- 1 Pchli Targ w Oliwie rozpoczął sezon (5 opinii)
- 2 Majówka: pomysły na jednodniowe wycieczki (43 opinie)
- 3 Oto najpiękniejsze kobiety Pomorza (78 opinii)
- 4 100cznia otworzyła sezon (36 opinii)
- 5 Tysiące osób odwiedziło Twierdzę Wisłoujście (57 opinii)
- 6 Recenzja "Challengers": intensywne kino (23 opinie)
Festiwal Open'er bez Heinekena w nazwie
Open'er Festival 2014 - tak będzie nazywała się przyszłoroczna edycja popularnego festiwalu muzycznego na lotnisku w Kosakowie. Z nazwy zniknie marka browaru Heineken, dotychczasowego sponsora tytularnego imprezy.
Skrócenie nazwy nie oznacza końca 11-letniej współpracy Agencji Alter Art z marką Heineken. Marka nadal pozostaje partnerem festiwalu, zmieni się natomiast formuła tej współpracy. Szczegółów nowej umowy żadna ze stron nie chce jednak ujawnić.
- Ta chyba najdłuższa współpraca sponsorska promotora muzycznego ze sponsorem jest dowodem, że łączą nas nie tylko pomysły biznesowe, ale i idee promocji w Polsce muzyki i sztuki na najwyższym, światowym poziomie. Rozpoczynamy współpracę z marką Heineken na innej płaszczyźnie pewni, że otwiera to kolejny etap naszego partnerstwa - mówi Mikołaj Ziółkowski, szef Alter Art.
Jak informuje portal Wirtualne Media, nieoficjalnie mówi się, że "browar nie jest zadowolony z faktu, że Open'er Festival w szerszej świadomości funkcjonuje właśnie pod taką nazwą, a człon Heineken jest często pomijany".
Pierwszych artystów przyszłorocznego Open'era poznamy w ciągu kilku tygodni, natomiast 15 listopada na stronie Alter Art ruszy sprzedaż karnetów.
Opinie (84) 1 zablokowana
-
2013-11-05 09:33
ja mam inna nazwę
Gumokabel opener albo kruszbet łopener
- 1 1
-
2013-11-04 17:48
W przyszłym roku ostatni festiwal w takiej formie. (1)
Potem juz tylko spadek w dół.
Do rangi potańcówy w wiejskiej remizie.- 7 3
-
2013-11-05 08:34
!
Spadek w dół!? A może być spadek w górę???
- 3 0
-
2013-11-04 16:11
(5)
1. Jeden pies, czy z nazwą browaru, czy bez.
2. Jak to szybko minęło, niedawno był, a już szykuje się następny...
3. Oby ta edycja czymś zaskoczyła, bo jak na razie to oprócz klimatu i ciekawych ludzi, to muzyka taka se.- 40 28
-
2013-11-04 20:16
Holender to Szkot wyrzucony za skompstwo ze Szkocji!!Wiadomo ze odrazu chodzi o kase (2)
Holenderskie szczyny się nie sprzedają a ludzie go niecha pic na festiwalu mimo ze są zmuszani!!I bardzo dobrze bo to jest festiwal muzyki a nie holenderskich sików!!!
- 14 1
-
2013-11-05 08:09
(1)
to prawda , to piwo jest paskudne, czlowiek nie da rady sie napic nim, a juz głowa boli. Jakby z człowieka wszystkie witaminy wypłukało :-(
- 2 2
-
2013-11-05 08:32
Na festivalach tego typu
nie ma 100% piwa, tylko rozrzedzone po to by więcej go kupić. Ma mniejszą zawartość alkoholu, więc ludzie wlewają w siebie, by coś wreszcie po 10-tym kopnęło. Smak i efekt końcowy zatem jest kiepski.
A samo piwo schłodzone z buteleczki nawet smaczne, ale zdecydowanie wolę nasze polskie mało komercyjne specjały:)- 3 0
-
2013-11-04 19:38
Open'er nie padnie (1)
no niestety na gwiazdy w rodzaju fatboyslima czy die antwoord nie ma już chyba co liczyć, ale festiwal nie padnie. Ludzie juz sie przwyzwyczaili, ze w Gdyni jest i nawet jak pokazuje frekwencja do cen. W ogóle Gdynia mocno festiwalowa się zrobiła, dobrze wypadają Cuda Wianki, Globaltica, 15 listopada rusza młody, ale fajny festiwal Pif Paf.
- 4 7
-
2013-11-04 19:57
mow za siebie
nie przyzwyczilem sie do cen i tak samo to miejsca.
Jesli festiwal chce przetrwac musi wrocic na stare miejsce i zmienic ceny.- 3 5
-
2013-11-05 03:07
SECJAL Open'er Festival
SECJAL Open'er Festival i wtedy spec zostanie ulubionym napojem hipsterow :)
- 4 1
-
2013-11-04 23:04
Ciekawe czy jakieś inne festiwale się urodzą jeszcze w Gdyni
W sumie to Opener pierwszą edycję miał w Warszawie.. całe szczęście że od drugiej do Gdyni zostało przeniesione wszystko :d
- 4 4
-
2013-11-04 19:24
(2)
"browar nie jest zadowolony z faktu, że Open'er Festival w szerszej świadomości funkcjonuje właśnie pod taką nazwą, a człon Heineken jest często pomijany".
Czysty marketing, który przekłada się na świadmość(w głowach:) marki,
wśród konsumentów czyli piwoszy z naciskiem na browar rodem z kraju LEGO.
"Rozpoczynamy współpracę z marką Heineken na innej płaszczyźnie pewni,
że otwiera to kolejny etap naszego partnerstwa" ALEŻ kurtuzaja Panie Mikołaju.
Można podumować, że duński browar da mniej kasy. Kropka.
Ot, i realia gospodarki wolnorynkowej XD- 5 1
-
2013-11-04 20:06
dunski to ty jestes (1)
a teraz jedz na wycieczke do holladii
- 4 0
-
2013-11-04 22:35
Słuszna UWAGA! pomyliłem z rywalem - Carlsbergiem.
Ale na wycieczkę, jeśli pozwolisz, wybiorę się do.. Holandii ;)- 1 0
-
2013-11-04 16:17
I jak tu się teraz bawić? (3)
- 16 10
-
2013-11-04 21:55
Pod kołderką
- 1 1
-
2013-11-04 20:26
można się bawć bez alku
ale po co
- 10 0
-
2013-11-04 19:52
teraz sponsorem imprezy zostanie
piwo Harde. HARDE CLOSED AIR !!!
- 13 1
-
2013-11-04 21:53
co za dno
, a człon Heineken jest często pomijany".
toż to koncert czy pijalnia????- 1 1
-
2013-11-04 21:40
mam!
Łomżing na Travingu Opener Fest, to dopiero będzie światowa nazwa!
- 8 1
-
2013-11-04 21:26
super, piwo w nazwie a na koncercie nastolatki
super, piwo w nazwie a na koncercie nastolatki. mimo, ze i tak piwo sie kupi ale nazwa niech w oczy nastolatkow nie koli. takie jest moje zdanie. pozdrawiam i wybiore sie na open+era.
- 2 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.