• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Jessica Mercedes otworzyła butik w Galerii Bałtyckiej

Aleksandra Wrona
29 lutego 2020 (artykuł sprzed 4 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Lumpeksy w Trójmieście - nadal są tanie?
Galeria Bałtycka jest jednym z dwóch miejsc w Polsce, gdzie stacjonarnie można kupić ubrania Veclaim. Galeria Bałtycka jest jednym z dwóch miejsc w Polsce, gdzie stacjonarnie można kupić ubrania Veclaim.

Jessica Mercedes, znana blogerka modowa, otworzyła pierwszy w Trójmieście butik swojej marki odzieżowej Veclaim. Pop-up store, czyli tymczasowy sklep, znajduje się na pierwszym piętrze Galerii Bałtyckiej i będzie czynny przez trzy miesiące. Oficjalne otwarcie butiku odbyło się w sobotnie popołudnie. Tuż przed otwarciem kolejka do butiku sięgała kilkudziesięciu osób.



Projektanci mody w Trójmieście


Pop-up store to forma sprzedaży, która dopiero zdobywa popularność w Polsce. Polega na otwieraniu unikatowych, tymczasowych sklepów, których głównym celem jest promocja marki. Pop-up story powstają zazwyczaj w często uczęszczanych miejscach i działają nie dłużej niż trzy miesiące. Właśnie tyle działać będzie nowo otwarty sklep Veclaim. Butik jest niewielki, mieści się na kilkunastu metrach kwadratowych w boksie ustawionym na korytarzu galerii. W środku panuje bardzo minimalistyczny wystrój.

- Witam wszystkich, witam Trójmiasto! Nazywam się Jessica Mercedes Kirschner i to jest mój pierwszy pop-up Veclaim. Dziękuję wszystkim za przyjście, dziękuję że jesteście, że tak wytrwale stoicie w kolejce - powitała gości Jessica Mercedes. - Jest to dla mnie ogromne, pozytywne zaskoczenie, bo nie spodziewałam się tylu osób. Mam nadzieję, że będziecie nas odwiedzać regularnie, bo w Galerii Bałtyckiej planujemy zostać przez trzy miesiące. Niedługo w sklepie pojawią się nowe kolekcje, tymczasem możecie tu dostać koszulki Zodiak, które na stronie są jeszcze w przedsprzedaży.
Jessica Mercedes Kirschner zyskała popularność prowadząc bloga modowego jemerced.pl. W tym momencie uważana jest za jedną z najbardziej znanych polskich blogerek (na Instagramie obserwuje ją 971 tys. osób). Ma na swoim koncie współpracę z wieloma światowymi domami mody, a sama jest właścicielką dwóch marek odzieżowych - Moiess Swimwear oraz Veclaim. I to właśnie ubrania z logo Veclaim możemy od soboty zakupić w Galerii Bałtyckiej.
Ideą Veclaim jest "łączenie uniwersalności i wygody". W ofercie sklepu znajdują się zarówno koszulki i bawełniane torby, jak i wieczorowe sukienki, oryginalne koszule, letnie kombinezony i połyskliwe spódnice.

- Veclaim istnieje od dwóch lat. Nasze ubrania przeznaczone są dla dziewczyn, które są bardzo cool, kochają modę, są świadome siebie, są jednocześnie romantyczne i rockowe i lubią inspirować się minionymi dekadami, bo projektując nasze kreacje czerpiemy z lat 70. i 80. - mówiła Jessica Mercedes. - Kiedy otwierałam Veclaim moim marzeniem było stworzyć markę, która jest droższa niż ubrania z sieciówek, ale tańsza od luksusowych domów mody. Bardzo brakuje mi w Polsce takich sklepów, gdzie za cenę dwóch czy trzech sukienek z sieciówki można dostać jedną rzecz, za to szytą ręcznie, lokalnie i etycznie. Polityka mojej marki opiera się na świadomej modzie.

Trójmiasto: targi i kiermasze


Sobotnie otwarcie butiku przyciągnęło do Galerii Bałtyckiej wielu fanów Jessici Mercedes, głównie młodych dziewczyn, ubranych w modnym stylu. Przed otwarciem kolejka do butiku sięgała kilkudziesięciu osób, które później partiami wpuszczane były do środka. W galerii pojawił się też Justin Kirschner, brat blogerki. Jedną z atrakcji otwarcia była też akcja Style Hunter, podczas której Jessica wybrała najciekawiej ubrane osoby, które otrzymały bony na zakupy.

Miejsca

Wydarzenia

Opinie (121) ponad 50 zablokowanych

Wszystkie opinie

  • Tymczasem...

    "Burza wokół youtuberki Jessiki Mercedes i jej biznesu trwa w najlepsze. Skandal jest na tyle duży, że za gwiazdkę YouTube zabrał się Urząd Ochrony Konkurencji i Klientów.

    Przypomnijmy: firma odzieżowa Jessiki Mercedes - Veclaim miała sprzedawać wysokiej jakości modną odzież, wytwarzaną w Polsce. Szybko okazało się, że ów droga i modna odzież to tanie ciuchy innych marek z doszytymi metkami.

    Np. T-shirty wyceniane na ponad 200 złotych okazały się koszulkami innej firmy - Fruit Of The Loom. Sama Mercedes ze łzami w oczach tłumaczyła się z przekrętu.
    To jednak nie wystarczyło. UOKiK zbiera informacje o tym, w jaki sposób przedsiębiorstwo dokonywało nieuczciwych praktyk.

    Po zebraniu informacji urząd zdecyduje, czy skieruje sprawę do sądu. Na pewno youtuberkę czekać może wysoka grzywna i obowiązek przyjmowania zwrotów ubrań."

    • 0 0

  • Kto to kuźwa jest

    to dziecko w marynarce po starszym bracie? Jakaś masakra że takie twory jakieś butiki otwierają i a gazeta bezmyślnie promuje takie inicjatywy.

    • 0 0

  • Kto to?

    Kolejna chińska szwalnia typu LPP w piórach "blogerki"? :-D

    • 0 0

  • Kto to jest?

    Kto to jest i co sobą reprezentuje? :-)))))))))

    • 0 0

  • Brajan Cinquecento też był?

    • 5 0

  • Ktoa z takim pseudonimem nie moze byc normalny:) (1)

    • 3 0

    • ale ona akurat tak się właśnie nazywa...

      • 0 0

  • Jessica Mercedes

    I wszystko jasne. Będę omijał szerokim łukiem.

    • 4 0

  • Z czego są uszyte t-shirty,że kosztują 199 zł ? No i przez kogo ? (2)

    • 19 1

    • Jakby byly z jedwabiu, to jeszcze bym zrozumial.

      • 0 0

    • Z kozich zadów

      • 6 0

  • Gdzie lokalnie jest to szyte? (3)

    • 10 3

    • Skąd te minusy? (1)

      W artykule jest napisane:
      "Bardzo brakuje mi w Polsce takich sklepów, gdzie za cenę dwóch czy trzech sukienek z sieciówki można dostać jedną rzecz, za to szytą ręcznie, lokalnie i etycznie. Polityka mojej marki opiera się na świadomej modzie."
      Ciekaw więc jestem gdzie ta Pani szyje ubrania aby były lokalne i etyczne.
      Na swojej stronie podaje, że ubrania są "odszyte" w Polsce. Czy jest to to samo co w całości uszyte?

      • 1 0

      • Moze zamawiaja z Bangladeszu i doszywaja lokalnie metke?

        • 0 0

    • Lokalnie w Bangladeszu.

      • 6 0

  • Jak patrzę na ludzi drogo ubranych to wiem że to bidoki (5)

    Ludzie mający pieniądze nie przywiązują uwagi do metek.

    • 40 8

    • Święta racja (2)

      Ludzie którzy mają kasę przywiązują wagę do jakości ubrań i z czego uszyte a nie do metek bo te ubrania z metkami znanych firm szyte w Chinach i krajach trzeciego świata są wątpliwej jakości

      • 13 2

      • I po tym wiemy zescue buedni (1)

        Opisujecie innych. 90%bogatych ubiera sie z metkami.

        • 2 5

        • 90% bogatych jada metke i pasztetowa!

          • 1 0

    • (1)

      A to nie tylko z ubraniami tak jest. Powszechnie wiadomo, że ludzie mający pieniądze nie zwracają uwagi na to gdzie i jak mieszkają, co jedzą, czym jeżdżą, jaki mają stan uzębienia. Jak ktoś ma zdrowe zęby to na pewno nie może związać końca z końcem.

      • 4 5

      • To dotyczy również butów. Jak widać, że ktoś ma buty za więcej niż 200 zł i nowsze niż 5 sezonów, to od razu wiadomo, że to biedak.

        • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Wiosna w ogrodzie (1 opinia)

(1 opinia)
6 zł
targi, kiermasz

Daria ze Śląska "Pierwsza trasa c.d." (2 opinie)

(2 opinie)
89 - 129 zł
Kup bilet
pop

Juwenalia Gdańskie 2024 (49 opinii)

(49 opinii)
75 - 290 zł
Kup bilet

Katalog.trojmiasto.pl - Nowe Lokale

Najczęściej czytane

Sprawdź się

Sprawdź się

Dyrektorem artystycznym Siesta Festivalu jest: