- 1 Co Jason Momoa robi w Gdańsku? (13 opinii)
- 2 Gdzie gdańszczanie imprezują w weekend? (31 opinii)
- 3 Imprezy rodzinne, za które trzeba płacić (74 opinie)
- 4 Grzechy gastronomii: kto winny? (206 opinii)
- 5 Królestwo Planety Małp: bywało lepiej (34 opinie)
- 6 Piją piwo na stadionie. Hevelka ruszyła (105 opinii)
Prawie milion zł za promocję Gdańska w komedii romantycznej
Ponoć prawdziwej miłości nie można kupić. Można ją jednak traktować jako motyw przewodni filmu, do którego produkcji Gdańsk zwiększył dofinansowanie z pół miliona do prawie 1 mln zł. Zawarta właśnie umowa obejmuje promocję miasta na płytach z filmem "Miłość jest wszystkim", które zostaną wydane w marcu 2019 r.
Jak czytamy w opisie filmu, opowiada on o romansie pomiędzy piłkarzem a kobietą, która nie jest fanką futbolu, w okresie tuż przed świętami Bożego Narodzenia, gdy do miasta przypływa Święty Mikołaj. Akcja będzie obfitować w zdrady i tajemnice, których zwieńczeniem będzie dopracowany w każdym szczególe ślub z zaskakującym finałem.
Pół miliona na promocję miasta
Gdańsk dotychczas za promocję miasta w formie tła do scen filmu zapłacił pół miliona złotych.
Czytaj także: Od Klossa do Boskich - te seriale kręcono w Trójmieście.
- Turyści chętnie przyjeżdżają do miejsc, w których toczą się akcje oglądanych przez nich filmów i chętnie podążają śladami swoich ulubionych bohaterów. Osadzenie fabuły w całości w Gdańsku stanowi ogromny potencjał dla promocji atrakcji turystycznych miasta, szczególnie poza sezonem turystycznym. Miasto będzie miało również wpływ na sposób, w jaki przedstawiony zostanie gród Neptuna - mówiła w październiku 2017 r. Anna Iwanowska z Referatu Prasowego Urzędu Miejskiego w Gdańsku.
492 tys. zł za logotyp i film promocyjny na płytach
Teraz okazuje się, że miasto chce dołożyć do produkcji filmu jeszcze 492 tys. zł. Za taką kwotę Akson Studio umieści na 53 tys. płyt DVD i Blue Ray logotyp Gdańska oraz film promocyjny w menu każdej płyty, który "wzmocni przekaz promocyjny miasta Gdańska".
- Będzie to minutowy film promujący zimowy, bajkowy Gdańsk. Materiał zostanie przygotowany i zmontowany przez Akson Studio. Film nie został jeszcze nigdzie opublikowany - dodaje Jędrzej Sieliwończyk z Referatu Prasowego UMG.
Czy w dobie serwisów oferujących filmy na żądanie (VOD) warto promować miasto na tradycyjnych nośnikach i płacić ponad 9 zł za reklamę na każdej płycie?
- Uznaliśmy, że promocja Gdańska na "twardych" nośnikach ma wymierną korzyść promocyjną dla miasta. Płyta ukaże się w marcu, podczas gdy na obecność filmu w płatnych serwisach przyjdzie nam czekać znacznie dłużej - przekonuje Sieliwończyk. - Przekaz [promocyjny] jest skierowany zatem do tych, którzy nie korzystają z serwisów internetowych i tych, dla których DVD i Blue Ray to przedmiot kolekcjonerski czy idealny prezent.
Premiera filmu w kinach 23 listopada
Premiera filmu na ekranach kin planowana jest 23 listopada br. Dzień wcześniej przewidziano przedpremierowy pokaz dla publiczności w Gdańsku (nie są jeszcze znane szczegóły tego wydarzenia).
Opinie (239) ponad 10 zablokowanych
-
2018-11-02 19:22
adamowicz szasta pieniędzmi naszymi - gdańszczan!
Dziurawe ulice i zapomniane dzielnice takie jak stogi. orunia. nowy port to HAŃBA dla Pawła Adamowicza.Na budżet dzielnicy STOGI trafiło.....40 tyś. a na jakiś szmirowaty film, jak się okazało poszło milion złotych!Oczywiście Gdańszcznie pójdą głosować na swojego idola Pawła Adamowicza!?Bravo!
Radny Dzielnicy Stogi
sławomir ziembiński
czerwony korsarz- 35 4
-
2018-11-02 18:44
1 duża bańka to raptem (2)
1/3 tego co idzie na ochronę Małego Naczelnika.
- 6 24
-
2018-11-02 19:20
A ile płacą za ochronę Bolka?
- 7 0
-
2018-11-02 18:50
Nie pitol UBikacjo z kod
Co mnie obchodzą twoje fetysze jak kradna moje podatki.
- 10 4
-
2018-11-02 19:16
Okazja dla lansu dla adamowicza
czas pożegnać budynia
- 30 2
-
2018-11-02 19:07
Lubie takie filmowe dzieła bo trzymają w napięciu do samego końca
nigdy nie wiem co się wydarzy :)
- 19 3
-
2018-11-02 18:49
Jprdl
Budyń rozdaj może drożdżówki pod Dworem Fischera w Nowym Porcie zanim się rozpadnie. Zaproś też tam tych filmowców, tak tam romantycznie.
- 30 0
-
2018-11-02 18:49
A statystom płacili 50PLN za cały dzień. :D
- 12 1
-
2018-11-02 18:42
Komedia romantyczna o tym jak prezydenci miasta sprzedali.
A mieszkańców się nie słuchali.
I tak kolejną kadencję na stołku przetrwali.
Cud!- 29 2
-
2018-11-02 18:41
Złodziejstwo w biały dzień
Poprzednia promocja dla tvnu przeszła to chca wiecej. Tych z gazety wyborczej zatrudnili w wwwgdanskpl za 9 000000 zł rocznie teraz pora na polsat radio tokfm i komu tam Adamowicz z kolesiami z PO sa winni za przychylnosc.
- 28 1
-
2018-11-02 18:40
Mignął mi tam Pan Nosiadek
Pewnie najlepszy aktor występujący w tym dziele. Szkoda, że w nic nie znaczącej roli.
- 16 0
-
2018-11-02 18:39
Fajnie
Gdańsk się promuje szczytny cel? Za granicą też obejrzą?
- 19 5
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.