- 1 Zrobili karierę dzięki "Szansie na sukces" (19 opinii)
- 2 Gdzie na karaoke w Trójmieście? (27 opinii)
- 3 Co robić w długi weekend w mieście? (40 opinii)
- 4 "Grillujemy" współczesne kino (56 opinii)
- 5 Gdzie można grillować i zrobić ognisko? (34 opinie)
- 6 "Kaskader": kciuk w górę, a nawet dwa (20 opinii)
Jessica Mercedes otwiera butik w Trójmieście
Veclaim, marka założona przez blogerkę Jessicę Mercedes, otwiera swój oficjalny pop-up store, czyli sklep czasowy. Powstanie w Galerii Bałtyckiej i będzie działał przez trzy miesiące. Otwarcie w sobotę, 29 lutego, o godz. 13.
Sklepy z odzieżą damską w Trójmieście
Obecnie jest właścicielką marki kostiumów kąpielowych Moiess Swimwear oraz marki Veclaim oferującej ubrania dla kobiet. Firma powstała w 2018 roku i odnotowała duży sukces w sprzedaży online. Jessica idzie dalej i po otwarciu butiku w Warszawie otwiera sklep czasowy, czyli oficjalny pop-up store w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku, który będzie działał przez trzy miesiące.
Sprawdzić "w realu"
- Pomimo że zarówno dla mnie, jak i moich marek naturalne wydaje się funkcjonowanie w środowisku online, zdaję sobie sprawę, że klienci często potrzebują fizycznego zetknięcia się z marką i jej produktami. Mam nadzieję, że obecność Veclaim w tak popularnej galerii nie tylko pozwoli moim fanom na jeszcze lepsze poznanie marki, ale także rozszerzy rozpoznawalność projektów Veclaim daleko poza grupę moich odbiorców - pisze Jessica Mercedes w komunikacie prasowym.
- Staramy się uzupełniać nasze centrum o brandy młode i niszowe, które swoją handlową działalność nierzadko rozpoczęły online - informuje Marcin Łukasiewicz, dyrektor Galerii Bałtyckiej w Gdańsku. - Tego typu oferty powodują, że przyciągamy do naszego centrum szeroką grupę odbiorców, w tym także osoby młode, dla których podstawową formą zakupów są zakupy online. Widzimy, że również one cenią sobie możliwość zetknięcia się z ulubioną marką w tak zwanym "realu", gdy mogą dotknąć czy przymierzyć dany produkt.
Na trzy miesiące
Współpraca z młodymi markami nie byłaby możliwa, gdyby nie coraz bardziej popularna forma tworzenia pop-up'ów, czyli sklepów czasowych.
- Ten koncept wydaje się ciekawy choćby dlatego, że pozwala zainteresować ofertą centrum młodych, wymagających klientów, którzy przez dostęp do technologii mają właściwie nieograniczone możliwości robienia zakupów, ale jednocześnie daje szansę początkującym markom zaprezentować swoją ofertę w przestrzeni dużych galerii handlowych - pisze Marcin Łukasiewicz.
Jessica rozda bony najlepiej ubranym
Otwarcie pop-upu Veclaim w Galerii Bałtyckiej odbędzie się w sobotę, 29 lutego, o godz. 13. W otwarciu udział weźmie Jessica Mercedes, która poprowadzi także specjalne wydanie akcji Style Hunter (w godz. 13:30-14:30 na terenie pop-up store Veclaim na poziomie +1 w Galerii Bałtyckiej).
Style Hunter to akcja, podczas której poszukiwani są najciekawiej ubrani klienci Galerii Bałtyckiej. Osoby, które Jessica Mercedes wytypuje podczas akcji Style Hunter, dostaną bony na zakupy.
Wydarzenia
Miejsca
Opinie (92) ponad 20 zablokowanych
-
2020-02-24 14:51
W dobie mody na ochronę planety takie bezustanne kupowanie... (2)
...jest co najmniej demode...w imię bycia cool, zabłyśnięcia przed rówieśnikami, sąsiadami, koleżankami, kupujemy mnóstwo niepotrzebnych rzeczy, które napełniają i tak już spuchnięte szafy, z jednej strony chcemy być eko i chwalimy się jacy to jesteśmy ekologiczni, bo w macu wypiliśmy colę z papierowej słomki, a z drugiej strony konsumujemy na potegę pozostawiając tysiąckrotnie większy ślad węglowy niż ta biedna słomka...
- 72 1
-
2020-02-24 21:32
Ja bym jednak pozostał przy plastikowej slomce (1)
Te papierowe to jakiś żart jest. Wszystko ciągnie makulaturą... Kola, szejki...
- 3 4
-
2020-02-25 11:06
Jeszcze lepiej bez slomki
- 3 0
-
2020-02-24 14:52
(1)
Ja rozumiem, że chcecie trafić do młodszych czytelników.
Jednak jeśli to nie jest sponsorowane to wielka szkoda. Byłem przekonany, że portal jest trochę bardziej na poziomie.- 32 7
-
2020-02-25 09:34
wydawało ci sie
- 2 0
-
2020-02-24 17:01
Rozbawiła mnie ta informacja. (3)
Być może dlatego że mam już kilka wiosen i nie działa na mnie taki marketing, umiem liczyć i zarabiać pieniądze, jeżdżę po świecie i bawi mnie to jak nas w Polsce kroją przeokropnie - kochani marka Guess która w Polsce ma super salony, jest tak na prawdę przeciętną sieciówką w USA, koszulki po dwie w paczce kosztują 9.99$ lub 14.99$ a u nas po 200zł w górę, bluzy po 29.99$ i tak dalej. Jak w UK jest przecena to szmaty są za grosze i faktycznie przecenione 70-90% a u nas ten wielki second hand którym stał się TK=MAX, nie dość że sprzedaje starocie to jeszcze po kilka stówek, w tej chili nie znajdziesz tam koszuli poniżej 150zł w UK i USA znajdziesz w dodatku firmowe. Więc powodzenia z Jessicą, Brajanem i ich mercedesem :) ja w PL zakupów nie robię.
- 26 2
-
2020-02-25 08:00
a ja śmieję się jak ludzie chodzą z dumnym logo TH i pokazują torby firmowe :) w USA to jest marka jak ciuchy z Lidla.Zwróć uwagę głupcowi, to jeszcze pobije.
- 1 0
-
2020-02-25 03:23
No jak tam w Dubaju
- 0 3
-
2020-02-24 19:19
niestety naszym rodakom tego nie wyjasnisz
bedą kiwac glowami, mrukną "no niby racja.." i pojadą do galerii po kolejne buty z plótna za 289zł i bluzę typu "primark" o wartości 6 euro w promocyjnej cenie 199zł.
szczęśliwi, którzy pracowali za granicą, bo nie dają sie kroić.- 7 1
-
2020-02-24 14:16
Sorki, t-shirt za prawie 200 zeta? (10)
Dzięki, podobne w stylu i w dobrym gatunku można kupić do 60 zl...
Jak ktoś lubi przepłacać, to proszę bardzo.- 111 11
-
2020-02-24 20:03
Ja w lumpeksie po 3zl sztuka kupuje (2)
A ty po 60 zł płacisz?
- 6 2
-
2020-02-25 07:27
ale nie dyskutujemy o zakupach w lumpie...
- 1 1
-
2020-02-25 03:40
3 złote ?
Przepłacasz
- 0 1
-
2020-02-24 14:31
Myślisz, że te modelki z fotografami na sesje na różne bahamy to za darmo latają? (2)
Trudno mi pojąć, dlaczego miałbym im sponsorować wakacje w ciepłych krajach i kupować te chińskie szmatki.
- 21 4
-
2020-02-24 15:26
mi trudno pojąć, że musisz swoje trzy grosze wcisnąć (1)
naprawdę nikogo nie obchodzi co myślisz!
- 4 14
-
2020-02-24 20:04
To po co je wtracasz
Nikogo to nie interesuje
- 3 0
-
2020-02-24 14:30
(2)
Klientki i tak kupuja za kase rodziców wiec nie rozumieja, że to kosztuje. Potem dopiero gdy poznaja swojego Kevina, Stivena czy innego Brajana i sie wyprowadza od nadzianych starych- dopiero wtedy zaczną liczyć swoje zarobione pieniadze;)
- 39 1
-
2020-02-24 15:54
Ale jest takich duuuuuużo, więc interes prawdopodobnie będzie się kręcił dobrze :-) Młodzież to kran z forsą dla biznesu.
- 11 1
-
2020-02-24 15:52
wtedy mozna chwycic się parówy wujka
i doraznie rozwiazac problemy
- 20 1
-
2020-02-24 15:48
We Włoszech panika , ludzie wykupują cukier i wykałaczki
Versace nie wychodzi z domu ...ech Jassica
- 14 0
-
2020-02-25 06:06
Jessica mercedes tam dobrze rodzice na głowe upadli
A chłopak to rozumiem Sebastian Passat?
- 12 0
-
2020-02-24 14:44
Opinia wyróżniona
(2)
Ludziom nie dogodzisz, zawsze będą krytykować. Co z tego że dziewczyna jest bloggerką, co z tego że ma na imię Jessica? Ma 26 lat i zrobiła już więcej ze swoim życiem niż większość z was. Nikt też nie zmusza nikogo do kupna czegokolwiek w jej butiku. Jest popyt to jest i podaż, zróbcie lepiej coś ze swoim życiem zamiast ciągle narzekać
- 76 66
-
2020-02-25 03:09
A gdzie brajan
- 3 0
-
2020-02-24 14:53
Robimy: oszczędzamy :)
- 18 5
-
2020-02-24 23:14
W Polsce to chyba Dżesika
- 4 1
-
2020-02-24 17:10
(3)
Jessica Mercedes - brzmi jak pseudonim jakiejś aktorki z filmów XXX ;)
- 33 0
-
2020-02-24 23:11
Jej partnerka życiowa nazywa się Alfa Romeo
- 5 0
-
2020-02-24 20:34
Prawie jak
Lolla Ferrari
- 5 0
-
2020-02-24 17:47
patrząc na insta to tak jest, po 30 otwierają onlyfans i doją stulejki
- 6 0
-
2020-02-24 23:10
Jak ona nazywa sie naprawde? Justyna Kuzniak?
- 4 0
-
2020-02-24 22:53
BMG i Wittman już drżą na myśl o nowej konkurencji ;)
#pdk
- 5 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.