- 1 Koń już nie jest potrzebny. Jest alternatywa (75 opinii)
- 2 Open'er 2024: wszystko, co musisz wiedzieć (81 opinii)
- 3 Co zobaczyć na terenach postoczniowych? (82 opinie)
- 4 Nadchodzą Dźwięki Północy. Wygraj bilety (3 opinie)
- 5 Chcą cię namalować. Nowy rodzaj oszustwa (66 opinii)
- 6 Nie lubisz tłoku? Poszukaj jezior w okolicy (176 opinii)
Marsz równości przeszedł przez Gdańsk
Ponad 2 tys. osób z prezydentkami miast Trójmiasta na czele przeszło w sobotę, 25 maja 2024 r. przez centrum Gdańska. Trójmiejski Marsz Równości napotkał dwie małe kontrmanifestacje, ale całe wydarzenie odbyło się bez dodatkowych ekscesów.
Na marszu - według obserwatorów - zgromadziło się od 2 do 3 tysięcy osób. Była - jak zwykle - prezydentka Gdańska Aleksandra Dulkiewicz, która po raz kolejny przemawiała na marszu.
Miejsca
Wydarzenia
Zobacz także
Opinie (1069) ponad 300 zablokowanych
-
2024-05-25 18:36
Opinia wyróżniona
Jeśli mamy prawo mieć paradę niepodległości (168)
Kto inny ma prawo na paradę równości.Mozecie sobie nawet robić i paradę normalnych rodzin .Nikomu nie powinno to przeszkadzać.raz w roku ?ludzie dajcie spokój .....jak nie chcecie oglądać to nie oglądajcie .nikt was do tego nie zmusza .nie musicie przychodzić i patrzeć .chcą? To niech robią .
P.s.Jakbyscie nie robili szumu a o to im chodzi to już z dawno by oni sami tego nie robili bo by nie miało oddźwięku- 408 928
-
2024-05-27 06:59
o prawo do parady niepodległości walczyły pokolenia Polaków, często płacąc krwią, o paradę równości garstka dewiantów płacąc spermą.
- 13 6
-
2024-05-26 20:05
777 (2)
Jak już przejdźiemy na islam skończą się te porąbane marsze
- 14 4
-
2024-05-26 21:45
kiedy przechodzisz? (1)
- 3 2
-
2024-05-27 07:36
Natychmiast po tobie.
- 1 1
-
2024-05-26 19:31
Jak to nikt nas nie zmusza? (2)
Skoro blokuje się ruch uliczny żeby manifestować co tam akurat "jest modne" to chyba jest to zmuszanie. Wolność jednych to ograniczenie swobody drugich a to nie jest równość! Pozwolę sobie przytoczyć definicje "fajnopolaków": 'Człowiek, którego cała osobowość sprowadza się do ostentacyjnie manifestowanej "fajności", w rzeczywistości rozumianej jako
Skoro blokuje się ruch uliczny żeby manifestować co tam akurat "jest modne" to chyba jest to zmuszanie. Wolność jednych to ograniczenie swobody drugich a to nie jest równość! Pozwolę sobie przytoczyć definicje "fajnopolaków": 'Człowiek, którego cała osobowość sprowadza się do ostentacyjnie manifestowanej "fajności", w rzeczywistości rozumianej jako poprawność, przesadna tolerancja i uległość wobec status quo.
Fajnopolak nie posiada własnych poglądów, a jedynie przyswaja sobie poglądy otoczenia. W imię tolerancji gotów jest bronić nawet osoby, które są mu wrogie.
Wszystkie działania fajnopolaka podporządkowane są de facto dopasowaniu się do innych i zaskarbieniu sobie akceptacji.'- 19 6
-
2024-05-26 21:46
se definicje przytaczacie jak wam wygodnie i kiedy wam wygodnie a tak naprawdę, to jesteście sfrustrowani ciągłym marszczeniem (1)
- 2 5
-
2024-05-27 06:16
Nie oceniaj innych po sobie.
- 1 2
-
2024-05-26 12:43
otóż nie! (4)
bo Marsz Niepodległości ma na celu wzmocnienie naszego narodu, a marsz "równości" ma cel dokładnie odwrotny. Pierwszy jest dobry, drugi jest zły. Koniec dyskusji.
- 48 27
-
2024-05-26 13:02
A ty to kto jesteś i kto dał vi prawo w ten sposób oceniać? (3)
Przemawia przez ciebie twoja racja najtwojsza? To wyobraź sobie, że inni też miewają swoje racje najswojsze i nie u jednego, są one radykalnie odmienne. Zastanawiam się, czemu, za każdym razem, najgłośniej słychać puste dzbany? Tak samo z prawej, jak i z lewej?
- 13 33
-
2024-05-26 17:51
(2)
Mniejszość nie ma prawa narzucać swoich chorób większości. Demokracja to wola większości. Promil lub procent to nie cały naród.
- 21 4
-
2024-05-27 00:57
A słyszałeś o czymś takim jak Liberum Veto? (1)
- 2 3
-
2024-05-27 06:16
Nie bredź.
- 2 2
-
2024-05-26 12:25
(4)
Nie porównaj marszu niepodległości Polski z nie
Wiadomo czym.- 40 7
-
2024-05-27 18:27
z wynaturzeniem
- 1 1
-
2024-05-26 13:04
Niby czemu? Na jednym idą jawni, na drugim idą krypto. (2)
- 12 16
-
2024-05-26 17:52
(1)
Wymalowany facet przebrany za kobietę jest jawny?
- 13 0
-
2024-05-27 00:58
Tak, wiesz z kim masz do czynienia, kogo unikać.
- 1 2
-
2024-05-26 11:24
Nie - w Centrum miasta (1)
Słuchajcie, żyjemy w tak intensywnych czasach, zupełnie innych niż 20 lat temu kiedy te parady naprawdę miały sens.
Dzisiaj na serio inne problemy są na tapecie. Świat się zmienił, władze gdanska nie zauważają tego . Dzisiaj naprawdę już większość osób homoseksualnych żyje po swojemu i naprawdę nikt już nie zwraca na to uwagi. Czy jesteśmySłuchajcie, żyjemy w tak intensywnych czasach, zupełnie innych niż 20 lat temu kiedy te parady naprawdę miały sens.
Dzisiaj na serio inne problemy są na tapecie. Świat się zmienił, władze gdanska nie zauważają tego . Dzisiaj naprawdę już większość osób homoseksualnych żyje po swojemu i naprawdę nikt już nie zwraca na to uwagi. Czy jesteśmy w stanie zrozumieć że te parady są poprostu passe? Miały sens kiedy było trzeba walczyć w ważnej sprawie. Wtedy, proszę bardzo mozna zamykać całe miasto aby opinia publiczna zauważyła problem, zastanowiła się na nim. Ale dziś?? Serio?? Świat już poszedł do.przodu. Nasza ulica i społeczeństwo też. Pani Aleksandro, nie róbmy z Gdańska Berlina lat 2000... jest Dzisiaj tyle istotnych problemów na świecie, żyjemy w historycznych czasach, można manifestować naprawdę istotne zagadnienia na ulicach Gdańska, nie musimy robić z naszego miasta dziadersa...
Dlaczego nie zrobic dni wolności w okolicach gdańskich plaż. Klimat imprezowy, wiadomo przyjemnie. Dzisiaj bycie gejem to nie rewolucja. Nie trzeba z tą nawiną a ustach blokować całego.miasta. Nie utrudniajmy sobie życia. Pani Aleksandra.. pomyślmy czasami. Pozdrawiam.- 27 13
-
2024-05-26 18:06
Gdańsk Letnica
Może czas zająć się prawdziwymi problemami mieszkańców.Zagraniczny miał węglowy sprowadzony przez PiS kurzy na Nowy Port i Letnicę.Ludzie duszą się od tego pyłu.Nasila się alergia i astma.
- 7 5
-
2024-05-26 11:22
Domagacie się praw łamiac przy okazji prawa innych do życia w spokoju !!!!!!!! (1)
- 28 9
-
2024-05-26 13:06
Tym razem, to nie byli górnicy,ani rolnicy, ani od miesiączki smoleńskiej
- 6 20
-
2024-05-26 11:21
No ale przeszkadzacie ludziom blokada miasta na prawie cała sobotę !!!!!!!!!! (2)
- 24 9
-
2024-05-26 13:07
To trza było kupić sobie serdela gotowanego z majonezem, usiąść, popatrzeć i zrelaksować się (1)
Mniej nerwów, później zawał
- 3 21
-
2024-05-27 07:37
Wyluzujcie, towarzyszu, Nie uchodzi tak prostacka zagrywka. Nawet wam.
- 0 0
-
2024-05-26 08:40
Parada Niepodległości jest dla patriotów i normalnych rodzin...a tu na spędzie widzisz jakąś rodzinę? Nie sądzę...większość (15)
- 41 30
-
2024-05-26 10:23
... dla patriotów i normalnych rodzin reprezentowanych przez Młodzież Wszechpolską i wyrostków w kominiarkach... (4)
- 19 28
-
2024-05-26 13:36
W kominiarkach są bo się wstydzą swojego (1)
"patriotyzmu".
- 7 14
-
2024-05-27 01:00
Kominiarka to gadżet BDSM.
- 3 0
-
2024-05-26 10:32
Nie zapominaj o zaproszonych specjalnie na to wydarzenie włoskich faszystach. (1)
- 16 18
-
2024-05-26 13:09
Tam idą całe kluby krypto. Chłopaki z różnych siłowni, co uwielbiają męską tężyznę fizyczną
i nie lubią lewaków, co książki czytają
- 10 11
-
2024-05-26 09:20
(9)
No tak, kibole rzucający brukiem w polskich policjantów i podpalający mieszkania przypadkowym Polakom to "patrioci i normalne rodziny"....
- 32 39
-
2024-05-26 09:43
(6)
kibole rzucający brukiem w polskich policjantów i podpalający mieszkania przypadkowym Polakom to prowokatorzy opłacani przez Sienkpiewicza
- 27 19
-
2024-05-26 10:25
... a trolle piszące farmazony w komentarzach, to agenci opłacani przez Rosję... (4)
- 12 4
-
2024-05-26 10:32
Przecież każdy wie, że nasi "patrioci" sympatyzują z Rosją. (3)
- 7 18
-
2024-05-27 07:38
Każdy? Czyli kto? Ty z kolesiami spod budki?
- 0 0
-
2024-05-26 13:10
Odtatnio poerwszy zwiał na Białoruś (1)
- 6 1
-
2024-05-26 17:54
a donek całował się z Putinem. Nawet żółwika przybili.
- 5 3
-
2024-05-26 10:19
To muszą być świetni prowokatorzy, skoro reszta się do nich przyłącza, zamiast ich powstrzymać.
- 6 7
-
2024-05-26 09:42
(1)
2 tysiące to wszyscy urzędnicy urzędu miasta?
- 31 4
-
2024-05-26 09:48
Właśnie
miałem zadać to pytanie ;)
- 15 5
-
2024-05-25 20:59
(33)
To możesz parada nazistów? Jak każdy to każdy, chyba że jednak tylko ten który nam akurat dziś pasuje
- 55 26
-
2024-05-25 21:41
Chyba jednak jest delikatna różnica (32)
miedzy nawoływaniem do nienawiści (parada nazistów), a nawoływaniem do miłości.
- 44 72
-
2024-05-26 14:49
Zgorszenie dzieci to miłość?
- 8 5
-
2024-05-26 07:25
Raczej parada rownosci to nie jest nawolywanie do miłości (29)
A raczej promowanie homoseksualnych zachowań co ma na celu powolna anihilacje społeczną. Ja jakoś nie widziałem owych parad w Chinach(gdzie od małego uczy się dzieci wartościowych rzeczy) , tak samo nie widziałem zeby były parady heteroseksualne.
- 49 30
-
2024-05-26 16:50
(1)
Mamy tu znany z psychologii efekt wyparcia, ci co najgłośniej krzyczą precz z gejami sami wyparli swoją prawdziwą orientację, dlatego jak widzą taką paradę to obawiają się, że zaczną interesować się chłopcami
- 5 7
-
2024-05-27 07:39
Więc nie krzycz i po sprawie.
- 0 0
-
2024-05-26 10:29
(1)
czyli ty się boisz że taka parada może zrobić z ciebie homoseksualistę ? dobrze zrozumiałem?
- 10 11
-
2024-05-27 07:39
Wyluzuj, dzidek. W twoim wieku nie uchodzi.
- 0 0
-
2024-05-26 10:15
Jak ktoś jest hetero, to żadne homoseksualne zachowania nie zmienią jego orientacji. A jeśli zmienią, to znaczy że tak naprawdę był/jest bi lub homo, tylko bardzo głęboko to skrywał.
- 15 8
-
2024-05-26 10:03
Ale Chiny to kraj komunistyczny. (8)
Tam rządzi partia. Co to za wzór?
- 6 8
-
2024-05-26 10:25
(7)
A u nas kto rządzi? Obywatele, czy partie polityczne?
- 13 2
-
2024-05-26 10:55
W przypadku kraju komunistycznego rządzi tylko jedna partia. (6)
Nie ma żadnej opozycji. Widać nie pamiętasz czym była komuna w Polsce, bo nie zadałbyś takiego pytania.
- 6 7
-
2024-05-26 11:02
(4)
Człowieku, w USA również rządzi jedna partia! Czy o amerykańskim systemie partyjnym równie powiesz, że jest niedemokratyczny?
- 7 2
-
2024-05-27 01:08
Czyli nie pamiętasz komuny. (1)
Za komuny po prostu mówiło się "partia". Sama logika nie wystarczy. Liczą się fakty, znajomość obyczajui językowego i adekwatnie zastosowane reguły logiczne. Więc odpuść już sobie z tą swoją chłopską filozofią.
- 0 1
-
2024-05-27 07:40
Nie bredź, dziadek. I dokształć się, zanim ponownie publicznie się skompromitujesz.
- 0 0
-
2024-05-26 13:36
(1)
Tak, amerykański system jest wybitnie niedemokratyczny i doprowadza do zabetonowania sceny politycznej dla dwóch partii.
- 4 5
-
2024-05-26 21:22
Ewidentnie nie masz pojęcia na temat, o którym piszesz! Poczytaj trochę o różnych odcieniach demokracji oraz o modelach państwa, bo wypisujesz niestworzone rzeczy dyletanta.
- 0 0
-
2024-05-26 11:01
Przecież do października ub. roku twierdziliście, że PL to dyktatura, panie młotkowy, bo rządził PiS. A opozycja w tej dyktaturze świetnie się miała i do tego twierdziła, że nie ma wolności. Jakim więc cudem dzisiaj rządzi?
- 10 2
-
2024-05-26 09:59
Jakie promowanie?
Człowiek nie wybiera kto mu się podoba i na jaką płeć "leci". Taki po prostu jest. Nie da się nikogo ani namówić ani przekonać w drugą stronę jakimiś paradami czy "promowaniem" jednych czy innych zachowań.
- 8 9
-
2024-05-26 09:22
(6)
A czym jest parada samochodów jadących z kościoła do sali weselnej z klaksonami?
Po prostu do manifestowania heteroseksualności jesteś tak przyzwyczajony, że nie zwracasz na to uwagi.- 15 23
-
2024-05-26 10:04
Na homo ślubach, też tak robią. To jest raczej manifestacja szczęścia z zawarcia związku małżeńskiego, czyli promocja miłości; ) (1)
- 12 3
-
2024-05-26 10:20
Nie robią, bo nie ma czegoś takiego jak "homo ślub".
- 11 4
-
2024-05-26 09:44
(3)
I po co chodziłeś do szkoły? Jaka parada samochodów? Jak już to kolumna samochodów dzbanie.
- 12 8
-
2024-05-26 10:22
Jak to jest, że najgłupsi zawsze są najgłośniejsi i najbardziej chamscy? (2)
parada
1. «efektowne widowisko z udziałem wielu osób»- 7 2
-
2024-05-27 01:10
A słyszałeś o czymś takim jak parada uliczna?
- 0 0
-
2024-05-26 21:24
Jak to jest, że najgłupsi zawsze są najgłośniejsi i najbardziej chamscy? Ty mi odpowiedz na to pytanie, słodziutki. Wszak jesteś wybitnym specjalistą:)
- 0 1
-
2024-05-26 08:47
! (6)
A Boże Ciało?
- 10 21
-
2024-05-26 19:04
Propagowanie katolicyzmu
- 0 3
-
2024-05-26 10:27
(4)
Co, Boże Ciało?
- 9 2
-
2024-05-26 12:47
(3)
balagan w calym miescie, a na dodatek nie wiedza po co ida
- 3 6
-
2024-05-26 21:24
(2)
Napisał nasz ulubiony misiowy rozumek, bez żadnego pojęcia o religii.
- 1 1
-
2024-05-27 01:12
Rozumu to Ty do religii nie mieszaj. (1)
Bo są to bardzo odległe od siebie rzeczy.
- 0 3
-
2024-05-27 07:44
I tak nie dotrze
Wy, towarzyszu, już dawno nie macie rozumu. Więc po co was w cokolwiek mieszać?
- 0 0
-
2024-05-26 07:21
Zawsze mnie zastanawiają
Ach te wasze parady miłości z nienawiści do.
- 22 6
-
2024-05-25 19:42
Mar (6)
Niektórzy pracują i nie mogą dojechać. Ja nie paraliżuje komunikacji z powodu że mam żone i dzieci
- 87 19
-
2024-05-26 10:32
nie mogą dojechać ? nie osądzaj innych po swoim "jasiek nic nie potrafię ". ci co chcą potrafią dojechać tylko wieczne marudy mają zawsze jakieś przeszkody
- 1 11
-
2024-05-25 20:37
(4)
Ale co żona i dzieci mają do tego. Czy chodzi o to, że przez nich musisz pracować w sobotę?
- 16 45
-
2024-05-26 09:54
Dzianie
Są ludzie, którzy mają taką pracę, która zobowiązuje ich do stawienia nawet w weekendy. Bez wielu takich ludzi funkcjonowanie miasta byłoby niemożliwe.
- 12 1
-
2024-05-26 07:24
(2)
Nie, panie młotkowy. Chodzi o to, że blokujecie główną arterię miasta w godzinach, w których nie powinniście tego robić. Czy jest jakiś problem, aby pójść drogą osiedlową? W końcu 2 tys. to nie wielotysięczny pochód.
- 32 7
-
2024-05-26 10:23
Czy to samo powiesz we czwartek? (1)
Czy wtedy już nie przeszkadza?
- 5 9
-
2024-05-26 11:03
Dlaczego, panie młotkowy, stosujesz zasadę kopiuj-wklej. Ile razy pod tym tematem będziesz to wklejał?
- 4 1
-
2024-05-25 19:18
Wreszcie w kraju i Trójmieście rządzą normalni ludzie (36)
Są za aborcją, imigrantami, adopcją dzieci przez pary jednopłciowe wszak normaln małżeństwo to dwóch panów. Brawo, będzie jak we Francji i Szwecji. Głosujmy na po ko!
- 39 61
-
2024-05-26 10:34
Tymczasem we Francji i Szwecji rozróby robią ludzie z poglądami identycznymi jak PiS.
Faktycznie, wpuszczanie do kraju religijnych fanatyków to błąd. Niezależnie, czy z Pakistanu, Iranu, czy Watykanu.
- 5 9
-
2024-05-26 05:24
Grzegorz
d**il...i tyle
- 15 1
-
2024-05-25 23:03
Co jest normalnego w zabiciu własnego (9)
nienarodzonego dziecka? Chory jesteś?
- 43 14
-
2024-05-26 10:24
Racja, od teraz kara śmierci za okres i masturbację. (3)
Nie możemy sobie pozwolić na zabijanie nienarodzonych dzieci.
- 2 15
-
2024-05-26 11:04
(2)
Na lekcjach biologii spałeś, nieprawdaż, tumanku?
- 8 3
-
2024-05-26 13:38
Na lekcjach biologii mówili jasno - życie zaczyna się, kiedy zaczyna działać układ nerwowy. (1)
A jak chcesz się cofać do pojedynczych komórek, czemu zatrzymujesz się akurat na zapłodnieniu?
- 4 6
-
2024-05-26 21:26
Tym infantylnym wpisem tylko potwierdzasz swoją ignorancję i nieznajomość biologii.
- 2 0
-
2024-05-26 10:09
(2)
No to wlasnego czy nie narodzonego?
Skro nienarodzonego to
Dziecka czy płodu?
Skoro płodu to
terminacja czy morderstwo?
Odpowiedz sobie na te pytanie w konfrontacji z nauką a nie wlasnymi przekonaniami.- 4 9
-
2024-05-26 10:54
Dziecko jest płodem do chwili porodu. (1)
Ale to zawsze dziecko, ono nie jest winne głupocie rodziców.
- 7 3
-
2024-05-26 16:44
dziecko to dziecko płód to płód. z płodu może powstać dziecko jak z nasiona kwiatek
- 2 3
-
2024-05-26 06:01
Chyba (1)
Nie załapałeś sarkazmu
- 24 0
-
2024-05-26 09:33
Sarkazm w komentarzu na trójmiasto.pl
to sztuka, niewielu to potrafi
- 9 0
-
2024-05-25 20:32
Godek chciała usunąć z netu zdjęcia cieżko uszkodzonych genetycznie płodów , które polskie kobiety muszą rodzić , (10)
ale jej sie nie udało ,a więc zerknij jakie to przerażające,zdjęcia , przestań sobie robić dobrze bo o brudne portki dzieci zabijasz , Nie ośmieszaj się emigrantami ,bo cienko manipulujesz , oni nie chcą zostać w Polsce i ty doskonale o tym wiesz , lepiej niech dzieci zabiera z domów dziecka 2 panów niż mają żyć w patologicznych rodzinach ciężko okaleczone lub zabijane . Myśl ,bo myslenie nie boli
- 24 55
-
2024-05-25 21:04
Godek nie rządzi w kraju (9)
Rządzi koalicja 13 grudnia. Kiedy obiecana aborcja??
- 26 14
-
2024-05-26 10:38
Coś pomyliłeś (2)
Koalicja 13 grudnia dziś nie rządzi. W Polsce 13 grudnia powstała koalicja która jest w opozycji do dzisiejszego rządu bo tego dnia został powołany rząd koalicyjny który powstał z koalicji 15 października
- 1 10
-
2024-05-27 07:48
(1)
Dziadek, co ci się dzisiaj stało?
- 0 1
-
2024-05-27 18:31
A niektórzy rządzili na bogato i to aż 2 tygodnie.
- 0 1
-
2024-05-26 08:39
W momencie jak paliwo będzie po 5.19 XD
- 19 4
-
2024-05-26 02:35
(4)
Wtedy gdy obecny lokator pałacu prezydenckiego się wyniesie. Na razie bez szans.
- 9 28
-
2024-05-26 07:25
(3)
Obawiam się, że każdy następny również wam nie ulegnie, kanapowa zgrajo.
- 16 5
-
2024-05-26 09:23
Cóż, ciężko będzie znaleźć drugiego prezydenta, któremu tak zależy na zabijaniu Polek. (2)
- 2 14
-
2024-05-27 07:49
Pasjami uwielbiam te wasze bolszewickie pseudo intelektualne wygibasy.
- 0 0
-
2024-05-26 09:57
i**otyzm
- 8 0
-
2024-05-25 19:29
(12)
Akurat to antypolacy z pisu sprowadzili do Polski prawie 300 tysięcy nierejestrowanych migrantów z Indii, Pakistanu i Bangladeszu. KO popiera regulowaną migrację, a pis sprowadza setki tysięcy imigrantów tak aby Polacy stali się mniejszością we własnej Ojczyźnie.
- 41 69
-
2024-05-25 20:25
Jak już to PiS sprowadził 3 tys imigrantów (4)
i to takich, którzy chcą i będą pracować. Zagrożeniem są nielegalni z relokacji, nie lubią pracować, chętnie popełniają różne przestępstwa.
- 53 16
-
2024-05-26 09:24
Tacy jak ci z listy terrorystów CIA, których PiS sprowadzał bez sprawdzania? (3)
Jeden z nich przecież dokonał nawet zamachu w Szwecji.
- 6 12
-
2024-05-26 09:58
(2)
Tak było tak było. Sam widziałem. Kaczyński typował terrorystę, Morawiecki sprowadzał. Czysta żywa prawda
- 10 2
-
2024-05-26 10:27
Nikt nam nie wmówi, że białe jest białe? (1)
"Oskarżony o terroryzm Uzbek Rachmat Akiłow, który w kwietniu 2017 roku wjechał skradzioną ciężarówką w tłum w Sztokholmie, posiadał wizę wydaną przez polskiego konsula w Taszkencie - wynika ze śledztwa szwedzkiej prokuratury."
- 4 6
-
2024-05-26 11:05
lol
Ależ ty skromny intelektualnie jesteś.
- 2 2
-
2024-05-25 19:38
(2)
Kłamiesz jak tusk
- 47 24
-
2024-05-26 10:15
(1)
Łżesz jak komuch Morawiecki
- 5 10
-
2024-05-27 07:51
Bredzisz, jak rasowy tumanek:)
- 1 0
-
2024-05-25 19:32
na pewno wierzycie w to w swojej bańce (3)
normalni ludzie widzą to inaczej
- 18 9
-
2024-05-25 19:56
(2)
To ja jestem nienormalny?
- 2 8
-
2024-05-27 07:52
Skąd to zdziwienie?
- 0 0
-
2024-05-26 07:26
Jak widać, słychać i czuć:)
- 5 2
-
2024-05-25 19:14
Tylko ze wladza chce utrudniac lub blokowac MN
A tu wspiera i współorganizuje. To chyba nie jest równe traktowanie
- 39 8
-
2024-05-25 19:11
Dlaczego te wasze prezydentki nie chodzą w marszu rodzin? (13)
- 75 9
-
2024-05-26 09:26
Bo nie mają w zwyczaju podpalać ludziom mieszkań, jak to robią te "rodziny" z marszu.
- 7 21
-
2024-05-25 20:38
bo to żadne marsze rodzin tylko fanatycy religijni co kochają Rydzyka i klechów , pseudo obrońcy życia (7)
,którzy martwią się tylko o płody ,a nie pomogą kobietom z ciężko genetycznie uszkodzonymi dziećmi ,straszliwie cierpiącymi .,a gdy matki zabraknie to już kompletna tragedia . A moze ty pseudo obrońco życia zaadoptujesz dzieciaczki alkoholików z uszkodzonym mózgiem ,albo dzieci z gwałtów ,które matki porzucają ,bo widzą w nich twarz zboczeńca.
- 19 64
-
2024-05-25 23:31
ble, ble, ble (6)
powiela się bezmyślny lewacki bełkot w emocjonalnym sosie
- 29 9
-
2024-05-26 10:15
(3)
Czemu bezmyslny belkot?
Przeanalizowales ow zdania z wypowiedzi?
Skoro za pierwszym razem nie zrozumiales jej sensu to sobie rozpisz to wszystko. Bedzie Ci latwiej zrozumiec. Nie przejmuj sie tym ze nie rozumiesz bo wielu ma problem z czytaniem.- 3 6
-
2024-05-26 10:30
(2)
Nie bredź.
- 4 2
-
2024-05-26 14:29
(1)
Spokojnie! Nie bój się. Bredzenie zostawiam Tobie ;)
- 1 3
-
2024-05-26 21:28
A jednak was sieją...
- 1 0
-
2024-05-26 10:05
Bezmyślnie to Ty posługujesz się słowem "lewacki", nie znając jego znaczenia. (1)
- 3 6
-
2024-05-26 11:06
Po czym wnioskujesz, neo marksistowski junaku?
- 5 1
-
2024-05-25 19:19
Bo lgbt to większość (3)
- 4 38
-
2024-05-26 11:37
Lgbt to większość!
To teraz nie większość a całość zboczonych osobowości.
- 5 1
-
2024-05-26 09:37
Większość to może macie na swoich spędach
i w homo-klubach.
- 11 1
-
2024-05-26 07:27
Większość? Czego? Kanapy?
- 10 0
-
2024-05-25 18:52
Jeśli macie prawo do parad tego typu, to ja powinienem mieć prawo do tego, (8)
Żeby je krytykowoać. Tymczasem mam wrażenie, że powoli tracę to prawo.
- 75 12
-
2024-05-26 10:18
(6)
No to mamy impas...jezeli masz prawo chodzic na katolicke pielgrzymki to ja mam prawo je krytykowac.
- 3 10
-
2024-05-26 11:08
(5)
Ależ, towarzyszu, wy krytykujecie religię już od ponad 200 lat. Może warto się douczyć z historii waszej ideologii?
- 6 1
-
2024-05-26 14:31
(4)
może dlatego że 200-300 lat temu palili na stosie bez powodu?
- 1 4
-
2024-05-26 21:29
O losie. Ależ z ciebie niedouczony "osiełek".
- 1 0
-
2024-05-26 18:09
Ile w Polsce osób spłonęło przez wiarę? (2)
No ile?
- 4 0
-
2024-05-26 20:33
(1)
co?
- 0 0
-
2024-05-27 07:54
Wiosło.
- 0 0
-
2024-05-25 19:07
Powinniśmy mieć parady równości finansowej,równości posiadania mieszkań i równości wobec prawa.
Z celi do Brukseli,z Brukseli do celi.
- 39 2
-
2024-05-25 18:41
To jest zgorszenie dzieci. Zadowolny bylbys,gdyby Twoje dzieci na to patrzyly? (25)
- 77 30
-
2024-05-25 19:06
Dzieci trzeba edukowac a nie trzymac pod kloszem (24)
Wytłumaczyć a nie zakazywać. Tu chodzi o wolność i przekonania a nie stalinowski zamordyzm gdzie jedna partia i jeden światopogląd. Już to przerabialiśmy i dziekujemy. Naucz się tolerancji a będziesz miał łatwiejsze życie.
- 34 72
-
2024-05-26 10:01
Wytłumaczyć?
Owszem, że to wszystko, to jedynie płeć chorego mózgu.
- 7 2
-
2024-05-25 20:47
Dzięki za radę (15)
Swoje edukuję w zgodzie z prawdą a nie propagandą "gender".
Dziękuję- 34 8
-
2024-05-26 10:22
(7)
"Prawda" a czym ze ona jest wg. Ciebie? Bo zgodnie z nauką homoseksualizm istnieje w naturze od zawsze. Prawde mówiąc propaganda to propagowanie nienawisci wobec ludzi ktorych umysly funkcjonuja inaczej niz wiekszosci naszego gatunku. Tak jak ludzie a utyzmem maja swoje problemy w stosunku do ogolu spoleczenstwa. Niczym hitler mamy zwalczac innosc aby wszyscy byli jednym organizmem? Taka jest Twoja prawda?
- 4 7
-
2024-05-26 13:32
Prawda jest prosta (6)
Homoseksualizm to zaburzenie psychiczne.
Zobacz na współczynnik zachowań pedofilskich, samobójstw czy chorób wenerycznych wśród homo a hetero.
Liczby nie kłamią- 5 2
-
2024-05-26 14:41
(5)
głosisz te swoją prawdę bo w nią wierzysz czy chcesz wszystkim wmówić swoją wersje? Podobno kłamstwo powtarzane tysiąc razy staje się prawdą.
co do liczb porozmawiajmy o statystyce.
!!hipotetycznie!!
statystycznie w środowisku homoseksualnym dochodzi do 4% incydentów pedofilskich
statystycznie w środowisku heteroseksualnymgłosisz te swoją prawdę bo w nią wierzysz czy chcesz wszystkim wmówić swoją wersje? Podobno kłamstwo powtarzane tysiąc razy staje się prawdą.
co do liczb porozmawiajmy o statystyce.
!!hipotetycznie!!
statystycznie w środowisku homoseksualnym dochodzi do 4% incydentów pedofilskich
statystycznie w środowisku heteroseksualnym dochodzi do 0,4% incydentów pedofilskich
to oznacza że homoseksualiści są be!!!!
czyżby?
to może zlikwidujemy manipulacje fikcyjnymi danymi i przedstawimy je w taki sposób
statystycznie w społeczeństwie dochodzi do 7% incydentów pedofilskich za które w 6,8 procentach odpowiedzialne są osoby heteroseksualne a w 0,2% osoby homoseksualne
skąd ta różnica?! i to jest właśnie mój drogi Twoje zadanie domowe. Odrób lekcje ;)- 1 5
-
2024-05-26 18:12
Skąd ta różnica? (4)
Z ogromnej dysproporcji pomiędzy ilością osób homo a hetero.
Sam napisałeś że homo 10-krotnie częściej są sprawcami czynów pedofilskich.
4% oznacza że to 1 na 25 homo.
To dość dużo, to oznacza że na tej paradzie było 80 pedofili...
Dziękuję, dobranoc- 1 0
-
2024-05-26 20:41
(3)
statystycznie tak. Natomiast wśród pielgrzymów na jasną górę ponad 17 000 osób
- 0 4
-
2024-05-26 20:55
Matma Ci kuleje (2)
Logiką też
- 2 1
-
2024-05-27 00:09
(1)
dlaczego? na Jasną Górę w 2019 roku wybrało się ponad 4 miliony osób. Zakładając że udały się tam jedynie osoby heteroseksualne przyjmujemy wskaźnik środowiskowy 0,4% a co za tym idzie ponad 17 000 osób dokonało czynu o charakterze pedofilskim.
- 0 3
-
2024-05-27 09:49
Gdyby to było homo
To byłoby 170 000 pedofili wśród nich
Widzisz różnicę!- 0 0
-
2024-05-26 10:07
Jasne, ale definicji prawdy nie potrafisz już sformułować.
- 2 2
-
2024-05-26 09:28
(5)
I rozumiem, że pozwolisz, żeby tą"prawdę" wykładał im facet w sukience, który do końca nie jest facetem, bo nie chce być z kobietą, ale to zupełnie inna sytuacja, bo tak Ci wmówił jak miałeś 7 lat?
- 6 11
-
2024-05-26 19:27
Ty na to pozwalasz
Zobacz na te parady, to na nich masz facetów w sukienkach xD
- 3 0
-
2024-05-26 10:31
(3)
Nie myśl. Ewidentnie ci szkodzi:)
- 3 2
-
2024-05-26 10:40
(2)
Tak Ci powiedział facet w sukience, jak zacząłeś zastanawiać się, czemu jemu wolno wyglądać jak trans, a innym nie, co?
- 1 4
-
2024-05-27 07:57
Spóła, kolo. Niezły odlot:)
- 0 0
-
2024-05-26 11:09
Przecież napisał prawdę, sądząc po twoim nienachanym intelektualnie wpisie.
- 1 0
-
2024-05-25 20:12
Lekcje do domu zakazane przez KO. To gdzie ta nauka? (6)
- 32 6
-
2024-05-26 10:47
W badaniach, które pokazały, że prace domowe nic nie dają, a marnują dzieciom czas, które mogą przeznaczyć na prawdziwy rozwój. (5)
- 1 7
-
2024-05-26 19:26
Niech zgadnę
Walczyłeś o średnią 3.0?
- 1 0
-
2024-05-26 14:56
Powiedz to uczniom w szkole muzycznej to ciebie wysmieja.
- 3 1
-
2024-05-26 11:09
(2)
Co to za bełkot?
- 5 0
-
2024-05-26 13:40
Dla tych, dla których szczytem nauki było wkucie na pamięć zadań z matematyki, pewnie bełkot. (1)
- 1 1
-
2024-05-26 21:33
Nawet ci nie współczuję.
- 0 0
Wszystkie opinie
-
2024-05-25 18:03
(11)
Piękna sprawa
- 58 393
-
2024-05-25 19:12
Miłość to miłość (8)
Woda to woda, więc czemu nie pijemy tej z kibla?
- 38 6
-
2024-05-25 21:06
Ale masz skojarzenia. (3)
- 5 22
-
2024-05-25 21:18
Dość oczywiste (2)
Widząc te parady skojarzenie jest jedno
- 24 4
-
2024-05-26 10:10
Jeśli picie wody z toalety jest dla Ciebie oczywiste, to życzę smacznego. (1)
Ale jest to raczej dość ekstrawaganckie upodobanie.
- 3 2
-
2024-05-26 18:08
Jeśli takie parady są dla Ciebie oczywiste, to życzę smacznego
Ale to dość ekstrawaganckie upodobanie
- 2 1
-
2024-05-26 04:18
A twoja matka na pewno jej nie pije? (2)
Jesteś pewien?
- 1 15
-
2024-05-26 04:40
Skoro zadajesz takie pytanie (1)
To pewnie swoją na tym przyłapałeś xD
- 14 0
-
2024-05-26 10:13
Ojej Faklogic, z logiką jesteś naprawdę na bakier.
Na studiach pewnie miałeś pałę z tego przedmiotu. Rzeczywiście jesteś Faklogic.
- 1 7
-
2024-05-26 10:03
Zajefajne :)
- 1 0
-
2024-05-25 19:26
Marsz wyborców tuska
Zawsze piękna sprawa
- 24 6
-
2024-05-25 22:23
W którym miejscu?
- 4 1
-
2024-05-25 18:04
(26)
A kiedy promocja normalnych par i ludzi?
Dr Svencjusz- 500 65
-
2024-05-25 18:11
W czwartek. A może jednak nie?
- 13 33
-
2024-05-25 18:36
Normalne pary (2)
Dostaja 800+ na alkohol
- 16 65
-
2024-05-25 21:46
Ja za 800+ opłacam dziecku szkołe prywatną.
Więc nie mierz wszystkich swoją miarą.
- 40 5
-
2024-05-25 22:19
nuda
wymyśl coś innego bo ten tekst jest już oklepany
- 21 1
-
2024-05-25 18:48
Normalnych (2)
Jest co raz mniej.Taka moda teraz, że im bardziej NIEnormalny tym bardziej trzeba to gloryfikować
- 54 6
-
2024-05-25 19:37
Dlatego Kaczyszenko & Macierenko mają sie dobrze (1)
- 9 38
-
2024-05-26 18:07
Polecam film Reset obnaża politykę prorosyjska Tuska
- 4 2
-
2024-05-25 19:37
Dlaczego pytasz? Nie kwalifikujesz się (2)
PiS to nie ludzie, to ideologia kłamstwa, złodziejstwa i chamstwa.
- 11 40
-
2024-05-26 12:05
Aport.
- 2 2
-
2024-05-27 10:12
raczej PO
- 0 1
-
2024-05-25 20:17
(5)
16 czerwca 2024 - START 15:00 Kaplica Królewska - XII edycja Marszu dla Życia i Rodziny i III edycja Festiwalu dla Życia w Gdańsku.
Ciekawe czy na tym "obiektywnym, wolnym" POrtalu będzie relacja i czy weźmie w nim udział jej serdeczność? W końcu nie wolno nikogo dyskryminować i pomijać....- 47 10
-
2024-05-25 20:28
(1)
Sven czy Svencjusz - będziesz za płoda robił?
- 6 30
-
2024-05-25 20:48
Ty za czuba robisz
- 26 4
-
2024-05-26 11:33
Co oznacza fraza "Marsz dla życia"? (1)
O jakie życie chodzi? To przed narodzinami, czy również to po?
- 2 5
-
2024-05-26 12:05
Wracaj do szkoły. Migusiem.
- 4 2
-
2024-05-26 21:54
16go nie przyjdę bo mam urodziny i kontrimprezę tylko moja będzie fajniejsza
- 0 1
-
2024-05-25 20:21
A kiedy (1)
Przestaniesz wszystko komentować co się da na tym portalu z prędkością światła jak tylko wejdzie artykuł?
- 7 18
-
2024-05-26 09:10
Nie przestaje bo on tu pracuje. Każdy przecież już zdarzył się zorientować że to jeden z pracowników portalu. Halo pobudka
- 6 9
-
2024-05-25 20:37
Gdy trzeba bedzie odbudowac cywilizacje
- 9 3
-
2024-05-26 00:34
(1)
Przemoc w rodzinach hetero jest spora. Nie wiem czy to normalne...
- 9 16
-
2024-05-26 12:06
Wiarygodne źródło proszę podać.
- 5 1
-
2024-05-26 09:46
16 maja Marsz dla Życia - normalni ludzie i rodziny idą wtedy
- 8 2
-
2024-05-26 10:10
Dokładnie tak
- 2 2
-
2024-05-26 11:36
Pierwszego
Maja zasuwasz na rodzinę i ten dzień jest jedynie Wolny tamci adoptują psy
- 0 2
-
2024-05-26 21:26
Gdy cię ktoś zablokuje w końcu
- 1 0
-
2024-05-27 10:11
Takie związki
już powoli będą zabraniane jako pokaz mowy nienawiści
- 0 0
-
2024-05-25 18:05
Fuj (2)
Ma to tyle sensu co rzucanie kurczakowymi nuggetsami w ciałopozytywną aktywistkę. Ale za to korki piękne.
- 279 36
-
2024-05-26 02:22
Gdańsk przeprasza? (1)
A kto Ciebie słoiku upoważnił do pisania takich słów.Ciemnota zamieszkala w Trojmiescie ( studia) , praca i już uważa się za gdańszczanina.Żenada.
- 7 27
-
2024-05-26 08:43
Zgoda
Twój wpis to żenada. Kup sobie większe dildo bo to już najwyraźniej nie daje rady
- 17 1
-
2024-05-25 18:05
Jak na obwoźny cyrk z całej polski to frekwencja marna . (28)
- 470 32
-
2024-05-25 18:45
To prawda (10)
Na każdym takim marszu 1/2 tych cudaków to przyjezdni z całej Polski i nierzadko z zagranicy, żeby podbijać frekwencję, spora część to julki z sianem w głowie, lokalnych LPG to tam może z 10%?
- 80 8
-
2024-05-25 18:57
Skąd wiesz? (9)
- 3 47
-
2024-05-25 19:41
(8)
Bo o frekwencji piszą media im przychylne. Ja to nazywam międzynarodowy spęd dziwnych ludzi.
- 58 3
-
2024-05-25 19:54
Nie odpowiedziałeś na pytanie (3)
- 2 28
-
2024-05-26 08:47
Jesteś typowym, naiwnym produktem cywilizacji tandety życia oraz bycia, pożytecznym plastusiem.
- 12 2
-
2024-05-26 11:10
odpowiadam
Z wykopalisk:)
- 0 2
-
2024-05-26 11:58
Tak jest od lat.
Dużo przyjezdnych na marszach. Dlatego marsze w dużych miastach są w innych terminach, ci sami ludzie mogą "obskoczyć" wiele parad LGBT.
- 12 2
-
2024-05-26 02:26
Spęd (2)
Spedy to masz u siebie na wsi jak z pola sprowadzasz barany i owce
- 2 25
-
2024-05-26 05:34
cyrki obwoźne dalej popularne, chociaż kiedyś zwierzątka ładniejsze były
- 21 1
-
2024-05-26 12:18
Gdybyś chodził do szkoły a nie na spędy wiedział byś, że to z baranami i owcami to redyk.
- 1 1
-
2024-05-26 06:02
ja to znaczy kto?
- 1 0
-
2024-05-25 18:56
To prawda (9)
Skrajnej prawicy z czarnymi transparentami było łącznie jakieś 10 osób. Proporcja całkowicie odwrotna niż tu w komentarzach.
- 5 46
-
2024-05-25 19:05
Trafne spostrzeżenie: już Freud pisał, że faszystowskie utożsamienie z wodzem to przejaw wyparcia homoseksualizmu. (6)
Ci prawacy podświadomie są gejami, tylko boją się do tego przyznać przed samym sobą lub rodzina i otoczenie wywiera na nich zbyt dużą presję. Oni dlatego tak bardzo interesują się tymi marszami, bo zazdroszczą ich uczestnikom, że mają odwagę być sobą.
- 7 49
-
2024-05-25 22:06
hahah jak kazdy bezrozumny teczowiec wydaje ci sie ze myslisz ale to tylko twój matrix :)I to ze wszedzie widzisz zboczenia to (3)
- 30 1
-
2024-05-26 10:22
Jeśli masz argumenty, to ich użyj. (2)
Problem w tym, że ich nie masz i potrafisz tylko uderzać ad personam jak jakiś dzikus. Skoro bronisz cywilizacji, to dlaczego nie szanujesz jej dorobku w zakresie kultury dyskusji. Nawet Dmowski pisał, że kultura logiczna to coś, z czym Polacy mają duży problem. Problem z tym, że takich jak Ty czytać nauczyła dopiero komuna i to komuna dała Ci poczucie bycia Polakiem. Rezultat jest taki a nie inny.
- 1 9
-
2024-05-26 11:12
Twój bełkot nie nadaje się do odpowiedzi. Jest infantylny i publicystyczny.
- 4 1
-
2024-05-26 16:22
Nawet Dmowski i Freud już pisali, ja czytałem, teraz błysnę.
- 0 0
-
2024-05-26 13:16
Wam tylko pupa w głowie! Leczcie się!
- 3 1
-
2024-05-26 16:19
Co za bełkot
- 2 0
-
2024-05-26 01:19
Ludzie z normalnym życiem spędzają ładny dzień
z rodziną.
- 22 1
-
2024-05-26 12:21
Ja mam w czterech literach wasze marsze, które jako żywo przypominają te 1-majowe.
Ja jestem jaki jestem i nie muszę się z tym obnosić. A ty jak tam chodzisz to nigdy pomiędzy nami nie będzie znaku równości.- 6 1
-
2024-05-25 19:28
Ze Kosiorek w tym brała udział (2)
Nigdy więcej nie będę nią głosował
- 48 2
-
2024-05-25 19:35
przecież sama organizowała błyskawice (1)
zero zaskoczenia, a jak to pisali o niej, że jest opcją PiSu to dopiero śmiech
- 34 1
-
2024-05-25 21:14
Kermit był pisowcem. Tylko teraz się przefarbował. Jak się zmieni władza, to znowu się przefarbuje, bo "tylko krowa nie zmienia
Ciekawe czy też był na marszu?
- 9 1
-
2024-05-25 19:37
Jesteś w błędzie
Oni byli z całej Europy, tak pisały zafascynowane nimi media.
- 27 1
-
2024-05-26 02:24
Cyrk?
W cyrku to Ty występujesz w charakterze clowna.
- 2 14
-
2024-05-26 06:01
to o co cały szum , przeszli i się rozeszli . przeszkadza ci to w czymś ?
- 1 8
-
2024-05-26 12:43
Jadąc do Słupska, albo Warszawy pilnuj swego...
Ja się z niczym nie integruje, podróżuje za darmo po dużych miastach, jem i dostaje pieniądze. Zamiast zazdrościć to się zapisz, teraz będą wyjazdy do Poznania i Warszawy?
- 0 2
-
2024-05-25 18:06
leczyć , resocjalizować przez pracę (8)
kierować do ośrodków szkoleniowo-wyrównawczych, a nie latać z plakatami że to iowo jest okej(jedni i drudzy)
ja nie biegam z napisami że popieram hetero związki czy że kocham żonę albo chcemy adoptować jeszcze jedno dziecko- 448 74
-
2024-05-25 18:16
minusują właśnie takie (5)
supertolerancyjne osoby
jednopłciowe andrzeje czy bogobojne brygidy
krzywdziciele dzieci oraz rasy ludzkiej- 9 48
-
2024-05-25 18:47
(4)
Zapraszamy na izbę przyjęć.
- 30 6
-
2024-05-25 19:07
Piszesz w imieniu pacjentów? (3)
- 2 20
-
2024-05-25 19:18
W imieniu ordynatora i zdrowych na umyśle ludzi. (2)
- 23 4
-
2024-05-25 20:02
To ja jestem chory?
- 11 1
-
2024-05-25 21:17
Ale rzeczywiście jesteś ordynatorem, czy to tylko chorobliwa megalomania?
- 2 14
-
2024-05-25 20:01
No nie biegasz, bo masz możliwość i wybór. Proste.
- 7 3
-
2024-05-26 09:12
XDDDD
- 0 0
-
2024-05-25 18:06
(19)
Kto za tą maskaradę płaci
- 456 35
-
2024-05-25 18:12
Ty
Ja
- 56 4
-
2024-05-25 19:28
Prezydentki
Z nie swojej kasy
- 50 2
-
2024-05-25 21:16
Soros, korporacje, WEF... Ty w podatkach
- 40 3
-
2024-05-25 23:32
Złe wybory. (6)
To jest wynik złych wyborów.
- 27 2
-
2024-05-26 05:32
(3)
Co jest wynikiem złych wyborów?
- 1 17
-
2024-05-26 08:30
(2)
Ten śmietnik na ulicy
- 13 1
-
2024-05-26 10:42
(1)
co śmietnik na ulicy ma wspólnego z wyborami?
- 1 3
-
2024-05-26 16:24
Jest wynikiem tych złych
- 4 0
-
2024-05-26 06:03
pytali o coś
- 0 8
-
2024-05-26 16:25
Życiowych
- 0 2
-
2024-05-26 03:52
ci sami, którzy płacą za procesje Bożego Ciała (3)
my podatnicy
- 4 22
-
2024-05-26 08:44
Na procesjach nikt ludziom nie płaci za udział.
- 19 1
-
2024-05-26 10:06
Niektórzy nie zdolni są do rozumienia rzeczywistości, żyją w matrixie
- 0 2
-
2024-05-26 10:36
O, pan tumanek znowu publicznie dał głos:)
- 4 1
-
2024-05-26 08:53
FS
Idzie z Funduszu Sprawiedliwości zamiast na termy Rydzyka i daniele Głódzia ;)
- 4 9
-
2024-05-26 20:33
Czy nie przypadkiem UM?
- 4 0
-
2024-05-26 22:45
Za maskaradę płacą gdańszczanie wszyscy czy im się podoba czy nie (1)
- 5 0
-
2024-05-28 22:50
A cykliczne płacenie za angażowanie całej rzeszy policji
bo dorośli faceci chcą się pobawić w wojnę, bo innych 20-tu kopie piłkę, to już Ci nie przeszkadza?
- 0 0
-
2024-05-28 06:26
No Tax
Wy płacicie podatnicy i płacić będziecie
- 0 0
-
2024-05-25 18:06
Kabaret (1)
- 296 32
-
2024-05-26 12:49
raczej dramat
- 7 1
-
2024-05-25 18:07
Jak bylem (10)
Maly widziałem jak sąsiad przejawiał dużą miłość do swojego psa to były dawne czasy ale widzę, że historia lubi się powtarzać choć trochę zbacza tu i tam
- 278 98
-
2024-05-25 18:43
(1)
Pewnie też na ten marsz chodzi.
- 31 7
-
2024-05-25 21:25
Co ma piernik do wiatraka?
Poza tym, skoro byłeś świadkiem tak drastycznej sytuacji, to musiała być dla Ciebie straszna trauma. Może warto skorzystać z terapii? Bo traumatyczne wspomnienie ewidentnie zakłóca Twoje czynności poznawcze.
- 8 23
-
2024-05-25 19:05
Zazdrość przez ciebie przemawia
- 8 28
-
2024-05-25 20:00
(3)
Jakie tu jest powiązanie? Ciekawi mnie to.
- 8 24
-
2024-05-25 20:12
To i to byli ludzie z warszawy.
- 21 2
-
2024-05-25 20:14
Zoofilia i miłość 2 panów i 2 pań to to samo. (1)
- 34 7
-
2024-05-25 21:27
Ktoś tu ma naprawdę ostro zboczone myśli i nie bierze pod uwagę, że problem leży w Jego głowie.
- 9 13
-
2024-05-26 03:34
A to nie był przypadkiem twój ojciec? (2)
- 3 6
-
2024-05-26 03:53
Dobre pytanie
- 1 1
-
2024-05-26 11:35
Sasiad
Ale już św pamięci
- 0 0
-
2024-05-25 18:07
Prezydentki zamiast rządzić (8)
Chcą być przyjaciółmi. Może by na kurs menagera taki podstawowy je odesłać.
Tragedia - marsz wolności dla wybranych grup . Wiadomo jakich tylko Trójmiasto by usunelo prawdziwe wpisy- 391 30
-
2024-05-25 18:12
(1)
Nie. Takie właśnie zostawia. Ale spróbuj skrytykować w najbliższy czwartek
- 4 27
-
2024-05-25 18:47
A co będzie w czwartek?
- 14 1
-
2024-05-25 20:34
Prezydentki hahaha (1)
Co najwyżej Pani prezydent. Aż dziw że pojawiają się na paradzie osób z bakteriami kałowymi w jamie ustnej
- 27 1
-
2024-05-26 10:20
Dokładnie
Ten gender. Wybory są na stanowisko Prezydenta, a nie Prezydentki.
Pani Prezydent to poprawna forma, nie wszystko można feminizować.- 8 0
-
2024-05-25 22:37
nawet we wiosce Kosakowo
nowa władza ma spódnicę. Bo taka moda dziś w Polsce. A że niekompetentne? Cóż.... lud wybrał. I lud zapłaci. Tak jest z karierą Biedronia. Czemu się wybił w polityce? Mądrością, wykształceniem? Jedyne osiągnięcie to wyrok za znęcanie się nad matką i młodszym bratem. Ale ze względu na 'modne" preferencje zaistniał. A nawet jego najbliżsi współpracownicy mówią o całkowitej indolencji tego pana
- 20 1
-
2024-05-25 22:43
Hehe....
Wójt Kosakowa, na służbowym komputerze szukała : kurs na wójta. Piggy niby prawnik a nie ma zielonego pojęcia o ustawach samorządowych. Ale lans na paradzie tęczowych jest.... Choć w kampanii odżegnywała się od takich imprez
- 17 0
-
2024-05-25 23:00
rządzą a jakże
Jak uśmiechnieci mieszkańcy Sopotu wrócą do domu po tej paradzie to niech się uśmiechną bo cena wody idzie 30% do góry
- 19 0
-
2024-05-25 23:28
Czy prezydentki pójdą też w procesjach w Boże Ciało?
- 16 0
-
2024-05-25 18:11
(23)
Fantastycznie. Ludzie radośni, uśmiechnięci, życzliwi. Zupełnie odmiennie, niż te zacięte i tęskniące za rozumem oblicza kościelnej dziczy.
- 118 569
-
2024-05-25 18:40
(1)
Napisał radosny , uśmiechnięty , życzliwy ....
- 95 4
-
2024-05-25 19:03
Imagine there is no hate,
czy jakieś takie hasło głosi kumpelka tych trzech prezydentek...
- 38 0
-
2024-05-25 18:48
"Ludzie radośni, uśmiechnięci, życzliwi"
Rok czy dwa lata temu na tym samym marszu krzyczeli w takt muzyki "je.....ć PiS". Faktycznie życzliwi
- 104 4
-
2024-05-25 19:09
I tu wylazła ta wasza tolerancja!
- 66 1
-
2024-05-25 19:49
ode mnie (4)
Dokładnie, jak w całej zachodniej Europie, ale tu dużo dislike bo to mentalny wschód , proputinowski , niech tam wypitalają , będzie im lepiej , niech się nacieszą, że lgbt w łagrach siedzą,
- 11 40
-
2024-05-25 22:15
Co ma do tego putin? (3)
Tak pytam...
- 23 5
-
2024-05-25 23:20
zly Putin uznal ze sa tylko dwie plcie i dlatego jest zly :) Jest zly dlatego, ze nie daje sobie w kraju teatru Sorosa czy (1)
innych Black Rockow robic.
- 25 6
-
2024-05-26 00:03
Nie no putin fajny
Przyjaciele Rosjanie
- 3 17
-
2024-05-26 02:17
Putin promuje demoralizację, w tym Europy, i to na róźne sposoby. Zresztą sam jest zboczeńcem i zwyrodnialcem
- 5 7
-
2024-05-25 19:50
Skoro piszesz ze zyczliwi, to czemu jadem saczysz ? Mega hipokryta
- 46 0
-
2024-05-25 20:15
taaaa jasne
a w pracy takie cudaki terroryzuja innych wiem bo mam takie non stop jakies roszczenia dobrze ze toalet nowych nie chcą
- 46 1
-
2024-05-25 20:55
(3)
Robią lody?
- 19 2
-
2024-05-25 21:47
Wszystkie te marsze powinny być sponsorowane przez Algidę (2)
albo innego grycana :D
- 22 2
-
2024-05-26 10:40
(1)
jakie jest twoje IQ?
- 0 6
-
2024-05-26 11:38
Takie samo, jak twoje.
- 4 0
-
2024-05-25 22:38
Piękny przejaw życzliwości miłości bije z tego wpisu
Tak jak cała ta tęczowa gromadka
- 29 2
-
2024-05-26 00:26
Dali wam szesciokolorowe flagi i wmówili, że jesteście postepowi i nowocześni. (1)
Teraz z satysfakcją was obserwują jak sr*cie na włąsny kraj, takich własnie ludzi potrzebują.
- 45 2
-
2024-05-26 08:50
Kiedyś pod czerwoną flagą teraz pod tęczową, to samo bagno.
- 24 0
-
2024-05-26 07:48
Na pielgrzymce też widziałem fantastyczną uśmiechniętąi życzliwą młodzież
- 15 3
-
2024-05-26 08:30
Te pokraki w latexie?
- 18 0
-
2024-05-26 09:55
UI tojest własnie idealny przykład jak fałszywa jest ta teczowa patologia wyzywa od tych kim sam jest i potwierdza swoim wpisem
i to jest jego toleracja nienawisc która nazywaja radoscią!
- 8 0
-
2024-05-26 12:53
XXX
"Życzliwi" każdy dla każdego i każdy z każdym ... Nie, dziękuję.
- 4 0
-
2024-05-27 06:56
ddd
Ktoś kto jest zbokiem to dla ciebie uśmiechnięty człowiek? To śmiech szyderczy a nie radosny życzliwy uśmiech. Oni jawnie kpią z wierzeń ludzi a zwłaszcza z tych co uznają stary Testament. Bóg nazwał ich grzechy w odpowiedni sposób a w wielu krajach nie można tego cytować. U nas też ukarano księdza za cytat z Biblii mimo wolności słowa. To jest ich tolerancja czy też terror mniejszości. Ja jestem radosny mimo że ty tolerancjonisto nazywasz mnie kościelną dziczą.
- 2 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.