- 1 Dr Misio nakręcił teledysk w Gdyni (85 opinii)
- 2 Miłość bez ostrzeżenia: jednak warto ostrzec (15 opinii)
- 3 Spotkali się znowu po 20 latach (63 opinie)
- 4 O wielkiej pasji do małych elementów (13 opinii)
- 5 Recenzja filmu "Biała odwaga". Góry i doliny (150 opinii)
- 6 To był szał! Mrozu wystąpił w Ergo Arenie (74 opinie)
Chcesz zostać gwiazdą TikToka? Zgłoś się na casting
Jesteś osobą młodą, przebojową i marzy ci się kariera influencera? Jeśli tak, zgłoś się do konkursu na gdańskiego tiktokera. Aby zostać ambasadorem miasta w mediach społecznościowych, należy mieć ukończone 16 lat i mnóstwo pomysłów na pokazanie Gdańska w krótkiej, dynamicznej formie. Najlepsi otrzymają nagrody oraz możliwość współpracy z Piotrem Byliną, czyli tiktokowym Edziem.
Konkursy w Trojmiasto.pl - do wygrania m.in. bilety na koncerty
Kolejnym krokiem w stronę rozwoju profilu i sposobem na dotarcie do młodych gdańszczan jest przeprowadzenie castingu, który ma na celu wyłonienie kreatywnych i twórczych osób. Zwycięzcy będą mieli szansę na stałą współpracę przy tworzeniu materiałów filmowych zamieszczanych na oficjalnych kontach miasta w mediach społecznościowych. Twarzą i mentorem akcji został Piotr Bylina - tiktoker znany pod pseudonimem Edzio.
- Sam jestem twórcą i uważam, że przeprowadzenie castingu w takiej formie jest naprawdę ciekawym sposobem na promocję Gdańska - mówi Piotr Bylina. - Z drugiej strony, jestem także gdańszczaninem i cieszę się, że mojemu miastu zależy na dotarciu do młodszej publiczności. To na razie rzadko spotykane, by władze miasta doceniały TikToka, a według mnie to platforma z naprawdę dużym potencjałem przekazu.
TikTok dał mi drugie życie. Edzio rapuje w aplikacji i nagrywa płyty
@edziorap Kto jest moim kraszem? #dlaciebie #freestylerap #tyszka dźwięk oryginalny - Edzio weź coś nawiń
Pierwszy etap castingu potrwa do 26 sierpnia. W tym czasie zbierane będą zgłoszenia oraz wybrane zostaną osoby, które zakwalifikują się do kolejnego etapu. Ci, którzy pozostaną w grze, będą mieli za zadanie zrealizować jedno z trzech określonych przez organizatorów zadań castingowych.
Komisja konkursowa, w skład której wchodzą Piotr Bylina, przedstawiciele Urzędu Miejskiego w Gdańsku, reprezentanci partnera konkursu - agencji Personal PR oraz Gdańskiej Rady Młodzieżowej, wyłoni maksymalnie trzech zwycięzców, którzy otrzymają nagrodę w wysokości 2 tys. zł, możliwość przygotowania materiałów wideo pod opieką Piotra Byliny, a także szansę na stanie się mikroinfluencerem.
- TikTok umożliwia tworzenie kreatywnych treści, których odbiorcami są młodsi użytkownicy internetu. Zdecydowaliśmy się wykorzystać właśnie ten kanał społecznościowy, aby do nich dotrzeć i zaangażować ich w mówienie o aspektach ważnych dla naszego miasta - komentuje Marek Bonisławski, dyrektor Biura Prezydenta gdańskiego urzędu miejskiego.
Publiczne ogłoszenie wyników nastąpi między 19 a 25 września.
Miejsca
Opinie wybrane
-
2022-08-08 21:56
(2)
Spoko akcja. Idą z duchem czasów
- 11 52
-
2022-08-12 15:19
Co walnij go tik takiem
- 0 0
-
2022-08-09 21:29
Z duchem głupoty raczej
- 6 0
-
2022-08-09 09:25
(5)
Promocja Gdańska jak najbardziej ma sens, jednak podejście do tematu jest żenujące. Osoba odpowiedzialna za marketing nie odrobiła lekcji. Kto jest potencjalnym odbiorcą Tik Toka? Dzieciaki z przedziału 10-25 lat. Po pierwsze jakie są ich zainteresowania? Czy dla nich ma znaczenie czy to Gdańsk, Sopot, Gdynia czy Warszawa? Wątpię. Ważne aby coś się
Promocja Gdańska jak najbardziej ma sens, jednak podejście do tematu jest żenujące. Osoba odpowiedzialna za marketing nie odrobiła lekcji. Kto jest potencjalnym odbiorcą Tik Toka? Dzieciaki z przedziału 10-25 lat. Po pierwsze jakie są ich zainteresowania? Czy dla nich ma znaczenie czy to Gdańsk, Sopot, Gdynia czy Warszawa? Wątpię. Ważne aby coś się działo, aby zobaczyć jakiś koncert, a najważniejsze aby działał internet w komórce... czy na takim turyście zależy urzędnikom? Po drugie jakie ci młodzi ludzie mają pieniądze do wydania? W 90% na pewno nie swoje. Ponowie pytanie, czy na takim turyście zależy urzędnikom? Jest szereg sposobów na promocję miasta, a wybrano jeden z gorszych.
- 50 5
-
2022-08-12 15:19
Co to fb hig toki i nasza klasa i inne badziewia syf
- 0 0
-
2022-08-11 10:04
Nie tam zebym chwalił pomysl ale twoj argument jest bez sensu... wiesz czemu często akcje promocyjne np koncernów samochodowych sa skierowane do dzieci? Czemu sa zabawki -konkretne modele? Albo rowerki-mini autka.... bo to tworzy pozytywne skojarzenia.. z marką, produktem czy miejscem. A dzieci (mlodziez tym bardziej) szybko dorastają i jednak maja
Nie tam zebym chwalił pomysl ale twoj argument jest bez sensu... wiesz czemu często akcje promocyjne np koncernów samochodowych sa skierowane do dzieci? Czemu sa zabawki -konkretne modele? Albo rowerki-mini autka.... bo to tworzy pozytywne skojarzenia.. z marką, produktem czy miejscem. A dzieci (mlodziez tym bardziej) szybko dorastają i jednak maja jakas kase do wydania. I wtedy mysla o czymś pozytywnie nawet nie pamiętając świadomie dlaczego... podejście do reklamy "sprzedać tu i teraz " jest niestety obecne u nas na każdym kroku a szkoda. Wolałbym budowanie pozytywnego wizerunku marki niz obecne kup dziś to dostaniesz talon..
- 0 0
-
2022-08-10 14:04
Raczej Ty nie masz odrobionych lekcji.
- 0 4
-
2022-08-10 08:59
Opinia w punkt (1)
Ciekawe dlaczego urzędnicy myślą inaczej ....
- 2 0
-
2022-08-10 17:04
Bo są "mądrzy" inaczej i przewalają nie swoje pieniądze, a podatnika - czyli i moje, i Twoje.
- 2 0
-
2022-08-09 10:28
Może (1)
Lepiej zamiast durnych influencerow promować zróbcie wiecej WC żeby można było spokojnie zrobić darmową kupę?
- 47 0
-
2022-08-09 23:47
Już ci tłumacze czemu nie
Prezydentka ma za darmo, radni mają restauracje bary kluby ....czyli płacisz im. Czyli? Wybrałeś po czyli kupę to teraz za nią placisz
- 4 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.