- 1 Młodzi w ten weekend bawią się na "Ele" (77 opinii)
- 2 Królestwo Planety Małp: bywało lepiej (21 opinii)
- 3 Politechnika bawiła się na Technikaliach (55 opinii)
- 4 Daria ze Śląska rozbujała Stary Maneż (3 opinie)
- 5 Fale w Sopocie. Nowa impreza przy plaży (13 opinii)
- 6 Grzechy gastronomii: kto winny? (200 opinii)
Serwis, naprawa i czyszczenie aquaparku w Sopocie
24 kwietnia 2020 (artykuł sprzed 4 lat)
Naprawy, czyszczenie, szorowanie i dezynfekcja. W sopockim aquaparku trwają prace serwisowe połączone z dokładnym czyszczeniem tak, by podczas ponownego otwarcia obiekt mógł znów zaskakiwać.
Wydarzenia online w Trójmieście
Aquapark nadal cieszy się ogromnym zainteresowaniem, jednak w obecnej sytuacji związanej z pandemią koronawirusa, obiekt musiał zostać tymczasowo zamknięty. W związku z tym władze parku postanowiły poświęcić ten czas na dodatkowe prace związane z dokładnym czyszczeniem, dezynfekcją i serwisem.
- W tym momencie skupiamy się na dezynfekcji oraz czyszczeniu całej hali basenowej oraz niecek basenowych. Używamy do tego specjalistycznego sprzętu czyszczącego oraz profesjonalnych kosmetyków i detergentów. Do tej pory, wykorzystując przerwę, dokonaliśmy również serwisu oraz przeglądu różnych instalacji technicznych związanych z technologią basenową - mówi Piotr Stefański Dyrektor Marketingu i Sprzedaży, Aquapark Sopot.
Woda w sopockim aquaparku wymieniana jest rotacyjnie średnio trzy razy w miesiącu (w sezonie letnim cztery razy w miesiącu). Całkowite wypompowanie wody z basenów odbywa się raz na 1,5 roku. Warto zaznaczyć, że woda w basenach pochodzi w 95 proc. z własnej studni głębinowej, z której czerpana jest źródlana woda z oligoceńskiego poziomu wodonośnego. W basenach mieści się 1400 m sześciennych wody.
Trudne czasy branży rozrywkowej
Obecnie wszystkie parki, zarówno wodne, jak i rozrywki, są zamknięte. W takiej samej sytuacji jest sopocki obiekt. Władze czekają na sygnał, w którym będą mogli znów otworzyć park, a na razie planują wprowadzenie zmian związanych z bezpieczeństwem gości.
- Obecna sytuacja jest bez wątpienia bardzo trudna. Od 14 marca straciliśmy 100 proc. przychodów, nie tylko z części basenowej i saunowej, ale również z części gastronomicznej, odpowiedzialnej za organizację imprez firmowych, wydarzeń itp. W tym momencie przygotowujemy pomysły i strategię dotyczącą otwarcia Aquaparku dla gości. Ponieważ bezpieczeństwo będzie najwyższym priorytetem, chcemy tak zorganizować pracę Biura Obsługi Klienta i poszczególnych działów, aby nasi klienci oraz pracownicy czuli się maksymalnie zabezpieczeni. Zakupiliśmy szyby ochronne z plexi do kas i Biura obsługi Klienta, dystrybutory płynu do dezynfekcji, maseczki oraz rękawiczki ochronne - dodaje Piotr Stefański.
Aquapark w Sopocie pracuje nad logistyką m.in.: pule biletów na określone godziny (bilety online) tak, aby liczba osób na hali basenowej była zgodna z ewentualnymi wytycznymi dotyczącymi liczby osób na określonej przestrzeni, zabezpieczenie szatni i przestrzeni wspólnych, ustalenie odległości między stanowiskami w kasach czy bezpieczne przejście z kas, przez szatnie i prysznice aż na halę basenową.
- W momencie decyzji o otwarciu Aquaparku będziemy przygotowani na przyjęcie i bezpieczną obsługę naszych klientów - kończy Piotr Stefański.
Miejsca
Opinie (82) ponad 10 zablokowanych
-
2020-04-24 19:15
bylam przed wirusem i bylo klejaco
- 8 1
-
2020-04-24 20:34
Brawo
Bardzo to się przyda temu miejscu
- 5 1
-
2020-04-25 23:28
mi tp wisi
- 1 0
-
2020-04-26 20:42
szatnie!!
błagam zróbcie coś z szatniami i kibelkami bo to zgroza
- 3 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.