- 1 Wstydliwa plaga mediów społecznościowych (68 opinii)
- 2 Zmiany w kulinarnym zagłębiu na Elektryków (34 opinie)
- 3 Filmy, które potrafią wstrząsnąć (8 opinii)
- 4 Do piekła i z powrotem z Jarym (19 opinii)
- 5 Nie wygrał "TzG", ale i tak jest sukces (64 opinie)
- 6 Miłośnicy vintage opanowali 100cznię (33 opinie)
Kobiet wcale nie jest mniej w klubach. Gdzie lubią się bawić?
Niedawno opublikowaliśmy tekst dotyczący obserwacji, że kobiet jest w klubach mniej. Wywołał on spore poruszenie wśród naszych czytelników. Kontynuujemy więc ten temat i poprosiliśmy o opinię przedstawicieli klubów, którzy na bieżąco obserwują trójmiejskie taneczne parkiety. Jak wygląda sytuacja ich oczami?
- Zakotwiczeni przy dawnych miejscach
- Te miejsca nie narzekają na brak kobiet
- Zmiana w podejściu do imprez
Zakotwiczeni przy dawnych miejscach
Pandemia i nowe trendy zmieniły jednak podejście do zabawy. Od kilku lat nieco rzadziej Sopot i okalające "Monciak", czyli ulicę Bohaterów Monte Cassino, imprezowe miejsca są wybieranymi punktami wieczornych wyjść.
Coraz częściej pojawiały się opinie, że panie bawią się na mieście dużo rzadziej niż kiedyś, a w nocnych klubach dominuje męskie towarzystwo.
Odpowiedź czytelnika na tekst o klubach bez kobiet
Te miejsca nie narzekają na brak kobiet
Pięć różniących się od siebie charakterem i grupą odbiorców miejscówek nie zauważa problemu braku pań na parkiecie, a tym bardziej znaczących dysproporcji płciowych. Wręcz w niektórych miejscach zauważalna jest... większa liczba kobiet w stosunku do mężczyzn.
- Nie zauważyliśmy takiego zjawiska, by kobiet było u nas mniej i akurat w naszych progach często uczestników płci pięknej jest więcej niż mężczyzn - mówi Łukasz Zieliński ze Sfinksa.
- Jesteśmy specyficznym klubem, w którym zauważamy równowagę, a czasami nawet większość liczebną kobiet - mówi Bartosz Tomiak z Cubano Gdańsk.
Zmiana w podejściu do imprez
Ludzie coraz mniej patrzą na popularność klubu, a wybierają go z uwagi na charakter organizowanych imprez, atmosferę czy muzykę. To już nie są czasy wieczorów z wejściem za darmo dla pań, których to zwiększona liczba miała przyciągnąć panów. Współczesne młode kobiety bardziej świadomie wybierają miejsca na zabawę.
- Nie zauważyliśmy takiej dysproporcji, a czasem wręcz przeciwnie. Funkcjonujemy nie tylko jako klub, lecz również jako dinner and show i coraz więcej pań organizuje tzw. damskie wyjścia większymi grupami. Bardzo nas to cieszy, bo oznacza to, iż czują się w naszym miejscu bezpiecznie i traktują Sassy jako alternatywę w stosunku do tradycyjnych restauracji - mówi Paweł Gajdus z klubu Sassy.
5 klubów dla 30-latków w Trójmieście
- W naszych klubach - Gorzko Gorzko Sopot oraz Gorzko Gorzko Gdańsk - jest odwrotnie i bawi się u nas więcej kobiet niż mężczyzn. Wydaje nam się, że jest to spowodowane faktem, iż to kobiety są większymi miłośniczkami wesel niż mężczyźni - mówi Artur Frankowski z Gorzko Gorzko.
Nawet w klubie mieszczącym się przy Politechnice Gdańskiej, na której zdawać się może jest więcej mężczyzn niżeli kobiet, nie ma znaczących różnic płciowych wśród odwiedzających gości.
- Nie dostrzegamy takich zależności, że mężczyzn jest więcej, a kobiet mniej. To czasem zależy od tematu samej imprezy i czasem bywa tak, że jest więcej kobiet, a czasem więcej mężczyzn. Nie ma reguły. My obserwujemy, że kobiety nie mają problemu z tym, by przychodzić do klubów i dyskotek. Jedyną różnicą, którą zdarzyło mi się zaobserwować, był fakt, że samotnego mężczyznę zdarzyło mi się widywać w lokalu/pubie, bo np. miał przerwę w zajęciach i spędzał czas przy piwku, pracując przy laptopie, a samotnej kobiety nie zaobserwowałam. Jeśli taka była, to zazwyczaj na kogoś czekała - mówi Marta Jasińska, Mechaniczna Pomarańcza
Miejsca
Opinie (144) ponad 20 zablokowanych
-
2023-03-08 11:46
Opinia wyróżniona
(4)
Kiedyś sporo chodziłyśmy z koleżankami po typowych klubach, a teraz wolimy spędzić czas w nieco inny sposób. Latem bawimy się na stoczni, zimą wolimy wyjść na drinka do fajnego koktajlbaru, albo spotkać się na babski wieczór w domu.
- 40 11
-
2023-03-09 10:31
To taki chwilowy kryzys. Ja też jak miałam 30 lat to myślałam, że to już koniec imprez i wychodzenia na miasto i pora na "dorosłe" nudne życie. Teraz jak jesteśmy po 40-stce to wychodzimy prawie tak często jak na studiach, tylko nie na typowe dyskoteki, ale do klubów z tematycznymi imprezami i koncerty rockowe i alternatywne. Znajomi już dzieci
To taki chwilowy kryzys. Ja też jak miałam 30 lat to myślałam, że to już koniec imprez i wychodzenia na miasto i pora na "dorosłe" nudne życie. Teraz jak jesteśmy po 40-stce to wychodzimy prawie tak często jak na studiach, tylko nie na typowe dyskoteki, ale do klubów z tematycznymi imprezami i koncerty rockowe i alternatywne. Znajomi już dzieci odchowali albo nie mają, bo nigdy nie chcieli. Niektórzy zabierają nastoletnie dzieci na koncerty i przekazują im dobry gust muzyczny. W końcu jest nas stać na każdym koncert jaki sobie zamarzymy, a 20 lat temu trzeba było patrzeć na każdą złotówkę. Większość moich przyjaźni i znajomości się zawiązała dzięki zamiłowaniu do muzyki i koncertów - i są tez wśród nich ludzie grubo po 50-tce. Oczywiście są też ludzie w naszym wieku, którzy nie mają żadnych zainteresować i czują się jak emeryci.
- 9 0
-
2023-03-08 14:21
po prostu jesteście już stare
- 10 10
-
2023-03-08 11:50
(1)
Czemu przestałyście?
- 4 1
-
2023-03-08 11:57
Starość, zmarszczki, nadwaga po trzydziestce
Nie mieszczą się w kiecki, czują się stare wśród małolatek, za głośna muza i nie mogą przez to pogadać o pieluchach i kupkach bąbelków...
- 46 27
-
2023-03-08 10:08
kobiety robia sie coraz bardziej nachalne (11)
mam 45 lat i jestem normalnym facetem który chodzi z zona na imprezy prawie co tydzień.Mimo ze jestem z partnerka to i tak podbijają do mnie i czesto składaja propozycje.Tego jeszcze 10 lat temu nie było, to ja musiałem podejsc do kobiety. Teraz nie zniecheca ich nawet obecność mojej zony
- 25 24
-
2023-03-08 11:19
Opinia wyróżniona
To ciekawe bo
mam wrażenie, że jest odwrotnie... kiedyś nie miałem żadnego problemu w poznawaniu kobiet w lokalach, a teraz wszystko jakby przeniosło się do internetu.
- 28 4
-
2023-03-08 13:07
czasem mam wrazenie ze młode kobiety ale nie jest to reguła traktuja mezczyzn jak aplikacje...
Do picia drinków za darmo, do seksu ,do przytualnia do dostrczanie srodków finansowych...
zaczynaja właczac te aplikacje w klubach.- 7 0
-
2023-03-08 11:09
nie bede reklamował miejsca bo mi nie płaca za to. Często widzę w ich oczach desperacje oraz (co mi się bardziej podoba) chęć przeżycia jakiejś przygody. Z doświadczenia już wiem ze koniec zawsze jest taki sam.
- 4 4
-
2023-03-08 10:55
W róży wiatrów?
Bo kristalu już nie ma !
- 6 0
-
2023-03-08 10:42
gerard, przestań (1)
w bloku i tak wszyscy wiedzą, że jesteś geyem i pokazujesz się wszędzie na dyskotekach dla małolatów z kobietą, żeby to ukryć
- 10 2
-
2023-03-08 10:52
Potwierdzam
- 4 0
-
2023-03-08 10:39
Bo jesteś z partnerką. Jakbyś był sam, to by nie składały
- 17 0
-
2023-03-08 10:31
Gdzie
Takie brania też bym poszedł
- 17 0
-
2023-03-08 10:26
Ty tak poważnie, Janusz? :-)
- 5 6
-
2023-03-08 10:13
Eee pewnie wysyłasz sygnały albo nieświadomie "tak" na nie zerkasz układając sobie w głowie gdybyś z nią się spotkał...
- 16 4
-
2023-03-08 10:12
Co tydzien chce się wam do Ciechocinka jezdzić na imprezy kuracjuszy sanatoryjnych?
- 39 15
Wszystkie opinie
-
2023-03-08 10:09
(21)
Jak ja słyszę "... są bardziej świadome...". Dajcie spokój. Dzisiejsze kobiety są przyzwyczajone czytać i oglądać w mediach o tym jakie są silne, harde i że zamiast faceta to potrzebują przyjaciela na baterię (artykuł). Mam żonę, ale wychodzę z kumplami i jak to facet obserwuję. Mam wrażenie, że kobiety są często jakieś takie "anty nastawione". Szczególnie te starsze czyli nie te 20 letnie siksy. Pewnie skażone jakimiś przeżyciami, ale kto jest winny? Obie strony. Instynkty. Facet często kłamie bo chce głównie ciastka. Kobieta jak się zachowuje? Kogo wybierze? Za przeproszeniem lamusa, który pewnie będzie dla niej dobry czy wystylizowanego gogusia, który sam nie wie kim naprawdę jest.?!
- 41 11
-
2023-03-08 10:44
harde, silne, wolne, samowystarczalne! (12)
Ale analiza. Ale jak sam przedrostek wskazuje taka do czterech liter. Te "starsze" jak to określiłeś nastawione na anty, skażone doświadczeniami wybierają w tym co podsuwa jej otoczenie (a rozglądając się wśród rówieśników well...). Od mężczyzn tylko odbierasz sygnały: nie bądź nachalna, nie narzucaj się, nic nie planuj, w zasadzie niczego nie oczekuj. Natomiast przygotuj się na litanię oczekiwań. No więc robiąc dokładnie tak ... nie ma w czym wybierać :) Nie myśl że po 30tce kobiety mają jeszcze czas na uganianie się za facetami i proszenie ich o atencję. Ja np. jestem srogo zajęta pracą i zarabianiem, naprawdę da się bez mężczyzny przeżyć i to całkiem nawet wygodnie z pilotem w ręku :)
- 11 11
-
2023-03-21 14:33
Od jakiejś dekady nie jesteśmy sobie wzajemnie potrzebni.
- 0 0
-
2023-03-08 11:22
(9)
A powiedz szczerze. Latasz sama na olinkluzif do Egiptu?
- 5 10
-
2023-03-08 11:25
(8)
Szkoda mi kasy na wyrzucanie na drinki i piasek skoro mieszkam nad morzem. Ale właśnie domykam zakup domu więc co kto lubi :)
- 12 3
-
2023-03-08 11:31
(7)
Nie chodzi o drinki i plaze.
- 0 11
-
2023-03-08 11:38
(6)
Zdradzę ci sekret: jak się czegoś nie ma to się za tym nie tęskni. Czasem pewne bodźce to nałóg a nie faktyczna potrzeba. Warto to przepracować. Ja nie mam problemów :)
- 7 0
-
2023-03-08 11:41
(5)
Jak się ocenisz? Wygląd/osobowość? 8 na 10?
- 1 10
-
2023-03-08 12:08
(4)
A co ? Chcesz mi udowodnić, że przyczyną moich hipotetycznych nieszczęść jest to, że jestem brzydka? Boże, jak dobrze że jestem w tym wieku gdzie nie ma to już dla mnie najmniejszego znaczenia. W Polsce pewnie jakieś 4 za naszą zachodnią granicą 9/10 XD
- 13 1
-
2023-03-08 12:14
(3)
Zaryzykuje...
- 1 4
-
2023-03-08 12:19
(2)
Spoko. Takie nieszczęście w Polsce to jak błogosławieństwo.
- 3 0
-
2023-03-08 12:22
Gdzie i o której?
- 1 0
-
2023-03-08 12:20
Daj znac szyfrem.
- 1 1
-
2023-03-08 10:56
pilotem do czego?
- 4 10
-
2023-03-08 10:39
No jak stara kobita po trzydziestce lata na balety (5)
co chwila i na inne imprezy, to wiadomo że jakaś rozwódka czy inna po przejściach czy po innych nie ciekawych przygodach które ryją beret
- 9 8
-
2023-03-08 11:30
(1)
Po 30 lata na balety babeczka,która wiadomo czego szuka.
- 1 6
-
2023-03-08 12:21
ty i tak nie dałbyś rady
- 6 0
-
2023-03-08 11:28
(1)
żony tam się nie szuka tylko ONS, w takim wypadku nie interesują mnie jej przejścia
- 6 2
-
2023-03-08 12:20
I vice versa
Zresztą do niczego innego raczej się tacy kolesie z imprez nie nadają
- 6 3
-
2023-03-08 12:19
Ale my tam was nie szukamy:)
- 7 1
-
2023-03-08 10:18
W sumie pewnie tak, ale w pewnym wieku człowiek dochodzi do wniosku, że są ciekawsze zajęcia, hobby niż bieganie za kobietami.
W sumie jakieś ponad 90% nic sensownego nie wnosi do życia, są oczywiście wyjątki, ale to wyjątki.- 18 1
-
2023-03-08 10:16
na zdjeciu widac "bardziej swiadome" trzymanie sie butelki :)
- 16 2
-
2023-03-08 14:00
(1)
Zasada stara i sprawdzona co do Kobiet
- gdy bieda wchodzi drzwiami to miłość wychodzi oknem.
P.s nie mam żadnych złych doświadczeń ale obserwuje..- 14 1
-
2023-03-10 07:19
Prawda.
Zwykle jak koleżanki traciły pracę albo był jakiś problem, facet odchodził. Obecni faceci tak bardzo boją się wykorzystania. Fajnie, że któryś mężczyzna to w końcu przyznał. Że jest dobrze, tylko jak panna ładna, zdrowa i bogata. Ale jak ma jakiś problem albo chce poważnego związku, to cześć.
Przy czym im facet biedniejszy i mniej osiągnął, tym bardziej panicznie boi się wykorzystania.- 1 0
-
2023-03-08 10:55
Prosta kalkulacja (7)
Kolesie wypruwają żyły a księżniczki się bawią za kasę najpierw rodziców (studia), a potem złowionych naiwniaków :)
- 31 8
-
2023-03-10 07:15
Nie znam żadnych facetów
Którzy kobietom coś stawiają.
Nawet jak zapraszają na randkę, gul skacze, że trzeba postawić.- 0 0
-
2023-03-08 10:58
Dokładnie tak (5)
Obecnie jest tak, że kasa idzie od mężczyzn do kobiet, np. w formie zasiłków. Warto sprawdzić ile mężczyzna rocznie dopłaca do tego interesu, a ile kobieta dostaje. Czytałem kiedyś na business insider ciekawy artykuł o tym
- 11 5
-
2023-03-08 11:00
(4)
A czytałeś na business insider ciekawy artykuł o nierówności płac w polskiej gospodarce?
- 3 11
-
2023-03-08 11:20
zjawisko rzędu kilku % (3)
panie częściej biorą wolne
- 7 2
-
2023-03-08 15:42
(1)
Zajwisko rzędu kilku % ? Proponuję takie równanie, mężczyzna i kobieta na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo, Tylko, że nie. Kobieta siłą natury, dosłownie, zarabia mniej o kwotę x. Za sam fakt bycia kobietą. To taki różowy podatek o którym mężczyźni w ogóle nie myślą, bo nie muszą go płacić. Co nie zmienia faktu, że nie istnieje. Mnie kosztuje on prawie 50 złotych miesięcznie. Rocznie to prawie 600 złotych. A nie mówię o wizytach lekarskich, bo organizm kobiety skonstruowany jest tak do d**y że często chce cię zabić, więc wciskają ci wszelkie profilaktyczne badania na raka szyjki, sryrki i inne biusty. O anemii nie wspominam. Dolicz suplementy. To jest podstawowy pakiet z którym kobieta rodzi się na starcie. Chcesz się potargować?
- 4 1
-
2023-03-08 19:19
Dokładnie. I faceci wypruwający sobie żyły?! Dobre żarty. Większość to straszne obiboki, najlepiej na garnuszku mamusi do późnej 30tki żyjący obawą że jakaś panna będzie chciała go wykorzystać. Swoją drogą te teksty powtarzają dziwnym trafem same miernoty co to się ledwo od najniższej krajowej odbiły.
- 3 3
-
2023-03-08 12:47
Biorą wolne bo ktoś musi z dzieciakami zostać w domu jak są chore.
- 1 2
-
2023-03-08 10:24
(3)
"Współczesne młode kobiety bardziej świadomie wybierają miejsca na zabawę."
bardziej świadomie od kogo?- 29 5
-
2023-03-09 15:48
od wcześniejszych siebie.
- 0 0
-
2023-03-08 10:49
To taki banał, wszędzie tak teraz piszą, ale chyba bez żadnej podstawy. Większość młodych kobiet idzie się bawić do stoczni, czy to rzeczywiście takie świadome?
- 11 0
-
2023-03-08 10:36
Może bardziej światłe ?
Instagramki, facebuczki, sweet focie, dziubki z powiększonymi ustami glonojada ?
- 13 1
-
2023-03-09 14:58
W Zatoce Sztuki było fajnie, ale już zamknieta
- 0 0
-
2023-03-09 14:55
Ja czasami jestem kobietom czasami facetem i nie mam z tym problemu...
- 1 0
-
2023-03-08 12:37
(5)
Nigdy nie miałem dziewczyny i sexu, mam 36 lat. Boję się podrywać, bo płeć przeciwna w dzisiejszych czasach ma zły charakter.
- 16 5
-
2023-03-09 12:17
Nie jesteś sam
nie mamy szans z badboyami, którzy traktują kobiety jak kawałek mięsa.
- 1 0
-
2023-03-08 14:25
"bo płeć przeciwna w dzisiejszych czasach ma zły charakter."
Miales tyle lat, zeby kogos poznac i tych 15 lat temu plec przeciwna tez miala zly charakter?- 2 4
-
2023-03-08 13:58
jak wszystkie to jest jedno rozwiązanie - poszukaj dla siebie mężczyzny
Jak chcesz z dobrym charakterem.
- 3 4
-
2023-03-08 13:53
Najlepsza baba to własna graba
- 9 1
-
2023-03-08 13:06
To poszukaj podobnej Tobie jeśli chodzi o charakter czy zainteresowania. Czymś się na pewno interesujesz, więc poszukaj kogoś kto tak samo jak Ty się interesuje czymś takim. Zawsze to będzie jakiś start znajomości i łatwiej będzie rozmawiać na temat Wam obu ciekawy. Inne wyjście to weź się za siebie i zrób coś szalonego, wyjdź ze skorupy - dołącz do grup na fb gdzie ludzie szukają ludzi na wyjazdy i podłącz sie pod jakąś grupę obcych ludzi. Bedzie Ci łatwiej się otworzyć na płeć przeciewną jak nikt się nikim nie będzie znać na wyjeździe, a najczęściej ludzie na takim wyjeździe są pozytywni i otwarci. Potraktuj to jak terapię.
- 7 0
-
2023-03-08 10:48
Kiedyś dużo chodziłem po klubach (jeszcze w czasach przedpandemicznych. (30)
Teraz zarówno mi jak i moim kolegom się już nie chce. Akurat jesteśmy w tej kwestii zgodni, że szkoda czasu. Tam nikogo ciekawego nie ma. Pamiętam jak kiedyś poznałem dziewczynę, 3 razy się spotkaliśmy i ona mówi że ma dwójkę bękartów. Dobrze, że rachunki na pół dzieliliśmy i straciłem tylko część kasy + trochę czasu.
A co do klubów to jest tak, że początkowo może być nawet i dziewczyn więcej, ale ta sytuacja szybko się zmienia. Wyobraź sobie, że jest grupka 4 dziewczyn i jednej się nie spodoba, która jest wpływowa, to pozostałe 3 wychodzą za nią gęsiego. One są bardziej stadne niż mężczyźni- 39 14
-
2023-03-08 11:17
Kolego, weź na wstrzymanie (21)
Nie ułożyło ci się w życiu, trudno. Ale weź może dzieciaków tej dziewczyny nie obrażaj, co? Trochę brak klasy i kultury
- 20 17
-
2023-03-08 11:22
(15)
Zgadzam się z Toba, lecz nie wiadomo czy ta dwójka to z jednym królem czy może każde z innym. Wtedy śmiało można je nazwac bekartami nie obrażając dzieci, a jedynie matkę.
- 9 11
-
2023-03-08 11:57
Z czym masz taki straszny problem? (14)
Że nie trafiłeś na dziewicę? Dwójka dzieci z poprzednich związków i zaraz trzeba jechać z obelgami? Bo spała z min. dwoma facetami?
- 16 8
-
2023-03-08 12:20
(12)
i to są właśnie ci prawdziwi mezczyzni. zamiast zajac sie dziecmi i budowac dom i pokazywac maluchom jak maja byc dobrymi ludzmi to wyzwie ich i pojdzie szukac dziewicy w krajach ameryki polduniowej :D
- 11 6
-
2023-03-08 13:05
(6)
Wychowanie, to nie wieczna walka z biologicznym ojcem i tez nie pokazywanie na sile, ze radzę sobie lepiej bez niego. Apropos budowania czegokolwiek dla rodziny. Dwójce nie potrafiła zapewnić normalnego domu, a facet ( obcy ) ma to za was robić? Trochę wam się w główkach poprzewracało. Problemem nie są dzieci, tylko madka co chce być lepsza od innych.
- 6 8
-
2023-03-08 19:05
(4)
Solidny, prawdziwy facet poradzi sobie i z dziećmi z poprzednich związków i z partnerką po przejściach. Ale do tego trzeba jaj.
- 4 2
-
2023-03-08 20:12
(2)
Nawet nie rozumiesz co jest napisane. Poradzić sobie każdy poradzi. A te dziecinne manipulacje zostaw dla siebie. Tych dwóch tez pewnie ch, bo cię zostawili. Szukaj dalej frajera służącego
- 1 3
-
2023-03-08 20:38
(1)
Tak, tak- ja nie rozumiem;) kolego - zostaw może poważne sprawy dorosłym. Nie dajesz rady nawet w tej krótkiej rozmowie.
- 3 2
-
2023-03-09 11:17
To napisz co jest w tym takiego dorosłego?
- 0 0
-
2023-03-08 20:00
Oczywiście, że sobie poradzi. Pytanie brzmi: po co mu to?
- 4 3
-
2023-03-08 13:16
ludzie są różni i tez sie zmieniaja. powodzenia w szukaniu tej jedynej wlasciwej :)
- 1 3
-
2023-03-08 12:52
tymi dziecmi to niech sie ich biologiczni ojcowie zajmuja, matka zapewne w tym pomoze (4)
- 4 5
-
2023-03-08 13:22
(3)
takich właśnie prawdziwych mężczyzn mają teraz kobiety do wyboru. poru... i zostawić. nic dziwnego że mają was/nas dość jak ciągle na takich trafiają. jak nie niedojdy to oszuści.
- 10 4
-
2023-03-08 18:21
(2)
Takich kobiety wybierają, jak jeszcze mogą wybierać. Trudno oczekiwać, że później ci porządniejsi ruszą z radością utrzymywać cudze potomstwo, a tak to w praktyce wygląda.
- 3 6
-
2023-03-09 08:13
(1)
Ja jestem ten porządny co się zajmuje innymi dziećmi. Żadnej ujmy z tego. Jestem ojcem i tyle.
- 7 2
-
2023-03-09 10:42
Haha, jesteś porządny bo się zajmujesz nie swoimi dziećmi
Po prostu tak ci wmówiono, że jesteś porządny. Ale dla mnie to jesteś kimś innym. Nie będę pisał, bo jeszcze mi zablokują komentarz xD
- 1 5
-
2023-03-08 12:29
Trafiłem na dziewice, a ty nie chcesz ciągnąć tego tematu dalej. Najlepszego na dzień kobiet
- 0 6
-
2023-03-08 11:50
Dziecko bez ślubu to bękart. (3)
Zapoznaj się Juleczko ze słownikiem języka polskiego PWN. Pełno teraz bękartów po przedszkolach i podstawówkach.
- 12 12
-
2023-03-08 11:59
Weź sobie ten swój słownik (2)
I mocno uderz się w głowę- może pomoże. Bękart jest określeniem nacechowanym negatywnie i nie widzę żadnego powodu żeby je stosować. Dzbanie.
- 16 8
-
2023-03-08 12:53
patrzac w lustro widisz dzbana? bo skad takie okreslanie innych ludzi? (1)
- 4 7
-
2023-03-08 19:09
Z treści jakie wypisują w necie
Pouczając innych. I zwróciłem się bezpośrednio do rozmówcy.
- 1 0
-
2023-03-08 11:25
Przecież mi mówiła, że każde z innym
Z poprzednich związków
- 9 7
-
2023-03-08 12:13
Miałeś troche pecha (3)
Bo ona ma duży dom z basenem nowe audi i kasa ustawiona na dwa pokolenia ale pod słowem benkart może zobacz w swój rodowód
- 6 6
-
2023-03-08 14:19
(2)
Co mnie obchodzi jej majątek? Chciała, to ma. Teraz niech sama ogarnia swoje zabawki - Sprząta, serwisuje.
- 5 5
-
2023-03-08 19:09
No skoro za cienki na to jesteś (1)
- 3 0
-
2023-03-08 20:54
Za cienki na co? Na sponsorowanie innym życia? Za mądry raczej. Nie każdy się sprzedaje dla pieniędzy księżniczko
- 1 2
-
2023-03-08 10:59
(3)
podpis do poprawy - nie sigma, tylko omega, która bardzo chciałaby być alfą ale nie ma warunków ;)
- 11 11
-
2023-03-08 11:29
Zapoznaj się co oznacza pojęcie sigma (2)
Nie każdy chce bawić się w tym matrymonialnym cyrku, w którym to jedna strona nie dość że przeinwestowuje to jeszcze może dużo więcej stracić. W życiu już się trochę dorobiłem, zamierzam się zacząć nauczyć hiszpańskiego i rozpocząć podróżowanie po krajach ameryki południowej. Mam też inne hobby. Dobrze że coraz więcej mężczyzn to widzi i też nie chce w tym cyrku uczestniczyć, ale uważam że jeszcze za mało. Dużo facetów jest naiwnych i mówię to jako facet.
- 10 13
-
2023-03-08 18:55
Szkoda tylko, że osoby jak Ty zawracają głowę kobietom. Niby nie chcą być w związku, gardzą związkami i kobietami, na myśl o wierności dostają pryszczy na całym ciele, ale na siłę pchają się w relacje z kobietami. Po co, w dodatku w tych czasach? Proszę Was, nie zawracajcie kobietom sobą głowy i realizujcie się bez nich. Piszę to ja, szczęśliwa od 15 lat żonka, życząc wszystkim kobietom tak wspaniałych mężczyzn jak mój :-D
- 7 1
-
2023-03-08 12:41
tarło trwa po prostu, ja mam to za sobą, na szczęście
- 2 1
-
2023-03-08 11:46
Opinia wyróżniona
(4)
Kiedyś sporo chodziłyśmy z koleżankami po typowych klubach, a teraz wolimy spędzić czas w nieco inny sposób. Latem bawimy się na stoczni, zimą wolimy wyjść na drinka do fajnego koktajlbaru, albo spotkać się na babski wieczór w domu.
- 40 11
-
2023-03-09 10:31
To taki chwilowy kryzys. Ja też jak miałam 30 lat to myślałam, że to już koniec imprez i wychodzenia na miasto i pora na "dorosłe" nudne życie. Teraz jak jesteśmy po 40-stce to wychodzimy prawie tak często jak na studiach, tylko nie na typowe dyskoteki, ale do klubów z tematycznymi imprezami i koncerty rockowe i alternatywne. Znajomi już dzieci odchowali albo nie mają, bo nigdy nie chcieli. Niektórzy zabierają nastoletnie dzieci na koncerty i przekazują im dobry gust muzyczny. W końcu jest nas stać na każdym koncert jaki sobie zamarzymy, a 20 lat temu trzeba było patrzeć na każdą złotówkę. Większość moich przyjaźni i znajomości się zawiązała dzięki zamiłowaniu do muzyki i koncertów - i są tez wśród nich ludzie grubo po 50-tce. Oczywiście są też ludzie w naszym wieku, którzy nie mają żadnych zainteresować i czują się jak emeryci.
- 9 0
-
2023-03-08 14:21
po prostu jesteście już stare
- 10 10
-
2023-03-08 11:50
(1)
Czemu przestałyście?
- 4 1
-
2023-03-08 11:57
Starość, zmarszczki, nadwaga po trzydziestce
Nie mieszczą się w kiecki, czują się stare wśród małolatek, za głośna muza i nie mogą przez to pogadać o pieluchach i kupkach bąbelków...
- 46 27
-
2023-03-08 10:18
Ideologia feministyczna ryje głowy młodym (9)
dziewuchom. Potem są agresywne, opryskliwe, wulgarne już 10 razy gorzej niż dzisiejsi chłopcy: głównie płaczki, maminsynki, rurkowcy i inne Harry potery czy k-popy. Brakuje prawdziwych wikingów i kolesi git (jak z tej kreskówki "koleś git" - polecam na YouTube sprawdzić )
- 42 28
-
2023-03-08 18:56
Ile masz lat, 40? Koleś Git. Może jeszcze Johnny Bravo.
- 2 1
-
2023-03-08 11:31
(4)
Zgadzam się, z tymi nastoletnimi pokemonami to jest masakra. Ale co do kreskówki masz rację, choć lepszy jest poradnik prawdziwego mężczyzny, również robiony przez tamta ekipę.
- 5 2
-
2023-03-08 12:16
(2)
ale co to jest prawdziwy mezczyzna? Tragedia z wami konfiarzami...
- 9 8
-
2023-03-08 13:16
Osoba która potrafi obronić i dbać o swoich najbliższych. (1)
Nie mazgai się, nie żali że świat jest niesprawiedliwy (bo jest i nic tego nie zmieni, żaden lament), uprawia sport, zdrowo się odżywia, łatwo się nie poddaje. Nie zgadza się na kłamstwo i nie toleruje ludzi dwulicowych i bez honoru. Tak bym to scharakteryzował.
- 7 6
-
2023-03-08 18:19
A ja bym jeszcze dodał umiejętność rzeźbienia w drewnie oraz skórowania dzików.
- 3 0
-
2023-03-08 11:44
Poradnik Prawdziwego Mężczyzny
odc. 11 - Rachunki. Nadal aktualne w 2023 roku ? W sumie ceny mocno poszły w górę przez te kilkanaście lat
- 3 0
-
2023-03-08 10:40
Jesteś królem stereotypów (2)
Ludzie są różni. I kobiety, i mężczyźni. Każdy może być takim lub taka osobaą jaką chce. Nie musi się wpasowywać w twoje podziały
- 15 7
-
2023-03-08 10:52
Dziękuję! Miło mi.
Specjalnie użyłem hiperboli. Moje pseudopodziały nie są wiążące - podziałów jest więcej niż tylko dwa, różne mieszanki, pośrednie osobowości mające trochę z tego trochę z tamtego, w różnych proporcjach....
- 1 4
-
2023-03-08 10:44
Mówię o większości w danej populacji.
Nie o wszystkich. Np. w dzisiejszej populacji 20 latków jest więcej chłopaków lalusi niż 10 lat temu wśród ówczesnej populacji 20 latków. Podobnie z dziewuchami - więcej z nich procentowo jest chamskich niż np. 10 lat temu. To są pewne widoczne trendy w zmianach zachowań na chamskie i bez klasy. Moje pseudopodziały specjalnie przerysowałem stosując hiperbolę
- 12 3
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.