• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Gang Mocniaków. Znowu głośno o akcji Biedronki

MM
30 sierpnia 2023, godz. 16:00 
Opinie (103)
Biedronka uruchomiła kolejną akcję lojalnościową, opartą o pluszaki. Biedronka uruchomiła kolejną akcję lojalnościową, opartą o pluszaki.

Parówka Patrycja, rogalik Radzio i jajko Julek - nowe maskotki od sieci Biedronka wywołały w internecie niemałe poruszenie. Kolejna odsłona akcji lojalnościowej z pluszakami w roli głównej wzbudza zainteresowanie dzieci, ale w sieci najwięcej mówią o niej dorośli.




Chcesz zdobyć nowe maskotki od Biedronki?

W poniedziałek, 28 sierpnia, w sieci sklepów Biedronka pojawiła się kolejna odsłona popularnego programu lojalnościowego. Po raz kolejny klienci będą mogli, w zamian za wydane na zakupy pieniądze, otrzymać naklejki, które następnie można wymieniać na maskotki.

Gang Mocniaków - nowa akcja Biedronki



Tym razem akcja odbywa się pod hasłem "Gang Mocniaków", a do wyboru jest 11 pluszaków: woda Werka, oranżada Ola, dynia Dorotka, banan Benek, napój Norbert, rogalik Radzio, chleb Henio, jajko Julek, parówka Patrycja, awokado Adaś i krem Krzyś.


Gang Mocniaków powtórzy sukces poprzedników?



Biedronka od kilku lat prowadzi akcje lojalnościowe, w których za punkty zdobywa się maskotki. Pierwsze odsłony programu (w 2016 i 2017 r.) zrealizowano pod hasłem "Gang Świeżaków", a maskotki, które można było otrzymać za naklejki, symbolizowały owoce i warzywa.

Późniejsze akcje były prowadzone pod hasłem "Gang Słodziaków" (w 2018 i 2019 r.), "Gang Fajniaków" (2020 r.), "Gang Swojaków" (2021 r.), a zeszłoroczna - "Gang Bystrzaków". Maskotki przedstawiały wówczas zwierzęta, rośliny czy zjawiska pogodowe.

  • "Gang Słodziaków" Biedronka zastąpiła w tym roku "Gangiem Mocniaków". Do zdobycia jest 11 maskotek - niekoniecznie związanych ze zdrowym odżywianiem.
  • "Gang Słodziaków" Biedronka zastąpiła w tym roku "Gangiem Mocniaków". Do zdobycia jest 11 maskotek - niekoniecznie związanych ze zdrowym odżywianiem.
Oferta od początku wzbudza duże emocje. Już pierwsza odsłona akcji okazała się tak popularna, że w wielu sklepach zaczęło brakować maskotek. Stąd też pojawiło się sporo prześmiewczych komentarzy dotyczących dantejskich scen rozgrywających się w sklepowych alejkach, przepychanek przy kasach i wyrywania sobie maskotek, a w mediach społecznościowych wylało się wiele słownej agresji dla "polujących" na maskotki.

Od kiedy Biedronka zwiększyła liczbę pluszaków, sytuacja się uspokoiła. Zainteresowanie jednak nie zmalało. W ubiegłym roku już w pierwszym tygodniu promocji wydano ponad 55 tys. "Bystrzaków". Z kolei dwa lata temu, po niespełna trzech tygodniach trwania akcji "Gang Swojaków", sieć sklepów rozdała blisko 1 mln maskotek. Inne sklepy próbowały naśladować akcję - jesienią 2018 r. sieć Lidl w ramach akcji "Lidlaczki z Ryneczku" wprowadziła do sprzedaży maskotki warzyw i owoców.

Również nasz Raport przeżywał "oblężenie Gangu Świeżaków" - na łamach Portalu czytelnicy szukali informacji, w których sklepach dostępne są jeszcze maskotki, lub wymieniali się pluszakami.

Nowe pluszaki Biedronki: od zdrowych produktów do słodkich zapychaczy



Co ciekawe, do tej pory akcja miała na celu promowanie przede wszystkim zdrowej żywności oraz postaw proekologicznych i prozdrowotnych. Tegoroczna oferta pluszaków wyraźnie się pod tym względem różni. Obok zdrowych produktów pojawiły się także te mniej odżywcze. W nowym gangu znajdziemy m.in.: oranżadę, napój, chleb tostowy, słodkiego rogalika czy krem czekoladowo-orzechowy.


Przedstawiciele Biedronki tłumaczą, że akcja przedstawia gamę produktów, które mogą występować w diecie każdego dziecka, ale zwraca uwagę na to, żeby wybierać te najbardziej wartościowe:

- Tradycyjnie z pomocą uwielbianego gangu chcemy edukować najmłodszych. Jak dokonywać bardziej świadomych, lepszych dla naszego zdrowia wyborów? Opowiedzą o tym bohaterowie akcji - niektórzy z nich są bardziej wartościowym wyborem, a inni powinni gościć w naszej diecie tylko okazjonalnie. Chcemy pokazać zrównoważony sposób żywienia, oparty na różnorodnych, wartościowych produktach - mówi Aleksandra Surdyk-Kaptur, Starszy menedżer ds. lojalności klientów i innowacji cyfrowych w sieci Biedronka.
Czy zatem akcja przekłada się na kształtowanie zdrowych nawyków żywieniowych wśród najmłodszych? Rodzice częściej wspominają o poczuciu konsumpcyjnego przymusu i presji ze strony dzieci niż o chętniejszym spożywaniu przez nie owoców czy warzyw.

- Moje dzieci zawsze chcą mieć te maskotki, zwłaszcza starszy syn, który chodzi już do szkoły i widzi, że koledzy już mają. Przy poprzednich razach męczył mnie o naklejki przy każdych zakupach, nie umiałam odmówić i uczestniczyłam w tym szaleństwie. Uzbieraliśmy, ale jaki był płacz, gdy okazało się, że tej konkretnej maskotki, którą sobie wymarzyli, już nie ma - mówi Kamila, mama 4-letniego Ignacego i 9-letniego Leona.
Klienci już znaleźli swoich faworytów wśród maskotek. Klienci już znaleźli swoich faworytów wśród maskotek.

Gang Mocniaków. Parówka Patrycja na prowadzeniu



Premiera "Gangu Mocniaków" w social mediach nie przeszła bez echa. Internauci wylewnie komentują nowe pluszaki. Mają też już swoich ulubieńców. Początkowo wydawało się, że największym zainteresowaniem będzie cieszył się rogalik Radzio - wystarczy przypomnieć słynną historię krakowskiego laguna sprzed dwóch lat, jednak szybko okazało się, że największe emocje wzbudza pluszowa parówka. Patrycja stała się absolutnym hitem, a pod postem Biedronki na Facebooku pojawiły się komentarze typu: "Jaka parówka, wariacie", "Wygraliście życie tą parówką", "Patrycja, ale z Ciebie niezła parówa stanie się hitem na podryw".

Choć początkowe odsłony akcji wydawały się być adresowane do dzieci, a przede wszystkim do ich rodziców, tegoroczna promocja wywołuje sporą ekscytację wśród dorosłych, zwłaszcza milenialsów, którzy - choć nieodarci z krzty ironii - zamiast wyśmiewać owczy pęd po "Mocniaki", stają się jego częścią. Deklarują, że będą zbierać naklejki, aby zdobyć maskotki dla siebie czy swojego psa.

  • Internauci wylewnie komentują nowe pluszaki.
  • Internauci wylewnie komentują nowe pluszaki.
  • Parówka Patrycja okazała się absolutnym hitem wśród komentujących posty Biedronki na Facebooku.
  • Akcja Biedronki wzbudza spore emocje wśród internautów.
- Nie no, muszę mieć parówkę Patrycję, jak ktoś będzie mieć niepotrzebne naklejki, to poproszę! - ogłosiła moja znajoma.
Druga koleżanka też już zapowiedziała, że będzie polować na jajko Julka, bo tak wabi się jej ukochany pies. Jeszcze inny kolega chce awokado, bo jak żartuje: z tymi prawdziwymi ma problem - albo jest za twarde i nie nadaje się do jedzenia, albo... już jest zbyt dojrzałe i też niespecjalnie smaczne.

Jak dostać maskotkę za darmo?



Zasady akcji "Gang Mocniaków" są podobne jak w poprzednich edycjach. Każde 69 zł wydane w Biedronce to jedna naklejka, każda wielokrotność tej kwoty to dodatkowa naklejka. Dodatkowo, jeśli przy kasie zeskanujemy kartę Moja Biedronka, dostaniemy kolejną naklejkę. Tak samo będzie, jeśli w naszym koszyku znajdą się owoce lub warzywa. Co tydzień będzie się pojawiać też lista produktów premiowanych dodatkowymi naklejkami. Aby odebrać maskotkę za darmo, należy zebrać 60 naklejek. Pluszaka można zdobyć jednak wcześniej, już po uzbieraniu 30 naklejek w niższej cenie 24,99 zł. Każdego członka gangu można też kupić w cenie regularnej za 49,99 zł.
MM

Opinie wybrane

Wszystkie opinie (103)

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Wiosna w ogrodzie (1 opinia)

(1 opinia)
6 zł
targi, kiermasz

Daria ze Śląska "Pierwsza trasa c.d." (2 opinie)

(2 opinie)
89 - 129 zł
Kup bilet
pop

Juwenalia Gdańskie 2024 (50 opinii)

(50 opinii)
75 - 290 zł
Kup bilet

Katalog.trojmiasto.pl - Nowe Lokale

Najczęściej czytane

Sprawdź się

Sprawdź się

W tym roku odbywają się: