- 1 Jason Momoa na jachcie w Gdańsku (87 opinii)
- 2 Co Jason Momoa robi w Gdańsku? (72 opinie)
- 3 Sanah wystąpi na Skwerze Kościuszki (25 opinii)
- 4 Kręcą film przy Muzeum Bursztynu (16 opinii)
- 5 Juwenalia Gdańskie: koncerty i atrakcje (11 opinii)
- 6 Gdzie gdańszczanie imprezują w weekend? (54 opinie)
Płacenie na pierwszej randce to wciąż problem
Kto płaci rachunek podczas pierwszej randki? Choć tyle się mówi o równouprawnieniu i jest wiele kobiet, które chętnie za siebie płacą, z opinii panów wynika, że płeć piękna w chwili, kiedy na stoliku pojawia się rachunek, chętniej sięga po błyszczyk niż portfel. Skąd taki opór przed płaceniem za siebie, szczególnie w sytuacji, kiedy wiadomo, że znajomość zakończy się po pierwszym spotkaniu?
- Przestałem korzystać z aplikacji randkowych, bo czułem się jak bankomat - komentuje Tomasz, nauczyciel akademicki. - Oczywiście postawienie dziewczynie drinka czy kolacji nie stanowi dla mnie problemu i nie obciąża mojego budżetu na tyle, żebym to odczuł, ale odnoszę wrażenie, że dziewczyny ostro przesadzają. Przychodzą na spotkania chyba z nudów, bo nie wykazują większego zaangażowania i nie starają się nawet o to, żebym odniósł wrażenie, że traktują mnie poważnie. I tradycyjnie, kiedy przychodzi kelner z rachunkiem, one wstają i idą przypudrować nosek. Wracają dopiero wtedy, kiedy widzą, że rachunek został opłacony.
Spacer i randka jednocześnie
Panowie czują się tak urażeni roszczeniowością kobiet, że nawet nie chce im się czasem umawiać na randki.
- Od jakiegoś czasu na pierwsze spotkanie proponuję spacer. Porozmawiamy, poznamy się lepiej, a potem zobaczymy, czy znajomość będzie warta kontynuacji - komentuje Radek, programista. - Pierwsza weryfikacja następuje już podczas umawiania się na spacer. Te dziewczyny, które chcą się poznać, zazwyczaj reagują bardzo entuzjastycznie. Te, które wg mnie nie mają poważnych zamiarów, raczej na spacer nie dadzą się namówić tłumacząc, że przecież jest zimno i lepiej posiedzieć w ciepełku. Wtedy nawet nie próbuję ich przekonywać, tylko kończę znajomość.
Z drugiej strony: nie wszyscy muszą być entuzjastami spacerów, niektórzy naprawdę wolą posiedzieć w kawiarni, więc takie opinie mogą być niesprawiedliwe i nietrafione.
Nawet jeśli pani chce płacić, panowie nie pozwalają, bo to urazi ich dumę
W takiej sytuacji niestety rykoszetem obrywają te panie, które naprawdę spacerów nie lubią, za to kochają spotkania w restauracji, bo ciężko im znaleźć męskie towarzystwo.
- Jestem singielką, ale bardzo lubię chodzić do restauracji na dobre jedzenie w ciekawym, męskim towarzystwie. Niestety, coraz trudniej panów wyciągnąć, bo zamiast posiedzieć w fajnej knajpie, proponują spacery. A ja nie mam już 15 lat, tylko 42 i nie zamierzam się włóczyć po mieście - komentuje Ewelina, farmaceutka. - Proponując wyjście do restauracji, uprzedzam, że ja zapraszam. Panowie reagują różnie, ale głównie z niedowierzaniem, traktując to jako wystawienie ich męskości na próbę. Jeden mi nawet kiedyś wprost powiedział, że teraz tak mówię, a jak przyjdzie do płacenia rachunku, to zniknę w toalecie na pół godziny. Od tamtej pory na pierwsze spotkanie umawiam się w miejscach, gdzie każdy płaci za siebie, podczas składania zamówienia.
Nierówności, o których się nie mówi. Mężczyźni walczą o swoje prawa
Wyliczeni do ostatniego grosza
Zdarzają się jednak i tacy randkowicze, którzy nie widzą powodu, aby płacić za towarzyszkę i tego zwyczajnie nie robią.
- Bardzo mi to odpowiada i nawet sama proponuję, jeśli on płaci np. kartą, że puszczę mu blikiem swoją część - opowiada Marta. - Raz zdarzyła mi się jednak sytuacja, która wprawiła mnie w totalne zażenowanie. Chłopak szybko zapłacił kartą i powiedział, że mogę mu oddać swoją część gotówką. Zgodziłam się natychmiast, rzuciłam pobieżnie okiem na rachunek i dałam mu kasę. On dokładnie wszystko przeliczył i powiedział "jeszcze 50 groszy". Faktycznie, pomyliłam się w liczeniu, ale tym komentarzem sprawił, że poczułam się, jakby ktoś dał mi w twarz. Kolejnego spotkania nie było.
Dlaczego tak ciężko po prostu zapłacić za siebie?
Niestety, panowie są ofiarami nie tylko tradycji, ale i systemu.
- Rozwiązaniem idealnym byłoby, gdyby każdy gość w restauracji miał osobny rachunek. Niestety, na to kelnerzy nie chcą się godzić, bo wygodniej im, jak mają jeden rachunek - komentuje Rafał, menadżer w jednej z włoskich restauracji. - Dlaczego? Nie chodzi tylko o wydawkę, czyli o równoczesne wydawanie dań dla całego stolika. Z naszego doświadczenia wynika, że osoby, które płacą swoją część, nie zostawiają napiwków. A kelnerzy bardzo lubią napiwki.
- Panowie są też niestety ofiarami naszego stereotypowego myślenia. Wychowano nas w przekonaniu, że mężczyzna powinien zapłacić za kobietę. Jeśli tego nie robi, on może czuć się z tym źle i jego towarzyszka też. Nawet jeśli oboje są zwolennikami równouprawnienia i uważają, że sprawiedliwiej będzie podzielić się rachunkiem - dodaje Klaudia, socjolog. - Niedawno właśnie tak się poczułam. Umówiłam się na kolację z mężczyzną, na którym bardzo mi zależy. Kiedy przyszło do płacenia rzucił okiem na rachunek, doliczył 10 procent napiwku, zaokrąglił i kiedy przyszedł kelner powiedział, że każde z nas zapłaci tyle, ile mu wyszło. Zrobił to sprawnie, bez cienia zażenowania, ale też bez pytania mnie o zdanie. Nie mam co do tego żadnych zastrzeżeń, ale ukłucie w sercu poczułam. Bo kiedy mężczyzna płaci, to jednak czuję się bardziej adorowana, a uwielbiam się tak czuć. Gdy tego nie robi, czuję się jak... kumpel. Mam świadomość tego, że takie myślenie jest zaściankowe i z nim walczę, niemniej dostrzegam to, jak ogromną krzywdę robią nam stereotypy.
Opinie (324) ponad 20 zablokowanych
-
2024-01-12 14:37
Opinia wyróżniona
Na pierwszej randce każdy powinien płacić za siebie. (29)
Tego wymaga wzajemny szacunek.
- 181 36
-
2024-01-13 22:13
Na pierwszej randce płaci facet (2)
Chyba z konia spadłeś, ze mialabym umawiać się z jakimś typem, inwestowac swój czas i jeszcze płacić za to że masz szansę zdobyc kobietę swojego życia. Postawiliscie ten swiat na glowie incele. Dlatego nic tu nie działa a kobiety wola byc same. W przyrodzie to samce się stroja i zabiegaja o samicę.NIGDY odwrotnie.
- 4 8
-
2024-01-17 08:52
I dlatego jestes sama...
- 1 1
-
2024-01-14 18:20
A nie pomysłałaś, że może to ty masz szansę zdobyć mężczyznę swojego życia?
Wygląda na to, że wyżej sr*sz niż d*pę masz. Obym nigdy na ciebie nie trafił "kobieto mojego zycia".
- 7 1
-
2024-01-13 21:04
(1)
W takim razie faceci nie powinni nigdy zapraszać na pierwszą randkę, bo to należy do mężczyzny. A kto zaprasza, ten płaci. Ludzie powinni przestać się spotykać, a faceci powinni zacząć pisać na forach internetowych, jakie kobiety są złe i pazerne na kasę
A sorry, to już ma miejsce- 1 6
-
2024-01-13 22:18
Przecież już to robią. A potem płaczą jacy sa samotni. Toksyczna męskość. Cos obrzydliwego. Tak źle chyba nie bylo nigdy. Nigdy nie było takiej nienawiści i pogardy dla kobiet ze strony tzw. "menszczyzn" Bo to nie są już ci szarmanccy, czuli mężczyźni co kiedyś. To jakieś odpady
- 4 4
-
2024-01-13 13:23
Umawiam sie na spacer (5)
Lub niezobowiazujaca kawe i coraz wiecej normalnych dziewczyn na to idzie. Kazdy placi za siebie zwlaszcza ze jest to nasze pierwsze spotkanie na żywo. Jak ktoras sie nie godzi to zwykła naciągaczka...
- 6 4
-
2024-01-13 22:16
Ile masz lat 13 ? (3)
Gdybyś mi zaproponowal spacer i kawe za którą ja zapłacę, zabilabym cię śmiechem. Skąd się biorą tacy frajerzy? GDZIE sa prawdziwi mężczyźni?
- 1 11
-
2024-01-14 10:05
Prawdziwy mezczyzna (1)
Nie da się Tobie sfrajerować... Płacisz za siebie albo spotykaj sie z przegrywami myslac ze jestes gwiazdą
- 5 1
-
2024-01-16 13:15
Jednym słowem pat
Kiedy trafi sęp na sępicę i żadne nie chce ustąpić o milimetr
- 6 1
-
2024-01-14 02:01
Tam, gdzie prawdziwe kobiety ;)
- 7 0
-
2024-01-13 20:39
Dokładnie
Normalna, fajna dziewczyna na pewno nie wykorzysta, jeśli zobaczy, że ma do czynienia z normalnym, fajnym chłopakiem.
Ja już 50+, ale na pierwszych randkach nigdy nie byłam w jakimś totalnie drogim miejscu- nawet byłoby mi głupio, żeby ktoś za mnie płacił, albo czułabym, że płacąc tak dużo, będzie oczekiwał seksu asap.
Płacę połowę i tyle.
Albo spacerek- 3 0
-
2024-01-13 10:08
Niekoniecznie
Nie ma to nic wspólnego z szacunkiem, a zależy od okoliczności przyrody. Są różne sytuacje i nie ma co narzucać 1 słusznego rozwiązania. Ważne, żeby ta kwestia była za obopólną zgodą. I nie ma co się okopywać na swoim stanowisku jako jedynym słusznym, bo to zależy od wielu czynników
- 7 0
-
2024-01-12 19:59
Jakim burakiem trzeba być aby zaprosić na randke dziewczyne (2)
po czym oznajmić jej, że płacisz połowe :)
Odwróć sytuację. Jesteś dziewczyną, dajmy na to, niezbyt majętna i podoba ci się gość, który zaprasza cie na randke. I co odmawiasz wiedząc, ze cie nie stac i musialabys reszte miesiąca zapozyczyc sie. Absurd.- 18 25
-
2024-01-13 11:12
Co to za dziwny obyczaj
Żeby dopiero poznaną osobę zapraszać do drogiej restauracji? W myśl zasady:" wyżej robisz niż zadek masz?"O co chodzi obu osobom, które decydują się na takie spotkanie-i zapraszającemu i przyjmującemu zaproszenie? Przecież to można się, przykro to stwierdzić,samemu prosić o rozczarowanie. jak już się idzie na taką randkę to trzeba się zachowywać na poziomie-najlepiej wcześniej zasugerować jaki będzie sposób uregulowania płatności.
- 14 0
-
2024-01-12 22:21
A to trzeba wydać 1000 na randkę od razu? Czy żyjesz miesiąc za 100?
- 9 0
-
2024-01-12 17:02
Na początku lód
Później randka. I nie problemu...
- 7 9
-
2024-01-12 15:48
ale wiecie ze taniej jest isc po prostu na dziewczynki? (12)
Zreszta, co tu gadać, obejrzyjcie poradnik prawdziwego mężczyzny
- 16 18
-
2024-01-12 16:44
Cytując Braci FigoFagot (3)
Jeden drink 15zl ,razy 10 to 110... utwór stary więc i ceny nieaktualne ale sedno wlasciwe
- 5 1
-
2024-01-12 17:13
(2)
Jakbym nie liczył, 10 x 15 wychodzi mi 150.
- 2 4
-
2024-01-12 22:20
A jak liczyłeś najpierw 10 x 15 a później 15 x 10? (1)
Czy masz jeszcze jakieś metody? :D
- 6 0
-
2024-01-13 10:13
Pomijając fakt, że piszesz o sposobie zapisu, a nie metodzie mnożenia, to owszem jest parę jak nie paręnaście metod i sposobów liczenia. Możesz dodać dziesięć piętnastek, możesz dodać piętnaście dziesiątek, możesz dopisać zero do piętnastki itd.
- 4 0
-
2024-01-12 16:10
ale wiesz że nie każdemu chodzi wyłącznie o seks? (7)
- 22 6
-
2024-01-12 18:59
Kazdemu skarbie (6)
Od zatania swiata.
- 14 21
-
2024-01-13 10:09
Nie każdemu
Pisz za siebie. A "skarbuj" do ludzi, którzy lubią takie określenia Rybko Kochana
- 12 1
-
2024-01-12 19:59
(4)
Umknęło ci słowo "wyłącznie".
- 4 5
-
2024-01-13 20:28
Ja kazda randke konczylem oblaniem noska cieplym mleczkiem (3)
blysk w oku towarzyszki randkowiczki w podziece za milo spedzony czas :)
- 3 11
-
2024-01-14 09:58
(2)
Ten komentarz jest wulgarny.
- 9 0
-
2024-01-16 17:32
To jakiś niedobitek z "zatoki sztuki"
Się odezwał-sądząc po treści. Człowiek ze wsi wyjdzie wieś z człowieka nigdy. Pojechał burakiem
- 5 1
-
2024-01-14 23:29
Chyba sam sobie oblewał nozdrza ciepłym mlekiem
Żeby zrobić wrażenie flashu ocznego na partnerce? Ciekawe czy umie zapajacować jeszcze bardziej i włożyć całą głowę z noseczkiem do gara z gotującym się mlekiem, aż mu kożuch oczy spowije? Flash ma gwarantowany
- 7 1
-
2024-01-12 14:19
Opinia wyróżniona
(4)
Ale dla kogo to problem? Może niektórzy za bardzo chca zaimponowaac i zapraszają na homara? Noo a inni nie bardzo chcą postawić np kawę i wtedy tez jest problem. Kiedys nie było takich problemów. Naprawdę. Umawialem się w życiu na masę randek. Nie miałem problemu postawic pizzy czy piwa. Jednak chyba tez nie było takiego cwaniactwa jak obecnie.
- 81 6
-
2024-01-12 15:06
(1)
Są takie co potrafią używać tych wszystkich aplikacji a później sugerują by pójść do droższej knajpy itd by sobie pojeść za darmo. Po takiej "randce" szybko uciekają do domu lub z koleżankami na imprezę.
- 21 2
-
2024-01-13 09:07
To powinny być zbanowane
To jednak jakaś forma oszustwa
- 11 0
-
2024-01-12 14:59
(1)
Dokładnie. Umówmy się, że dziwnie byłoby odebrane jeśli facet nie zapłaci, więc umawiacie się w knajpie na którą cię stać. Jak idziesz do drogiej knajpy, zeby póżniej dostać rachunek na kilka stów i do końca miesiąca jeść makaron z twarogiem to jesteś d**ilem.
Stać cię zapłacić za kawę dla dwóch osób, idziesz na kawę.
Stać cię na homara, idziesz na homara.- 37 3
-
2024-01-12 18:34
dziwnie dla niby kogo, chyba dla ciebie tylko
- 2 5
Wszystkie opinie
-
2024-01-12 14:01
(3)
Każdy powinien płacić za siebie.Kobiety chciały równouprawnienia to sorry.Ewentualnie mógłbym zapłacić za kolację pod warunkiem że nowa partnerka albo przynajmniej partnerka na 1 wieczór bo taka dziś moda zgodzi się na nocowanie u niej wraz z podanym przez nią śniadaniem.
- 30 25
-
2024-01-13 21:17
(1)
Płaci ten, kto zaprasza, a zwykle za pierwszym razem jest to mężczyzna. Kobieta może zaproponować, że zapłaci za siebie, ale nie musi. No chyba, że to nie randka, a spotkanie towarzyskie i oboje spotkali się pogadać. Kobieta powinna zapłacić na którejś z kolejnych randek albo zaprosić na domowe ciasto, bo wypada się odwzajemnić. Jeśli są już w związku to powinni się wspierać.
Niestety większość mężczyzn obecnie spotyka się z dziesiątkami kobiet, z których żadna do końca im się nie podoba i nieustannie szukają lepszej i nie mają ochoty w żaden sposób inwestować ani 15 zł na kawę ani czasu na odprowadzenie, ani nawet pomysłu (latem można zrobić piknik), tylko nieustannie narzekają na materialistki i pilnują, by czasem nie zostać ani trochę wykorzystanym przez co prezentują się jak roszczeniowe marudy bez jaj.
Najzabawniejsze, że o wiele częściej spotykałam dżentelmentów, umawiając się na ONS. Nawet gdy wiedzieli, że z tego nic nie będzie, sami deklarowali zapłacenie i odwiezienie- 0 0
-
2024-01-14 18:27
To wcale nie takie dziwne.
Jeśli z góry wiadomo, że idziemy na ONS, to facet może nawet z wdzięczności opłacić randkę. Gorzej jest gdy idziemy na spotkanie typu "nie wiadomo co z tego będzie, ale na 90% nic" i mimo to kobieta oczekuje, że facet będzie za nią płacił.
- 0 0
-
2024-01-13 22:21
Obrzydliwe
I obawiam się ze chyba nie nadążasz za aktualnym cennikiem takich usług.
- 0 0
-
2024-01-12 14:06
(4)
Nie chodzę na randki i nie mam takich problemów.
Bezsensownie stracony czas- 38 6
-
2024-01-12 14:22
Zostaje Ci ręka albo płace (2)
Gratuluje ;)
- 2 20
-
2024-01-12 14:34
(1)
A randka to nie jest płacenie?
O innych kosztach nawet nie piszę, jak będziesz dorosły to może sam się dowiesz.- 18 2
-
2024-01-12 14:42
chyba zamiast "płace" miało być "palce"
- 6 2
-
2024-01-12 17:11
A ja się bardzo cieszę że już nie chodzę
spędzanie czasu ze współczesną dziunią jest dla mężczyzny uwłaczające. A spróbuj pozwolić zapłacić za siebie albo zabrać do jakiegoś pospolitego miejsca - to już jej nie zobaczysz :)
- 11 0
-
2024-01-12 14:14
Sven nie ma tego problemu. Nigdy nie był na randce. (4)
- 35 9
-
2024-01-12 14:24
On ma problem z pęcherzami na ręce
- 7 4
-
2024-01-12 14:28
(2)
Chłopcze, miałem tyle kobiet w swoim życiu, że nie możesz być pewien, że nie jestem Twoim ojcem
- 17 15
-
2024-01-12 14:29
I się obudziłeś
- 11 9
-
2024-01-13 10:20
prawdziwy komunista!
ilość sama w sobie przechodzi w jakość ;)
- 1 1
-
2024-01-12 14:14
(1)
Może na randce wymieńmy się tylko blikiem,puśćmy wirtualnego buziaka na messengerze i oddalmy się w wirtualną chmurę...co za czasy.Ale w sumie durna telewizja,reklamy czy zabieracze czasu jak tindero tiktoki robią młodym wodę z mózgu,traktując drugą osobę tylko jako zaliczenie.
- 34 4
-
2024-01-12 15:50
Wiemy, wiemy, znamy twoje podejście.
"najlepsza baba to własna graba" :D
- 3 7
-
2024-01-12 14:17
Większy problem (1)
To płacenie po randce
- 24 0
-
2024-01-13 09:52
Czyli dzielenie się kosztami wspólnego życia?
- 6 0
-
2024-01-12 14:19
Opinia wyróżniona
(4)
Ale dla kogo to problem? Może niektórzy za bardzo chca zaimponowaac i zapraszają na homara? Noo a inni nie bardzo chcą postawić np kawę i wtedy tez jest problem. Kiedys nie było takich problemów. Naprawdę. Umawialem się w życiu na masę randek. Nie miałem problemu postawic pizzy czy piwa. Jednak chyba tez nie było takiego cwaniactwa jak obecnie.
- 81 6
-
2024-01-12 14:59
(1)
Dokładnie. Umówmy się, że dziwnie byłoby odebrane jeśli facet nie zapłaci, więc umawiacie się w knajpie na którą cię stać. Jak idziesz do drogiej knajpy, zeby póżniej dostać rachunek na kilka stów i do końca miesiąca jeść makaron z twarogiem to jesteś d**ilem.
Stać cię zapłacić za kawę dla dwóch osób, idziesz na kawę.
Stać cię na homara, idziesz na homara.- 37 3
-
2024-01-12 18:34
dziwnie dla niby kogo, chyba dla ciebie tylko
- 2 5
-
2024-01-12 15:06
(1)
Są takie co potrafią używać tych wszystkich aplikacji a później sugerują by pójść do droższej knajpy itd by sobie pojeść za darmo. Po takiej "randce" szybko uciekają do domu lub z koleżankami na imprezę.
- 21 2
-
2024-01-13 09:07
To powinny być zbanowane
To jednak jakaś forma oszustwa
- 11 0
-
2024-01-12 14:20
Prosta zasada - facet płaci za całość (5)
Wtedy dobrze zastanowi się czy w ogóle pójść na taką randkę...
- 24 14
-
2024-01-12 14:49
(2)
W końcu to inwestycja
- 11 1
-
2024-01-12 15:15
i to strategiczna
- 7 1
-
2024-01-12 16:02
W co? W tragedię
- 6 2
-
2024-01-12 15:55
Po randce też płaci ???? (1)
- 0 0
-
2024-01-13 09:53
I tak całe życie..
W koło Macieju..
- 3 0
-
2024-01-12 14:23
Większość kobiet to niestety ale materialistki (6)
Tu się umówię, zjem i napije. Kolejny do golenia to samo. I tak weekend zleci, wystarczy ze kobieta jest atrakcyjna i wszystko dobrze się kręci.
- 54 15
-
2024-01-12 15:03
(5)
Niestety kobieta nie musi być już nawet atrakcyjna. Te, którym natura poskąpiła urody też mają na portalach randkowych takie wzięcie, że mogą działać w sposób jaki opisałeś w swoim komentarzu.
- 21 2
-
2024-01-12 17:04
Prawda, w popularnych grupach wiekowych (4)
jest kilkaset tysięcy wolnych facetów więcej niż panien, do tego większość tych panien jest wolna z wyboru więc do każdej chętnej kolejka facetów. Jak idziesz do pubu czy knajpy to bal samców - moją żonę co chwila ktoś zaczepia chociaż nie jest żadną pięknością. A zamiast ten problem rozwiązać czy choć mówić o nim to mamy sprowadzić tu jeszcze więcej mężczyzn.
- 17 0
-
2024-01-12 19:01
Jakie to grupy? (1)
Wiekowe? Nie mam ani jednej apki i nie wiem.
- 4 0
-
2024-01-12 22:28
Podpowiem: przewaga kobiet jest dopiero od przedziału 55-60 ;)
- 4 2
-
2024-01-13 09:54
"chociaż nie jest żadną pięknością." XD
Dobre
- 9 0
-
2024-01-16 07:55
tak
Na jedną urodzoną w latach 80-tych dziewczynę (niezamężną/ niebędącą w stałym związku) przypada 5-6 mężczyzn. Natomiast urodzeni w latach 90-tych to demograficzny dołek (mało dzieci się rodziło, bo po reformach Balcerowicza mnóstwo zakładów pracy upadało i z powodu bezrobocia rodziło się mało dzieci).
- 0 0
-
2024-01-12 14:24
Jak idziesz na randkę z kobietą to płać, jesteś mężczyzną i tak po prostu trzeba, swiat tak jest urządzony (9)
Ale jak idziesz nie z kobietą tylko z nowoczesnym osobnikiem płci żeńskiej walczącym o równouprawnienie i używanie femimnatyw na wszystkie możliwe rzeczowniki - to niech se samo płaci za to co zjadło. (celowo nie używam rodzaju żeńskiego tylko nijakiego bo jeszcze się które obrazi o narzucanie ról społecznych)
- 66 44
-
2024-01-12 14:35
(2)
jak chcesz to płać stulejarzu, te czasy już minęły
- 14 21
-
2024-01-12 14:50
stulejarze właśnie nie płacą - biedaku
- 5 9
-
2024-01-12 15:32
Ojejku Juleczko, jak cie nie stać na jedzenie to idź do jadłodajni dla bezdomnych, a nie naciagaj frajerów. Jakieś pokemony lub inne blachary chcą być traktowane jak damy. Damy traktuje się jak damy, bo coś sobą reprezentują.
- 17 2
-
2024-01-12 14:50
Płaci ten co zaprasza - proste.
- 12 5
-
2024-01-12 15:32
Sam sobie plac
- 2 0
-
2024-01-12 16:07
Świat jest tak urządzony,że jak płacę za dobrą kolację ,to panienka dobrze stawia konia po kolacji
- 10 7
-
2024-01-12 21:26
a co z rownouprawnieniem? (2)
a wyobrazacie sobie, ze to kobieta placi ?
- 3 0
-
2024-01-13 09:56
O jeny
Ustalajcie to przed wyjściem, żeby nie było zaskoczki
- 5 0
-
2024-01-13 21:08
ja jestem feministką
I oczywiście jak zapraszam faceta to za niego płacę
Jak mój facet stracił pracę to go utrzymywałam
Jak oboje nie mieliśmy kasy to razem targaliśmy lodówkę na 4 piętro
Psioczcie dalej na feministki- 2 0
-
2024-01-12 14:24
(5)
Można też powiedzieć: "Ja płacę dzisiaj, ty następnym razem."
- 10 13
-
2024-01-12 14:37
Ale następnego razu często nie ma
- 28 0
-
2024-01-12 14:39
A potem nie odpisuje :)
- 11 0
-
2024-01-12 15:09
To żeś wymyślił, przeczytaj artykuł najpierw.
- 1 0
-
2024-01-12 15:57
Albo "ty płacisz dziś, a następnym razem ty zapłacisz" (1)
- 7 0
-
2024-01-13 09:56
;D
- 3 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.