliżej do Azji niz Europy jeśli chodzi o zachowania. Oni się zachowują jak my w latach 90'...
- 8 2
-
2023-05-15 20:23
Była tu dyskoteka bardzo lubiana przez Gdańszczan i Gdynian (2)
Zawsze pełna. Więc postanowili ją usunąć, by uszczęśliwić mały odsetek społeczeństwa.
Gdzieś w Polsce są dyskoteki tylko z polską muzyką? Czy pojawiają się może czasem piosenki po angielsku, francusku, niemiecku? Czemu i nie po ukraińsku.
Ale tylko ukraińska dyskoteka w Polsce to chyba policzek i budowanie getta- 9 4
-
2023-05-16 20:36
Puknij się w czoło, ta popularna dyskoteka już nie istnieje.
- 2 0
-
2023-05-15 20:38
Może nie
Getta, ale na pewno przyzwolenie na dalsze podziały
- 5 1
-
2023-05-15 11:08
Najpierw
Poczytaj historię Polski jak już mieszkasz w naszym kraju, zanim napiszesz następne niezbyt mądre rewelacje. Ps. I nie gryź ręki, która Ciebie karmi, to takie stare polskie przysłowie.
- 18 3
-
2023-05-15 10:49
Zdecydowanie powinieneś popracować nad swoją otwartością. Nie możesz być taki zamknięty na inne kultury i odbierać innym prawa do zabawy i wyrażania siebie.
- 2 17
-
2023-05-15 08:16
Czyli ukraińcą należy się pełny socjal (1)
Mimo iż nie są naszymi obywatelami ? Mam zapierdxielac w pracy by wyżywić rodzinę plus z podatków opłacać nierobów z półki i ukrainców ? I tak powinni nam dziękować za to co dla nich zrobiliśmy więc choć trochę wdzięcznosci nam się należy jak psu buda.
- 26 3
-
2023-05-16 20:35
Jaki pełny socjal? Nie pisz głupot, proszę cię nie pisz głupot.
- 0 5
-
2023-05-15 08:05
Wiesz ja tam do Ukraińców nic nie mam, uważam że nacja spoko, i lepiej z nimi w kraju żyć niż z kulturą arabską. Dlatego na dłuższą metę uważam takie kluby za średni pomysł bo usuwają ze społeczeństwa element integracji międzykulturowej. Natomiast do krzykaczy go uważają że Ukraińcy są źli i im przeszkadzają, powinni się cieszyć z takich klubów bo
Wiesz ja tam do Ukraińców nic nie mam, uważam że nacja spoko, i lepiej z nimi w kraju żyć niż z kulturą arabską. Dlatego na dłuższą metę uważam takie kluby za średni pomysł bo usuwają ze społeczeństwa element integracji międzykulturowej. Natomiast do krzykaczy go uważają że Ukraińcy są źli i im przeszkadzają, powinni się cieszyć z takich klubów bo wtedy Ukraińcy będą chodzili do swoich klubów a on wielki Polak będzie mógł zaczepiać innych Polaków.
Ps. W Gdańsku od wieeeeeelu lat są ukraińskie puby i spotkania. Stara gwardia ukraińska się trzyma że soba, wiem bo czasem tam trafiłem ;) po prostu się z tym nie afiszowali ;)- 9 9
-
2023-05-15 07:06
(2)
A jak się mają nie spotykać z wrogością,skoro na Ukrainie brakuje rekruta a tu towarzystwo męskie w wieku poborowym bawi się w najlepsze
- 33 4
-
2023-05-15 08:43
(1)
Mają aż za dużo rekrutów a tyle broni od Zachodu nie dostają by wszystkich wyposazyc. Nie zauważyłeś że Żeleński ciągle prosi o więcej sprzętu? Myślisz że dlatego bo mają za mało rekrutów ? ;D
- 1 16
-
2023-05-15 11:16
Do Polski
Uciekli w większości tchórze i cwaniacy
- 16 0
-
2023-05-14 22:29
Tak, dokładnie tak
- 2 1
-
2023-05-14 21:15
(2)
Niestety, Rosjanie u siebie mają podobne podejście do wszystkich swoich mniejszości.
- 11 1
-
2023-05-15 00:08
a jakie podejście mają/mieli ukraińcy do mniejszości wegięrskiej czy polskiej? (1)
- 22 1
-
2023-05-15 08:41
Normalni mają normalne podejście, zakompleksieni i malomiasteczkowi mają takie jak u nas podejście czyli problematyczne
- 6 10
-
2023-05-14 21:01
jak się nie podoba
zawsze można spitolić na swoje miejsce ,nikt nie trzyma
- 10 6
-
2023-05-14 20:54
wiesz Polacy sa bardzo wrazliwi nawet na kaszubski czy slaski - jest na to odpowiedz - w historii bylismy
ataowani przez zindoktrynoanych i**otow badz zezwierzeconych niemcow zyjacych jakas im tylko znana idea wyjatkowosci nawet zydzi przyjeci pod dach czuja do Polski zal. - sumujac nasza wdziecznosc ze ktos przebywa w Polsce korzysta ze swobod, tolerancji swiata ludzi katolickiej wiary i kochajacych Ojczyzne bo ja tylko mamy dla siebie.
- 1 8
-
2023-05-14 20:50
Jak cos tobie w tym kraju nie pasuje to wyjedź!
- 3 22
-
2023-05-14 20:21
Wszyscy zapomnieli jak Polacy jeździli za granicę. (2)
I to nie byli uchodźcy wojenni ani ekonomiczni.Jechali zarobić.Wielu pracowało na czarno,łapy po benefity chętnie wyciągali,chlali, wiochę robili.Ale teraz już nikt o tym nie pamięta,niestety,ale innych oceniają.
- 30 38
-
2023-05-14 21:55
Jeżdzili do EU (1)
w której byli. Przed Unią, nie mieli żadnych profitów vel twoich bzdurnych "benefitów", wręcz kop w zad i do domu jak się nie podoba. Zejdź więc na ziemię.
- 41 4
-
2023-05-16 20:31
Przed Unią też jeździli, też chlali, i też wyciągali łapę po benefity. Nawet lewe śluby brali żeby te benefity dostać.
- 1 2
-
2023-05-14 20:01
Serio? (1)
A Polaków niby jak się traktuje, gdy wyjadą na zachód?
- 22 7
-
2023-05-14 22:19
sami sobie na opinię zapracowali , chlali i gdzie okazja kradli
- 12 18
-
2023-05-14 16:18
Stop ukranizacji Polski (3)
Pokłony nie potrzebne a reszta się zgadza
- 120 25
-
2023-05-15 08:10
To się ciesz że powstał ten lokal, będą się bawili we własnym gronie i nie będziesz się musiał denerwować ;D
- 8 6
-
2023-05-14 16:42
leki ,leki bierz, przypominam (1)
- 11 58
-
2023-05-16 01:47
do budy
- 5 1
-
2023-05-14 16:03
w punkt
- 4 3
-
2023-05-14 16:00
Ok
Obejdzie się bez pokłonów.
Reszta się zgadza.- 17 5
-
2023-05-14 14:46
Jak idziesz do kogoś w odwiedziny (18)
to mu meble przestawiasz ?
- 245 49
-
2023-05-14 20:47
A co ma twój pokój do lokalu na wynajem? Prowadzenie biznesu dla wybranej grupy? Trzeba pozamykać całą działalność gastronomiczną związaną z kuchnią zagraniczną? Może odciąć się od Azjatów jak połowa z tego co na rynku ma coś wspólnego z Chinami.
- 14 5
-
2023-05-14 19:22
Wyborcy tuska uwazaja ze to gorszy sort
Oni kochają tylko muzułmanów. Na granicy z Białorusią to dobrze widać
- 12 48
-
2023-05-14 16:00
a co robią Polacy w UK ,a co ci przestawiają gdy już od dziecka masz przestawione (5)
- 9 56
-
2023-05-14 16:51
Polacy w UK pracują, bo UK nie rozdaje niczego za darmo jak polski rząd, jeśli nie pracujesz. (4)
Zanim zabierzesz głos, doinformuj się w temacie o którym piszesz.
- 125 18
-
2023-05-16 20:30
Tak, niektórzy pracują, ale inni żyją z zasiłków, takie cwaniaki.
Jest mnóstwo pracowitych Polaków w UK, ale są też cwaniaki na zasiłkach i w mieszkaniach komunalnych.
- 3 1
-
2023-05-15 08:09
Powtarzasz jakiś frazes puszczony w eter który nie ma pokrycia w rzeczywistości. Wejdź na neta, wyszukaj na innych źródłach niż swoje (np. oficjalne państwowe) i zobaczysz że Ukraińcy nie dostają tu rarytasów, i Ci co mogą to pracują. Tak działa cały zachodni rozwinięty świat, a działa tak dlatego bo się to opłaca obu stronom.
- 3 19
-
2023-05-14 18:15
to masz za mało wiedzy na temat ,dlatego brednie wypisujesz (1)
- 10 43
-
2023-05-14 18:49
Mieszkam od 12 lat w Anglii, więc coś tam wiem :)
Drogi Oleksandrze...
- 60 8
-
2023-05-14 14:50
Widać że nie rozumiesz. (9)
- 54 129
-
2023-05-14 14:54
Jednak większość naszego społeczeństwa widzi to tak jak ja. (8)
I uszanuj to .
- 137 35
-
2023-05-14 20:51
Jednak tego nie wiesz mimo wszystko. Ty nie znaczy wszyscy, to megalomania.
- 1 1
-
2023-05-14 18:14
ty to nie większość społeczeństwa
- 4 15
-
2023-05-14 15:54
Polacy to bardzo tolerancyjny i przyjaźnie nastawiony naród - a ty nic kompletnie nie wiesz i nie rozumiesz... (4)
nasze przykre doświadczenia z historii i ogromy koszt społeczny płacony setkami lat zaborów i okupacji, czego skutkiem była ogromna bieda i emigracja (przypomnę Ci - tylko 53lata niepodległości od 1920r - i odejmij rządy SLD, PO-PSL) - a Ty potrafisz jeszcze zarzucić Polakom nietolerancyjność itd?! Ledwo wygrzebaliśmy się z ubóstwa i 3 świata...
nasze przykre doświadczenia z historii i ogromy koszt społeczny płacony setkami lat zaborów i okupacji, czego skutkiem była ogromna bieda i emigracja (przypomnę Ci - tylko 53lata niepodległości od 1920r - i odejmij rządy SLD, PO-PSL) - a Ty potrafisz jeszcze zarzucić Polakom nietolerancyjność itd?! Ledwo wygrzebaliśmy się z ubóstwa i 3 świata... może poczytaj to i owo o naszej historii to może zaczniesz coś rozumieć... swoją niewiedzą obrażasz wielki Polski naród... od Kopernika, Chopina, Kościuszki itd... ps. szanuję twoją niewiedzę ale jej nie rozumiem :)
- 128 30
-
2023-05-15 14:04
:):) Polacy to bardzo tolerancyjny i przyjaźnie nastawiony naród
Komentarz wyłącznie do powyższego cytatu: Jeśli tak uważasz, to przejdz się po mieście (w ramach eksperymentu) z osobą tej samej płci za rękę. Zobaczysz tolerancję.
- 9 15
-
2023-05-14 16:02
w każdym narodzie jest ok. 3O % śmieci ,czy te całe narody muszą odpowiadać za śmieci (2)
- 11 42
-
2023-05-15 11:10
W niektórych
Narodach nawet więcej niż 30 procent
- 3 2
-
2023-05-14 16:52
Ty należysz do tych 30%.
Na 100%.
- 24 10
-
2023-05-14 15:47
Raczej jednak nie.
- 24 92
Wszystkie opinie
-
2023-05-14 13:38
Lepiej się nie afiszować (21)
W Polsce dużo nazioli jest, co by chcieli ugrać politycznie na rosnącej imigracji, a i sporo rusofili. Na wschodzie życie człowieka ma małą wartość. Bardziej liczy sie idea. Lepiej w dobrą ochronę zainwestujcie.
- 51 178
-
2023-05-14 13:42
w Polsce na szczęście nie ma dziesiątej części nazioli co na Ukrainie (6)
ale ci się pojawią, z zakończeniem wojny i otwarciem granic.
- 71 8
-
2023-05-14 15:01
(2)
Widać że ten powyżej to totalny lewak. Oni walczą non stop z wyimaginowanymi faszystami. Taka choroba.
- 28 7
-
2023-05-14 20:03
Prawy Sektor, Nazow, Aidar, Tornado, Sluga Narodu (1)
Sami ukraińscy faszysci
- 24 2
-
2023-05-14 21:34
Sama prawda, bolesna prawda, której niektórzy nie chcą widzieć i słyszeć.
A takich, którzy mówią o tej prawdzie nazywają ruskimi onucami :)
- 20 1
-
2023-05-14 15:03
Komentarz powyżej pisany przez lewicowca Oni bez przerwy walczą z wymyślonymi przez siebie wrogami ideologicznymi . Takie lekkie zaburzenie
- 23 7
-
2023-05-14 16:09
przecież ty masz z tym problem pseudo patrioto (1)
- 2 23
-
2023-05-14 19:08
Z faszystami?
Ludobójcami? Zawsze
- 17 3
-
2023-05-14 16:36
Polacy
Sa toletancyjni. Inaczej by ich tu nie bylo.
- 29 1
-
2023-05-14 16:54
Lepiej nic nie pisz o nazistach, bo ktoś dobrze tutaj napisał, że w Polsce nie ma nawet dziesiątej części nazistów co na UA. (6)
Nie bez powodu Ukraińcy oficjalnie przez władze państwowe gloryfikują nazistowskich zbrodniarzy, typu Bandera czy Szuchewycz. Nie bez powodu nazywają ich imionami ulice, stadiony, skwery itp.
- 43 3
-
2023-05-14 17:57
(4)
No wlasnie. Gdyby nie meczyli Rosyjskich obywateli mieszkajacych w Donbasie to nie bylo by Rosyjskiej interewncji. A teraz placz, ze swiat im nie pomaga. ...
- 32 5
-
2023-05-14 18:55
Niestety w mediach mainstreamowych taka narracja jest przedstawiana jako rosyjska propaganda. (1)
Podobnie jak z wcześniej z covidem, każdy kto nie uznaje jedynej słusznej narracji jest wyzywany od ruskich onuc i agentów Putina. Wcześniej podczas covidu od antyszczepionkowców i płaskoziemców. A kto miał rację na temat covidowego szwindla, to już teraz wiadomo :)
- 28 4
-
2023-05-15 07:33
To tak jak z prowokacją w Gliwicach: my, Polacy mówimy o tym zdarzeniu "prowokacją"
Nazi zachodni partnerzy wolą ten temat jednak porównywać do przykrego zatargu sąsiedzkiego.
- 0 3
-
2023-05-14 20:04
To chodzi o ludobójcze NATO
propagowane o Busha Juniora
- 3 3
-
2023-05-15 19:32
Co robili?
- 0 0
-
2023-05-14 22:00
najlepszy jest stadion Szuchewycza, na ulicy Bandery w Tarnopolu
mam nadzieję, że tam Szachtar, nie w Gdańsku, będzie rozgrywał swoje spotkania
- 13 0
-
2023-05-14 17:53
(3)
Julka przestań pisać w internecie. Jutro masz sprawdzian z majzy. Chyba, że znowu będziesz udawała depresję.
- 6 10
-
2023-05-14 19:45
Pójdę tam by znaleźć fajnego chlopaka (1)
Walecznego, napakowanego, wytatuowanego, ex-wojskowego z Ukrainy. Brzuchaty polski informatyk zakolak z aspergerem mnie nie kręci. Podobnie jak rolnik z Banina czy jakiś margines prawak z Oruni.
- 8 14
-
2023-05-14 21:38
Masz na myśli wytatuowanego w swastykach i SS-mańskich trupich czachach?
No co kto lubi...
- 17 0
-
2024-02-23 17:29
Julka
W kiblach wszyscy tacy fajni czekają na ciebie wyposzczeni.
- 0 0
-
2023-05-15 08:07
Czy te naziole sa teraz z tobą w pokoju? Słyszysz ich głosy?
- 5 2
-
2023-05-15 11:23
Piszesz
O rusofilii, zwykły Polak z Ruskim przeważnie dobrze się dogadywał, tak samo z Białorusinem. Psuli te relacje tylko rządzący na wschodzie psychole
- 6 1
-
2023-05-14 13:38
Opinia wyróżniona
No i fajnie, im większy wybór, tym lepiej (3)
Lubię restauracje z kuchnią ukraińską, więc i dyskoteka może być udana. Miejsce do sprawdzenia latem
- 97 214
-
2023-05-14 13:43
Opinia wyróżniona
Są włoskie i azjatyckie knajpy z rodowitą obsługą, może być i dyskoteka ukraińska
Byle było tam bezpiecznie i ceny przystępne, to lokal może mieć powodzenia nie tylko wśród Ukraińców
- 69 96
-
2023-05-14 14:44
Nowa knajpa pojawiła się przy dworcu we Wrzeszczu.
Jak kuchnia nie wiem, ale plus dla obslugi. O 17gotowi mi byli zrobic sniadanie.
- 7 9
-
2023-05-16 02:42
0:57 nawet Zalenskiego na DJce mają.
Minusów masz pod komentarzem jak Putin sobowtórów.
- 0 0
-
2023-05-14 13:40
a 80% gości będzie mówiło po rosyjsku (16)
bo tak to wygląda w trójmieście, wbrew narzuconej politycy językowej w polskich szkołach, mediach i kulturze. Ukraińcy nad morzem są rosyjskojęzyczni
- 309 12
-
2023-05-14 14:29
(6)
No i co w związku z tym? Masz z tym jakiś problem?
- 10 71
-
2023-05-14 14:50
Jedynie taki ze narzuca sie emigrantom dialekt (5)
Robi polityke językowa wbrew logice, praktyce i rzeczywistości
- 31 6
-
2023-05-14 19:19
a polski robole w UK i Norwegii super płynnie w tych językach gadają co ? nie ośmieszaj sie (4)
- 4 27
-
2023-05-14 19:25
A robole maja wszędzie obcy dialekt?
- 9 4
-
2023-05-14 21:20
Nikt nie mówi, że to dobre
- 3 1
-
2023-05-14 22:03
nie wiem, nikt im w tych krajach lodówa nie robili i to w obcym języku
a taki język - ukraiński - jest obcy dla zdecydowanej większości emigrantów w Gdańsku. O to chodzi we wpisie, lolek
- 15 1
-
2023-05-15 11:37
Z dużą
Dozą pogardy i nienawiści do naszych rodaków ciężko pracujących poza granicami kraju, napisane. I dziwicie się Ukraińcy, że Polacy coraz bardziej lubią Ruskich.
- 3 0
-
2023-05-14 14:32
(3)
Nic w tym dziwnego. Ilu z nas mówi na co dzień po kaszubsku?
- 9 42
-
2023-05-14 14:51
Kaszubi sa u siebie (2)
A nie mają nawet 20% napisów, tablic, tłumaczeń czy identyfikacji graficznej w przestrzeni Trójmiasta co przybysze.
- 64 6
-
2023-05-14 16:12
to chyba logiczne , bo nie znają języka polskiego ,a kaszubi tak ,więc po co im tabliczki , coś masz problemy z logicznym (1)
- 9 33
-
2023-05-14 19:26
Skoro nie znają polskiego
To napisy winny być po rosyjsku, bo ukraińskiego nie znają. Paniał?
- 22 1
-
2023-05-14 16:10
bo Polacy tego chcą , lepiej im się dogadywać po rosyjsku , kiedyś uczyli się w szkołach (3)
- 3 25
-
2023-05-14 17:33
Polacy nie cierpią rosyjskiego (2)
lepiej im się dogadać po angielsku
- 26 13
-
2023-05-14 18:17
ja wolę po rosyjsku bo miałam w szkole ,do samego rosyjskiego nic nie mam ,bo język jak każdy inny ,to ty masz z tym problem (1)
- 14 4
-
2023-05-14 18:56
Mykola Ty nie potrafisz w innym języku niż po rosyjsku, więc nie ma czym się chwalić :)
Teraz używasz translatora google i jako tako piszesz po polsku...
- 13 6
-
2023-05-14 21:19
Wyobraź sobie że na wschodniej Ukrainie w wyniku wieloletniej rusyfikacji głównie po rosyjsku się mówi. A uchodźcy są głównie właśnie z tej wschodniej części.
- 4 14
-
2023-05-14 13:54
Zdecydowana większość gada po rusku. Nawet ich prezydent musiał się uczyć ukraińskiego. (11)
- 294 13
-
2023-05-14 14:04
W dużych miastach na wschodzie (3)
Ukrainy to był chyba język urzędowy przez dłuższy czas. Szybciej się dogadałes niż po ukraińsku. Z resztą zobaczymy czy Ukraina będzie taka przyjazna dla polski szczególnie jak pokona Rosję i rozbroi Polskę przy okazji.
- 43 6
-
2023-05-14 15:39
Ukraina przegra, juz przegrała
Ewentualnie skończy sie wojna atomowa. 500+ tysięcy ofiar mlodych chlopakow,PKB - 30%, 5 milionów emigrantów tylko do Rosji
- 24 13
-
2023-05-14 17:26
Ukraina pokona ruskich? Kim i czym? Babciami rzucającymi słoikami z dżemem w samoloty?
Nie bądźmy naiwni. Gdyby nie Zachód i dostawy broni, to już byłoby po wojnie.
- 41 7
-
2023-05-15 11:44
Przyjazna
To nigdy nie była(Powstanie Chmielnickiego), Wołyń, S.. . Galizien, nie jest, i raczej nie będzie.
- 7 1
-
2023-05-14 14:49
Polski prezydent gada po polsku, a i tak nic madrego nie mowi.
Uk.do niedawna byla w 90% rosyjskojezczyna. Uk.byl jak u nas kaszubski czy slaski - raczej gwarą. Duzy plus dla Zalesckiego że w natłoku zajęć daje dobry przykład i uczy się jezyka.
- 11 24
-
2023-05-14 15:33
byłeś ? (3)
skąd wiesz ? news ru ??
może najpierw pojedź , zapraszam .
ja byłem . tydzień temu w Kijowie- 4 23
-
2023-05-14 20:21
Fajna wojna (1)
Wycieczka w Kijowie
- 24 2
-
2023-05-15 11:46
A
Świadczenia socjalne w Pl.
- 6 1
-
2023-05-19 09:07
Do byłeś
Skoro byłeś tam to trzeba było już tam zostać i ściągnąć tam swoich bo widać,że tam jest bezpiecznie
- 0 0
-
2023-05-14 16:13
byle co jesz i byle co piszesz , kończ z kaszanką
- 1 9
-
2023-05-14 16:37
Zacto znal
Idisz
- 5 4
-
2023-05-14 13:55
Na to czekalem
- 7 119
-
2023-05-14 14:08
Super, niech tu sie rozgoszcza na dobre (11)
;)
- 85 252
-
2023-05-14 14:14
u ciebie?
- 47 8
-
2023-05-14 14:26
niech w Kijowie sie rozgaszczaja a nie tutaj
- 90 12
-
2023-05-14 15:56
Przecież ich kraj trzeba odbudować i rozwijać (4)
- 9 23
-
2023-05-14 16:57
(3)
oni nie maja kraju
- 31 5
-
2023-05-14 17:06
(2)
Siedzę teraz na statku offshore, na którym połowa załogi jest z Ukrainy.
"Morjaki" wyjechały z UA, osiedliły się w EU i nie mają zamiaru wracać do Odessy.- 35 2
-
2023-05-14 17:29
A dyplomy tez kupione
- 23 1
-
2023-05-14 20:18
Matrosy
- 3 0
-
2023-05-14 16:13
Mow za siebie-ja ich nie znosze! (1)
- 54 7
-
2023-05-14 16:44
a ja nie cierpię takich jak ty ,chorych na nienawiść , malutkich ,zakompleksionych ze strachem w gaciach
- 10 52
-
2023-05-14 16:57
Niech się rozgoszczą u siebie w kraju i niech go odbudują.
Tego ich kraj będzie potrzebował.
- 46 2
-
2023-05-14 21:01
Weź sobie paru na chatę
- 22 1
-
2023-05-14 14:12
Byłem, dużo fajnych dziewczyn. Będę chodził regularnie. (11)
Grzesiek z Zaspy
- 57 200
-
2023-05-14 14:45
Czemu minusujecie ? Zazdrościcie ? (1)
- 11 51
-
2023-05-14 15:30
to całkowicie nierównościowe i nieparytetowe
polski facet ma siedzieć cicho pod szpilką pantofla i błagać o wszystko bo jak nie to jest dawny kolega z erasmusa
- 33 3
-
2023-05-14 17:10
Gdzie, tam? (3)
Wzialbys pierwsza lepszą na ręce żeby przenieść ją przez próg to by cię przeważyła swoją tusza.Kobiety palace pety i dające w szyję nigdy nie będą fajne...
- 23 11
-
2023-05-14 22:55
Akurat ukrainki są szczuplutkie (2)
- 7 17
-
2023-05-15 11:50
No (1)
Nie wszystkie, ale fakt ogólnie ładne Kobiety
- 5 2
-
2023-05-16 01:34
Bo slowianskie
- 0 2
-
2023-05-14 17:27
Minusujemy, bo to pisze pewnie jakiś Szaszka. Ewentualnie Mykola, a nie Grzesiek.
- 32 6
-
2023-05-14 21:27
F
- 0 0
-
2023-05-15 08:09
zapraszam do gabinetu
- 1 1
-
2023-05-15 11:48
Poczekaj
Jak ich chłopaki z frontu wrócą z syndromem stresu wojennego
- 7 0
-
2023-05-18 13:00
Fajne
I chetne! Po miastach chodza takie i zaczepiaja panow i pytaja jakie pljany na wieczor! Juz jedna dyskoteka byla w Sopocie. Taka druga zatoka Polska, teraz bedzie ukraińska!
- 2 0
-
2023-05-14 14:20
(7)
Dobra wiadomość. Będzie można na miejscu, na żywo zaprzyjaźnić się z dziewczynami z UA, z pominięciem popularnej aplikacji randkowej.
- 80 147
-
2023-05-14 14:24
(2)
Super. Dużo fajnych dziewczyn z Ukrainy.
- 18 53
-
2023-05-14 23:34
ale tez chlopakow jurnych (1)
- 7 12
-
2023-05-15 11:51
Chyba
Dur... ych
- 11 1
-
2023-05-14 14:53
A myślisz że te dziewczyny nic innego nie oczekują tylko adoracji z twojej str? (1)
Dlatego przestalysmy z dziewczynami chodzić na disko. Nie można było potańczyć bo trzeba było się opedzac od namolnych facetów.
- 14 20
-
2023-05-14 16:39
W parku
Klubach tancza od dawna. Jako apperitif
- 20 3
-
2023-05-14 19:56
Aż wróci jej chłop z wojny (1)
I będziesz cienko śpiewał
- 25 10
-
2023-05-15 11:52
No
Z granatnikiem ppanc
- 6 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.