- 1 Pchli Targ w Oliwie rozpoczął sezon (4 opinie)
- 2 Majówka: pomysły na jednodniowe wycieczki (43 opinie)
- 3 Oto najpiękniejsze kobiety Pomorza (78 opinii)
- 4 100cznia otworzyła sezon (36 opinii)
- 5 Tysiące osób odwiedziło Twierdzę Wisłoujście (57 opinii)
- 6 Recenzja "Challengers": intensywne kino (23 opinie)
Intrygujący spot promujący "Sąd Ostateczny" Hansa Memlinga
"Sąd Ostateczny" Hansa Memlinga to najcenniejsze dzieło przechowywane w zbiorach Muzeum Narodowego w Gdańsku. Nic dziwnego, że stał się obiektem licznych działań promocyjnych. We wtorek, 17 października, odbył się premierowy pokaz spotu promującego obraz.
Zobacz także kampanię plakatową promująca "Sąd Ostateczny".
Film wyprodukowany został przez TOFU Studio. Scenariusz stworzył Daniel Naborowski, wyreżyserował go Adam Chyliński, a za muzykę nagraną w kościele Św. Trójcy odpowiada Stefan Wesołowski. Koszt jego wyprodukowania wyniósł 77 500 zł.
- Dla mnie ta realizacja była przekroczeniem własnych ograniczeń. Nad spotem pracowaliśmy ponad pół roku, najwięcej czasu zajęła nam postprodukcja, z której jesteśmy bardzo zadowoleni. Nie chciałbym tłumaczyć konceptu, naszym założeniem było postawienie tym spotem pytań, na które odbiorcy sami będą musieli znaleźć odpowiedź - powiedział Daniel Naborowski.
Zobacz złoty tramwaj na ulicach Gdańska.
Film trwa 1,5 min i zobaczymy w nim znaną już z poprzednich realizacji złotą kulę. Obiekt unosi się nad charakterystycznymi miejscami w Gdańsku takimi jak okolice ul. Długiej, Port Lotniczy czy wybrzeże. Występuje w nim też aktorka Berenika Godlewska.
Spot stanowi zwieńczenie kampanii promocyjnej "Sądu Ostatecznego". Rozpoczęty w 2017 roku program "Jeden ze 100" obejmował szereg wydarzeń artystycznych, kulturalnych i naukowych z dziełem Memlinga w roli głównej. Obraz pojawił się m.in. w komiksie i kampanii plakatowej, a na ulicach Gdańska można było zobaczyć inspirowany nim złoty tramwaj.
Zobacz komiks o "Sądzie Ostatecznym".
Miejsca
Wydarzenia
Opinie (67) 5 zablokowanych
-
2018-10-17 21:15
Baaardzo słabo
Ciąg dalszy kampanii z ze złotym tramwajem.. Trzymają równie słaby poziom jak na promocję jednego z najcenniejszych obrazów jakie mamy w Polsce.
- 8 7
-
2018-10-17 21:38
Hans Memling
Jest opinia jednego z najlepszych znawców malarstwa w Polsce ,że to dzieło jednego z uczniów mistrza. Wyklucza on niemal w 100 procentach że ten obraz jest malowany ręką Hansa.
- 1 2
-
2018-10-17 21:48
Budżet taki, niby robiliście fotogrametrię miasta... (1)
...ale w szocie tego nie widać... zwykła kula w afterze z płaską cieniu.
- 3 5
-
2018-10-17 22:44
Cha, cha, cha! Co za bzdury!
- 3 1
-
2018-10-17 21:59
Muzyka super.
Temat obrazu na czasie.
- 4 0
-
2018-10-17 22:14
Piekła Smażalni nie ma. Karą za grzech jest śmierć. Martwi są martwi i oczekują na ponowne przybycie Syna Boga, by z-martwych-ws
Jak można sobie wyobrażać, że Bóg, który jest miłością męczy ludzi wiecznie...?
Jak ci zbawieni mogli by być szczęśliwymi wiedząc, że ich bliscy cierpią wieczne męki...
Ślepi wiodą ślepych....- 2 1
-
2018-10-18 07:47
Pomysł ciekawy, wykonanie kiepskie.
Szkoda. Bardzo fajny klimat z tą kulą wiszącą nad miastem jak groźba albo osostrzeżenie.
- 5 2
-
2018-10-18 09:02
Co ku.. 70 tys wydali na film 1,5 min dla zabawy twierdząc ze to sztuka? Mam nadzieje ze z własnych pieniędzy. Ja bym zlikwidował ten ASP co czytam to gorzej, rozumiem ze dzisiaj sxtuka nazywa się wydanie jak największej kasy minutę wypocin.
- 4 2
-
2018-10-18 09:21
50 tys. dla Adamowicza reszta na produkcję tej miernoty
- 3 4
-
2018-10-18 09:24
A gdzie się podział w tym filmiku na rozpoczęciu i zakończeniu portret jaśnie panującego nam budynia
- 2 2
-
2018-10-18 09:42
Kojarzy mi się z "Melancholią" Larsa von Triera
Coś jest w tym filmie...
- 5 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.